abonnement Unibet Coolblue
pi_201185006
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:48 schreef Noek het volgende:

[..]
Dit leest ook wel wat lomp.
"Wat hou ik van jou en van mijn ander kinderen." Noem dan iig hun namen maar ja, whatever. Zo doen Bonnies dat.

Angelina lijkt trouwens heel erg op de zus van Mike, vind ik.
Misschien kon ze even niet op de andere namen komen
pi_201185075
17s.gif Op donderdag 2 september 2021 18:15 schreef praadje het volgende:
En je gelooft het nooit. Zijn hond heette Clyde _O- _O-

Wat ik niet begrijp, hij is opsporingsambtenaar maar vraagt op FB hulp om zijn hond te vinden die hij tijdelijk ergens had ondergebracht.
[/quote]
Er staat een foto op zijn insta van hem met medegedetineerden tijdens het luchten. Vind ik persoonlijk een iets geloofwaardiger bezigheid voor een Clyde
pi_201185103
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:48 schreef Noek het volgende:
Angelina lijkt trouwens heel erg op de zus van Mike, vind ik.
Ja jeetje, dat vind ik ook.
pi_201185120
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 18:28 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 2 september 2021 18:15 schreef praadje het volgende:
En je gelooft het nooit. Zijn hond heette Clyde _O- _O-

Wat ik niet begrijp, hij is opsporingsambtenaar maar vraagt op FB hulp om zijn hond te vinden die hij tijdelijk ergens had ondergebracht.
Er staat een foto op zijn insta van hem met medegedetineerden tijdens het luchten. Vind ik persoonlijk een iets geloofwaardiger bezigheid voor een Clyde
[/quote]

Ah en hij heet Scoep. Dus waarschijnlijk is hij wel die gast van Scoeperellen :!
pi_201185158
[/quote]
Er staat een foto op zijn insta van hem met medegedetineerden tijdens het luchten. Vind ik persoonlijk een iets geloofwaardiger bezigheid voor een Clyde
[/quote]

en dat is ook meteen de laatste post van 3 en een kwart jaar geleden, maar zijn volgers nemen nu wel toe

[ Bericht 14% gewijzigd door JourneyBlue op 02-09-2021 18:39:11 ]
pi_201188729
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:27 schreef Snolkelderij het volgende:
Hoe kan het zijn dat haar _29 account waarvan ze de inloggegevens kwijt is, haar _31 account volgt? :!
Haar 29 account volgt het 31 account niet, het 31 account volgt het 29 account.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201189009
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:35 schreef Leandra het volgende:

[..]
Haar 29 account volgt het 31 account niet, het 31 account volgt het 29 account.
vandaag 20:38


vandaag 22:46
pi_201189046
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:50 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
vandaag 20:38
[ afbeelding ]

vandaag 22:46
[ afbeelding ]
Daar zie ik niet in dat het 29 account het 31 account volgde, maar goed.
Ik zie alleen dat het een account minder volgt om 22.46 uur.

Hoe dan ook is er iemand die toegang heeft tot dat account.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201189076
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Daar zie ik niet in dat het 29 account het 31 account volgde, maar goed.
Ik zie alleen dat het een account minder volgt om 22.46 uur.

Hoe dan ook is er iemand die toegang heeft tot dat account.
Nee klopt, maar ik heb het ook gezien en geen screenshot gemaakt, later toen ik dat wilde doen, zag ik dus dat verschil
pi_201189087
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:14 schreef JourneyBlue het volgende:
Om 14 h uur ging ze nog met me mannetje op stap (scoeperellen met @:scoepp)

Om 17 uur heeft ze (in andere kleding) vandaag een leuke dag gehad met kids en moedertje

't Kan allemaal of misschien was het een andere dag
Volgens mij had ze dat groene ding van de foto's met de kinderen onder die trui aan op de foto met "met me mannetje op stap", die trui met wit en een bruin/beige patroontje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201190540
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Daar zie ik niet in dat het 29 account het 31 account volgde, maar goed.
Ik zie alleen dat het een account minder volgt om 22.46 uur.

Hoe dan ook is er iemand die toegang heeft tot dat account.
Of iemand die ze volgde is met het IG profiel gestopt. Dan volg je ook iemand minder hoor ;)

Maar als het 31 profiel echt onze Samanda is, dan geloof ik ook meteen dat ze niet bij die van 29 kan komen. Wel leuk overigens dan dat ze hier meeleest en rekening houdt met wat we willen zieb :P
pi_201190853
Wil Vink laat ook van zich horen op zijn FB;

.je vieze sloerie die ik heel.goed kent mag je dit laten zien🖕🏻🖕🏻vergeet je nog steeds niet hoor viesjek.
Mijn meisje zegt mam laat ...ik zeg🖕🏻🖕🏻voor der en ooit krijg ik jou pruik te pakken😁😁😁....
En suc6 Robbie.....ik weet dat ze al tig soa's hebt gehad en binnenkort andersmans vent wipt en jou dumpt alsof ze je nooit hebt gekend...ze trekt je zo door de wc.
Maar ach...je zal binnenkort ooit wel aan deze reacties terug denken.
Maar 1 ding....gratis de beroemde barbie heb je wel gewipt🥳🥳....net als 1000 voor jou gingen.
En nee ben te oud om jaloers te zijn.
Haat haar om wie ze is en wat ze heeft gedaan.
Vraag maar aan je sloerie...suc6
Binnenkort spoelt ze je door als stront🤣🤣
pi_201191010
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 september 2021 08:30 schreef praadje het volgende:
Wil Vink laat ook van zich horen op zijn FB;

.je vieze sloerie die ik heel.goed kent mag je dit laten zien🖕🏻🖕🏻vergeet je nog steeds niet hoor viesjek.
Mijn meisje zegt mam laat ...ik zeg🖕🏻🖕🏻voor der en ooit krijg ik jou pruik te pakken😁😁😁....
En suc6 Robbie.....ik weet dat ze al tig soa's hebt gehad en binnenkort andersmans vent wipt en jou dumpt alsof ze je nooit hebt gekend...ze trekt je zo door de wc.
Maar ach...je zal binnenkort ooit wel aan deze reacties terug denken.
Maar 1 ding....gratis de beroemde barbie heb je wel gewipt🥳🥳....net als 1000 voor jou gingen.
En nee ben te oud om jaloers te zijn.
Haat haar om wie ze is en wat ze heeft gedaan.
Vraag maar aan je sloerie...suc6
Binnenkort spoelt ze je door als stront🤣🤣
heerlijk! c_/
pi_201192471
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 september 2021 08:30 schreef praadje het volgende:
Wil Vink laat ook van zich horen op zijn FB;

.je vieze sloerie die ik heel.goed kent mag je dit laten zien🖕🏻🖕🏻vergeet je nog steeds niet hoor viesjek.
Mijn meisje zegt mam laat ...ik zeg🖕🏻🖕🏻voor der en ooit krijg ik jou pruik te pakken😁😁😁....
En suc6 Robbie.....ik weet dat ze al tig soa's hebt gehad en binnenkort andersmans vent wipt en jou dumpt alsof ze je nooit hebt gekend...ze trekt je zo door de wc.
Maar ach...je zal binnenkort ooit wel aan deze reacties terug denken.
Maar 1 ding....gratis de beroemde barbie heb je wel gewipt🥳🥳....net als 1000 voor jou gingen.
En nee ben te oud om jaloers te zijn.
Haat haar om wie ze is en wat ze heeft gedaan.
Vraag maar aan je sloerie...suc6
Binnenkort spoelt ze je door als stront🤣🤣
Dat eens krijg ik jou pruik te pakken wordt je ook moe van. Ze weet toch waar ze woont dan gaat ze daar aan de deur. Zo moeilijk is het niet.
Voor de rest gooi alles maar er op wij lezen wel. :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 september 2021 @ 11:46:40 #65
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_201193246
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 september 2021 08:30 schreef praadje het volgende:
Wil Vink laat ook van zich horen op zijn FB;

.je vieze sloerie die ik heel.goed kent mag je dit laten zien🖕🏻🖕🏻vergeet je nog steeds niet hoor viesjek.
Mijn meisje zegt mam laat ...ik zeg🖕🏻🖕🏻voor der en ooit krijg ik jou pruik te pakken😁😁😁....
En suc6 Robbie.....ik weet dat ze al tig soa's hebt gehad en binnenkort andersmans vent wipt en jou dumpt alsof ze je nooit hebt gekend...ze trekt je zo door de wc.
Maar ach...je zal binnenkort ooit wel aan deze reacties terug denken.
Maar 1 ding....gratis de beroemde barbie heb je wel gewipt🥳🥳....net als 1000 voor jou gingen.
En nee ben te oud om jaloers te zijn.
Haat haar om wie ze is en wat ze heeft gedaan.
Vraag maar aan je sloerie...suc6
Binnenkort spoelt ze je door als stront🤣🤣
Ben benieuwd wat Vink dan denkt te gaan doen. Ze heeft nu al jaren de tijd gehad om iets te doen, maar daar zitten we ook nog steeds op te wachten. Dat Sam 'tig soa's' gehad heeft (of gehad zou hebben) kennen we nu ook wel ('soasnee' was het toch?). In elk geval: Wil staat op repeat and heeft ook niks anders meer te doen dan een paar beledigingen online te flikkeren.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_201193303
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 september 2021 08:30 schreef praadje het volgende:
Wil Vink laat ook van zich horen op zijn FB;

.je vieze sloerie die ik heel.goed kent mag je dit laten zien🖕🏻🖕🏻vergeet je nog steeds niet hoor viesjek.
Mijn meisje zegt mam laat ...ik zeg🖕🏻🖕🏻voor der en ooit krijg ik jou pruik te pakken😁😁😁....
En suc6 Robbie.....ik weet dat ze al tig soa's hebt gehad en binnenkort andersmans vent wipt en jou dumpt alsof ze je nooit hebt gekend...ze trekt je zo door de wc.
Maar ach...je zal binnenkort ooit wel aan deze reacties terug denken.
Maar 1 ding....gratis de beroemde barbie heb je wel gewipt🥳🥳....net als 1000 voor jou gingen.
En nee ben te oud om jaloers te zijn.
Haat haar om wie ze is en wat ze heeft gedaan.
Vraag maar aan je sloerie...suc6
Binnenkort spoelt ze je door als stront🤣🤣
Wie is deze tokkie? Ik zie deze naam weleens voor bij komen, maar geen idee wie het is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 september 2021 @ 12:24:12 #67
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_201193971
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wie is deze tokkie? Ik zie deze naam weleens voor bij komen, maar geen idee wie het is.
Een vijand van Sam en een moeder uit 'Een huis vol'.



Volgens mij zat 't verhaal zo: dochter van Wil Vink lag in het ziekenhuis te bevallen terwijl Sam met de man (van die dochter dus) in bed lag. Sindsdien is Wil op jacht. Je zou denken dat ze met 11 kinderen wel wat beters te doen heeft dan Sam volgen, beledigen, uitschelden en wat dan ook, maar dat zal wel niet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker vrijdag 3 september 2021 @ 12:25:19 #68
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201193994
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Een vijand van Sam en een moeder uit 'Een huis vol'.

[ afbeelding ]

Volgens mij zat 't verhaal zo: dochter van Wil Vink lag in het ziekenhuis te bevallen terwijl Sam met de man (van die dochter dus) in bed lag. Sindsdien is Wil op jacht.
Verwarrend met die foto op de achtergrond :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 september 2021 @ 12:25:41 #69
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_201193999
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:25 schreef maily het volgende:

[..]
Verwarrend met die foto op de achtergrond :P
:D

Was me niet eens opgevallen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:50:31 #70
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_201194287
Waar is de vader van die kinderen? Maakte die de foto of zijn dit kinderen van verschillende vaders? Dan is ze zelf geen pruik beter..
With love :*
pi_201194371
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ben benieuwd wat Vink dan denkt te gaan doen. Ze heeft nu al jaren de tijd gehad om iets te doen, maar daar zitten we ook nog steeds op te wachten. Dat Sam 'tig soa's' gehad heeft (of gehad zou hebben) kennen we nu ook wel ('soasnee' was het toch?). In elk geval: Wil staat op repeat and heeft ook niks anders meer te doen dan een paar beledigingen online te flikkeren.
Dat is toch altijd zo met die tokkies? Grote bek, maar uiteindelijk niks doen. Net als Michella Kox in dat boksgebeuren: wekenlang een grote muil hoe ze Amanda Balk finaal zou gaan slopen. Uiteindelijk nokt ze er zelf na de eerste ronde mee. Wat een afgang.
pi_201195436
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:57 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]
Dat is toch altijd zo met die tokkies? Grote bek, maar uiteindelijk niks doen. Net als Michella Kox in dat boksgebeuren: wekenlang een grote muil hoe ze Amanda Balk finaal zou gaan slopen. Uiteindelijk nokt ze er zelf na de eerste ronde mee. Wat een afgang.
Dat herinner ik me nog wel ja :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-09-2021 14:51:17 ]
pi_201197941
De foto's van Angelo zijn weer weg en hij is onherkenbaar gemaakt op de groepsfoto :o
pi_201197966
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 17:25 schreef MorganLeFay het volgende:
De foto's van Angelo zijn weer weg en hij is onherkenbaar gemaakt op de groepsfoto :o
Terecht. Vond het al zo raar dat ze die zomaar mocht plaatsen. Laat dat kind een lekker rustig leven houden bij zijn pleeggezin.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 september 2021 @ 17:30:22 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_201198039
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Een vijand van Sam en een moeder uit 'Een huis vol'.

[ afbeelding ]

Volgens mij zat 't verhaal zo: dochter van Wil Vink lag in het ziekenhuis te bevallen terwijl Sam met de man (van die dochter dus) in bed lag. Sindsdien is Wil op jacht. Je zou denken dat ze met 11 kinderen wel wat beters te doen heeft dan Sam volgen, beledigen, uitschelden en wat dan ook, maar dat zal wel niet.
Model gezin.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')