En niet-sporters, mensen boven de 60, mensen die vlees eten of niet aan 200 gram groente en fruit komen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:22 schreef Skylertje het volgende:
wat een goed idee , laten we dan ook meteen alle rokers drinkers en te dikke mensen gaan weigeren , dan word ze zorg weer snel betaalbaar
Zijn de mensen zonder autogordel in dit topic al voorbijgekomen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:22 schreef Skylertje het volgende:
wat een goed idee , laten we dan ook meteen alle rokers drinkers en te dikke mensen gaan weigeren , dan word ze zorg weer snel betaalbaar
motorrijders, wielrenners.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zijn de mensen zonder autogordel in dit topic al voorbijgekomen?
Die zijn al genoemd... Oh nee in dit topic zie ik nog niet, maar wel al in de vele andere topics met dit idee....quote:
Dit is de oplossing.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:25 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon ziekenhuis dicht voor mensen die ziek zijn. Alleen nog maar gezonde mensen, zieke mensen kosten handen vol geld.
Dat maakt de zorg pas betaalbaar.
Ja hoor. Alleen niet als je ziek bent.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:34 schreef dick_laurent het volgende:
Zijn er nog mensen over gebleven die wél zorg verdienen?
Maar ... maar.... als je ziek bent heb je toch vooral zorg nodig? Wat heb ik aan zorg als ik me kerngezond voel?quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:36 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen niet als je ziek bent.
Je komt maar gewoon naar het ziekenhuis voor een bakkie koffie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar ... maar.... als je ziek bent heb je toch vooral zorg nodig? Wat heb ik aan zorg als ik me kerngezond voel?
Kinderen denk ik, of zal dat worden misbruikt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:34 schreef dick_laurent het volgende:
Zijn er nog mensen over gebleven die wél zorg verdienen?
Waarom dikke of sportende kinderen die bewust hun lichaam in gevaar brengen wel op een IC toelaten?!?quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Kinderen denk ik, of zal dat worden misbruikt?
Die zijn per definitie ongevaccineerd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Kinderen en het woord misbruik gaan meestal niet hand in hand.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Goed verhaal. Heb je enig bewijs dat de economie van Nederland kapot is of gaat? Dat argument hoort men inmiddels ook al ruim een jaar. Tot en met 'een tientallen jaren durende recessie' aan toe. Vooralsnog.. Lijkt dat toch behoorlijk mee te vallen. Stukken beter dan allereerst geraamd zelfs. De eerste voorbeelden dat het uiteindelijk mogelijk zelfs van toegevoegde waarde is geweest dienen zich al aan dus.. Leg nu eens uit?quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:41 schreef mcmlxiv het volgende:
Vaccineren is een keuze. In Brussel liggen geen gevaccineerden meer op de IC.
Kortom, ongevaccineerden maken onze maatschappij, onze economie kapot.
Met het woord dat bedoel ik niet kinderen maar het idee dat kinderen wel zorg krijgen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kinderen en het woord misbruik gaan meestal niet hand in hand.
of juist wel, I dunno![]()
roken drinken en teveel eten enz is ook een keuze , daar maak je ook veel mee kapot... schei er toch uit met mensen uit te sluiten. Vaccineren moet een keuze blijven. ZONDER ergens uitgesloten te worden. Wat als straks blijkt dat die prikkies toch niet zo veilig waren en er kwalen door ontstaan? Mexicaanse griep vaccins vergeten? er zijn miljoenen betaald aan de slachtoffers met vaccinatieschade,quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:41 schreef mcmlxiv het volgende:
Onze economie is niet kapot door covid maar door wanbeleid. Al jaren wordt er alles op alles gezet om een personeeltekort te creeeren, lonen te verlagen en bepaalde belastingen te verhogen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:41 schreef mcmlxiv het volgende:
Mocht het toch niet veilig zijn dan zal ik zonder mensen uit te sluiten mijn bloed doneren met antilichamen voor covid gemaakt door mijn eigen lichaamquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:47 schreef Skylertje het volgende:
[..]
roken drinken en teveel eten enz is ook een keuze , daar maak je ook veel mee kapot... schei er toch uit met mensen uit te sluiten. Vaccineren moet een keuze blijven. ZONDER ergens uitgesloten te worden. Wat als straks blijkt dat die prikkies toch niet zo veilig waren en er kwalen door ontstaan? Mexicaanse griep vaccins vergeten? er zijn miljoenen betaald aan de slachtoffers met vaccinatieschade,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |