SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laarzen onder de broek of erboven denk je?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders ziet iedereen er ook hetzelfde uit.
met skinny moet het er in tochquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laarzen onder de broek of erboven denk je?
Die laarzen moet je als handschoenen dragen en aan je voeten gewoon crocsquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laarzen onder de broek of erboven denk je?
ja van complete shockquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat me bewonderende lange starende blikken opleveren zie ik zelf al
Combineren met wat mooie ringen en je kunt de hele wereld aan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Check jij wel eens bij bepaalde types de handen omdat je denkt dat het wel eens onze US zou kunnen zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Combineren met wat mooie ringen en je kunt de hele wereld aan.
Jezusquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of als Bassie Hamilton van de week
[ afbeelding ]
helemaal vanslag voor de nederlagen die hem zijn toegebracht..quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of als Bassie Hamilton van de week
[ afbeelding ]
Ik ga altijd uit van een soort van Morrisey.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat dit teveel hipster is, denk dat je meer moet denken aan een oude punker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |