abonnement Unibet Coolblue
pi_202742956
Kappen met die linkse lockdown!!
pi_202766807
Haha privé topic van Bocaj
Hallo
pi_202766845
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:24 schreef Sebbeszweet het volgende:
Haha privé topic van Bocaj
^O^ :s) ^O^
pi_202966514
Beste wensen namens mij Robbert ! :9
Hallo
  dinsdag 4 januari 2022 @ 20:07:41 #114
65846 Bocaj
Vámonos!
  woensdag 5 januari 2022 @ 20:08:46 #115
65846 Bocaj
Vámonos!
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:54:22 #116
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_203089370
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 02:30 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]
Okay. Dat was ik blijkbaar even vergeten. Maar bedankt dat je mij daaraan herinnerd hebt. ^O^

Maar wie zijn de mainstream media volgens jou, en welke media zijn wel betrouwbaar volgens jou?

Is het echt zo makkelijk dat voor 'jullie' geldt dat elke media die niet tot de mainstream media behoort bij voorbaat geloofwaardiger is? En waarom dan wel?
Mainstreammedia is alle reguliere nieuwssites of programma's die je maar kunt bedenken. De echte waarheid vind in de donkere krochten van darkweb.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 23:41:39 #118
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_203103141
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 06:01 schreef colivo het volgende:

[..]
Mainstreammedia is alle reguliere nieuwssites of programma's die je maar kunt bedenken. De echte waarheid vind in de donkere krochten van darkweb.
Dat geld alleen voor dictaturen. als in Noord Korea, Kazachstan, China en in andere landen waarbij de president geen tegenspraak duldt zoals Rusland etc.

Hier in Nederland gaat ook lang niet alles goed, maar wij zijn verre van een dictatuur.
Maar als je alleen die krochten van het internet opzoekt, dan geloof je mij vast ook niet.
pi_203103500
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 06:01 schreef colivo het volgende:

[..]
Mainstreammedia is alle reguliere nieuwssites of programma's die je maar kunt bedenken. De echte waarheid vind in de donkere krochten van darkweb.
Dus MSM is alles wat niet in jouw straatje past?
  zondag 9 januari 2022 @ 01:37:34 #120
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_203104211
Bocaj, stop met het kapen van deze discussie!

Ja jouw medestanders zullen jou misschien wel 500 of misschien 5000 screenfoto's hebben doorgegeven van momenten van Robert Jensen... En dan denk jij misschien van hollaidiee dat moet ik iedereen laten zien!
Maar in feite is Robert Jenssen een inhoudsloze trol die lange tijd niet door links, noch door rechts serieus genomen werd (ja misschien had iemand Robert Jensen toch eens serieus van achteren moeten nemen... dat hij wat minder wappie zou zijn geweest, maar daarvoor hebben we niemand bereid gevonden... dus dat zal altijd onduidelijk blijven.

Maar nog eens, waarom zou je een presentator serieus nemen, die zelf op de campingzenders mislukt is?!
Zijn programma's waren over de simpele ziel, die nog simpeler zielen uitnodigde in zijn programma, om zichzelf te verheffen; zie de Tokkies, zie minst intelligente bunnie meisjes van een tent (hooters?) op het Damrak of daar ergens in de buurt?
Ja hoor... de dikke en de dunne all over again. De dikke (Jensen) die de dunne overal de schuld van geeft.

Grow up man!
pi_203104972
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:41 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]
Dat geld alleen voor dictaturen. als in Noord Korea, Kazachstan, China en in andere landen waarbij de president geen tegenspraak duldt zoals Rusland etc.

Hier in Nederland gaat ook lang niet alles goed, maar wij zijn verre van een dictatuur.
Maar als je alleen die krochten van het internet opzoekt, dan geloof je mij vast ook niet.
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 00:08 schreef Intint het volgende:

[..]
Dus MSM is alles wat niet in jouw straatje past?
Ik denk dat je m'n opmerking verkeerd hebt geďnterpreteerd. Ik heb geen darkweb, en Jensen en die gast met z'n dreadlocks mogen van mij van internet verbannen worden.
Ik ben voor vrijheid van meningsuiting en humor kan mij niet grof genoeg zijn, maar zij verkondigen dikke onzin alsof het de waarheid is en domme mensen zoeken op internet naar allerlei onderzoekjes die in hun straatje passen en lopen er blind achteraan.
pi_203107561
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 07:54 schreef colivo het volgende:

[..]
[..]
zij verkondigen dikke onzin alsof het de waarheid is en domme mensen zoeken op internet naar allerlei onderzoekjes die in hun straatje passen en lopen er blind achteraan.
Eindelijk iemand die zegt de feiten daarover te kennen. Ik wil meer weten.
Kun je een paar voorbeelden van dikke onzin noemen waar domme mensen volgens jou achteraan lopen?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203107985
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 01:37 schreef Also-von-Oder het volgende:

Maar nog eens, waarom zou je een presentator serieus nemen, die zelf op de campingzenders mislukt is?!

De bronnen. Omdat hij vanaf ruim anderhalf jaar geleden tot op de dag van vandaag met veelal juiste bronnen aan kwam zetten, die we vandaag kunnen afstrepen als check en waarvan iedereen toen nog iedereen na-papagaaide met de 'factchecks' verstrekt door de overheid dat dat allemaal warrige cOmPloTten waren.

In hoeverre hij er naast, dan wel bovenop heeft gezeten dat is prima te controleren.
Iedere aflevering van Jensen is terug te kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 09-01-2022 12:41:15 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203108126
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 12:33 schreef Monomeism het volgende:

[..]
De bronnen. Omdat hij vanaf ruim anderhalf jaar geleden tot op de dag van vandaag met veelal juiste bronnen aan kwam zetten, die we vandaag kunnen afstrepen als check en waarvan iedereen toen nog iedereen na-papagaaide met de 'factchecks' verstrekt door de overheid dat dat allemaal warrige cOmPloTten waren.

In hoeverre hij er naast, dan wel bovenop heeft gezeten dat is prima te controleren.
Iedere aflevering van Jensen is terug te kijken.
Noem eens wat zaken waar hij zoal als enige gelijk in heeft gehad?
pi_203108891
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 12:43 schreef Intint het volgende:

[..]
Noem eens wat zaken waar hij zoal als enige gelijk in heeft gehad?
Dit is raar. Heden ten dage is wel duidelijk dat we nooit meer terug gaan naar "het oude normaal". Dat is wel de kern van wat Jensen al maandenlang heeft geroepen. Hieruit blijkt dat je er zelden of niet naar kijkt. Hoe kun je er dan wel kritiek op hebben? (oh edit: wacht dat had je niet) Laten we eerlijk zijn, eigenlijk gaat het al-lang niet meer om Jensen. We zijn nu 2 jaar verder. Heel veel mensen zien hetzelfde als Jensen. Er was een hele groep mensen op de demonstraties die van Groen Links waren en die waren tegen de opkomst van een dystopische controle samenleving Hij staat al heel lang niet meer alleen. We zijn het nu ineens "eens" (?) met maatregelen waar Jensen maanden lang achtereen voor waarschuwde maar die destijds keihard werden weg-gelachen als belachelijke complot denk verhaaltjes. Oh wat hebben we gelachen om Klaus Schwab. Nu zijn die verhaaltjes kloppend geworden en iedereen verschuift ongegeneerd de doelpalen en doet net alsof Jensen dat niet maanden heeft geroepen.

Wat Klaus Schwab zelf van tevoren (haha van tevoren) ervan vind in zijn boek uit 2020 (haha 2020)

COVID-19 has killed less than 0.006% of the
world population. - The corona pandemic is different. It does not constitute an
existential threat (Klaus Schwab- COVID-19:
THE GREAT RESET page 99)


Ergo: Je zou het nu zelf kunnen zien als je het had gevolgd. Makkelijker zelfs dan ik het zie omdat ik twee jaar geleden nog vooruit moest kijken en jij vandaag heel eenvoudig terug kunt kijken in zijn uitzendingen naar waar we nu staan.

Heel het internet staat vol met verboden bronnen waarvan de overheid keihard roept dat het nep-nieuws is. Overal de waarschuwende overheid over je schouder meeloerende pop-ups "Vind hier betrouwbare informatie over COVID-19". Het lijkt Noord Korea wel of de DDR in de jaren 70 qua propaganda. (laat ik het niet over de oorlog hebben)

NOOIT blind de politiek volgen.
Les 1 in dit leven.

Jensen kwam al maanden lang met artikelen en bergen materiaal en filmbeelden van zaken die niet leken te kloppen, uitspraken en memo's van absoluut en onterecht gecensureerde, en "weggehoonde" experts.
Niet omdat Jensen zo slim is maar omdat hij zich niets liet wijsmaken.

Het gaat niet om Jensen. Het gaat om wat er nu vandaag om ons heen gebeurd

“Covid” is een goed geschreven script om de wereld te her-scheppen.

De valse beloften
Het letterlijk zaaien van onterechte angst onder de bevolking
Het zou eerst gaan om de ouderen
Het zogenaamd beschermen van de zorg
(Nu gaat men alweer bezuinigen op de zorg en is het opleiden van BOA’s om jouw vrijheid te beperken belangrijker dan zorgpersoneel)
Ondeugdelijke vaccins. (ik zeg het netjes)
Niet klaar zijn met maar een prik.Eigenlijk NOOIT
Mensen isoleren met lockdowns
Het tegen elkaar opzetten van de bevolking, vrienden en familie.
Het stoken binnen familie en vriendenkring
(dat dat prima lukt is wel duidelijk)
De sterfte cijfers deugen niet
De besmettingen cijfers deugen niet
De maatregelen deugen niet
De QR code blijkt het onderwerp en belangrijker dan de ‘kwaal’
Klaus Schwab. Hij heeft daadwerkelijk directe invloed.
En terwijl iedereen zich per mRNA shot, bezig houd met het "leasen" van kleine stukjes 'vrijheid' terwijl men daarmee zeer wel mogelijk het immuunsysteem ernstige schade aandoet zou daarnaast de echte discussie moeten gaan over de komende hyper-inflatie, great reset, build back better, biometric mass surveillance, en trans humanisme.
Dat is de echte discussie.

Daar hoef je niemand niets meer over te vragen. Het zijn niet eens complotten meer. :')
Common knowledge vandaag.
Kijk die Macron eens schreeuwen.
Zie Australie
Nieuw Zeeland
Canada
Oostenrijk
Duitsland

Maarre ..... If you can't beat them join them. Ik hou je niet tegen.

Ik kies liever voor de geallieerden zeg maar.
Voor het verzet.

Maar boven alles:

Een gehersenspoelde slaafse samenleving is vele malen gevaarlijker en dodelijker dan welke 'pandemie' dan ook

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 09-01-2022 14:18:31 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203109271
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:45 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dit is raar. Heden ten dage is wel duidelijk dat we nooit meer terug gaan naar "het oude normaal". Dat is wel de kern van wat Jensen al maandenlang heeft geroepen.
Gast, bijna iedereen weet dat we voorlopig niet meer terug naar het oude normaal zullen gaan. Er zitten meer haken en ogen aan dit virus dan we in het begin nog dachten. Daarnaast valt het niet uit te sluiten op dit moment dat we ooit nog naar normaal gaan. Dat kun jij niet voorspellen, dat kan ik niet voorspellen en dat kan Jensen voorspellen. Je kan dus niet zeggen dat hij daar gelijk in heeft gekregen.

quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:45 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Hieruit blijkt dat je er zelden of niet naar kijkt. Hoe kun je er dan wel kritiek op hebben?
Geloof me, ik keek die troep ooit. Niet omdat ik hem goed vind (ben uiteraard niet dom), maar meer omdat ik het fascinerend hoe zo een doorzichtig verhaal gewoon overgenomen wordt door de onderlaag van de samenleving.

quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:45 schreef Monomeism het volgende:
Laten we eerlijk zijn eigenlijk gaat het al-lang niet meer om Jensen. We zijn nu 2 jaar verder. Heel veel mensen zien hetzelfde als Jensen.
Tja, heel veel mensen weten Mexico ook niet aan te wijzen op een kaart. Wat is je punt? Veel mensen zijn dom, dat is gewoon een feit.

quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:45 schreef Monomeism het volgende:
Er was een hele groep mensen op de demonstraties die van Groen Links waren en die waren tegen de opkomst van een dystopische controle samenleving Hij staat al heel lang niet meer alleen. We zijn het nu eens met maatregelen waar Jensen maanden lang achtereen voor waarschuwde maar die destijds keihard werden weg-gelachen als belachelijke complot denk verhaaltjes.
Wat dan precies? Noem eens exact waar Jensen maanden geleden voor waarschuwde wat toen NIEMAND voor ogen hield dat ooit zou gaan gebeuren in Nederland?

quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:45 schreef Monomeism het volgende:
Oh wat hebben we gelachen om Klaus Schwab. Nu zijn die verhaaltjes kloppend geworden en iedereen verschuift ongegeneerd de doelpalen en doet net alsof Jensen dat niet maanden heeft geroepen.

[quote]0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:45 schreef Monomeism het volgende:

Wat Klaus Schwab zelf van tevoren (haha van tevoren) ervan vind in zijn boek uit 2020 (haha 2020)

COVID-19 has killed less than 0.006% of the
world population. - The corona pandemic is different. It does not constitute an
existential threat (Klaus Schwab- COVID-19:
THE GREAT RESET page 99)


Ergo: Je zou het nu zelf kunnen zien als je het had gevolgd. Makkelijker zelfs dan ik het zie omdat ik twee jaar geleden nog vooruit moest kijken en jij vandaag heel eenvoudig terug kunt kijken in zijn uitzendingen naar waar we nu staan.

Heel het internet staat vol met verboden bronnen waarvan de overheid keihard roept dat het nep-nieuws is. Overal de waarschuwende overheid over je schouder meeloerende pop-ups "Vind hier betrouwbare informatie over COVID-19". Het lijkt Noord Korea wel of de DDR in de jaren 70 qua propaganda. (laat ik het niet over de oorlog hebben)

NOOIT blind de politiek volgen.
Les 1 in dit leven.

Jensen kwam al maanden lang met artikelen en bergen materiaal en filmbeelden van zaken die niet leken te kloppen, uitspraken en memo's van absoluut en onterecht gecensureerde, en "weggehoonde" experts.
Niet omdat Jensen zo slim is maar omdat hij zich niets liet wijsmaken.

Het gaat niet om Jensen. Het gaat om wat er nu vandaag om ons heen gebeurd

“Covid” is een goed geschreven script om de wereld te her-scheppen.

De valse beloften
Het letterlijk zaaien van onterechte angst onder de bevolking
Het zou eerst gaan om de ouderen
Het zogenaamd beschermen van de zorg
(Nu gaat men alweer bezuinigen op de zorg en is het opleiden van BOA’s om jouw vrijheid te beperken belangrijker dan zorgpersoneel)
Ondeugdelijke vaccins. (ik zeg het netjes)
Niet klaar zijn met maar een prik.Eigenlijk NOOIT
Mensen isoleren met lockdowns
Het tegen elkaar opzetten van de bevolking, vrienden en familie.
Het stoken binnen familie en vriendenkring
(dat dat prima lukt is wel duidelijk)
De sterfte cijfers deugen niet
De besmettingen cijfers deugen niet
De maatregelen deugen niet
De QR code blijkt het onderwerp en belangrijker dan de ‘kwaal’
Klaus Schwab. Hij heeft daadwerkelijk directe invloed.
En terwijl iedereen zich per mRNA shot, bezig houd met het "leasen" van kleine stukjes 'vrijheid' terwijl men daarmee zeer wel mogelijk het immuunsysteem ernstige schade aandoet zou daarnaast de echte discussie moeten gaan over de komende hyper-inflatie, great reset, build back better, biometric mass surveillance, en trans humanisme.
Dat is de echte discussie.

Daar hoef je niemand niets meer over te vragen. Het zijn niet eens complotten meer. :')
Common knowledge vandaag.
Kijk die Macron eens schreeuwen.
Zie Australie
Nieuw Zeeland
Canada

Maarre ..... If you can't beat them join them. Ik hou je niet tegen.

Ik kies liever voor de geallieerden zeg maar.
Voor het verzet.

Maar boven alles:

Een gehersenspoelde slaafse samenleving is vele malen gevaarlijker en dodelijker dan welke 'pandemie' dan ook
Ok hier begon je medicatie duidelijk uit te werken. Man man, waarom lees ik ook niet eerst een hele post voordat ik reageer. Had me toch wel 2 min aan weg gegooide tijd bespaard om op je te reageren.
pi_203109708
Oh m'n medicatie. (ik vergat dat dit FOK was waar iedereen elkaar medicatie aanpraat)
Nee ik ga niet schelden.

Doe je voordeel waar je ze persoonlijk ziet of niet wil zien.
Ik lees gewoon al maanden lang van dit soort zaken. Dat is mijn zwakte. Ik vertrouw nog liever op huilende honden voor een abstract niet te duiden onbestemd gevaar.
https://www.biometricupda(...)tal-id-with-vaccines
Dat is er maar slechts 1 van. Lang geleden uit 2019. Toen ik het las dacht ik: "Jezus wat een 'schitterende' agenda maar wie trapt daar nu in" en: "Wie is zo dom dit niet te kunnen doorzien?"

En zie vandaag: Allemaal in de rij staan voor boosters

Doe geen moeite verder...

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 09-01-2022 15:06:44 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203110166
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 14:40 schreef Monomeism het volgende:
Oh m'n medicatie. (ik vergat dat dit FOK was waar iedereen elkaar medicatie aanpraat)
Nee ik ga niet schelden.

Doe je voordeel waar je ze persoonlijk ziet.
Ik lees gewoon al maanden lang van dit soort zaken. Dat is mijn zwakte. Ik vertrouw nog liever op huilende honden voor een abstract niet te duiden onbestemd gevaar.
https://www.biometricupda(...)tal-id-with-vaccines
Dat is er maar slechts 1 van. Lang geleden uit 2019. Toen ik het las dacht ik: "Jezus wat een 'schitterende' agenda maar wie trapt daar nu in" en: "Wie is zo dom dit niet te kunnen doorzien?"

En zie vandaag: Allemaal in de rij staan voor boosters

Doe geen moeite verder...
Mooi dat je eigenlijk op nog geen enkele van mijn vragen antwoord hebt gegeven maar me wel telkens trakteert op wat onsamenhangend gebral waar ik niet om vraag.
pi_203110974
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 15:07 schreef Intint het volgende:

[..]
Mooi dat je eigenlijk op nog geen enkele van mijn vragen antwoord hebt gegeven maar me wel telkens trakteert op wat onsamenhangend gebral waar ik niet om vraag.
Je hebt een hele lap tekst gequote, kennelijk omdat het dan makkelijker is om er niet echt inhoudelijk op in te hoeven gaan, maar waar je vervolgens op antwoord met iets nietszeggend als ad-hominem over 'mijn medicatie' die uitwerkt. (?) Dan lijkt het erop dat een normaal gesprek hierover niet mogelijk is.

Maar de bottom line is dat het niet over Jensen gaat maar over ons allemaal.

En terwijl iedereen zich per mRNA shot, bezig houd met het "leasen" van kleine stukjes 'vrijheid' terwijl men daarmee zeer wel mogelijk het immuunsysteem ernstige schade aandoet zou daarnaast de echte discussie moeten gaan over de komende hyper-inflatie, great reset, build back better, biometric mass surveillance, en trans humanisme.
Dat is de echte discussie.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203111201
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 15:58 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je hebt een hele lap tekst gequote, kennelijk omdat het dan makkelijker is om er niet echt inhoudelijk op in te hoeven gaan, maar waar je vervolgens op antwoord met iets nietszeggend als ad-hominem over 'mijn medicatie' die uitwerkt. (?) Dan lijkt het erop dat een normaal gesprek hierover niet mogelijk is.

Maar de bottom line is dat het niet over Jensen gaat maar over ons allemaal.

En terwijl iedereen zich per mRNA shot, bezig houd met het "leasen" van kleine stukjes 'vrijheid' terwijl men daarmee zeer wel mogelijk het immuunsysteem ernstige schade aandoet zou daarnaast de echte discussie moeten gaan over de komende hyper-inflatie, great reset, build back better, biometric mass surveillance, en trans humanisme.
Dat is de echte discussie.
Iemand beledigen is niet hetzelfde als een af hominem maar dat even ter zijde. Dit is een topic over Jensen. Als jij dat niet de echte discussie vindt; prima. Maar open er dan even lekker een ander topic over.

ONTOPIC: Ga je de vragen die ik je stelde over de uitspraken van Jensen nog beantwoorden of..?
pi_203111869
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:11 schreef Intint het volgende:

[..]
Iemand beledigen is niet hetzelfde als een af hominem maar dat even ter zijde. Dit is een topic over Jensen. Als jij dat niet de echte discussie vindt; prima. Maar open er dan even lekker een ander topic over.

ONTOPIC: gA jE dE vrAgeN diE iK jE StEldE :')
Welke vragen? Die heb ik allemaal stuk voor stuk beantwoord. Ik gaf zelfs meer antwoorden dan waar je om vroeg. En je hebt dat zelfs gequote.

quote:
Dit is een topic over Jensen.
Als je Jensen ook maar een klein beetje had gevolgd in de context over anderhalf jaar waren je vragen helemaal niet nodig! Dan zou je hebben geweten dat de zaken waar hij al een paar jaar keihard over wordt uitgelachen vandaag precies zo zijn uitgepakt.

CONTEXT JENSEN: Jij wordt keihard genaaid. ^O^

En terwijl iedereen zich per mRNA shot, bezig houd met het "leasen" van kleine stukjes 'vrijheid' terwijl men daarmee zeer wel mogelijk het immuunsysteem ernstige schade aandoet zou daarnaast de echte discussie moeten gaan over de komende hyper-inflatie, great reset, build back better, biometric mass surveillance, en trans humanisme. Dat is de echte discussie.

voorbeeld: https://www.biometricupda(...)-surveillance-report

En dat was de 3e maal hetzelfde antwoord op je 'vragen' (uit die lap voor jou "onsamenhangend gebral" van mij)
Maar wel kritiek hebben op iets wat je niet volgt. Wie heeft in Januari 2022 Jensen überhaupt nog nodig om deze shit-show niet te kunnen doorzien als de grootste totalitaire HOAX ever? Dat worden er namelijk steeds meer. Joe Rogan ook niet gevolgd zeker? Welke natte door de media geconditioneerde tostie gelooft hier allemaal nog in terwijl 'ie straks weer op die stoel gaat zitten met z'n mouw omhoog.

Doe wat je niet laten kunt.

Ping!: Tostie klaar

[ Bericht 2% gewijzigd door Monomeism op 09-01-2022 17:05:13 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203112216
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:52 schreef Monomeism het volgende:

\
Welke vragen? Die heb ik allemaal stuk voor stuk beantwoord. Ik gaf zelfs meer antwoorden dan waar je om vroeg. En je hebt dat zelfs gequote.

Zucht... Wat dan precies? Noem eens exact waar Jensen maanden geleden voor waarschuwde wat toen NIEMAND voor ogen hield dat ooit zou gaan gebeuren in Nederland?

quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:52 schreef Monomeism het volgende:
Als je Jensen ook maar een klein beetje had gevolgd in de context over anderhalf jaar waren je vragen helemaal niet nodig! Dan zou je hebben geweten dat de zaken waar hij al een paar jaar keihard over wordt uitgelachen vandaag precies zo zijn uitgepakt.

En als wappies gewoon onderzoek zouden volgen zouden ze ook geen rationele reden meer hebben om wappie te zijn. Dat volgen ze echter niet dus vandaar dat ze er hun eigen mening op nahouden. Toch zal ik een wappie, wanneer hij er naar vraagt altijd voorzien van een bron en kom ik niet aan met 'ja had je zelf maar de wetenschap moeten volgen'.
News flash: in een discussie vragen mensen wel eens om een bron en als je enigszins de illusie wil geven dat je op niveau kan discussiëren geef je die ook gewoon en kom je niet met die 'doe zelf je onderzoek' BS. Nogmaalsik kijk geen Jensen maar omdat het van bedroevend niveau is en hij doet aan de verspreiding en verdraaiing van (mis)informatie.

quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:52 schreef Monomeism het volgende:
En terwijl iedereen zich per mRNA shot, bezig houd met het "leasen" van kleine stukjes 'vrijheid' terwijl men daarmee zeer wel mogelijk het immuunsysteem ernstige schade aandoet
Nee dat is niet zeer wel mogelijk. Dat is zeer zeer ZEER onwaarschijnlijk als je naar de wetenschap erachter kijkt. (Karen's facebook valt daar niet onder overigens)

quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:52 schreef Monomeism het volgende:
zou daarnaast de echte discussie moeten gaan over de komende hyper-inflatie, great reset, build back better, biometric mass surveillance, en trans humanisme. Dat is de echte discussie.
Dat is inderdaad een discussie. Maar niet de discussie in dit topic.

quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:52 schreef Monomeism het volgende:
En dat was de 3e maal hetzelfde antwoord op je 'vragen' (uit die lap voor jou "onsamenhangend gebral" van mij)
Nee dat noemen ze een red herring.

quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:52 schreef Monomeism het volgende:
Maar wel kritiek hebben op iets wat je niet volgt.
Zie hierboven. Ik heb kritiek op iemand die ik al lang gewogen heb en te licht heb bevonden. Overigens de enige manier waarop Jensen ooit ergens te licht voor zal worden bevonden.
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:52 schreef Monomeism het volgende:

Joe Rogan ook niet gevolgd zeker? Welke natte door de media geconditioneerde tostie gelooft hier allemaal nog in terwijl 'ie straks weer op die stoel gaat zitten met z'n mouw omhoog.

Waarom zou ik die meathead volgen? Welke diploma's heeft deze man op zak? Op welk gebied is hij afgestudeerd?
pi_203112352
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:12 schreef Intint het volgende:

[..]
Zucht... Wat dan precies? Noem eens exact waar Jensen maanden geleden voor waarschuwde wat toen NIEMAND voor ogen hield dat ooit zou gaan gebeuren in Nederland?
[..]
En als wappies .............
Kijk. Dat bedoel ik dus. Ik heb het DRIE keer herhaald! Drie maal. En nog zie je het niet. Dat is een kenmerk van hypnose volgens mij hoor. We zijn op weg naar een totalitaire om-bouwing van deze hele wereld die jij voorheen kende als het "oude normaal" Je hoeft mij niet extra te overtuigen dat je jezelf in jouw situatie fanatiek verdedigd in deze hele duistere gang van zaken door volkomen te ne-ge-ren wat ik zeg. Het bewijs van je onderwerping daaraan zit immers in je lichaam. Ik geloof je. Heus!

[ Bericht 2% gewijzigd door Monomeism op 09-01-2022 17:26:38 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203112540
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:19 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Kijk. Dat bedoel ik dus. Ik heb het DRIE keer herhaald! Drie maal. En nog zie je het niet. Dat is een kenmerk van hypnose volgens mij hoor. We zijn op weg naar een totalitaire om-bouwing van deze hele wereld die jij voorheen kende als het "oude normaal" Je hoeft mij niet extra te overtuigen dat je jezelf in jouw situatie fanatiek verdedigd in deze hele duistere gang van zaken door volkomen te ne-ge-ren wat ik zeg. Het bewijs van je onderwerping daaraan zit immers in je lichaam. Ik geloof je. Heus!
Holy fuck gast. Raak jij nu niet moe van dat wegrennen?

Duidelijker dan dit kan ik het niet maken:

Stuur mij eens een filmpje van iets wat Jensen heeft gezegd dat:

1) Daadwerkelijk is uitgekomen
2) Dat verder door niemand anders voor mogelijk werd gehouden
pi_203112806
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:29 schreef Intint het volgende:

[..]
Holy fuck gast. Raak jij nu niet moe van dat wegrennen?
Ik weet dat jij weg rent. Ik heb alle tijd hoor. En waarom reageer je zo emotioneel? Ik heb heel uitvoerig opgeschreven wat Jensen al maanden lang stelt. En je kunt dat allemaal controleren in zijn video's.
Dit topic staat vol met linken naar zijn video's

quote:
Duidelijker dan dit kan ik het niet maken:
Maar je bent helemaal niet duidelijk. Ik wel. Maar je kan er niet helemaal "bij" kennelijk.
Wat ik je zo'n beetje in de context heb uitgelegd hoor je in bijna alle afleveringen van Jensen

quote:
Stuur mij eens een filmpje van iets wat Jensen heeft gezegd dat:

1) Daadwerkelijk is uitgekomen
2) Dat verder door niemand anders voor mogelijk werd gehouden
Ja ik ga even lekker aan het werk op de video's voor een lui-wammes die op een klapstoel is gaan zitten met z'n mouwen omhoog .... (hoe vaak moet je nog?) ... NA-dat hij een gewaarschuwd mens kon zijn.
Dat heb ik nu al VIER keer gezegd en GELINKT naar het bericht waar ik dat zeg,
Een heel rijtje opgesomd en met de tip het te controleren aan de hand van zijn video's
Ben je nu echt aan het trollen of wat? :')
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203112861
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:29 schreef Intint het volgende:

[..]
Holy fuck gast. Raak jij nu niet moe van dat wegrennen?

Duidelijker dan dit kan ik het niet maken:

Stuur mij eens een filmpje van iets wat Jensen heeft gezegd dat:

1) Daadwerkelijk is uitgekomen
2) Dat verder door niemand anders voor mogelijk werd gehouden
...

Dat EU paspoort is aardig onderweg. En kranten staan ook vol met CO2 budgetten en dat soort onzin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203113050
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:44 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik weet dat jij weg rent. Ik heb alle tijd hoor. En waarom reageer je zo emotioneel? Ik heb heel uitvoerig opgeschreven wat Jensen al maanden lang stelt. En je kunt dat allemaal controleren in zijn video's.
Dit topic staat vol met linken naar zijn video's
[..]
Maar je bent helemaal niet duidelijk. Ik wel. Maar je kan er niet helemaal "bij" kennelijk.
Wat ik je zo'n beetje in de context heb uitgelegd hoor je in bijna alle afleveringen van Jensen
[..]
Ja ik ga even lekker aan het werk op de video's voor een lui-wammes die op een klapstoel is gaan zitten met z'n mouwen omhoog .... (hoe vaak moet je nog?) ... NA-dat hij een gewaarschuwd mens kon zijn.
Dat heb ik nu al VIER keer gezegd en GELINKT naar het bericht waar ik dat zeg,
Een heel rijtje opgesomd en met de tip het te controleren aan de hand van zijn video's
Ben je nu echt aan het trollen of wat? :')
Ok, dus je gaat geen filmpje sturen. Duidelijk.
Jouw verhaal: 'ik ga geen filmpje sturen want jij bent lui.

Het echte verhaal: Je weet dat ik je eerdere uitspraken mbt wat Jensen wel en niet gezegd heeft vrij makkelijk onderuit kan gaan halen als je me daadwerkelijk een filmpje stuurt.

Interessante strategie blijft dat op fok. Je doet een statement en hoopt dat niemand er al te kritisch naar zal kijken. Wanneer iemand dat wel doet zeg je van binnen even 'shit' terwijl je het langzaam warm krijgt. Vervolgens zeg je dat de ander de bronnen voor JOUW uitspraken moet gaan zoeken. Wanneer de ander aangeeft dat de burden of proof bij jou ligt ga je gillen dat de ander te lui is en lijkt het net alsof je de vluchtroute om weg te komen van de discussie gevonden hebt.
pi_203113890
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:59 schreef Intint het volgende:

[..]
Ok, dus je gaat geen filmpje sturen. Duidelijk.
Jouw verhaal: 'ik ga geen filmpje sturen want jij bent lui.

En dat vind ik nog steeds.

quote:
Het echte verhaal: Je weet dat ik je eerdere uitspraken mbt wat Jensen wel en niet gezegd heeft vrij makkelijk onderuit kan gaan halen als je me daadwerkelijk een filmpje stuurt.
Eh nee. Dat is niet het echte verhaal. Het echte verhaal is dat jij na twee jaar geen fuck bent opgeschoten met het begrip COVID19 The Great Reset want je bent nog steeds gehypnotiseerd. En je denkt nog steeds dat complotten in deze perfecte wereld niet meer bestaan. Je kunt de zaken die ik heb gelinkt, vier keer herhaalt heb en waar Jensen het al maanden lang over heeft gehad helemaal niet (meer) onderuit halen want ze vinden op dit moment letterlijk plaats.

quote:
Interessante strategie blijft dat op fok. Je doet een statement en hoopt dat niemand er al te kritisch naar zal kijken. Wanneer iemand dat wel doet zeg je van binnen even 'shit' terwijl je het langzaam warm krijgt.
Behalve trollen over mijn 'niet antwoorden' terwijl ik niet anders doe als antwoorden ook nog gewoon liegen als Hugo. Welk 'statement' heb je het over?

quote:
Vervolgens zeg je dat de ander de bronnen voor JOUW uitspraken moet gaan zoeken.
Haha. Het is precies andersom. De reden dat ik überhaupt dit topic binnen ben komnen wandelen is omdat er hier ten onrechte gesteld werd door dat, vrij vertaald, Jensen maar wat in de rondte lult.
En dat is dus niet zo. lol

Daarbij geef ik ruim 4 a 5 keer aan wat Jensen (bijna in iedere video) allemaal heeft aangekaart over de het mijden van de enorme olifant en de grote agenda Maar jij bent compleet naďef over: great reset build back better biometric mass surveillance, en trans humanisme.

quote:
Wanneer de ander aangeeft dat de burden of proof bij jou ligt ga je gillen dat de ander te lui is en lijkt het net alsof je de vluchtroute om weg te komen van de discussie gevonden hebt.
Wie gilt er hier? Laat ik het dan anders zeggen. Het ligt ook een beetje aan mij. Jij eeh ... snapt niet heel erg veel en daarom ben ik ben te lui. Heerlijk lui zelfs. Als we in een 1 op 1 chat hadden gezeten was het al helemaal nutteloos geweest en was ik allang opgehouden met reageren
;)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203113940
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:53 schreef Monomeism het volgende:

[..]
En dat vind ik nog steeds.
[..]
Eh nee. Dat is niet het echte verhaal. Het echte verhaal is dat jij na twee jaar geen fuck bent opgeschoten met het begrip COVID19 The Great Reset want je bent nog steeds gehypnotiseerd. En je denkt nog steeds dat complotten in deze perfecte wereld niet meer bestaan. Je kunt de zaken die ik heb gelinkt, vier keer herhaalt heb en waar Jensen het al maanden lang over heeft gehad helemaal niet (meer) onderuit halen want ze vinden op dit moment letterlijk plaats.
[..]
Behalve trollen over mijn 'niet antwoorden' terwijl ik niet anders doe als antwoorden ook nog gewoon liegen als Hugo. Welk 'statement' heb je het over?
[..]
Haha. Het is precies andersom. De reden dat ik überhaupt dit topic binnen ben komnen wandelen is omdat er hier ten onrechte gesteld werd door dat, vrij vertaald, Jensen maar wat in de rondte lult.
En dat is dus niet zo. lol

Daarbij geef ik ruim 4 a 5 keer aan wat Jensen (bijna in iedere video) allemaal heeft aangekaart over de het mijden van de enorme olifant en de grote agenda Maar jij bent compleet naďef over: great reset build back better biometric mass surveillance, en trans humanisme.
[..]
Laat ik het dan anders zeggen. Het ligt ook een beetje aan mij. Jij eeh ... snapt niet heel erg veel en daarom ben ik ben te lui. Heerlijk lui zelfs.
Als we in een 1 op 1 chat hadden gezeten was het al helemaal nutteloos geweest en was ik allang opgehouden met reageren
;)
Tuurlijk kerel. Je bent eigenlijk nooit echt begonnen met reageren. Wel met brabbelen maar dat is iets anders.
Je hebt in ieder geval toegegeven dat je geen bron meer gaat geven. Ik laat aan de lezer over welke conclusie ze daar aan verbinden.
pi_203114041
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:58 schreef Intint het volgende:

[..]
Tuurlijk kerel. Je bent eigenlijk nooit echt begonnen met reageren. Wel met brabbelen maar dat is iets anders.
Je hebt in ieder geval toegegeven dat je geen bron meer gaat geven. Ik laat aan de lezer over welke conclusie ze daar aan verbinden.
Of jij hierboven de waarheid spreekt over mijn intenties dat wil ik ook aan de lezer overlaten. ;)

edit:
quote:
toegegeven dat je geen bron meer gaat geven.
Je herkent, of erkent een bron zelfs niet wanneer het op je hoofd zou kakken want je bent al geprikt. Dat maakt het voor jou moeilijk om op zaken terug te kunnen of durven komen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Monomeism op 09-01-2022 19:13:13 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  zondag 9 januari 2022 @ 19:18:45 #141
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203114198
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:29 schreef Intint het volgende:

[..]
Holy fuck gast. Raak jij nu niet moe van dat wegrennen?

Duidelijker dan dit kan ik het niet maken:

Stuur mij eens een filmpje van iets wat Jensen heeft gezegd dat:

1) Daadwerkelijk is uitgekomen
2) Dat verder door niemand anders voor mogelijk werd gehouden
Man bijna alles komt uit wat die vent zegt.

Dat de ongevaccineerden de schuld zullen krijgen.

Dat er indirecte vaccinatieplicht komt.

Dat de winter 2021/2022 weer gewoon alles dicht gaat.

Als je Jensen luistert weet je precies wat ze van plan zijn en wat ze een paar maanden later er door gaan drukken.

Zelfs toen Baudet nog bang was voor corona prikte Jensen er al dwars doorheen.

Het enige dat niet uit is gekomen is dat de overduidelijke verkiezingsfraude in Amerika niet veel later aan het daglicht zou komen. Dat hebben de democraten goed onder de pet weten te houden.

De uitzendingen van Jensen worden alleen maar beter en vrijwel iedere uitzending bevestigt hij weer opnieuw iets van wat hij eerder voorspeld heeft.

Nee hij is geen gladde beer en hij heeft zijn dikke kop niet mee, maar op inhoud kun je hem niet pakken.
pi_203114413
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Man bijna alles komt uit wat die vent zegt.
Ja maar als je al bent geprikt wil je dat allemaal niet aanhoren.
Ergens begrijpelijk. Maar ook bizar.
Ik blijf maar herhalen wat Jensen zegt. En het toch niet zien.

wAaR zEgT jEnSeN dAt DaN!?
:')
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203114714
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Man bijna alles komt uit wat die vent zegt.

Dat de ongevaccineerden de schuld zullen krijgen.
Is voor een deel (niet volledig) ook terecht natuurlijk. Als meer mensen zich hadden laten vaccineren > minder IC opnames > minder lockdown.

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef Ixnay het volgende:

Dat er indirecte vaccinatieplicht komt.

Er is geen indirecte vaccinatieplicht.

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef Ixnay het volgende:
Dat de winter 2021/2022 weer gewoon alles dicht gaat.

Dat zeiden echt zoooo ontzettend veel mensen. Ik zelf ook. Zo werkt het virus nu eenmaal.

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef Ixnay het volgende:
Als je Jensen luistert weet je precies wat ze van plan zijn en wat ze een paar maanden later er door gaan drukken.

Jensen is gewoon anti-overheid. Aangezien dit een tijd is dat de overheid heel veel onpopulaire besluiten moet nemen is het heel heel makkelijk om je gelijk te halen als je anti-overheid bent. "Hah, zie je nu wel! Ik zei altijd altijd dat de overheid vervelend is en kijk, ze doen nu iets dat vervelend is. Ik had gelijk!". Mannen als Jensen plukken de vruchten van een crisis omdat het wijzende vingertje dan net wat geloofwaardiger klinkt voor bepaalde mensen in de samenleving. Wanneer het allemaal weer eens wat rustiger gaat worden zal hij dit gaan voelen in zijn views.

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef Ixnay het volgende:
Zelfs toen Baudet nog bang was voor corona prikte Jensen er al dwars doorheen.
Hij prikte nergens doorheen. Hij was een van de mensen die, correct me if I am wrong, ook zei dat het maar een griepje was. Dat bleek niet zo te zijn.

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef Ixnay het volgende:
Het enige dat niet uit is gekomen is dat de overduidelijke verkiezingsfraude in Amerika niet veel later aan het daglicht zou komen. Dat hebben de democraten goed onder de pet weten te houden.

Gast, ben jij oprecht een van die mensen die denkt dat er sprake is geweest van grootschalige verkiezingsfraude in de VS? Dat is echt al zo lang geleden ontkracht. En dat is het probleem met die hele beweging. Wetenschap, bewijs, bronnen etc stellen in jullie ogen niets voor. Het enige wat telt is de onderbuik en als de feiten niet helemaal aansluiten bij de onderbuik verzin je toch gewoon iets anders?

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef Ixnay het volgende:
Nee hij is geen gladde beer en hij heeft zijn dikke kop niet mee, maar op inhoud kun je hem niet pakken.
Jawel. Laatste video die ik van hem nog eens heb teruggekeken ging over een onderzoek wat zou hebben aangetoond dat vegetariërs een hogere kans zouden hebben op een beroerte. 'Goed nieuws voor de vleeseters' zei hij erbij. Geen vlees eten is natuurlijke een linkse hobby dus dat moest hij even aanpakken. Wat hij echter wegliet is dat dit onderzoek had aangetoond dat vegetariërs tevens een veel lagere kans hadden op hart-en vaatziekten . Letterlijk hetzelfde onderzoek. Uiteindelijk werd zelfs ontkracht dat er sprake was van een hogere kans op beroertje door een vegetarisch dieet, terwijl de bevindingen rondom de lagere kans op hart-en vaatziekten wel bleven staan. Dit was hij natuurlijk helemaal per ongeluk vergeten te vermelden en had niets met zijn agenda te maken.
pi_203114726
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:32 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja maar als je al bent geprikt wil je dat allemaal niet aanhoren.
Ergens begrijpelijk. Maar ook bizar.
Ik blijf maar herhalen wat Jensen zegt. En het toch niet zien.

wAaR zEgT jEnSeN dAt DaN!?
:')
Jij was af. Laat je de volwassenen even praten?
pi_203114951
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:53 schreef Intint het volgende:

[..]

Jensen is gewoon anti-overheid. Aangezien dit een tijd is dat de overheid heel veel onpopulaire besluiten moet nemen is het heel heel makkelijk om je gelijk te halen als je anti-overheid bent. "Hah, zie je nu wel! Ik zei altijd altijd dat de overheid vervelend is en kijk, ze doen nu iets dat vervelend is. Ik had gelijk!". Mannen als Jensen plukken de vruchten van een crisis omdat het wijzende vingertje dan net wat geloofwaardiger klinkt voor bepaalde mensen in de samenleving. Wanneer het allemaal weer eens wat rustiger gaat worden zal hij dit gaan voelen in zijn views.
Wow. Zijn views Dit is wel heeeel erg simpel gedacht. Natuurlijk moet je de overheid niet zomaar vertrouwen!

Vooral omdat je Jensen niet nodig hebt om te begrijpen waar de NWO -->> WEF mee bezig is om iedereen het leven voor altijd zuur te maken? Allemachtig ....

Waar heeft Jensen dan geen gelijk in onderstaande vrij vertaalde context?
Dit is wat Jensen zo ongeveer allemaal heeft geroepen. En waar hij gelijk in kreeg.
En ik denk dat het nog kan worden aangevuld met meer voorbeelden die absoluut kloppen met de werkelijkheid maar die ik vergeten ben.

De valse beloften
Het letterlijk zaaien van onterechte angst onder de bevolking.
Het zou eerst gaan om de ouderen
Het zogenaamd beschermen van de zorg
(Nu gaat men alweer bezuinigen op de zorg en is het opleiden van BOA’s om jouw vrijheid te beperken belangrijker dan zorgpersoneel)
Ondeugdelijke vaccins. (ik zeg het netjes)
Niet klaar zijn met maar een prik.Eigenlijk NOOIT
Mensen isoleren met lockdowns
Het tegen elkaar opzetten van de bevolking, vrienden en familie.
Het stoken binnen familie en vriendenkring
(dat dat prima lukt is wel duidelijk)
De sterfte cijfers deugen niet
De besmettingen cijfers deugen niet
De maatregelen deugen niet
De QR code blijkt het onderwerp en belangrijker dan de ‘kwaal’
Klaus Schwab. Hij heeft daadwerkelijk directe invloed.
En terwijl iedereen zich per mRNA shot, bezig houd met het "leasen" van kleine stukjes 'vrijheid' terwijl men daarmee zeer wel mogelijk het immuunsysteem ernstige schade aandoet zou daarnaast de echte discussie moeten gaan over de komende hyper-inflatie, great reset, build back better, biometric mass surveillance, en trans humanisme.
Dat is de echte discussie.

Daarover heeft Robert Jensen het!
Voort-durend!!!!
Aan 1 stuk door!

We gaan naar een nieuwe wereldorde! Media-slaven.,

Of je nu links, rechts, of schaap of wappie bent.
You Are Fucked! Wij allemaal dankzij de meelopers.
Maar ik weet wie de spreekwoordeijke 'pijn in m'n reet' gaf en velen weten dat niet

Oh wacht: paar voorbeeldjes erbij:

Bronnen voor de onwetende prikkers

https://www.biometricupda(...)-surveillance-report

https://www.biometricupda(...)tal-id-with-vaccines

Voor vandaag hou ik het voor gezien. Godallemachtig :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 09-01-2022 20:15:33 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203115002
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:54 schreef Intint het volgende:

[..]
Jij was af. Laat je de volwassenen even praten?
Ik ben benieuwd naar je weerleggingen. Ik lees mee. Van Ranst is ook volwassen maar die wil je ook niet horen praten. Dus dat zegt helemaal niets.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203115148
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:09 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Wow. Zijn views Dit is wel heeeel erg simpel gedacht. Natuurlijk moet je de overheid niet zomaar vertrouwen!

Vooral omdat je Jensen niet nodig hebt om te begrijpen waar de NWO -->> WEF mee bezig is om iedereen het leven voor altijd zuur te maken? Allemachtig ....

Waar heeft Jensen dan geen gelijk in onderstaande vrij vertaalde context?
Dit is wat Jensen zo ongeveer allemaal heeft geroepen. En waar hij gelijk in kreeg.
En ik denk dat het nog kan worden aangevuld met meer voorbeelden die absoluut kloppen met de werkelijkheid maar die ik vergeten ben.

De valse beloften
Het letterlijk zaaien van onterechte angst onder de bevolking.
Het zou eerst gaan om de ouderen
Het zogenaamd beschermen van de zorg
(Nu gaat men alweer bezuinigen op de zorg en is het opleiden van BOA’s om jouw vrijheid te beperken belangrijker dan zorgpersoneel)
Ondeugdelijke vaccins. (ik zeg het netjes)
Niet klaar zijn met maar een prik.Eigenlijk NOOIT
Mensen isoleren met lockdowns
Het tegen elkaar opzetten van de bevolking, vrienden en familie.
Het stoken binnen familie en vriendenkring
(dat dat prima lukt is wel duidelijk)
De sterfte cijfers deugen niet
De besmettingen cijfers deugen niet
De maatregelen deugen niet
De QR code blijkt het onderwerp en belangrijker dan de ‘kwaal’
Klaus Schwab. Hij heeft daadwerkelijk directe invloed.
En terwijl iedereen zich per mRNA shot, bezig houd met het "leasen" van kleine stukjes 'vrijheid' terwijl men daarmee zeer wel mogelijk het immuunsysteem ernstige schade aandoet zou daarnaast de echte discussie moeten gaan over de komende hyper-inflatie, great reset, build back better, biometric mass surveillance, en trans humanisme.
Dat is de echte discussie.

Daarover heeft Robert Jensen het!
Voort-durend!!!!
Aan 1 stuk door!

We gaan naar een nieuwe wereldorde! Media-slaven.,

Of je nu links, rechts, of schaap of wappie bent.
You Are Fucked! Wij allemaal dankzij de meelopers.
Maar ik weet wie de spreekwoordeijke 'pijn in m'n reet' gaf en velen weten dat niet

Oh wacht: paar voorbeeldjes erbij:

Bronnen voor de onwetende prikkers

https://www.biometricupda(...)-surveillance-report

https://www.biometricupda(...)tal-id-with-vaccines

Voor vandaag hou ik het voor gezien. Godallemachtig :+
Ik maakte weer de fout om meteen te beginnen met reageren op al je punten voordat ik je hele post had gelezen. Ik was ook begonnen met reageren maar halverwege kwam ik er gewoon achter dat ik dit niet kan. Ik ben oprecht bang dat dit me IQ punten gaat kosten en dat is het me niet waard. Jij wint, ok? Laat mijn brein met rust, please...
pi_203115197
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:21 schreef Intint het volgende:

[..]
Ik maakte weer de fout om meteen te beginnen met reageren op al je punten voordat ik je hele post had gelezen. Ik was ook begonnen met reageren maar halverwege kwam ik er gewoon achter dat ik dit niet kan. Ik ben oprecht bang dat dit me IQ punten gaat kosten en dat is het me niet waard. Jij wint, ok? Laat mijn brein met rust, please...
Je brein?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203115340
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:24 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je brein?
Ja. Laat het gaan.
Als er hier iemand is die in ieder geval nog minstens één been in de realiteit heeft staan discussieer ik wel graag verder overigens.
pi_203115421
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:32 schreef Intint het volgende:

[..]
Ja. Laat het gaan.
Haha gevalletje ik weet dat jij weet dat ik weet. Nietwaar?

Ik blijf je feilloze weerleggingen en oprechte inhoudelijkheid volgen.
Later!
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')