SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Uren op één bil tussen de vetrollen van die mevrouw gebivakkeerd
En in Londen bleken de twee vrienden met wie ik op pad was homo te zijn en die begonnen oneerbare voorstellen te doen
Van eentje wel. Maar die andere was een jaar daarvoor nog hevig verliefd op een meisje. Maar hij is uiteindelijk definitief naar de andere kant geswitchedquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
wist je niet dat ze homo waren?
wat heeft dat meisje allemaal met hem gedaan danquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van eentje wel. Maar die andere was een jaar daarvoor nog hevig verliefd op een meisje. Maar hij is uiteindelijk definitief naar de andere kant geswitched
Niks. Misschien was dat het probleemquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat heeft dat meisje allemaal met hem gedaan dan
Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks. Misschien was dat het probleem
ik dacht een keer in thailand ook in het gezelschap van 2 homo's te zijn maar die bleken ook ineens toch een triootje zien zitten met mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van eentje wel. Maar die andere was een jaar daarvoor nog hevig verliefd op een meisje. Maar hij is uiteindelijk definitief naar de andere kant geswitched
Bisnacksueel denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht een keer in thailand ook in het gezelschap van 2 homo's te zijn maar die bleken ook ineens toch een triootje zien zitten met mij
ineens 2 frikandellen tot je beschikking daarquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht een keer in thailand ook in het gezelschap van 2 homo's te zijn maar die bleken ook ineens toch een triootje zien zitten met mij
Goed zoquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, resterende taakjens naar morgen en donderdag gemanaged. Klaar
nee joh :pquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent niet op het voorstel ingegaan zeker?
Oh dat is wel chillquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Ama
Ik heb ooit gratis Bonbons bij de Jumbo gehad..![]()
De prijs die de zelfscanner aangaf kwam niet overeen met de prijs op het schap. Dat gemeld bij de zelfscankassiere en toen dat klopte kreeg ik het doosje gratis mee
die smiley vermoedt andersquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Uren op één bil tussen de vetrollen van die mevrouw gebivakkeerd
En in Londen bleken de twee vrienden met wie ik op pad was homo te zijn en die begonnen oneerbare voorstellen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |