abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2003 @ 13:36:03 #1
37892 nevaeh87
well you don't always get
pi_8183945
Zoals de titel al een beetje zegt. Ik heb een meisje uit mijn klas op msn, nogal logisch zul je denken. Nu heb ik haar pas 5 dagen op msn en we hebben al die dagen al vet goede gesprekken gehad. Echt vaag. Als we dan weer op school komen dan gaan we niet met elkaar om en weten we niet wat we moeten zeggen. Zo vreemd. Ik ga ook niet extra met haar om ofzo. nu hadden we gister een onderwerp afgesproken waar we het over zouden hebben als we elkaar weer ff zagen. Nou het ging dus voor geen meter. Ik wil gewoon ook in real life een keer een gesprek met haar voeren en niet alleen over msn, iemand enig idee hoe of moet het gewoon zo zijn dat we geen gesprekken meer moeten hebben via msn????
tja en daar zit je dan! en wat moet je dan?! toch maar fokken...
  donderdag 30 januari 2003 @ 13:38:44 #2
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_8184009
Ehh, je moet niet hier praten over het feit dat je ook eens in het echt met haar wil kletsen. Je moet gewoon een keer op haar afstappen. Jij bent verlegen, zij is verlegen. Glimlach gewoon anders een keer vriendelijk, en als je *echt* niet durft, klets gewoon wat door op MSN tot je elkaar wat langer en beter kent.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_8184143
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:38 schreef Perrin het volgende:
Ehh, je moet niet hier praten over het feit dat je ook eens in het echt met haar wil kletsen. Je moet gewoon een keer op haar afstappen. Jij bent verlegen, zij is verlegen. Glimlach gewoon anders een keer vriendelijk, en als je *echt* niet durft, klets gewoon wat door op MSN tot je elkaar wat langer en beter kent.
ik zou het niet beter kunnen verwoorden
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_8184171
En als ook dat niet lukt, kan je altijd nog eens proberen te bellen. Been there, done that.

het elkaar in de ogen kijken en praten is vaak het lastigst. Dat sla je met bellen dus gelijk over.

"Ik zeg maar zo, ik zeg maar appeltaart."
pi_8184251
[flauw]
Gewoon neuken
[/flauw]

Hmm... je moet ook niet afspreken waar je het over gaat hebben.
Je komt haar gewoon een keer "toevallig" tegen op school, "ja hoe was je dag... bla bla bla", "ik heb zo dit en dit vak" bla bla bla bla.
"Met wie ga jij allemaal om hier... bla bla bla"
"ken je die en die?" bla bla bla..

Zo moeilijk is dat niet hoor.
Ga gewoon samen in de pauze eten ofzo.
Als je dr tegen komt,.. noem dr gewoon bij dr msnnaam dan weet ze genoeg

Lambo of Rekt
  donderdag 30 januari 2003 @ 13:57:03 #6
37892 nevaeh87
pi_8184329
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:51 schreef EggsTC het volgende:
[flauw]
Gewoon neuken
[/flauw]

Hmm... je moet ook niet afspreken waar je het over gaat hebben.
Je komt haar gewoon een keer "toevallig" tegen op school, "ja hoe was je dag... bla bla bla", "ik heb zo dit en dit vak" bla bla bla bla.
"Met wie ga jij allemaal om hier... bla bla bla"
"ken je die en die?" bla bla bla..

Zo moeilijk is dat niet hoor.
Ga gewoon samen in de pauze eten ofzo.

Alle vragen die ik kan vragen weet ik want ik zit bij haar in de klas. Jah van die msn naam is wel een goede. Ik zal wel eens zien, voordeel is dat ze er precies zo over denkt als ik, nadeel alleen dat die gedachtes niet op posititeve gesprekken uitlopen
pi_8184441
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:57 schreef nevaeh87 het volgende:

[..]

Alle vragen die ik kan vragen weet ik want ik zit bij haar in de klas. Jah van die msn naam is wel een goede. Ik zal wel eens zien, voordeel is dat ze er precies zo over denkt als ik, nadeel alleen dat die gedachtes niet op posititeve gesprekken uitlopen

In de KLAS??!?!?!
Nog makkelijjker,... zullen we samen "huiswerk" maken
Hoe vond je die les.
Irritant he, die leraar
Zalk je daarbij even helpen
IK VIND JE LEUK
Lambo of Rekt
  donderdag 30 januari 2003 @ 14:08:27 #8
37892 nevaeh87
pi_8184506
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 14:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

IK VIND JE LEUK

Nee ik vind haar niet leuk, ik wil gewoon dat er een gesprek op gang komt ook in het echt, want ik kan niet alleen gesprekken voeren via internet, hoewel ik vaak achter een pc beter tot mijn recht kom.
De andere vragen zijn idd wel , ok, maar zo normaal , dat vraag ik gewoon meestal ook al, aan iedereen uit de klas
pi_8184592
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 14:08 schreef nevaeh87 het volgende:

[..]

Nee ik vind haar niet leuk, ik wil gewoon dat er een gesprek op gang komt ook in het echt, want ik kan niet alleen gesprekken voeren via internet, hoewel ik vaak achter een pc beter tot mijn recht kom.
De andere vragen zijn idd wel , ok, maar zo normaal , dat vraag ik gewoon meestal ook al, aan iedereen uit de klas

Wat wil je dan precies?
Ga mij niet vertellen dat je dr niet leuk vind... je zet het niet voor niets hier neer
Lambo of Rekt
  donderdag 30 januari 2003 @ 14:16:49 #10
17061 mvt
blame Canada
pi_8184628
Even voor de duidelijkheid : Het is niet een zusje ofzo van der met wie je zit te kletsen??
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 30 januari 2003 @ 14:17:11 #11
37892 nevaeh87
pi_8184636
Nee ik vind haar niet leuk, hallo waarom zou ik....Het gaat mij om het feit dat ik met haar problemen heb besproken die ik normaal met niemand bespreek. Nu begrijp ik niet hoezo ik in het echt niet met haar om kan gaan en achter een pc wel, daarom vraag ik aan de mensen hier op fok, of zij hier iets op weten....Begrijp je???
  donderdag 30 januari 2003 @ 14:28:09 #12
17061 mvt
blame Canada
pi_8184832
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 14:17 schreef nevaeh87 het volgende:
Nu begrijp ik niet hoezo ik in het echt niet met haar om kan gaan en achter een pc wel,
Anonimiteit is hier het toverwoord. Doordat je niet direct met iemand praat kan je soms veel opener praten en "luisteren". Als je dan met haar irl praat is de complete bodylanguage er, het in de ogen kijken, eventueele zwaktes die je bloodgeeft, wat je niet doet via MSN. (stel dat je even moet huilen door een verhaaltje, of dat je iig een brok in je keel krijgt ervan, dat laat je niet zien als je chat. IRL zie je dat zo. Misschien is daarom de stap te groot om irl te praten.
Ook al zou ze die emoties niet hebben (en jij ook niet). de gedachte eraan kan afschrikken.
En zo via MSN is het toch nog een geheimpje tussen jullie 2.

Wat je er tegen kan doen?? Geen idee, il het erover hebben s zo te zien geen optie. Zeg het op MSN, of spreek eens af op een afgelegen plekje en praat er dan over.

We were to understand there would be pie and punch?
pi_8185525
paar jaar geleden toen ik nog een msn-addict was had ik ook wel eens dit soort probleempjes, alleen dan van meisjes die je wel erggg leuk vond over msn --> zag je ze en ---> komt er geen stom woord uit, en dan hingen al die vriendinnen er leuk bij enzo, en ik was alleen...echt wat een denderend succes wat dat

ik ben zelf helemaal niet verlegen, maar hoe mensen door anonimiteit opeens veel leuker kunnen zijn verbaast me soms nog. jammer dat die mensen in 'real life' niet zo open kunnen zijn enzo

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_8186799
Zucht weer een MSN topic.

Get a social life

Iedereen is anders achter de chat

To be or not to be.....
  donderdag 30 januari 2003 @ 17:43:14 #15
37892 nevaeh87
pi_8188174
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:34 schreef Michelinmannetje het volgende:
Zucht weer een MSN topic.

Get a social life

Iedereen is anders achter de chat

Je hebt duidelijk niet erg goed gelezen, ze zit toch bij me in de klas, je doet net of ik haar niet ken.....|:(
  donderdag 30 januari 2003 @ 17:46:57 #16
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_8188221
MSN kan erg sociaal zijn hoor, je praat vaak over dingen waar je niet zo snel in het echt over zou praten merk ik. Het moet natuurlijk niet het merendeel van je sociale leven innemen, dat zou wel een btje triest zijn..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 30 januari 2003 @ 18:45:22 #17
37892 nevaeh87
pi_8189374
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:46 schreef Perrin het volgende:
MSN kan erg sociaal zijn hoor, je praat vaak over dingen waar je niet zo snel in het echt over zou praten merk ik. Het moet natuurlijk niet het merendeel van je sociale leven innemen, dat zou wel een btje triest zijn..
Ja precies ik praat met haar dus schijnbaar over dingen waar ik het inn het echt niet met haar over kan hebben. Enne het merendeel van mijn sociale leven innemen dat is helemaal niet het geval.....
pi_8190291
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 14:28 schreef mvt het volgende:

[..]

Anonimiteit is hier het toverwoord. Doordat je niet direct met iemand praat kan je soms veel opener praten en "luisteren". Als je dan met haar irl praat is de complete bodylanguage er, het in de ogen kijken, eventueele zwaktes die je bloodgeeft, wat je niet doet via MSN. (stel dat je even moet huilen door een verhaaltje, of dat je iig een brok in je keel krijgt ervan, dat laat je niet zien als je chat. IRL zie je dat zo. Misschien is daarom de stap te groot om irl te praten.
Ook al zou ze die emoties niet hebben (en jij ook niet). de gedachte eraan kan afschrikken.
En zo via MSN is het toch nog een geheimpje tussen jullie 2.

Wat je er tegen kan doen?? Geen idee, il het erover hebben s zo te zien geen optie. Zeg het op MSN, of spreek eens af op een afgelegen plekje en praat er dan over.

Inderdaad!
Ik ken het probleem.. of ja probleem.. het verschijnsel..
Ik chat ook met een jongen uit mijn klas, en op msn hebben we hele goede gesprekken, over van alles en nog wat.
Nu heb ik op school ook wel gewoon contact met hem, maar dus nooit over de dingen waar we het op msn over hebben. Gewoon over de lessen ensow, opzich vind ik dit niet zo'n probleem, omdat ik verder toch niks met hem wil ofzo.

Tips geven heeft geen zin meer denk ik, dat is hiervoor al wel genoemd!

Succes dermee!

pi_8204193
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:51 schreef EggsTC het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me:

Hee hartje hartje liggendstreepje punt comma min vierkant haakje openen spatie msnbabe spatie vierkanthaakje sluiten min comma punt liggendstreepje hartje hartje!

zondag 2 februari 2003 @ 18:46:02 #20
37892 nevaeh87
pi_8240693
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:29 schreef AlvaK het volgende:

[..]

Ik zie het al helemaal voor me:

Hee hartje hartje liggendstreepje punt comma min vierkant haakje openen spatie msnbabe spatie vierkanthaakje sluiten min comma punt liggendstreepje hartje hartje!

Jah op zich inderdaad best een goed idee, ze schiet waarschijnlijk wel direct in de lag, Praten we in ieder geval met elkaar. Het gaat wel ietsje beter, vrijdag heb ik kort een gesprekje met haar gehad, alleen kwamen er anderen tussen, beetje jammer, was wel een kleine stap voor de mensheid, maar een grote stap voor mij
pi_8240751
quote:
Op zondag 2 februari 2003 18:46 schreef nevaeh87 het volgende:

[..]

Jah op zich inderdaad best een goed idee, ze schiet waarschijnlijk wel direct in de lag, [..]

Jij moet echt eens achter die pc vandaan komen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 2 februari 2003 @ 19:05:01 #22
37892 nevaeh87
pi_8240999
quote:
Op zondag 2 februari 2003 18:49 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jij moet echt eens achter die pc vandaan komen.

oh tjonge jonge wat een fout!!!!!!!!!!!
En daarvoor zit ik nu in klas 4 vwo, waar moet dat heen met de tegenwoordige middelbare opleiding Everybody makes mistakes- ik misschien iets meer dan een ander
pi_8241112
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:05 schreef nevaeh87 het volgende:

[..]

oh tjonge jonge wat een fout!!!!!!!!!!!

- offtopic - lag is ook een term voor de 'tijdelijke verstopping' van een netwerk.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 2 februari 2003 @ 19:17:48 #24
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_8241209
Ik heb een beetje hetzelfde probleem, maar dan meer alleen van mijn kant. Ik ken iemand van internet die heel toevallig bij me op school zat, en over msn hebben we echt de grootste lol en diepste gesprekken, maar op school botert het gewoon niet als we elkaar tegen komen. Ikzelf word dan heel erg onzeker en verlegen en het is gewoon raar, ik weet niet waarom. Ik hou het eigenlijk ook liever bij msn maar hij wil steeds afspreken... ik heb daar echt iets tegen, ik voel me niet op mn gemak bij hem

maargoed ff over jou : niet forceren, gewoon eerst kleine gesprekjes en dan misschien een keertje afspreken zodat het buiten school is ofzo, maar alles step by step, komt wel goed suc7

Als de kikker kwaakt in het riet, gaat het regenen. Of niet.
  zondag 2 februari 2003 @ 19:21:27 #25
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8241264
Raar eigenlijk....ik heb mijn beste vriendin, wel een schoolgenoot, ook op msn leren kennen....ik kende haar alleen maar van gezicht verder...nou hele zomervakantie (dat scheelt, dan zie je elkaar zowiezo niet) leuke gesprekken gehad....vlak voor de zomer heb ik haar nog is gefeliciteerd voor haar verjaardag....maar dat was het...maar vooral in de zomer kregen we zulke goede gesprekken.....toen kwam ik op school en ging ik bij haar de pauzes doorbrengen (niet allemaal hoor, maar sommige), zo werd het contact ook in real life beter......gingen we vaker afspreken buiten school, en toen konden we ook buiten school en zonder msn onze problemen met elkaar bespreken...t'is echt leuk.....gewoon een kwestie van durven...niet verlegen zijn, doe gewoon zoals je bent op msn, heb ik ook gedaan....maar goed...dus we spraken elkaar nu ook IRL en nu nog steeds bespreken we problemen op msn EN in real life.....ruzie maken doen we trouwens alleen op msn, hahaha omdat we elkaar dan altijd verkeerd begrijpen...IRL zijn we gewoon schatjes en ze is nog steeds mijn beste vriendin, al ruim een jaar
Als je eenmaal je eerste goede gesprek hebt gehad IRL....zal je het altijd durven hoor, dan kan je zowel op msn en irl je problemen bespreken.......zorg wel dat je niet (zoals ik) verliefd op haar wordt
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')