abonnement Unibet Coolblue
pi_201164204
Sinds kort begin ik een collega leuker te vinden sinds we meer persoonlijke gesprekken hebben. Ik zie hem mij ook, zo nu en dan, van top tot teen bekijken als we praten. Omdat hij zo opvallend kijkt, denk ik dat het hem niets lijkt uit te maken dat ik dat opmerk OF hij wil dat ik het zie, maar ik vind het niet erg dat hij me bekijkt. Als ik omdraai, gaan zijn ogen ook naar mn bips. Ik zie hem gewoon mijn vrouwelijke vormen bekijken. Ik maak dit heel zelden zo opvallend mee.

Laatst tijdens een gesprek wilde hij een linkje van youtube versturen en daarbij vroeg hij mijn nummer. Kan ik dit zien als een soort volgende stap in zijn interesse? Ik had nog commentaar geleverd op dat filmpje in de app en daaruit volgende een heel kort gesprekje. Kan ik zijn acties als collegiaal opvatten of als interesse in iets meer?
  woensdag 1 september 2021 @ 10:39:38 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201164314
Hij wil je persoonlijke ontwikkelings plannen even diepgrondig onderzoeken en persoonlijke feedback geven op je orale vaardigheden in een 1op1 setting, in een kwartaal meeting waar toevallig iedereen voor afgezegd heeft behalve jij en hem niemand aanwezig is.

:)
  Moderator woensdag 1 september 2021 @ 10:59:33 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201164507
Dat youtube linkje en dan je nummer daarvoor nodig hebben is een (opzichtige) manier om je nummer te krijgen. Daaruit zou ik afleiden dat hij wel interesse heeft, maar de vraag is wáár hij interesse in heeft. Is dat in seks, of in meer dan alleen dat. Die vraag kunnen wij voor jou niet beantwoorden.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 1 september 2021 @ 11:00:33 #4
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_201164519
Moeilijk te zeggen. Ik zou denken dat hij het gewoon aardig bedoeld heeft. Hoe jullie onderlinge contact veder is kan ik niet zeggen. Nodig hem uit voor een kop koffie en kijk hoe dat verloopt.
Aan het typen...
pi_201164619
Denk dat hij je in iedergeval wilt sexen...
pi_201164854
quote:
99s.gif Op woensdag 1 september 2021 11:00 schreef Ynnad_Er het volgende:
Moeilijk te zeggen. Ik zou denken dat hij het gewoon aardig bedoeld heeft. Hoe jullie onderlinge contact veder is kan ik niet zeggen. Nodig hem uit voor een kop koffie en kijk hoe dat verloopt.
Dit inderdaad, geef hem tekennen dat je interesse hebt hem buiten werktijd te zien en wanneer hij positief reageerd kan daarna verder kijken of jullie elkaar op een romantisch vlak beter willen leren kennen.

uit de OP zie ik dat het om een collega gaat, zolang jullie functie gelijk is of jullie in een andere tak van het bedrijf werken kan dit, ga niet je baas of je werknemer mee uit vragen maar dat spreekt van zich mag ik hopen.
En kijk natuurlijk ervoor alvast naar wat er in het bedrijfsregelement hierover staat, just in case.

Verder veel plezier met de ontdekking O+
pi_201165179
Bips! Hahahaha. Tijd niet gehoord dat woord.
pi_201165182
De OP doet wel een beetje cringen.

Maar als dit geen troll is dan heeft die op zijn minst interesse. Sowieso in neuqsex
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201165199
Er is slechts één vraag: wil je zijn worst in jouw mond? Zo ja, gaan dan door. Zo nee, houd dan de boot af.
  woensdag 1 september 2021 @ 12:08:09 #10
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201165209
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:29 schreef Marinadevv het volgende:
Als ik omdraai, gaan zijn ogen ook naar mn bips.
Hoe weet je dat???
pi_201165256
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 12:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Bips! Hahahaha. Tijd niet gehoord dat woord.
Inderdaad, wel echt een leuk woord! Kunnen we geen herintrede doen van bips ipv al die veramerikaanste termen? *O*
afspraak tandarts verzetten
  woensdag 1 september 2021 @ 12:19:38 #12
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201165339
Zijn kijken betekend niets. Enkel als jij er vervolg aan geeft. En dat ook enkel als hij er gevolg aan wil geven.

In mijn leven vele keren van top tot teen bekeken. Soms betekende dat dat iemand in wilde gaan op mijn toespelingen, soms ook niet. Was het enkel leuk om te zien, maar niet verder dan dat.

Je bericht is dan ook onduidelijk. Enkel kijken zegt bar weinig, verdere interactie zegt wat.

Mocht jij ook geïnteresseerd zijn is het dus hoog tijd dat te laten blijken. Jouw hengel eens uit te werpen. Het is een wisselwerking. Als jij wil laat dat dan zien.

Voor jezelf de keuze wat je wil laten zien.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201167490
Kans lijkt me reëel dat hij je in die zin probeert uit te dagen, omdat hij mogelijk interesse in je heeft. Het is aan jou of je daarop in wilt gaan of niet. Zo ja, dan geef je op zo'n moment je nummer en zie je wat er gebeurt. Zo niet, dan zeg ik je dat je de link wel mailt of houd je anderszins de boot af.
pi_201169177
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 12:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Er is slechts één vraag: wil je zijn worst in jouw mond? Zo ja, gaan dan door. Zo nee, houd dan de boot af.
Er is nog een andere vraag: is dit toegestaan in je beroepsgroep, aangezien hij een collega van je is, TS?
  Vis een optie? woensdag 1 september 2021 @ 18:13:34 #15
70532 loveli
N
pi_201169447
Even m'n glazen bol erbij pakken, moment.
crap in = crap out
pi_201169723
Hij ziet je in ieder geval als lustobject. Of hij is echt geïnteresseerd of hij wil je gewoon gebruiken voor seks. Ga gewoon eens daten zou ik zeggen. Het klinkt wel een beetje als een pervert.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201170125
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:34 schreef Discombobulate het volgende:
Hij ziet je in ieder geval als lustobject. Of hij is echt geïnteresseerd of hij wil je gewoon gebruiken voor seks. Ga gewoon eens daten zou ik zeggen. Het klinkt wel een beetje als een pervert.
die mogelijkheden sluiten elkaar dus uit?
Zien als lustobject/echt geinteresseerd
Ik heb dit zelf maar 1x meegemaakt op het “werk” (lang verhaal) en toen vroeg diegene niet mn nummer, zag ik hem nooit meer en dat was het. Tja denk dat dit een troll topic is want als hij zelfs je nummer vroeg waar twijfel je dan nog over.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201177467
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:29 schreef Marinadevv het volgende:
Sinds kort begin ik een collega leuker te vinden sinds we meer persoonlijke gesprekken hebben. Ik zie hem mij ook, zo nu en dan, van top tot teen bekijken als we praten. Omdat hij zo opvallend kijkt, denk ik dat het hem niets lijkt uit te maken dat ik dat opmerk OF hij wil dat ik het zie, maar ik vind het niet erg dat hij me bekijkt. Als ik omdraai, gaan zijn ogen ook naar mn bips. Ik zie hem gewoon mijn vrouwelijke vormen bekijken. Ik maak dit heel zelden zo opvallend mee.

Laatst tijdens een gesprek wilde hij een linkje van youtube versturen en daarbij vroeg hij mijn nummer. Kan ik dit zien als een soort volgende stap in zijn interesse? Ik had nog commentaar geleverd op dat filmpje in de app en daaruit volgende een heel kort gesprekje. Kan ik zijn acties als collegiaal opvatten of als interesse in iets meer?
Hij wil je kleding advies gaan geven.

Houdt ons op de hoogte hier van!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201177796
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 19:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
die mogelijkheden sluiten elkaar dus uit?
Zien als lustobject/echt geinteresseerd
Ik heb dit zelf maar 1x meegemaakt op het “werk” (lang verhaal) en toen vroeg diegene niet mn nummer, zag ik hem nooit meer en dat was het. Tja denk dat dit een troll topic is want als hij zelfs je nummer vroeg waar twijfel je dan nog over.
Niet iedereen de seksueel aantrekkelijk is is ook relatiemateriaal.
pi_201178065
Ik stond laatst bij de slager. en er waren een heleboel andere klanten, maar toch sprak het meisje achter de toonbank mij aan, keek me heel lang vragend aan en vroeg zelfs om een nummertje...

Nu moet ik zeker snel een topic op Fok! beginnen om te gaan vragen wat dat precies betekent, zou ze wat van me willen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201179345
Ik denk hij is geïnteresseerd in je, maar of dat alleen voor seks is of meer dat durf ik niet te zeggen.
pi_201179368
Uit het verhaal en de geschetste context kan ik met zekerheid opmaken dat het een sociopaat is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201189083
Ik zal wel moe zijn.. maar geen enkele vrouw zegt: ik zie hem kijken naar mijn vrouwelijke vormen ( :') )en mijn bips...
Ik ga voor nep..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201189723
Hij vindt je viesdik is mijn vermoeden.
pi_201203754
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 08:47 schreef Jaeger85 het volgende:
Niet iedereen de seksueel aantrekkelijk is is ook relatiemateriaal.
Wat is het verschil dan?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201204625
Hij wil je neuken.

Hoe moeilijk is dit nou?
  zaterdag 4 september 2021 @ 08:24:43 #27
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201204885
quote:
10s.gif Op donderdag 2 september 2021 09:07 schreef RM-rf het volgende:
Ik stond laatst bij de slager. en er waren een heleboel andere klanten, maar toch sprak het meisje achter de toonbank mij aan, keek me heel lang vragend aan en vroeg zelfs om een nummertje...

Nu moet ik zeker snel een topic op Fok! beginnen om te gaan vragen wat dat precies betekent, zou ze wat van me willen?
"laatst" HOAX! door corona mogen er maar 3 mensen binnen zijn :P
pi_201205023
quote:
10s.gif Op donderdag 2 september 2021 09:07 schreef RM-rf het volgende:
Ik stond laatst bij de slager. en er waren een heleboel andere klanten, maar toch sprak het meisje achter de toonbank mij aan, keek me heel lang vragend aan en vroeg zelfs om een nummertje...

Nu moet ik zeker snel een topic op Fok! beginnen om te gaan vragen wat dat precies betekent, zou ze wat van me willen?
Ze wilde jou haar worst verkopen zodat je deze in je mond kan stoppen. :P
pi_201207896
Ik zou er in dit geval een don't shit where you eat beleid op nahouden. Je collega's interesse is vooral op de korte termijn gericht en je OP spreekt de hoop uit op meer dan dat.
pi_201208804
Vraag het hem. Met je woorden.

"zin om na het werk samen iets te gaan drinken?"
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')