quote:ik zou het niet beter kunnen verwoorden
Op donderdag 30 januari 2003 13:38 schreef Perrin het volgende:
Ehh, je moet niet hier praten over het feit dat je ook eens in het echt met haar wil kletsen. Je moet gewoon een keer op haar afstappen. Jij bent verlegen, zij is verlegen. Glimlach gewoon anders een keer vriendelijk, en als je *echt* niet durft, klets gewoon wat door op MSN tot je elkaar wat langer en beter kent.
het elkaar in de ogen kijken en praten is vaak het lastigst. Dat sla je met bellen dus gelijk over.
Hmm... je moet ook niet afspreken waar je het over gaat hebben.
Je komt haar gewoon een keer "toevallig" tegen op school, "ja hoe was je dag... bla bla bla", "ik heb zo dit en dit vak" bla bla bla bla.
"Met wie ga jij allemaal om hier... bla bla bla"
"ken je die en die?" bla bla bla..
Zo moeilijk is dat niet hoor.
Ga gewoon samen in de pauze eten ofzo.
Als je dr tegen komt,.. noem dr gewoon bij dr msnnaam dan weet ze genoeg
quote:Alle vragen die ik kan vragen weet ik want ik zit bij haar in de klas. Jah van die msn naam is wel een goede. Ik zal wel eens zien, voordeel is dat ze er precies zo over denkt als ik, nadeel alleen dat die gedachtes niet op posititeve gesprekken uitlopen
Op donderdag 30 januari 2003 13:51 schreef EggsTC het volgende:
[flauw]
Gewoon neuken
[/flauw]
Hmm... je moet ook niet afspreken waar je het over gaat hebben.
Je komt haar gewoon een keer "toevallig" tegen op school, "ja hoe was je dag... bla bla bla", "ik heb zo dit en dit vak" bla bla bla bla.
"Met wie ga jij allemaal om hier... bla bla bla"
"ken je die en die?" bla bla bla..
Zo moeilijk is dat niet hoor.
Ga gewoon samen in de pauze eten ofzo.
Als je dr tegen komt,.. noem dr gewoon bij dr msnnaamdan weet ze genoeg
quote:In de KLAS??!?!?!
Op donderdag 30 januari 2003 13:57 schreef nevaeh87 het volgende:[..]
Alle vragen die ik kan vragen weet ik want ik zit bij haar in de klas. Jah van die msn naam is wel een goede. Ik zal wel eens zien, voordeel is dat ze er precies zo over denkt als ik, nadeel alleen dat die gedachtes niet op posititeve gesprekken uitlopen
quote:Nee ik vind haar niet leuk, ik wil gewoon dat er een gesprek op gang komt ook in het echt, want ik kan niet alleen gesprekken voeren via internet, hoewel ik vaak achter een pc beter tot mijn recht kom.
Op donderdag 30 januari 2003 14:03 schreef EggsTC het volgende:[..]
IK VIND JE LEUK
quote:Wat wil je dan precies?
Op donderdag 30 januari 2003 14:08 schreef nevaeh87 het volgende:[..]
Nee ik vind haar niet leuk, ik wil gewoon dat er een gesprek op gang komt ook in het echt, want ik kan niet alleen gesprekken voeren via internet, hoewel ik vaak achter een pc beter tot mijn recht kom.
De andere vragen zijn idd wel , ok, maar zo normaal , dat vraag ik gewoon meestal ook al, aan iedereen uit de klas
quote:Anonimiteit is hier het toverwoord. Doordat je niet direct met iemand praat kan je soms veel opener praten en "luisteren". Als je dan met haar irl praat is de complete bodylanguage er, het in de ogen kijken, eventueele zwaktes die je bloodgeeft, wat je niet doet via MSN. (stel dat je even moet huilen door een verhaaltje, of dat je iig een brok in je keel krijgt ervan, dat laat je niet zien als je chat. IRL zie je dat zo. Misschien is daarom de stap te groot om irl te praten.
