Nou kreeg het vandaag gewoon in de bus. Een boekje en korting erop enzo van Agnes b. Net zoasl je bv post krijg van Yves Rocher. Alleen zit dat meestal in een envelop en dit waren gewoon losse foldertjes en dan geseald.
Zo... gekeken. De prijzen zijn leuker dan bij Yves Rocher en het ziet er niet verkeerd uit. Maar.. ik vind het een nadeel dat er geen winkels zijn. Bij Yves Rocher kan je eerst nog in de winkel kijken of het wat is zodat je geen troep koopt!
quote:Ik ga ook alleen die oogschaduw nu bestellen en kijken of ik het wat vind..dan kan ik altijd ooit weer eens bestellen...voel ik me niet zo genaaid als het niets is..
Op vrijdag 31 januari 2003 11:07 schreef Kleintje het volgende:
Ik had het ook in de bus, moest gelijk aan dit topic denken!
Moet het eigenlijk nog openmaken.. wacht... ik pak het even...Zo... gekeken. De prijzen zijn leuker dan bij Yves Rocher en het ziet er niet verkeerd uit. Maar.. ik vind het een nadeel dat er geen winkels zijn. Bij Yves Rocher kan je eerst nog in de winkel kijken of het wat is zodat je geen troep koopt!
quote:Ja die lichte kleur heb ik ook besteld.Heb em nu opgedaan en hij is erg mooi..en 50% korting dus altijd leuk!!
Op vrijdag 31 januari 2003 11:20 schreef jessie het volgende:
Vooral die lichte oogschaduw die er bij zat is mooi he!!
Naja, dan maar wachten tot ik er ooit wat van in de bus krijg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |