abonnement Unibet Coolblue
pi_201131757
Fauci beveelt COVID-19 behandeling aan die door DeSantis werd gepromoot

Dr. Anthony Fauci beweerde dinsdag dat een antilichaambehandeling die eerder werd verdedigd door Florida Gov. Ron DeSantis, het risico op COVID-19 ziekenhuisopname of overlijden met 70% tot 85% kan verminderen.

De directeur van het National Institute of Allergy and Infectious Diseases toonde drie verschillende monoklonale antilichamen behandelingen tijdens een persbriefing van het Witte Huis. Wanneer deze worden geïnjecteerd in een persoon dan wordt het spike-eiwit van COVID-19 aangepakt. Fauci legde uit dat de behandelingen infectiesymptomen kunnen verminderen en ziekenhuisopname kunnen voorkomen.



Fauci is niet de eerste persoon die de antilichamen aanbeveelt, omdat DeSantis begin augustus dezelfde behandelingen goedkeurde. Een onderzoek van de Associated Press zette vraagtekens bij de financiële banden tussen de topdonor van DeSantis en het bedrijf dat de antilichamen produceert, waardoor de motivaties van de gouverneur om de behandelingen te promoten in twijfel werden getrokken.

DeSantis stuurde een brief naar de Associated Press nadat het rapport was gepubliceerd, waarin hij de AP bekritiseerde omdat deze suggereerde dat zijn steun voor de behandeling politiek gedreven was.

"U bent erin geslaagd om een misleidende, clickbait-kop te publiceren over een van uw politieke tegenstanders, maar ten koste van het ontmoedigen van personen die besmet zijn met COVID om levensreddende behandeling te zoeken, wat levens zal kosten," aldus de brief van de gouverneur. "Was het het waard?"

Producten van bedrijven Eli Lilly, Regeneron en GSK/Vir werden door Fauci goedgekeurd als geldige antilichaambehandelingen. Alle drie hebben toestemmingen voor noodgebruik ontvangen van de Food and Drug Administration, wat betekent dat volwassenen en kinderen van 12 jaar en ouder in aanmerking komen om de antilichamen te ontvangen.

Als het vroeg wordt ingenomen nadat iemand positief is getest, is de kans veel kleiner dat een persoon in het ziekenhuis wordt opgenomen vanwege de ziekte, zei Fauci.

"Het komt er dus op neer dat dit een zeer effectieve interventie is voor COVID-19," zei Fauci. " Het wordt onderbenut en we raden ten zeerste aan om dit ten volle te gebruiken."

https://news.yahoo.com/fa(...)tment-170700369.html

Mooi dat Fauci toegeeft dat deze behandelmethode onderbelicht blijft. Dat terwijl Trump volledig is genezen door de Regeneron behandeling. Heb me altijd al afgevraagd waarom hier niet meer over gesproken werd.

De Trump Warpspeed vaccins met emergency approval zijn een gift uit de hemel voor veel mensen, maar deze andere behandelmethode, die Trump volledig heeft genezen die blijft onderbelicht.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 29 augustus 2021 @ 20:58:33 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201131872
Je hebt er maar druk mee hè, al die covid topics :')
pi_201133114
quote:
14s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Een onderzoek van de Associated Press zette vraagtekens bij de financiële banden tussen de topdonor van DeSantis en het bedrijf dat de antilichamen produceert, waardoor de motivaties van de gouverneur om de behandelingen te promoten in twijfel werden getrokken.
Het lijkt mij echt het eerste wat je moet doen. Onderzoeken hoe de belangen lopen van een politicus die een medische aanbeveling doet.

Waarom moet een politicus een medicijn aanbevelen? Daar zijn toch heel capabele artsen voor om dat te onderzoeken en aan te bevelen?

Sowieso wil je iets eerst onderzoeken voordat je het in gebruik neemt.
Dus waar gaat dit hele topic nou over behalve dan dat TS de meest gefaalde potus ooit nog steeds wil aanbidden.
pi_201134052
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 21:54 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dus waar gaat dit hele topic nou over behalve dan dat TS de meest gefaalde potus ooit nog steeds wil aanbidden.
De vraag stellen is hem beantwoorden.

Het zijn stuk voor stuk de meest waardeloze topics in tijden die TS opent..
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 augustus 2021 @ 23:04:21 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201134166
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 22:54 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.

Het zijn stuk voor stuk de meest waardeloze topics in tijden die TS opent..
Zet dit aub ook ff in NWS FB
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201134215
Ik vermoed, dat dit nogal duur is.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201161741
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 22:54 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.

Het zijn stuk voor stuk de meest waardeloze topics in tijden die TS opent..
Echt? Heb je de OP wel eens gelezen?

Dr. Anthony Fauci beweerde dinsdag dat een antilichaambehandeling het risico op COVID-19 ziekenhuisopname of overlijden met 70% tot 85% kan verminderen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Beste debater 2022 woensdag 1 september 2021 @ 00:58:30 #8
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201161912
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 1 september 2021 @ 07:00:07 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201162348
quote:
14s.gif Op woensdag 1 september 2021 00:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Echt? Heb je de OP wel eens gelezen?

Dr. Anthony Fauci beweerde dinsdag dat een antilichaambehandeling het risico op COVID-19 ziekenhuisopname of overlijden met 70% tot 85% kan verminderen.
Waar zegt ie dat dan?

En nee, kom niet met een citaat uit het extreemrechtse vodje de Washington Examiner :')

quote:
Overall, we rate the Washington Examiner Right Biased based on editorial positions that almost exclusively favor the right and Mixed for factual reporting due to several failed fact checks.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201164166
Een effectieve behandeling nadat de vaccins niet meer experimenteel en goedgekeurd zijn, wie had kunnen denken dat het goede nieuws elkaar zo kort zou opvolgen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201164270
Die obsessie met Fauci als persoon in plaats van zijn rol als adviseur blijft wel raar.

Keurt hij trouwens ook echt zelf medicijnen goed of is dat een afdeling onder hun ministerie van gezondheid?

En wat heeft De Santis ermee van doen? Heeft hij een specifieke medische expertise waarmee een aanbeveling van hem wat meer dan gemiddeld waard is?
  Beste debater 2022 woensdag 1 september 2021 @ 10:40:07 #12
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201164322
Fauci is geen Trump-zeloot, derhalve geldt hij voor complotvolk niet als deskundig academicus met verstand van zaken, maar als landverrader en waarschijnlijk ook lid van een of andere schimmige elite.

Luisteren naar die Oranje brigade?

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201164345
Aangezien alledrie de monoclonal antibody behandelingen nu een 'voorlopige' goedkeurig van de FDA hebben, neem ik aan dat TS en een paar andere klagerts er vast streng op tegen zijn omdat dat volgens hen altijd 'overhaaste' medicijnen zijn en de patienten 'proefdieren' zouden zijn.
En je voral niet 'zomaar' iets in je lichaam moet laten spuiten, zeker niet als het va genmanipulatie ontwikkelde en in Laboratorium gekweekte kunstmatige antibody-lichamen zijn

quote:
So, let’s look at what we have. We have three anti-SARS-CoV-2 monoclonal antibody products that have currently had Emergency Use Authorization from the FDA. And the EUAs here are for adults and children 12 years of age and older who weigh at least 88 pounds.

There are three of them. There’s the Lilly product — the bamlanivimab plus etesevimab. There’s the Regeneron project — product, referred to as REGEN-COV. And then there’s the GSK and Vir product. Each of these products targets the spike protein of SARS-CoV-2.
https://www.whitehouse.go(...)health-officials-51/

quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 23:08 schreef Tanatos het volgende:
Ik vermoed, dat dit nogal duur is.
Regeneron kost per injectie $1,250
De behandeling met Sotrovimab en Actemra kost per injectie $2,100
daarnaast zijn er nog aanvullende kosten voor de toedeining die klinieken kunnen rekenen, in amerika wordt daarvoor tussen de $350 tot $750 gerekend.


deze kosten zijn dus per toediening ongeveer 50 tot 100 maal zo duur als een vaccinatie (bij één behandeling, soms moeten meerdere volgen)... verschil is wel dat vaccinatie moet plaatsvinden voor een besmetting.
Monoclonal antibodies kunnen toegediend worden als iemand al besmet is.
(effectief betekent het gewoon dat dooor een vaccinatie je lichaam leert zélf antilichamen te ontwikkelen, bij monoclonal antibodie-therapie worden die kunstmatig in een laboratorium gekweekte antilichamen toegediend).

Het is me een raadsel warom mensen die een vacccinatie afwijzen opeens gaan roepen dat het toedienen van kunstmatig gekweekte antilichamen wél betrouwbaar zou zijn..
de bijwerkingen zijn overigens exact vrijwel dezelfde als bij vaccinatie (net als bv mRNA vaccins is het een therapie die al langer bij kankertherapie succesvol toegepast wordt)

[ Bericht 14% gewijzigd door RM-rf op 01-09-2021 10:55:37 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201165066
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:43 schreef RM-rf het volgende:
Aangezien alledrie de monoclonal antibody behandelingen nu een 'voorlopige' goedkeurig van de FDA hebben, neem ik aan dat TS en een paar andere klagerts er vast streng op tegen zijn omdat dat volgens hen altijd 'overhaaste' medicijnen zijn en de patienten 'proefdieren' zouden zijn.
En je voral niet 'zomaar' iets in je lichaam moet laten spuiten, zeker niet als het va genmanipulatie ontwikkelde en in Laboratorium gekweekte kunstmatige antibody-lichamen zijn
Het gaat natuurlijk om het verschil tussen een experimentele behandeling met zieke mensen die behandeld moeten worden en experimenteren met volkomen gezonde kinderen en jonge mensen die zo goed als niks te vrezen hebben behalve hun overheid (zie het advies van de gezondheidsraad over kindervaccinatie).

Fauci houdt nogal van experimenteren, hij gaf ondanks een verbod geld aan het gain of function onderzoek in Wuhan. Zoals hij graag experimenteert met gezonde mensen zo experimenteert hij ook graag met onschuldige virussen tot ze niet meer onschulding zijn. Ook een massaal vaccinatieprogramma terwijl de epidemie nog woedt is een experiment. De lockdwons zijn ook een experiment. Het is er eentje in de categorie 'If we knew what we were doing it wouldn't be science'.

Dat is niet zo heel raar vanuit een wetenschappelijke interesse, maar dat kun je ook van Pavlov zeggen. Op een leugentje meer of minder kijkt hij ook niet, in een ruk door van experimenteren naar propagandist. Misschien moet wetenschappelijke nieuwsgierigheid en ambitie niet leidend zijn voor volksgezondheidsbeleid?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201165714
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fauci is geen Trump-zeloot, derhalve geldt hij voor complotvolk niet als deskundig academicus met verstand van zaken, maar als landverrader en waarschijnlijk ook lid van een of andere schimmige elite.

Luisteren naar die Oranje brigade?

[ afbeelding ]
Wetenschappers die niet aanraden om jezelf met bleekmiddel in te spuiten kun je sowieso niet serieus nemen. :{w
pi_201176335
quote:
16s.gif Op woensdag 1 september 2021 07:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waar zegt ie dat dan?

En nee, kom niet met een citaat uit het extreemrechtse vodje de Washington Examiner :')
[..]

:')

Keer op keer op keer moet jij je mond opentrekken zonder zelf ook maar even verder te kijken dan je neus lang is. Ik ga je nogmaals leren hoe je moet internetten:

Je gaat naar het Yahoo artikel uit de OP. Vervolgens lees je de 2e fucking zin van het artikel:

The director for the National Institute of Allergy and Infectious Diseases showcased three different monoclonal antibodies during a White House press briefing

In deze zin staan wat woordjes in het blauw terwijl de rest van de tekst in het zwart is. Dit duidt vaak op het gebruik van wat op het internet een "hyperlink" wordt genoemd. Vervolgens klik je op die link en dan kom je uit op de webpagina van het Witte Huis en kun je het transcript lezen.

https://www.whitehouse.go(...)health-officials-51/

Dan gebruik je vervolgens alt+F en daarmee kun je zoeken op een webpagina. Als je dan bijv. het getal 70 in toetst dan kun je de volgende passage vinden:

And in this regard, clinical trials have demonstrated that early treatment with anti-SARS-CoV-2 monoclonal antibodies can reduce the risk of COVID-19 hospitalization or death by 70 to 85 percent.

En dan in andere topics mensen dom noemen _O-
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201176386
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 12:51 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Wetenschappers die niet aanraden om jezelf met bleekmiddel in te spuiten kun je sowieso niet serieus nemen. :{w
Je weet dat de man die mensen zogenaamd adviseerde bleekmiddel in te spuiten, verantwoordelijk is voor het Warpspeed vaccin dat jij in je lichaam hebt gespoten?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201176435
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 21:54 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Waarom moet een politicus een medicijn aanbevelen? Daar zijn toch heel capabele artsen voor om dat te onderzoeken en aan te bevelen?
Er zijn ook genoeg artsen die medicatie promoten omdat ze snoepreisjes en betalingen vanuit de farma krijgen, ook in nederland. Mag niet maar gebeurt volop.

Dus een aanbeveling van een arts zegt ook niet alles.
pi_201177180
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Je weet dat de man die mensen zogenaamd adviseerde bleekmiddel in te spuiten, verantwoordelijk is voor het Warpspeed vaccin dat jij in je lichaam hebt gespoten?
wie is die man?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 2 september 2021 @ 07:01:05 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201177234
quote:
10s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
:')

Keer op keer op keer moet jij je mond opentrekken zonder zelf ook maar even verder te kijken dan je neus lang is. Ik ga je nogmaals leren hoe je moet internetten:

Je gaat naar het Yahoo artikel uit de OP. Vervolgens lees je de 2e fucking zin van het artikel:

The director for the National Institute of Allergy and Infectious Diseases showcased three different monoclonal antibodies during a White House press briefing

In deze zin staan wat woordjes in het blauw terwijl de rest van de tekst in het zwart is. Dit duidt vaak op het gebruik van wat op het internet een "hyperlink" wordt genoemd. Vervolgens klik je op die link en dan kom je uit op de webpagina van het Witte Huis en kun je het transcript lezen.

https://www.whitehouse.go(...)health-officials-51/

Dan gebruik je vervolgens alt+F en daarmee kun je zoeken op een webpagina. Als je dan bijv. het getal 70 in toetst dan kun je de volgende passage vinden:

And in this regard, clinical trials have demonstrated that early treatment with anti-SARS-CoV-2 monoclonal antibodies can reduce the risk of COVID-19 hospitalization or death by 70 to 85 percent.

En dan in andere topics mensen dom noemen _O-
Wie is er nou dom. Ik niet in ieder geval.



Yahoo heeft het overgenomen van WE. Al vraag ik mij af waarom ze "nieuws" van zo'n onbetrouwbare partij overnemen. Misschien moet ik ze eens een klacht sturen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201177457
We moeten iedereen met een slecht afweersysteem monoclonale antibodies geven. Dit moeten we preventief doen. Deze mensen kunnen bij een vaccin niet genoeg antibodies aanmaken.
pi_201177487
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:50 schreef 111210 het volgende:

[..]
Er zijn ook genoeg artsen die medicatie promoten omdat ze snoepreisjes en betalingen vanuit de farma krijgen, ook in nederland. Mag niet maar gebeurt volop.

Dus een aanbeveling van een arts zegt ook niet alles.
In mijn enthousiasme schreef ik dat je een politicus moet onderzoeken als ie een medicijn aanbeveelt, maar uiteraard moet je iedereen onderzoeken bij aanbevelingen als het om serieuze bedragen gaat. Dus ook artsen. Toch acht ik die laatste categorie beter in staat iets zinnigs over een medicijn te zeggen dan de politiek hoewel die dan weer over de centjes gaan.
pi_201177498
quote:
16s.gif Op donderdag 2 september 2021 07:01 schreef Starhopper het volgende:
Misschien moet ik ze eens een klacht sturen.
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_201177535
quote:
10s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]


Ik ga je nogmaals leren hoe je moet internetten:

Dan gebruik je vervolgens alt+F en daarmee kun je zoeken op een webpagina.
:').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_201177645
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Je weet dat de man die mensen zogenaamd adviseerde bleekmiddel in te spuiten, verantwoordelijk is voor het Warpspeed vaccin dat jij in je lichaam hebt gespoten?
Hoe weet je dat? In Nederland hebben de meeste mensen Pfizer die daar geen onderdeel van uitmaakte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')