Op donderdag 30 januari 2003 14:17 schreef nevaeh87 het volgende:
Nu begrijp ik niet hoezo ik in het echt niet met haar om kan gaan en achter een pc wel,
Wat je er tegen kan doen?? Geen idee, il het erover hebben s zo te zien geen optie. Zeg het op MSN, of spreek eens af op een afgelegen plekje en praat er dan over.
ik ben zelf helemaal niet verlegen, maar hoe mensen door anonimiteit opeens veel leuker kunnen zijn verbaast me soms nog. jammer dat die mensen in 'real life' niet zo open kunnen zijn enzo
quote:Je hebt duidelijk niet erg goed gelezen, ze zit toch bij me in de klas, je doet net of ik haar niet ken.....|:(
Op donderdag 30 januari 2003 16:34 schreef Michelinmannetje het volgende:
Zucht weer een MSN topic.Get a social life
Iedereen is anders achter de chat
quote:Ja precies ik praat met haar dus schijnbaar over dingen waar ik het inn het echt niet met haar over kan hebben. Enne het merendeel van mijn sociale leven innemen dat is helemaal niet het geval.....
Op donderdag 30 januari 2003 17:46 schreef Perrin het volgende:
MSN kan erg sociaal zijn hoor, je praat vaak over dingen waar je niet zo snel in het echt over zou praten merk ik. Het moet natuurlijk niet het merendeel van je sociale leven innemen, dat zou wel een btje triest zijn..
quote:Inderdaad!
Op donderdag 30 januari 2003 14:28 schreef mvt het volgende:[..]
Anonimiteit is hier het toverwoord. Doordat je niet direct met iemand praat kan je soms veel opener praten en "luisteren". Als je dan met haar irl praat is de complete bodylanguage er, het in de ogen kijken, eventueele zwaktes die je bloodgeeft, wat je niet doet via MSN. (stel dat je even moet huilen door een verhaaltje, of dat je iig een brok in je keel krijgt ervan, dat laat je niet zien als je chat. IRL zie je dat zo. Misschien is daarom de stap te groot om irl te praten.
Ook al zou ze die emoties niet hebben (en jij ook niet). de gedachte eraan kan afschrikken.
En zo via MSN is het toch nog een geheimpje tussen jullie 2.Wat je er tegen kan doen?? Geen idee, il het erover hebben s zo te zien geen optie. Zeg het op MSN, of spreek eens af op een afgelegen plekje en praat er dan over.
Tips geven heeft geen zin meer denk ik, dat is hiervoor al wel genoemd!
Succes dermee!
quote:Ik zie het al helemaal voor me:
Op donderdag 30 januari 2003 13:51 schreef EggsTC het volgende:
Als je dr tegen komt,.. noem dr gewoon bij dr msnnaamdan weet ze genoeg
Hee hartje hartje liggendstreepje punt comma min vierkant haakje openen spatie msnbabe spatie vierkanthaakje sluiten min comma punt liggendstreepje hartje hartje!
quote:Jah op zich inderdaad best een goed idee, ze schiet waarschijnlijk wel direct in de lag, Praten we in ieder geval met elkaar. Het gaat wel ietsje beter, vrijdag heb ik kort een gesprekje met haar gehad, alleen kwamen er anderen tussen, beetje jammer, was wel een kleine stap voor de mensheid, maar een grote stap voor mij
Op vrijdag 31 januari 2003 14:29 schreef AlvaK het volgende:[..]
Ik zie het al helemaal voor me:
Hee hartje hartje liggendstreepje punt comma min vierkant haakje openen spatie msnbabe spatie vierkanthaakje sluiten min comma punt liggendstreepje hartje hartje!
quote:Jij moet echt eens achter die pc vandaan komen.
Op zondag 2 februari 2003 18:46 schreef nevaeh87 het volgende:[..]
Jah op zich inderdaad best een goed idee, ze schiet waarschijnlijk wel direct in de lag, [..]
quote:oh tjonge jonge wat een fout!!!!!!!!!!!
Op zondag 2 februari 2003 18:49 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Jij moet echt eens achter die pc vandaan komen.
quote:- offtopic - lag is ook een term voor de 'tijdelijke verstopping' van een netwerk.
Op zondag 2 februari 2003 19:05 schreef nevaeh87 het volgende:[..]
oh tjonge jonge wat een fout!!!!!!!!!!!
![]()
maargoed ff over jou : niet forceren, gewoon eerst kleine gesprekjes en dan misschien een keertje afspreken zodat het buiten school is ofzo, maar alles step by step, komt wel goed
suc7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |