abonnement Unibet Coolblue
pi_201159500
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:13 schreef Verida het volgende:

[..]
Ik bedoel er ook helemaal niets raars mee, met die blauwe plekken op haar beentjes. Mijn kinderen hadden altijd een soort van landkaarten op hun benen, blauwe plekken en schrammen. Was gewoon van het lekker buiten spelen.
Zo begreep ik dat ook niet hoor ;)
Maar mijn zoon had dus ook van die onderbenen, die ging nogal ruw om met zijn mammoetskelter _O- als die niet goed door de poort ging dan til ik hem wel op en zo _O- _O- herken dat dus wel ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:34 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik vind het een leuk kind, vind die van Jessie minder interessant .
Vind dat kind van Jessie, ondanks het van hem is :@ ik deel die mening helemaal met je wbt Jessie _O- wel leuk, altijd lachen en vrolijk. En ik vind dat kind van Romy en Cemal ook leuk maar is gewoon ander type kind ;) Eigenlijk zijn alle kleine kids leuk O+

Lijkt alleen wel erg veel op Jessie





[ Bericht 23% gewijzigd door DaniqueV op 31-08-2021 21:49:26 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_201159602
Ieuw Jessie komt voorbij :{w is weer genoeg geweest Pullup voor paar weken _O- _O- _O-

Jaaaa en Ruud denkt ik neem er op zijn minst 3... zegt dat er eerdaags nog 1 bij komt, het is afwachten wanneer de eerste ongelukken komen :X
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:51:38 #78
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_201159711
total komisch de beelden

van ruud
pi_201160002
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_201160085
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_201160148
Oh ja dit was die Jessie uit Uto2



Grote dochter al



En al een tweede zo te zien
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:25:36 #82
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_201160357
quote:
hoe kennt de debile gerit Do?
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:25:58 #83
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_201160363
quote:
Het is wel allemaal 'ons kent ons'
  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:36:40 #84
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_201160586
maar naomi kennt hem

gelukkig niet
pi_201160836
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:25 schreef mario390 het volgende:

[..]
hoe kennt de debile gerit Do?
Verrassend ja
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_201164569
Dagje werken bij Ferrari in Hengelo endan dit weekeinde samen met Demi bij de F1 staan

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_201164584
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 1 september 2021 @ 13:18:43 #88
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201166036
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:38 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Zo begreep ik dat ook niet hoor ;)
Maar mijn zoon had dus ook van die onderbenen, die ging nogal ruw om met zijn mammoetskelter _O- als die niet goed door de poort ging dan til ik hem wel op en zo _O- _O- herken dat dus wel ;)
[..]
Vind dat kind van Jessie, ondanks het van hem is :@ ik deel die mening helemaal met je wbt Jessie _O- wel leuk, altijd lachen en vrolijk. En ik vind dat kind van Romy en Cemal ook leuk maar is gewoon ander type kind ;) Eigenlijk zijn alle kleine kids leuk O+

Lijkt alleen wel erg veel op Jessie

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow wow wow wat een lelijke baby :X :@
Tering ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 1 september 2021 @ 13:19:33 #89
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201166049
Foto 2 is minder erg :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 1 september 2021 @ 13:43:52 #90
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_201166890
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_201169807
quote:
11s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:18 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wow wow wow wat een lelijke baby :X :@
Tering ;(
Jouw reactie
:o _O- _O- _O-

En toch blijf ik het apart vinden :@ dat Romy regelmatig niet snel tot Marley doordringt, alsof ze in haar eigen wereldje zit. Hier ook, Romy praat tegen haar, zegt o.a. i love you, en dat het zo lachen is dat Marley elke morgen in die plantenmand wilt zitten, he Marley maar ze krijgt geen reactie van Marley







[ Bericht 10% gewijzigd door DaniqueV op 01-09-2021 19:04:36 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_201170034
Ook weer aan het spammen

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 1 september 2021 @ 19:10:01 #94
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_201170237
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:42 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Jouw reactie
:o _O- _O- _O-

En toch blijf ik het apart vinden :@ dat Romy regelmatig niet snel tot Marley doordringt, alsof ze in haar eigen wereldje zit. Hier ook, Romy praat tegen haar, zegt o.a. i love you, en dat het zo lachen is dat Marley elke morgen in die plantenmand wilt zitten, he Marley maar ze krijgt geen reactie van Marley

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Denk dat ze gewoon naar iets kijkt wat al haar aandacht krijgt, een tv programma of zo.
pi_201170293
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 19:10 schreef spapaars het volgende:

[..]
Denk dat ze gewoon naar iets kijkt wat al haar aandacht krijgt, een tv programma of zo.
Ja misschien dat het dit dan kan zijn :Y
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 1 september 2021 @ 19:59:14 #96
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201171058
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:42 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Jouw reactie
:o _O- _O- _O-

En toch blijf ik het apart vinden :@ dat Romy regelmatig niet snel tot Marley doordringt, alsof ze in haar eigen wereldje zit. Hier ook, Romy praat tegen haar, zegt o.a. i love you, en dat het zo lachen is dat Marley elke morgen in die plantenmand wilt zitten, he Marley maar ze krijgt geen reactie van Marley

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Niks mis met in je eigen wereldje zitten, ieder kind is anders.
Ik was zelf als baby aanwezig en druk, ik wilde altijd de hort op, kon vrij snel praten en was altijd op avontuur,(mijn ouders hadden een stomerij in de stad en ik was altijd in andere winkels aan het kletsen met winkeliers als tweejarige ,Iedereen kende mij dus ik werd altijd weer keurig uit de winkels gevist door mijn moeder. Mijn broertje was precies het tegenovergestelde : had snel heimwee , wilde alleen maar bij mijn moeder hangen , duim in de mond en als hij haar maar kon zien dan was het goed, hij was ook veel later met praten.
Ieder kind is anders, de een uitbundig ,spontaan en aanwezig en de ander meer in zichzelf ,serieus en het liefst wat minder in de picture.(bij wijze van) :P
Bij het kind van Jessie ging ik alleen op dat koppie af, net als dat ik dat bij het kind van Romy ook doe.
Ik vind haar sprekend op Romy lijken , en het andere kindje lijkt sprekend op Jessie :+

Daarnaast kennen wij dat kind niet eens, dat denken we wel , maar dat is niet zo. Ik snap niet hoe je erbij komt dat Romy niet tot haar dochtertje door lijkt te dringen , Volgens mij zijn dat meer 'invullingen' die 'wij' maken aan de hand van wat we lezen/zien/volgen over haar?

enige wat ik zie is een kindje dat misschien wat meer bedachtzaam over lijkt te komen , en ik zie dat haar kindje mag zijn zoals ze is .ik vind haar schattig en volgens mij is het een heel lief zachtaardig meisje.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201171990
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 19:59 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Niks mis met in je eigen wereldje zitten, ieder kind is anders.
Ik was zelf als baby aanwezig en druk, ik wilde altijd de hort op, kon vrij snel praten en was altijd op avontuur,(mijn ouders hadden een stomerij in de stad en ik was altijd in andere winkels aan het kletsen met winkeliers als tweejarige ,Iedereen kende mij dus ik werd altijd weer keurig uit de winkels gevist door mijn moeder. Mijn broertje was precies het tegenovergestelde : had snel heimwee , wilde alleen maar bij mijn moeder hangen , duim in de mond en als hij haar maar kon zien dan was het goed, hij was ook veel later met praten.
Ieder kind is anders, de een uitbundig ,spontaan en aanwezig en de ander meer in zichzelf ,serieus en het liefst wat minder in de picture.(bij wijze van) :P
Bij het kind van Jessie ging ik alleen op dat koppie af, net als dat ik dat bij het kind van Romy ook doe.
Ik vind haar sprekend op Romy lijken , en het andere kindje lijkt sprekend op Jessie :+

Daarnaast kennen wij dat kind niet eens, dat denken we wel , maar dat is niet zo. Ik snap niet hoe je erbij komt dat Romy niet tot haar dochtertje door lijkt te dringen , Volgens mij zijn dat meer 'invullingen' die 'wij' maken aan de hand van wat we lezen/zien/volgen over haar?

enige wat ik zie is een kindje dat misschien wat meer bedachtzaam over lijkt te komen , en ik zie dat haar kindje mag zijn zoals ze is .ik vind haar schattig en volgens mij is het een heel lief zachtaardig meisje.
Klopt dat het een invulling is van wat ik zie dat wat ze delen wbt hun dochtertje, het viel mij gewoon soms op. Maar nu ik er meer overna denk, dat tijdens Utopia, regelmatig mensen zeiden dat Cemal een lege starende blik soms had, misschien heeft ze dit wel gewoon ook van hem ;) voor de rest heeft ze zeker de looks van Romy :Y En vind ook dat ze haar leuk opvoeden, ondernemen regelmatig ook leuke dingen met haar. Nee ze doen het goed in mijn ogen, hopelijk hebben ze nu ook de rust in het huis waar ze nu wonen, zo vaak verhuizen, moet er niet aan denken _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 1 september 2021 @ 21:29:09 #98
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201173270
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 20:45 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Klopt dat het een invulling is van wat ik zie dat wat ze delen wbt hun dochtertje, het viel mij gewoon soms op. Maar nu ik er meer overna denk, dat tijdens Utopia, regelmatig mensen zeiden dat Cemal een lege starende blik soms had, misschien heeft ze dit wel gewoon ook van hem ;) voor de rest heeft ze zeker de looks van Romy :Y En vind ook dat ze haar leuk opvoeden, ondernemen regelmatig ook leuke dingen met haar. Nee ze doen het goed in mijn ogen, hopelijk hebben ze nu ook de rust in het huis waar ze nu wonen, zo vaak verhuizen, moet er niet aan denken _O-
Ik ook niet :X Wat een gedoe :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201173674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 21:29 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik ook niet :X Wat een gedoe :D
:Y

Gogogo Ruud, vooral veel uit blijven dagen :X

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 1 september 2021 @ 22:52:13 #100
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201175513
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 21:44 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
:Y

Gogogo Ruud, vooral veel uit blijven dagen :X

[ afbeelding ]
OMG!! Dit gaat gewoon een keer helemaal fout :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')