abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201178088
Nederland - Montenegro
Datum: 4 september 2021
Tijd: 20:45 uur

Philips Stadion:

Selectie 🇳🇱 Nederland:
Doel: Joël Drommel (PSV), Tim Krul (Norwich City), Justin Bijlow (Feyenoord)

Verdediging: Matthijs de Ligt (Juventus), Denzel Dumfries (Internazionale), Tyrell Malacia (Feyenoord), Virgil van Dijk (Liverpool), Nathan Aké (Manchester City), Stefan de Vrij (Internazionale), Jurriën Timber, Daley Blind, Devyne Rensch (allen Ajax)

Middenveld: Frenkie de Jong (Barcelona), Georginio Wijnaldum (Paris Saint-Germain), Davy Klaassen (Ajax), Marten de Roon (Atalanta), Ryan Gravenberch (Ajax), Guus Til (Feyenoord), Teun Koopmeiners (AZ)

Aanval: Steven Berghuis (Ajax), Steven Bergwijn (Tottenham Hotspur), Memphis Depay (Barcelona), Cody Gakpo (PSV), Wout Weghorst (VfL Wolfsburg) en Donyell Malen (Borussia Dortmund).

Selectie 🇲🇪 Montenegro:
Doel: Milan Mijatović (MTK), Miloš Dragojević (Budućnost), Matija Šarkić (Birmingham City), Jasmin Agović (Rudar Pljevlja)

Verdediging: Stefan Savić (Atlético Madrid), Marko Simić (Liepāja), Žarko Tomašević (Astana), Adam Marušić (Lazio), Marko Vešović (Qarabağ), Risto Radunović (FCSB), Igor Vujačić (Partizan), Dusan Lagator (Wisła Płock), Ilija Martinović (Maribor), Meldin Drešković (Sutjeska Nikšić)

Middenveld: Nikola Vukčević (Levante), Nebojša Kosović (Kairat), Marko Janković (Beitar Jerusalem), Aleksandar Sčekić (Partizan), Sead Hakšabanović (Rubin Kazan), Igor Ivanović (Budućnost), Marko Vukčević (UTA Arad), Miloš Raičković (Budućnost), Draško Božović (Dečić), Milutin Osmajić (Cádiz), Kristijan Vulaj (Dečić)

Aanval: Fatos Bećiraj (Astana), Stefan Mugoša (Incheon United), Uroš Đurđević (Sporting Gijon), Nikola Vujnović (Voždovac)

Geschorst:
- Daley Blind
- Igor Vujačić

De stand:

De allereerste ontmoeting ooit tussen Nederland en Montenegro en wij zijn erbij. *O*

UEFA: https://www.uefa.com/european-qualifiers/match/2030869/

FIFA: https://www.fifa.com/tour(...)tch-center/400155689

13:30 LIVE
- Van Gaal en De Vrij blikken vooruit op de wedstrijd tegen Montenegro

Game on!

[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 04-09-2021 08:35:44 ]
pi_201178110
2-0.
pi_201178406
Als dit niet gewonnen wordt, stop er maar mee. 3-0.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator donderdag 2 september 2021 @ 10:02:05 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201178682
Gereekst
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201178810
quote:
4s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:02 schreef onlogisch het volgende:
Gereekst
Like gezet. @GGMM
  Moderator donderdag 2 september 2021 @ 10:15:16 #6
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_201178820
quote:
Gereekst
Poah, doet ie eehm _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Forum Admin donderdag 2 september 2021 @ 10:29:55 #7
35723 crew  GGMM
pi_201179029
quote:
Gereekst
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 2 september 2021 @ 10:50:58 #8
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201179326
Nu al weer zin in. Malacia zal er wel voor Blind inkomen
en ik hoop Malen vanaf het begin voor Berghuis.
pi_201180256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
Nu al weer zin in. Malacia zal er wel voor Blind inkomen
en ik hoop Malen vanaf het begin voor Berghuis.
Hoe vond je gisteren?
blablablabla
pi_201180949
Berghuis mag terug naar de bank net zoals Wijnaldum maar we hebben geen echte 10 dus veel maakt dat ook weer niet uit.

En waarom Malen op de vleugel staat en Depay spits is mij een raadsel.
pi_201181325
Morgen 13:30 LOUIS persconferentie 😍
Niet doen
  donderdag 2 september 2021 @ 13:43:25 #12
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201181615
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoe vond je gisteren?
Ik zat in de kantine dus dan krijg je niet altijd alles mee maar een beetje wat je mag verwachten na zo'n korte periode. Het viel me niet heel erg tegen in ieder geval maar zeker ook niet mee.
pi_201190443
Italië wint niet van Bulgarije, Frankrijk wint niet van Bosnië-Herzegovina en Spanje verliest zelfs van Zweden. Dus waarom zou Nederland dat over veel minder kwaliteit beschikt dan die Zuid-Europese landen wel eventjes Montenegro verslaan? Maar in de analyses vooraf die ik heb meegekregen wordt een eenvoudige overwinning wel verwacht.
pi_201190941
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 07:06 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Italië wint niet van Bulgarije, Frankrijk wint niet van Bosnië-Herzegovina en Spanje verliest zelfs van Zweden. Dus waarom zou Nederland dat over veel minder kwaliteit beschikt dan die Zuid-Europese landen wel eventjes Montenegro verslaan? Maar in de analyses vooraf die ik heb meegekregen wordt een eenvoudige overwinning wel verwacht.
Egbers leest het van de autocue dus dan is het zo.

Laatste thuisnederlaag bij een WK kwalificatiewedstrijd: 10 oktober 2016 tegen Frankrijk (0-1 Pogba).

[ Bericht 6% gewijzigd door Nober op 03-09-2021 09:10:29 ]
pi_201191687
Nederland speelde tegen Noorwegen beter dan afgelopen EK. Qua opstelling kan er toch nog wat verbeterd worden.
Berghuis speelde zwak en ingetogen, hij moet zich meer laten gelden.
Malen vind ik geen speler voor het Nederlands elftal er zijn betere voor die positie.
De keuze om Til en Koopmijners in de 2e helft niet te laten invallen voor Klaasen en Wijnaldum is me een raadsel.
Deze spelers verdien de kans en je breekt de elan.

Malen voor Berghuis? Er zijn betere opties bij die stand. Malen is goed voor counter voetbal, maar niet als je tegen een sterke dicht defensie speelt.
Dan heb je toch echt andere spelers nodig.
In de 2e helft tegen Noorwegen, had van Gaal het volgende kunnen doen:
Weghorst als diepe spits om zich met zijn lichaam tussen de verdedigers te rommelen en zijn been of hoofd tegen de bal zetten bij voorzetten en Koopmijners voor schoten uit de 2e lijn.
Depay en Gapco in een vrije rol in de aanval
Til als fitte vervanger voor Klaasen zou toch een pre zijn, is ook nog kop sterker.

Blind een goede speler maar in de defensie te traag.

Tegen Macedonie
3-4-3 spelen
3 CV
En...... onthoud! Er is altijd iemand die van je houd!
pi_201191999
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:45 schreef Snackman het volgende:
Nederland speelde tegen Noorwegen beter dan afgelopen EK. Qua opstelling kan er toch nog wat verbeterd worden.
Berghuis speelde zwak en ingetogen, hij moet zich meer laten gelden.
Malen vind ik geen speler voor het Nederlands elftal er zijn betere voor die positie.
De keuze om Til en Koopmijners in de 2e helft niet te laten invallen voor Klaasen en Wijnaldum is me een raadsel.
Deze spelers verdien de kans en je breekt de elan.

Malen voor Berghuis? Er zijn betere opties bij die stand. Malen is goed voor counter voetbal, maar niet als je tegen een sterke dicht defensie speelt.
Dan heb je toch echt andere spelers nodig.
In de 2e helft tegen Noorwegen, had van Gaal het volgende kunnen doen:
Weghorst als diepe spits om zich met zijn lichaam tussen de verdedigers te rommelen en zijn been of hoofd tegen de bal zetten bij voorzetten en Koopmijners voor schoten uit de 2e lijn.
Depay en Gapco in een vrije rol in de aanval
Til als fitte vervanger voor Klaasen zou toch een pre zijn, is ook nog kop sterker.

Blind een goede speler maar in de defensie te traag.

Tegen Macedonie
3-4-3 spelen
3 CV
Ze speelden helemaal niet beter, wel gekeken? Eigenlijk was het precies hetzelfde als tegen Tjechie.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 september 2021 @ 11:35:36 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_201193079
4-0

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201194988
Valentijntje en Louis zullen nooit vrienden worden _O-
pi_201195175
Was weer genot.

Dumfries en Berghuis spelen dus.
pi_201200395
Eigenlijk zou je ook met een B keuze dit makkelijk moeten kunnen winnen om de spelers te sparen voor dinsdag.

Met de nadruk op 'eigenlijk' en 'zou'
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 3 september 2021 @ 20:14:54 #22
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201200731
Ik heb eigenlijk geen zin om te kijken naar een elftal dat niet van Noorwegen kan winnen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_201200768
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:14 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om te kijken naar een elftal dat niet van Noorwegen kan winnen.
Misschien uh.. niet kijken dan?
pi_201201382
Oei.

Mugoša voegde zich bij het team voor Nederland. Leuk je weer terug te zien in Mugi, laat de Nederlanders maar oppassen!

instagram
pi_201201820
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:14 schreef -XOR- het volgende:
Moet jij weten, dan kijk je toch niet.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')