abonnement Unibet Coolblue
pi_201153159
Ik heb even naar de prijzen gekeken :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_201153262
Ik heb een écht poepdure lage-instap-e-bike voor je gevonden, @Kaatje1 *G*

Zonder elektrisch is ie ¤1500, met is ie ¤3600 8)7
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:23:33 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201153267
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een écht poepdure lage-instap-e-bike voor je gevonden, @:Kaatje1 *G*

Zonder elektrisch is ie ¤1500, met is ie ¤3600 8)7
Lijkt wel een lelijke kopie van de Gazelle
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:24:39 #229
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201153278
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een écht poepdure lage-instap-e-bike voor je gevonden, @:Kaatje1 *G*

Zonder elektrisch is ie ¤1500, met is ie ¤3600 8)7
Ik begrijp vooral, van onze fietsenmaker, dat de accu’s verreweg het meest dure onderdeel is. Daarna de motor ;). Dus ik snap het prijsverschil wel ergens.

Die fiets komt in dit lijstje ook terug: https://www.anwb.nl/fiets(...)-fietsen-lage-instap
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:26:42 #230
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201153298
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik kwam gisteren langs een e-bike testcenter in Lent bij Nijmegen. Er stond op het raam dat ze er 10 merken uit voorraad leverbaar hebben. Je zult al die dingen vast al eerder bij elkaar gegoogeld hebben maar misschien hebben ze daar wat. Ik moest iig aan je denken toen ik er langskwam.
Mocht je daarheen gaan, ben je hier welkom voor thee achteraf ;)
Dacht precies hetzelfde toen ik daar langs kwam van de week _O-
pi_201153309
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een écht poepdure lage-instap-e-bike voor je gevonden, @:Kaatje1 *G*

Zonder elektrisch is ie ¤1500, met is ie ¤3600 8)7
Ja, die ken ik. Kleine wielen (nog kleiner dan ik vandaag had). Lijkt ook op de gazelle die ik net zo spuuglelijk vind
We have far more in common than that which devides us..
pi_201153365
@Isabeau jij was het toch die de spraakfunctie van je Google-toetsenbord aan het uittesten was een tijd geleden?

Ik kwam er gisteren achter dat het Google-spraaktoetsenbord niet vloekt :o
Test: f*** s*** poep schijt k** t***** tyfus. Beetje selectief ook nog dus. Waarom t***** wel en tyfus niet? Waarom s*** wel en poep/schijt niet?
pi_201153371
Van @Anthraxx z'n lijst kwam er voor mij maar 1 in aanmerking en die batavus heb ik vanochtend afgekeurd.

Vergeet ook niet dat ik een fietsenmaker in de buurt moet hebben. Kan zo'n ding niet zomaar achterop een auto zetten als er iets mee is. Achterband plakken is nl niet zelf te doen (als ik dat al kon). Daarom (en niet alleen daarom) valt voor mij de grootste dealer in de omgeving af. De werkplaats heeft een 3 weken wachttijd, ze doen niet aan ophalen en is met de bus vanaf mijn huis met overstap best een reis, geloof dat ik sneller in Utrecht ben.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201153503
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:32 schreef Tele6 het volgende:
@:Isabeau jij was het toch die de spraakfunctie van je Google-toetsenbord aan het uittesten was een tijd geleden?

Ik kwam er gisteren achter dat het Google-spraaktoetsenbord niet vloekt :o
Test: f*** s*** poep schijt k** t***** tyfus. Beetje selectief ook nog dus. Waarom t***** wel en tyfus niet? Waarom s*** wel en poep/schijt niet?
_O- ik had nog niet vloekend ingesproken, dus had dit nog niet ontdekt. Ik gebruik het inmiddels regelmatig voor inspreken van mijn dagboekapp in bed O+

Ik heb ook de grootste lol in World of Warcraft met de parental language setting. Dus dan kan je ook geen vloekwoorden en zo lezen. Ik heb op die manier zelfs nieuwe vloekwoorden geleerd waarvan ik serieus niet wist dat het een 'slecht' woord was (Nip, bijvoorbeeld!). En als je Nederlands tegen iemand typt kan het ook mis gaan, zoals: 'Je **** hier wel naar toe komen' :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201153568
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Van @:Anthraxx z'n lijst kwam er voor mij maar 1 in aanmerking en die batavus heb ik vanochtend afgekeurd.

Vergeet ook niet dat ik een fietsenmaker in de buurt moet hebben. Kan zo'n ding niet zomaar achterop een auto zetten als er iets mee is. Achterband plakken is nl niet zelf te doen (als ik dat al kon). Daarom (en niet alleen daarom) valt voor mij de grootste dealer in de omgeving af. De werkplaats heeft een 3 weken wachttijd, ze doen niet aan ophalen en is met de bus vanaf mijn huis met overstap best een reis, geloof dat ik sneller in Utrecht ben.
Het zit je niet mee op fietsgebied zeg -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201153570
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]
_O- ik had nog niet vloekend ingesproken, dus had dit nog niet ontdekt. Ik gebruik het inmiddels regelmatig voor inspreken van mijn dagboekapp in bed O+

Ik heb ook de grootste lol in World of Warcraft met de parental language setting. Dus dan kan je ook geen vloekwoorden en zo lezen. Ik heb op die manier zelfs nieuwe vloekwoorden geleerd waarvan ik serieus niet wist dat het een 'slecht' woord was (Nip, bijvoorbeeld!). En als je Nederlands tegen iemand typt kan het ook mis gaan, zoals: 'Je **** hier wel naar toe komen' :')
Ik noemde mezelf gisteren een sukkel in m'n dagboekapp, en daar was Google het niet mee eens -> s*****. Toen heb ik nog wat woorden getest O-)

Wel lief van Google dat ik mezelf niet mag uitschelden :D
pi_201153596
Gesport, bliksembezoek bij mijn ouders (want die bleken op punt van vertrek te staan) maar hadden nog net tijd om samen met mij de kunstkroketten weer te sponsoren :9
Nu afwachten wanneer ze leveren, er is vertraging door vakanties en verhuizing, las ik. Gelukkig is het -net- geen eerste levensbehoefte.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201153629
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ken ze. Ben er nu achter wat fietsfabriekanten bedoelen met lage instap. Da's eigenlijk lage opstap. De stang naar het zadel toe is dan lager. En ik zoek iets waar je, rondom de trappers, lager opstapt.
Zou een moederfiets iets zijn? Die hebben dat vaak omdat het makkelijker manoeuvreert. wellicht een zoektocht waard?
pi_201153650
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, die ken ik. Kleine wielen (nog kleiner dan ik vandaag had). Lijkt ook op de gazelle die ik net zo spuuglelijk vind
Ik zou trouwens liever een lelijke fiets hebben dan geen fiets....
pi_201153673
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Ik zou trouwens liever een lelijke fiets hebben dan geen fiets....
Ik moet zeggen, ik heb twee fietsen en beide zijn niet mooi.

Ik zou mijn stadsfiets hier zelfs omschrijven als lelijk. Jaren-negentig-mintgroen, met bijpassende roestvlekken en mooie vaalroze fietstassen O+
pi_201153698
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik moet zeggen, ik heb twee fietsen en beide zijn niet mooi.

Ik zou mijn stadsfiets hier zelfs omschrijven als lelijk. Jaren-negentig-mintgroen, met bijpassende roestvlekken en mooie vaalroze fietstassen O+
Ik vind die van mij wel mooi:
pi_201153735
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Ik vind die van mij wel mooi: [ afbeelding ]
Dat is inderdaad een mooie en ook bijzondere fiets O+
pi_201153788

Foto van de fabriek.
Ik vind de mijne ook nog steeds mooi. Laatst moest ik nieuwe banden, en heb ik weer witte bandjes gehaald.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:17:22 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201153951
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een écht poepdure lage-instap-e-bike voor je gevonden, @:Kaatje1 *G*

Zonder elektrisch is ie ¤1500, met is ie ¤3600 8)7
Je moet haast op de dieplader bordjes gaan letten met dat ding :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:26:47 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201154121
Mooi, de rechter heeft de stikstofbejaarde iig geen gelijk gegeven; Zandvoort mag doorgaan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201154163
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Ik vind die van mij wel mooi: [ afbeelding ]
Daar zou ik een trap bij nodig hebben om erop te komen.
En moederfietsen hebben veelal hetzelfde problem, de hoogte boven de trappers, zo is het te lastig/pijnlijk om een been aan de andere kant te zetten.
En als zo’n spuuglelijke fiets fijn zou fietsen zou het me worst wezen, maar kleine wielen is extra veel trappen is no-way
We have far more in common than that which devides us..
pi_201154288
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:04 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de fabriek.
Ik vind de mijne ook nog steeds mooi. Laatst moest ik nieuwe banden, en heb ik weer witte bandjes gehaald.
Nou, dat is idd een mooie fiets :Y

Ik heb een heel saai lijkende zwarte gazelle, breed frame. Met goudkleurige letters. Geen e-ding.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:42:13 #248
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201154356
Ik heb een coole leenfiets van rijksoverheid uit een veiling. _O-
Zo een die je ook altijd bij de garage te leen krijgt.
pi_201154406
Een fiets is een fiets is een fiets voor mij. Mijn ‘nieuwe’ fiets is inmiddels zo’n 20 jaar oud.
En mijn stationsfiets heb ik overgenomen van mijn moeder. Toen ik naar de middelbare school ging.

Nu worden ze ook niet intensief gebruikt, dat scheelt :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201154415
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:04 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de fabriek.
Ik vind de mijne ook nog steeds mooi. Laatst moest ik nieuwe banden, en heb ik weer witte bandjes gehaald.
Al is dit wel een erg leuke fiets :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')