Ja, dat weet ik.quote:
Tot begin 1800 ergens viel Finland wel onder Zweden nog, dus ik toen had je idd gelijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dit zegt wiki:
Swedish-speakers comprise 5.2% of the total Finnish population[14] or about 4.9% without Åland. The proportion has been steadily diminishing since the early 19th century, when Swedish was the mother tongue of approximately 15% of the population and considered a prestige language.
Kennelijk zat ik nog in 1800-zoveel
Nee, maar dit was wel degelijk een inmasseer-actie om het publiek erop voor te bereiden. De plannen waren er zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De EU bestond toen nog niet eens
De kaas is van ons!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deze interval-docu bevat meer kaas dan de Nederlandse postcard, dit moet niet mogen.
Precies, kaas is ons ding en die Fransen moeten ook de muil houden.quote:
Ga je de Fransen bekogelen met briequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, kaas is ons ding en die Fransen moeten ook de muil houden.
Ik vermoed dat ze op het scorebord letterlijk niet voldoende kleuren hadden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nederland en Luxemburg hebben op het scorebord dezelfde vlag
Ze hadden voor Luxemburg het blauw van die scorecijfers kunnen gebruiken, is iets lichter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:02 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze op het scorebord letterlijk niet voldoende kleuren hadden.
dat had gewerkt, inderdaad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze hadden voor Luxemburg het blauw van die scorecijfers kunnen gebruiken, is iets lichter.
Het Griekse nummer ook niet, dus hopelijk zijn de Cyprioten ook verstandigquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:03 schreef Sableheart het volgende:
Geen 12 naar Cyprus! Terecht, het Cypriotische nummer stelde niets voor.
Of dat van Zwedenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze hadden voor Luxemburg het blauw van die scorecijfers kunnen gebruiken, is iets lichter.
Dit zijn van die dingen die mij niet waren opgevallen als we niet samen hadden gekeken,quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nederland en Luxemburg hebben op het scorebord dezelfde vlag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |