Met je TT doe je al aardig je bestquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
En roep niet de Toorn der Cat-Astrophe over u af
Ohh kan wel wat hebben hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet zo goed dus ik wilde je niet zo affakkelen zoals ik dat bijFles
doe
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met je TT doe je al aardig je best
quote:Hoe bedoelde je dat? *kijkt wantrouwig*
Vergeet het maarquote:En pas die OP aan, we wordt niet naar de Balkan gegaan![]()
TR gemachtquote:
Ja had ik ook al gedaanquote:
De notes, die zijn pas ERGquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja had ik ook al gedaan![]()
Of moest ik bang worden?![]()
OH NEE GEEN TR![]()
Zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben zo’n schooier die gratis over de rug van Danny FOK!t. Lekker rustig, geen notes inzienquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja daar kijk ik niet meer naar
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verder brave Fles
jeweettoggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is geen massa is kassa, hatseflats Oostappen. Is een leuke camping.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Moeten bivakkeren op schijnbaar een kutcamping in Helden (noord limburg) en dan uitstapjes naar Maastricht en het Heuvelland moeten maken (70 km).
Raar.
Nou ze deden toch weinig moeite om die groep bij elkaar te zetten aan het commentaar van de reisleiding te horen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:46 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Het is geen massa is kassa, hatseflats Oostappen. Is een leuke camping.
Als andere gasten al gekozen plekken hebben geboekt, waarom zouden ze dan die moeten verschuiven?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou ze deden toch weinig moeite om die groep bij elkaar te zetten aan het commentaar van de reisleiding te horen.
Wel rare keuze om die camping te kiezen en niet voor het Heuvelland te gaan. Zal wel met de kosten te maken hebben.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat boeit het? Waarom moeten ze helemaal die 2 keer 50 km extra nog rijden terwijl ze alleen maar voor dat ene excursiedagje daar hoeven te zijn. Eerstvolgende reisdag is weer naar de bewoonde wereld. Zie TT
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:30 schreef Nizno het volgende:
er stond in vorig deel nog geen nieuw plaatje of nieuwe info.
Heb even voor u allen gegoogled
plaatje is geloof ik nu van dit jaar en de tekst is prima zo wat mij betreft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |