SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
datalek!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
@:molo De bioscoop had lopen kloten en ik kreeg mail die bedoeld was voor Inge uit Eindhoven. Weinig enerverends dus.
en vervolgens ging Inge Pomp mij stalken op LinkedInquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
@:molo De bioscoop had lopen kloten en ik kreeg mail die bedoeld was voor Inge uit Eindhoven. Weinig enerverends dus.
Databasefout vooral. Heb al uitgebreid excuses gehad enzo.quote:
Aha!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Wasn't mequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en vervolgens ging Inge Pomp mij stalken op LinkedIn
Pics van Inge uit Eindhoven en het zusjequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, was een uitnodiging voor een enquete. Geen bioskaartjes ofzo.quote:
Ik word zo schijtziek van al die kutenquetes overal vanquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, was een uitnodiging voor een enquete. Geen bioskaartjes ofzo.
sorry.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik word zo schijtziek van al die kutenquetes overal van
"Hey je hebt gisteren een rol pleepapier gekocht via schijtlintonline.nl! Schrijf een review!"quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, same.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Accurate.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hey je hebt gisteren een rol pleepapier gekocht via schijtlintonline.nl! Schrijf een review!"
Och, ik heb er geen last van verder.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
okee ik ga "koken". Kom mij allemaal uitlachen stoere stakkers
Fijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik heb er geen last van verder.
Smakelijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
eetzequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
op tijd stoppen met knijpen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is het toch irritant met een kitpistool dat hij altijd zo "naloopt",Maar goed, mooi vers kitrandje onder de wcpot nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |