abonnement Unibet Coolblue
pi_201637293
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:38 schreef robbert9292 het volgende:
Ja het is bizar eigenlijk. Een hele lange tijd nooit de pure verliefdheid gevoeld en nu opeens denken dat je de dame van je leven kwijt bent. Terwijl het de eigen schuld is, zelfs tijden gehad dat ik haar recht in de ogen aankeek en dacht dit wordt hem waarschijnlijk niet. De mind is playing tricks on me - ik weet dus niet of dat dus normaal is.
Maar… Het gaat toch helemaal niet om schuld, of om vreemdgaan!?

Je hebt jaren van je leven gedeeld in een leugen. Je was niet open over je gevoel, je was niet open over het vreemdgaan en je hebt eigenlijk nooit de aantrekking gevoeld die wel normaal is. Zeker in het begin van een relatie.

En ja bla bla idealiseren bla bla Waarom ging je vreemd en ging je niet het gesprek aan? Wat zocht je? En wat heb je gevonden? Hou je wel van jezelf, of vind je het wel prima dat je in een relatie zat waarin je niet gelukkig was, je niet kon communiceren en je duidelijk niet jezelf kon zijn?

Jouw probleem is hier niet dat ze je nu wel of niet wil. Je lijkt jezelf niet te kennen en al helemaal niet om jezelf te geven. Wat wil jij van het leven en hoe denk je dat te gaan bereiken?
  maandag 4 oktober 2021 @ 21:35:07 #202
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201638986
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:28 schreef robbert9292 het volgende:
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben opgelucht dat zij er niet (al te veel) onderdoor aan gaat. Dat jaloers benoemde ik niet geheel juist. Ik wil niet dat zij pijn heeft uiteraard. Mijn vorige bericht kwam er wat bout uit, ik snap de hoon ook vanuit de meesten.

Nogmaals ik wil niet het slachtoffer spelen.
Uhu. :D

Dat is niet eens het punt, het punt is dat jij denkt dat ze het er makkelijk mee heeft. Jij daarentegen, hebt het nu zo enorm moeilijk. :') Het is zowel schaamteloos oppervlakkig als enorm egoïstisch.

quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 20:23 schreef LeesFoknl het volgende:
Waar lees jij dat ik deze man een slachtoffer vind? IK stel dat beiden gewoon niet genoeg van elkaar houden.
Zij niet genoeg van hem en hij niet genoeg van haar. Nou en, komt dagelijks, globaal gezien, misschien wel een miljoen keer voor.

Zeg je dat ook tegen mensen die hun partner verlaten als ze worden mishandeld? Houden van alleen is niet genoeg. En houden van betekent al helemaal niet dat grenzen niet meer bestaan of overschreden kunnen worden.

[ Bericht 27% gewijzigd door Poem_ op 04-10-2021 22:34:38 ]
pi_201642026
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:38 schreef robbert9292 het volgende:
Ja het is bizar eigenlijk. Een hele lange tijd nooit de pure verliefdheid gevoeld en nu opeens denken dat je de dame van je leven kwijt bent. Terwijl het de eigen schuld is, zelfs tijden gehad dat ik haar recht in de ogen aankeek en dacht dit wordt hem waarschijnlijk niet. De mind is playing tricks on me - ik weet dus niet of dat dus normaal is.
Het probleem is niet jouw verbroken relatie, maar dat je nog te weinig vaardigheden hebt om goed met jouw emoties om te kunnen gaan.

Het doet er niet toe of het jouw schuld is of die van haar: het is voorbij. Aan jou de keus of je blijft hangen in het verleden of doorgaat met jouw leven
pi_201642896
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het vanzelfsprekende is het onbereikbare geworden! Dat is idd een mindtrick. Niets is meer aantrekkelijk dan hetgeen je niet kan krijgen.
Ga er maar niet in mee want als jullie terug samen zouden komen, komen dezelfde oude problemen ook terug en wordt alles weer vanzelfsprekend plus open deur naar ander groener gras.
Ik wil er ook niet in mee gaan. En ik weet dat in tijden dat het minder ging (voelde mij dan als shit) maar het dan beter ging ik dan weer dacht; tsjaa wat voel ik nu eigenlijk wil ik dit wel. Ik vind haar een leuke verschijning maar geeft mij weing van binnen (oppervlakkig karakter). Nu gaat het zo ver dat ik bijna depressief bang ben niemand uberhaupt kan vinden die ik en aantrekkelijk van buiten en van binnen vind. Angst om alleen te bijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door robbert9292 op 05-10-2021 09:44:33 ]
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:06:45 #205
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_201643903
quote:
10s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:19 schreef _I het volgende:

[..]
Maar… Het gaat toch helemaal niet om schuld, of om vreemdgaan!?

Je hebt jaren van je leven gedeeld in een leugen. Je was niet open over je gevoel, je was niet open over het vreemdgaan en je hebt eigenlijk nooit de aantrekking gevoeld die wel normaal is. Zeker in het begin van een relatie.

En ja bla bla idealiseren bla bla Waarom ging je vreemd en ging je niet het gesprek aan? Wat zocht je? En wat heb je gevonden? Hou je wel van jezelf, of vind je het wel prima dat je in een relatie zat waarin je niet gelukkig was, je niet kon communiceren en je duidelijk niet jezelf kon zijn?

Jouw probleem is hier niet dat ze je nu wel of niet wil. Je lijkt jezelf niet te kennen en al helemaal niet om jezelf te geven. Wat wil jij van het leven en hoe denk je dat te gaan bereiken?
En dat nu maar eens iemand zegt dat er op Fok.nl geen goede psychologen zouden zitten. Dit klinkt toch uiterst professioneel. Of het klopt ... dat weet je met psychologen nooit. Het is geen EXACTE wetenschap .....

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 05-10-2021 11:22:15 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:20:56 #206
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_201644016
quote:
7s.gif Op maandag 4 oktober 2021 21:35 schreef Poem_ het volgende:

Zeg je dat ook tegen mensen die hun partner verlaten als ze worden mishandeld? Houden van alleen is niet genoeg. En houden van betekent al helemaal niet dat grenzen niet meer bestaan of overschreden kunnen worden.
Als je genoeg van elkaar houdt, accepteer je meer cq alles. Of je dat moet doen, of dat gezond is, dát is een tweede. Dat vind en denk ik niet en beweer ik ook niet. Iedereen heeft zijn of haar grenzen. En vaak liggen die grenzen ook op heel andere gebieden. Ken een (zielig) geval die zei ooit, ... zo lang hij mij niet slaat vind ik alles prima.
Ik wil niet koppels voorschrijven hoe zij hun relatie moeten invullen, en waar ze grenzen zouden moeten trekken. En als een (of beide) van de twee bepaalde grenzen hebben die overschreden worden en daar aan koppelen de relatie te be-eindigen, dan passen ze niet bij elkaar. Maar om dan te gaan spreken over slecht, schuld enz. gaat me te ver.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:05:35 #207
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_201647304
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:21 schreef robbert9292 het volgende:

[..]
Ik wil er ook niet in mee gaan. En ik weet dat in tijden dat het minder ging (voelde mij dan als shit) maar het dan beter ging ik dan weer dacht; tsjaa wat voel ik nu eigenlijk wil ik dit wel. Ik vind haar een leuke verschijning maar geeft mij weing van binnen (oppervlakkig karakter). Nu gaat het zo ver dat ik bijna depressief bang ben niemand uberhaupt kan vinden die ik en aantrekkelijk van buiten en van binnen vind. Angst om alleen te bijven.
Angst is een slechte raadgever. Je hebt nog alle tijd. Ga pas weer een relatie aan als het helemaal goed voelt met iemand. Wat is het ergste wat kan gebeuren?

Je kan een mens helemaal kapot maken met vreemdgaan. Maak het de volgende keer netjes uit aub incl rouwperiode voor beiden.
pi_201650070
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:56 schreef LeesFoknl het volgende:


[..]

Mijn ervaring is dat je het beste zolang een andere kunt nemen, zodat je wat afleiding hebt, ook seksuele afleiding. En ik hoop dat je voor de toekomst je lesje geleerd hebt; zorg er verdomme voor dat ze er niet achterkomen !!

En dat noemt zichzelf vrouwen(f)luisteraar.
Vrouwenfluisteraar, betekent dat eigenlijk dat je vrouwen zou moeten dresseren? Zoals paarden of honden?
En vrouwenluisteraar, betekent dat dat je tegen ze moet liegen? Gewoon vreemdgaan en je mond houden? Maar wel goed naar ze luisteren!

quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 02:00 schreef LeesFoknl het volgende:

Beste te-er, als ze je dit niet kan "vergeven" en vergeten, dan is haar liefde ook maar erg dun (geweest).

Dus ongeacht de uitkomst, die is altijd goed. Ze vergeeft je en jullie worden weer een paar; Of ze vergeeft het niet, ze kan er niet mee leven en dan is het ook goed. Ze houdt van je of ze houdt van het cliché beeld van houden van, het cliché beeld van hoe een relatie eruit ziet. Zou jij, en zij natuurlijk ook, als jullie bij elkaar blijven, de komende ruim 50 jaren geen fout mogen maken ?? Come on ...

Luister naar dit lied ... en speciaal rond de 1 minuut 10 seconden

Zo simpel is het leven. Gun haar haar dramaatje maar ongeacht wat ze besluit, wat de uitkomst wordt, het is altijd goed..




Ziet ze er niet sexy uit met die laarsjes en dat jurkje :S___D :S___D :S___D

Even de tekst rond 1:10

quote:
But if you love him, you'll forgive him
Even though he's hard to understand
And if you love him, oh, be proud of him
'Cause after all, he's just a man

Stand by your man
Give him two arms to cling to
And something warm to come to
When nights are cold and lonely
Als je als vrouw echt van een man houdt, dan pik je alles. Dat is ware liefde. Dan ga je gewoon weer klaar liggen als ie z'n portemonnee vergeten was toen ie naar de hoerensauna ging.
En als die echte man je dan het licht uit de ogen tikt moet je gewoon zeggen dat je tegen een deur bent gelopen. Altijd achter je man staan. Het liefst met een beetje sexy laarsjes en jurkje aan.

En dan zeg je "Gun haar haar dramaatje maar". De minachting voor de vrouw die door TS bedonderd is, spat er vanaf. En je schijnt je totaal niet te realiseren hoe ingrijpend het verlies van vertrouwen in deze kwestie is. Hoezeer dat kan doorwerken voor de vrouw in kwestie in toekomstige relaties. Het gaat niet zozeer om vreemdgaan, maar om het liegen. En dan is jouw advies: "Zorg er verdomme voor dat ze er niet achterkomen !!"

Een slechtere richtlijn kan je een mens niet aanreiken. Bedrieg je partner zodat jij aan je gerief kan komen.

Jij zou geen adviezen moeten geven over relaties. Je begrijpt totaal niets van liefde, verbinding en seksualiteit. Het lijkt er sterk op dat je vrouwen ziet als een andere soort, die je een beetje moet manipuleren en dresseren, maar vooral niet al te serieus moet nemen. Een soort decoratieve gebruiksartikelen die je in een winkeltje op de Filippijnen kan aanschaffen. Daar hebben ze nog ouderwetse kwaliteit in de aanbieding.
Kennen hun plek! Kunnen goed koken! Dol op het bemoederen en verplegen van ouwe mannen.

Eigenlijk zou er bij iedere post van jou die gaat over relaties een automagische waarschuwing moeten verschijnen: "Dit is het geraaskal van een seksist die niet weet wat liefde is. Navolging op eigen risico".

Ik realiseer me dat dit nogal een aanval is op jou, maar ik erger me al tijden kapot aan jouw bijdragen op dit subforum. Naar mijn mening verspreid jij giftige meningen onder het mom van luchthartige oubolligheid. En dat wilde ik maar eens een keer zo duidelijk mogelijk maken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_201650307
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:53 schreef OllieA het volgende:
Als je als vrouw echt van een man houdt, dan pik je alles. Dat is ware liefde.
Dat is niet waar.

Als je alles pikt van jouw partner, dan zit over het algemeen erachter dat je niet wilt dat jouw partner jouw verlaat.

Verlatingsangst is niet hetzelfde als liefde.

Als je van iemand houdt, kan je nog steeds grenzen stellen. Als jouw partner bijvoorbeeld vreemdgaat - no offense naar TS overigens - dan kan je daarna nog steeds zielsveel van jouw partner houden, maar je constateert dat de relatie op deze manier niet meer werkt en je maakt het vervolgens uit. Niet omdat je je door hem gekwetst voelt, maar omdat het geen stabiele relatie meer kan worden waarbij jullie je gelukkig kunnen voelen. Je maakt dan een keuze waarbij zowel jij als jouw partner zich eerst klote bij voelt, maar je gunt daarmee zowel jezelf als jouw partner wel de mogelijkheden om geluk te kunnen vinden in het leven.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:16:36 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201650396
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dat is niet waar.

Als je alles pikt van jouw partner, dan zit over het algemeen erachter dat je niet wilt dat jouw partner jouw verlaat.

Verlatingsangst is niet hetzelfde als liefde.

Als je van iemand houdt, kan je nog steeds grenzen stellen. Als jouw partner bijvoorbeeld vreemdgaat - no offense naar TS overigens - dan kan je daarna nog steeds zielsveel van jouw partner houden, maar je constateert dat de relatie op deze manier niet meer werkt en je maakt het vervolgens uit. Niet omdat je je door hem gekwetst voelt, maar omdat het geen stabiele relatie meer kan worden waarbij jullie je gelukkig kunnen voelen. Je maakt dan een keuze waarbij zowel jij als jouw partner zich eerst klote bij voelt, maar je gunt daarmee zowel jezelf als jouw partner wel de mogelijkheden om geluk te kunnen vinden in het leven.
@OllieA reageert (sarcastisch) op @LeesFoknl he? Wat je aanhaalt is NIET de mening van @OllieA

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 05-10-2021 19:49:35 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201650417
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dat is niet waar.

Als je alles pikt van jouw partner, dan zit over het algemeen erachter dat je niet wilt dat jouw partner jouw verlaat.

Verlatingsangst is niet hetzelfde als liefde.

Als je van iemand houdt, kan je nog steeds grenzen stellen. Als jouw partner bijvoorbeeld vreemdgaat - no offense naar TS overigens - dan kan je daarna nog steeds zielsveel van jouw partner houden, maar je constateert dat de relatie op deze manier niet meer werkt en je maakt het vervolgens uit. Niet omdat je je door hem gekwetst voelt, maar omdat het geen stabiele relatie meer kan worden waarbij jullie je gelukkig kunnen voelen. Je maakt dan een keuze waarbij zowel jij als jouw partner zich eerst klote bij voelt, maar je gunt daarmee zowel jezelf als jouw partner wel de mogelijkheden om geluk te kunnen vinden in het leven.
Misschien moet je sarcasmeradar even laten onderhouden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:35:02 #212
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_201654001
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:53 schreef OllieA het volgende:

[..]
En dat noemt zichzelf vrouwen(f)luisteraar.
Vrouwenfluisteraar, betekent dat eigenlijk dat je vrouwen zou moeten dresseren? Zoals paarden of honden?
En vrouwenluisteraar, betekent dat dat je tegen ze moet liegen? Gewoon vreemdgaan en je mond houden? Maar wel goed naar ze luisteren!
[..]
Even de tekst rond 1:10
[..]
Als je als vrouw echt van een man houdt, dan pik je alles. Dat is ware liefde. Dan ga je gewoon weer klaar liggen als ie z'n portemonnee vergeten was toen ie naar de hoerensauna ging.
En als die echte man je dan het licht uit de ogen tikt moet je gewoon zeggen dat je tegen een deur bent gelopen. Altijd achter je man staan. Het liefst met een beetje sexy laarsjes en jurkje aan.

En dan zeg je "Gun haar haar dramaatje maar". De minachting voor de vrouw die door TS bedonderd is, spat er vanaf. En je schijnt je totaal niet te realiseren hoe ingrijpend het verlies van vertrouwen in deze kwestie is. Hoezeer dat kan doorwerken voor de vrouw in kwestie in toekomstige relaties. Het gaat niet zozeer om vreemdgaan, maar om het liegen. En dan is jouw advies: "Zorg er verdomme voor dat ze er niet achterkomen !!"

Een slechtere richtlijn kan je een mens niet aanreiken. Bedrieg je partner zodat jij aan je gerief kan komen.

Jij zou geen adviezen moeten geven over relaties. Je begrijpt totaal niets van liefde, verbinding en seksualiteit. Het lijkt er sterk op dat je vrouwen ziet als een andere soort, die je een beetje moet manipuleren en dresseren, maar vooral niet al te serieus moet nemen. Een soort decoratieve gebruiksartikelen die je in een winkeltje op de Filippijnen kan aanschaffen. Daar hebben ze nog ouderwetse kwaliteit in de aanbieding.
Kennen hun plek! Kunnen goed koken! Dol op het bemoederen en verplegen van ouwe mannen.

Eigenlijk zou er bij iedere post van jou die gaat over relaties een automagische waarschuwing moeten verschijnen: "Dit is het geraaskal van een seksist die niet weet wat liefde is. Navolging op eigen risico".

Ik realiseer me dat dit nogal een aanval is op jou, maar ik erger me al tijden kapot aan jouw bijdragen op dit subforum. Naar mijn mening verspreid jij giftige meningen onder het mom van luchthartige oubolligheid. En dat wilde ik maar eens een keer zo duidelijk mogelijk maken.
All hail the Lord _O_

Amen.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 10:45:29 #213
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_201656598
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 02:00 schreef LeesFoknl het volgende:

Luister naar dit lied ... en speciaal rond de 1 minuut 10 seconden
Zo simpel is het leven. Gun haar haar dramaatje maar ongeacht wat ze besluit, wat de uitkomst wordt, het is altijd goed..


Ziet ze er niet sexy uit met die laarsjes en dat jurkje :S___D :S___D :S___D

Het liedje waarin Phil Collins/Genesis zingt "Just do as I say don't do as I do" komt ineens in me op.
Ze is 5 getrouwd en 4x gescheiden geweest. :|W
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_201658818
Ik wil toch even complimenten aan TS geven voor het plaatsen van updates ^O^
pi_201664992
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:05 schreef Mishu het volgende:

[..]
Angst is een slechte raadgever. Je hebt nog alle tijd. Ga pas weer een relatie aan als het helemaal goed voelt met iemand. Wat is het ergste wat kan gebeuren?

Je kan een mens helemaal kapot maken met vreemdgaan. Maak het de volgende keer netjes uit aub incl rouwperiode voor beiden.
Holy fuck wat is het nu vechten tegen de angst en dwanggedachtes. Maanden slaapgebrek ook inmiddels. Alle tijd maar het volgende levensjaar komt nu ook aardig dichtbij. Eigen schuld, nogmaals dat weet ik, maar het constant slecht voelen, het lijkt net alsof ik in een depressie terecht kom. De oude relatie romantiseren en denken wat je anders zou doen met ook nog eens het gevoel dat je nooit meer iemand tegenkomt die je zowel van binnen als uiterlijk aantrekkelijk zal vinden (en zij mij natuurlijk ook) maakt mij goed stuk nu.
pi_201665047
En nu mag zij ook vreemdgaan met een ander vrouw?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Vis een optie? woensdag 6 oktober 2021 @ 22:43:45 #217
70532 loveli
N
pi_201665347
Als je die volgende toch tegenkomt, dan heb je een harde les in de pocket. Verpruts het niet bij de volgende.
crap in = crap out
pi_201668795
Mijn gedachtes zeggen dat ik degene niet meer tegenkom.. ik weet niet of mensen ervaring hebben met dwanggedachtes na een relatiebreuk?
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:49:35 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201668850
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:44 schreef robbert9292 het volgende:
Mijn gedachtes zeggen dat ik degene niet meer tegenkom.. ik weet niet of mensen ervaring hebben met dwanggedachtes na een relatiebreuk?
Je maakt een gedachtefout. Daar kun je iets aan doen.

Ik kreeg daar ooit de rationeel-emotieve therapie voor aangereikt, met dit boekje. Ik vond het zeer verhelderend.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201669365
Dankjwel voor de tip! Helaas weet ik ook dat het soms jaren kan duren, weer iemand tegenkomen - zo enorm kut. Dat je dan weleens denk kon ik maar weer samenzijn met haar (hoe egoistisch en fout dat klinkt).
pi_201669777
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:34 schreef robbert9292 het volgende:
Helaas weet ik ook dat het soms jaren kan duren, weer iemand tegenkomen - zo enorm kut.
Dat maak je jezelf wijs. Als je al geen depressie hebt praat jezelf er zo wel 1 aan. Maar goed op suggesties voor huisarts en doorverwijzing reageer je toch niet.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 7 oktober 2021 @ 13:22:21 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201669808
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:34 schreef robbert9292 het volgende:
Dankjwel voor de tip! Helaas weet ik ook dat het soms jaren kan duren, weer iemand tegenkomen - zo enorm kut. Dat je dan weleens denk kon ik maar weer samenzijn met haar (hoe egoistisch en fout dat klinkt).
Ja, die gedachten zijn ook niet erg reëel. Gedane zaken nemen geen keer. Je krijgt met haar nooit meer wat je had, dus dat moet je achter je laten.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 13:58:45 #223
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201670085
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:34 schreef robbert9292 het volgende:
Dankjwel voor de tip! Helaas weet ik ook dat het soms jaren kan duren, weer iemand tegenkomen - zo enorm kut. Dat je dan weleens denk kon ik maar weer samenzijn met haar (hoe egoistisch en fout dat klinkt).
In een soortgelijke situatie gezeten en herken je gevoel wel. Beste advies is om afleiding te zoeken. Ik heb er veel aan gehad om weer flink te gaan sporten. Kickboksen weer opgepakt, fitnessen en hardlopen deed me erg goed.

Lekker je hoofd leegmaken, agressie uit je lichaam (agressie door je eigen domme fouten) en goed voor de afleiding. Continu nadenken over je gemaakte fouten of het romantiseren van je relatie kan echt killing zijn voor je emotionele gesteldheid en uiteindelijk heeft niemand er baat bij. Het is nou eenmaal gebeurt en daar is niets meer aan te veranderen. Je gaat jezelf alleen maar nog kutter voelen als je er teveel bij stil blijft staan en continu aan het malen bent.

Ik ben persoonlijk veel 'harder' geworden door deze ervaring. Mijn ex wilde mij terug alleen ik was al zover in het proces om haar te vergeten dat ik voor mezelf heb gekozen. Je relatie wordt nooit meer zoals daarvoor namelijk. In mijn geval ging mijn ex vreemd en daardoor zou ik haar nooit meer volledig kunnen vertrouwen en dat is toch wel iets dat ik zoek in een relatie.

Sterkte man
  donderdag 7 oktober 2021 @ 15:21:49 #224
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201670902
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:34 schreef robbert9292 het volgende:
Dankjwel voor de tip! Helaas weet ik ook dat het soms jaren kan duren, weer iemand tegenkomen - zo enorm kut. Dat je dan weleens denk kon ik maar weer samenzijn met haar (hoe egoistisch en fout dat klinkt).
Als je haar vooral terug wil omdat je anders denkt dat je niet zo snel iemand kan vinden...dan mis je haar niet om de juiste redenen imo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_201671371
Het is gewoon irritant dat alles in mij zegt dat ik haar eigenlijk terug wil..
  donderdag 7 oktober 2021 @ 16:12:49 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201671526
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:01 schreef robbert9292 het volgende:
Het is gewoon irritant dat alles in mij zegt dat ik haar eigenlijk terug wil..
Dat ben jij zelf, die dat zegt.

Je kunt ook iets anders gaan zeggen, bijv. ‘het is voorbij, ik voel me schuldig en alleen, maar ik ga door met mijn leven en ik weet dat er weer betere tijden komen’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201672305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:58 schreef denattedweil het volgende:

[..]
In een soortgelijke situatie gezeten en herken je gevoel wel. Beste advies is om afleiding te zoeken. Ik heb er veel aan gehad om weer flink te gaan sporten. Kickboksen weer opgepakt, fitnessen en hardlopen deed me erg goed.

Lekker je hoofd leegmaken, agressie uit je lichaam (agressie door je eigen domme fouten) en goed voor de afleiding. Continu nadenken over je gemaakte fouten of het romantiseren van je relatie kan echt killing zijn voor je emotionele gesteldheid en uiteindelijk heeft niemand er baat bij. Het is nou eenmaal gebeurt en daar is niets meer aan te veranderen. Je gaat jezelf alleen maar nog kutter voelen als je er teveel bij stil blijft staan en continu aan het malen bent.

Ik ben persoonlijk veel 'harder' geworden door deze ervaring. Mijn ex wilde mij terug alleen ik was al zover in het proces om haar te vergeten dat ik voor mezelf heb gekozen. Je relatie wordt nooit meer zoals daarvoor namelijk. In mijn geval ging mijn ex vreemd en daardoor zou ik haar nooit meer volledig kunnen vertrouwen en dat is toch wel iets dat ik zoek in een relatie.

Sterkte man
Dankjewel voor je verhaal. Persoonlijk vind ik het al pijnlijk om haar te "moeten" vergeten of in ieder geval mijn gevoelens naar haar uit te blussen. En dan weer die datingmarkt op te moeten, de Tindermatches zijn zover ik weet ook niet meer wat het geweest is (hoor nu ook dat veel mannen amper matches krijgen), uitgaan als 31-jarige in een studentenstad is ook niet alles als je eigenlijk een serieuze relatie wil.
pi_201672310
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat ben jij zelf, die dat zegt.

Je kunt ook iets anders gaan zeggen, bijv. ‘het is voorbij, ik voel me schuldig en alleen, maar ik ga door met mijn leven en ik weet dat er weer betere tijden komen’.
Mijn mind herprogrammeren dus, ik zou niks liever willen dan betere tijden - tijden die ik kan delen met iemand waarvoor ik 100% wil gaan.
pi_201677312
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 17:26 schreef robbert9292 het volgende:

[..]
Dankjewel voor je verhaal. Persoonlijk vind ik het al pijnlijk om haar te "moeten" vergeten of in ieder geval mijn gevoelens naar haar uit te blussen. En dan weer die datingmarkt op te moeten, de Tindermatches zijn zover ik weet ook niet meer wat het geweest is (hoor nu ook dat veel mannen amper matches krijgen), uitgaan als 31-jarige in een studentenstad is ook niet alles als je eigenlijk een serieuze relatie wil.
Ok. Hoe deed je dat voor deze relatie dan? Je hebt tussendoor ook nog iemand aan de haak geslagen.

Als je niet zo "succesvol" was geweest met de vrouwen zou je, door je selectieve reageren en blijven hangen in gedachtes, bijna gaan denken dat je Deezertje bent. :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:12:22 #230
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201681512
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 17:26 schreef robbert9292 het volgende:

[..]
Dankjewel voor je verhaal. Persoonlijk vind ik het al pijnlijk om haar te "moeten" vergeten of in ieder geval mijn gevoelens naar haar uit te blussen. En dan weer die datingmarkt op te moeten, de Tindermatches zijn zover ik weet ook niet meer wat het geweest is (hoor nu ook dat veel mannen amper matches krijgen), uitgaan als 31-jarige in een studentenstad is ook niet alles als je eigenlijk een serieuze relatie wil.
Begin is gewoon kut en daar zal je even doorheen moeten. Als het echt definitief over is dan is afleiding echt het beste. Ik zag er ook erg tegenop om weer te moeten daten, jezelf presenteren en weer een diepe connectie met iemand op te moeten bouwen. Ook via Tinder begonnen en veeeeeel gedate. Puur om er weer even "in" te komen en een soort bevestiging te krijgen dat je nog goed in de markt ligt, dat geeft je zelfvertrouwen weer een boost waardoor het allemaal wat makkelijker gaat.

Probeer gewoon positief te blijven en blijf aan jezelf werken, dat kan niemand je afpakken.
pi_201694045
quote:
11s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:42 schreef Hineni het volgende:

[..]
Ok. Hoe deed je dat voor deze relatie dan? Je hebt tussendoor ook nog iemand aan de haak geslagen.

Als je niet zo "succesvol" was geweest met de vrouwen zou je, door je selectieve reageren en blijven hangen in gedachtes, bijna gaan denken dat je Deezertje bent. :')
Dat klopt, en genoeg vrouwen gehad. Al gebied eerlijkheid wel te zeggen dat ik zelden iemand heb gehad waarbij ik echt van binnen en buiten dacht, dit is HET. 1 relatie waarbij ik daadwerkelijk dit had (duurde helaas enkele maanden). Vaak lang aangesukkeld en last minute iemand dan niet kwijt willen (na heel veel maanden) en akkoord gaan om een relatie aan te gaan. Dat is hier ook gebeurd. Een studerende jongedame met niet al te veel inhoud (die ik wel aantrekkelijk van buiten vond). Jarenlang in mijn gedachtes dat zij het toch niet is maar dat het wel fijn is opzich. En dan toch, nu het op zo een manier is ge-explodeerd denken; ik vind niemand meer die ik aantrekkelijk (binnen + buiten) vind (ook omdat het in het verleden zo lastig kon zijn), ik moet settlen voor minder etc.

Probeer overigens niet selectief te reageren hoor.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 17:04:36 #232
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201695259
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 14:32 schreef robbert9292 het volgende:

[..]
Dat klopt, en genoeg vrouwen gehad. Al gebied eerlijkheid wel te zeggen dat ik zelden iemand heb gehad waarbij ik echt van binnen en buiten dacht, dit is HET. 1 relatie waarbij ik daadwerkelijk dit had (duurde helaas enkele maanden). Vaak lang aangesukkeld en last minute iemand dan niet kwijt willen (na heel veel maanden) en akkoord gaan om een relatie aan te gaan. Dat is hier ook gebeurd. Een studerende jongedame met niet al te veel inhoud (die ik wel aantrekkelijk van buiten vond). Jarenlang in mijn gedachtes dat zij het toch niet is maar dat het wel fijn is opzich. En dan toch, nu het op zo een manier is ge-explodeerd denken; ik vind niemand meer die ik aantrekkelijk (binnen + buiten) vind (ook omdat het in het verleden zo lastig kon zijn), ik moet settlen voor minder etc.

Probeer overigens niet selectief te reageren hoor.
Je zoekt blijkbaar vrouwen uit die je net wel/net niet goed genoeg vindt. In de basis is er maar één ding veranderd sinds jullie uit elkaar zijn. En dat is dat zij nu niet meer bereikbaar is voor je. Wat niet veranderd is, is dat je haar nog steeds naar zozo vindt als ze wel beschikbaar is voor je.

Je gaat echte verbinding uit de weg omdat je bang bent om afgewezen te worden.
Resistance is futile.
pi_201702917
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 17:04 schreef Seven. het volgende:

[..]
Je zoekt blijkbaar vrouwen uit die je net wel/net niet goed genoeg vindt. In de basis is er maar één ding veranderd sinds jullie uit elkaar zijn. En dat is dat zij nu niet meer bereikbaar is voor je. Wat niet veranderd is, is dat je haar nog steeds naar zozo vindt als ze wel beschikbaar is voor je.

Je gaat echte verbinding uit de weg omdat je bang bent om afgewezen te worden.
Ik ben de vorige dame teveel aan het idoliseren. Ik vind dat zo kut; ik heb haar nooit als de ware gezien, inderdaad: zo/zo vond ik haar. Ik ga er wel kapot door ondertussen, zo een gemis ervaar ik nu. Ik heb een enorme lijst van minpunten. Al is het waarschijnlijk niet eens een gemis naar haar maar naar een idee van een relatie - toch heb ik haar in mijn gedachtes en denk ik zelfs nu aan met haar oud worden.

Ik zou niks liever willen dan verbinding met een ander. Maar dan moet die ander er wel zijn en daar twijfel ik ook over, nog jaren single blijven lijkt mij echt een nachtmerrie (maar denk dat dat nu wel gaat gebeuren en heb nu een enorme angst dat ik niemand kan vinden die ik echt leuk vind).
pi_201703388
Ik zou juist wel even single blijven, totdat je zelf voldoende met jezelf overweg kan. En in je eentje ook tevreden en relaxed kunt zijn. Zodra dat gebeurt ben je ook klaar voor een echt goede relatie.

En nee, ik zou geen compromissen sluiten hierin. Zoals je gemerkt hebt is dat een recept voor ellende. En het brengt al helemaal het beste in jou niet naar buiten, zacht gezegd.
Whatever...
pi_201710399
Als ik men niet 100% leuk vind heb ik blijkbaar een handje om verder te kijken totdat ik het wel vind, met ondertussen nog een dame in mijn leven aan wie ik gecommiteerd ben. Of ik dat er ooit uit krijg, geen idee. Ik weet niet of jullie Fokkers dit probleem ook hebben?

Dan is het volgende; what if ik degene niet vind - uiteindelijk eindigen met iemand die enigszins tolereer?
pi_201715283
Hoe kan het in godsnaam dat ik iemand die ik jaren niet helemaal zag zitten, nu opeens oh zo graag terug wil? Is dat uberhaupt menselijk?
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 12:37:41 #237
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201715332
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:34 schreef robbert9292 het volgende:
Hoe kan het in godsnaam dat ik iemand die ik jaren niet helemaal zag zitten, nu opeens oh zo graag terug wil? Is dat uberhaupt menselijk?
Doe niet zo dramatisch zeg. Je stak je piemeltje in een ander wijf, nu heeft je ex gezegd 'ja doei, geen trek in' en nu ben je alleen en zijn oude schoenen beter dan geen schoenen, dus nu ben je een beetje wanhopig.

Dat heet berouw na de zonde.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201715371
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:34 schreef robbert9292 het volgende:
Hoe kan het in godsnaam dat ik iemand die ik jaren niet helemaal zag zitten, nu opeens oh zo graag terug wil? Is dat uberhaupt menselijk?
Omdat je mensen als opvulling van je ongelukkige leven zoekt , in plaats van aanvulling op je eigen leven waar je al tevreden mee bent.

Je moet je eens ernstig op andere dingen gaan richten want geen enkele relatie zal op zo'n manier gezond zijn.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 11 oktober 2021 @ 14:11:53 #239
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201716207
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:40 schreef Hineni het volgende:

[..]
Omdat je mensen als opvulling van je ongelukkige leven zoekt , in plaats van aanvulling op je eigen leven waar je al tevreden mee bent.

Je moet je eens ernstig op andere dingen gaan richten want geen enkele relatie zal op zo'n manier gezond zijn.
Dit. Het klinkt alsof je bang bent om alleen te zijn (of niemand te kunnen vinden) en daarom een relatie start met iemand waar je anders geen relatie mee zou starten. Met als gevolg dat je in je relatie weer verder kijkt, omdat je toch niet tevreden bent. En vervolgens als je dan weer alleen bent idealiseer je je vorige relatie, omdat je je in je eentje nog slechter voelt dan in je vorige relatie. Op zich wel menselijk, er zijn wel meer mensen die dit doen, maar voor jou en een toekomstige partner lijkt het mij ook beter als je eerst een tijdje single bent en tevreden met je leven als single. Volgens mij gaat dat uiteindelijk ook leiden tot een gelukkigere relatie.
Tenzij je echt onrealistische eisen stelt aan een partner, denk ik dat je eisen verlagen niet gaat werken, uiteindelijk zul je dan ook niet gelukkig zijn in je relatie. En ergens denk ik dat als mensen te hoge eisen stellen, ze misschien wel nooit gelukkig zijn in een relatie en gewoon beter alleen kunnen blijven of niet voor de traditionele relatievorm moeten kiezen.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201716459
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Dit. Het klinkt alsof je bang bent om alleen te zijn (of niemand te kunnen vinden) en daarom een relatie start met iemand waar je anders geen relatie mee zou starten. Met als gevolg dat je in je relatie weer verder kijkt, omdat je toch niet tevreden bent. En vervolgens als je dan weer alleen bent idealiseer je je vorige relatie, omdat je je in je eentje nog slechter voelt dan in je vorige relatie. Op zich wel menselijk, er zijn wel meer mensen die dit doen, maar voor jou en een toekomstige partner lijkt het mij ook beter als je eerst een tijdje single bent en tevreden met je leven als single. Volgens mij gaat dat uiteindelijk ook leiden tot een gelukkigere relatie.
Tenzij je echt onrealistische eisen stelt aan een partner, denk ik dat je eisen verlagen niet gaat werken, uiteindelijk zul je dan ook niet gelukkig zijn in je relatie. En ergens denk ik dat als mensen te hoge eisen stellen, ze misschien wel nooit gelukkig zijn in een relatie en gewoon beter alleen kunnen blijven of niet voor de traditionele relatievorm moeten kiezen.
Als de Tinder(matches) de graadmeter moet worden van waar ik mee eindig word ik niet heel gelukkig, nee. Ben ook niet helemaal goed wired op dit moment - zal vast enkele maanden slaapgebrek een rol hierin spelen.
  Vis een optie? maandag 11 oktober 2021 @ 15:07:35 #241
70532 loveli
N
pi_201716700
Of toch maar je scharrel, je hebt haar nummer vast nog wel.
crap in = crap out
pi_201719761
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 14:46 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Wat zou je ervan vinden als ik haar ga neuken voor je ogen?
Lekker man hmmm
pi_201719814
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:33 schreef Balhaar66 het volgende:

[..]
Lekker man hmmm
Maar on topic: ga eens wat leuks doen, lekker sporten, hobbies, bestje masturberen en klaar
pi_201721350
Ik kan het idoliseren helaas niet stoppen, welke gedachte trainingen ik er ook tegenaan wil gooien (RET boek gelezen/NLP technieken etc). Hoe beperkt ik haar ook vaak vond qua innerlijk - feit is wel dat ik het jaren lang aanhield met haar. Hield ik dan onbewust wel van haar? Gebruikte ik haar alleen op zoek naar iets anders (wat lang op zich laat wachten)? Wat als hetgeen ik zoek nooit zal komen - heeft het leven dan nog welnut?

Omgeving zegt dat ik de relatie zelf mis, maar niet de persoon. Ik wilde haar niet eens vaak zien toen het iets was. Nu denk ik bij het minste of geringste ik wil dat met haar doen (dingen die ik normaal niet wilde).

Ik ben 1x echt hotel de botel verliefd geweest. En dat was nadat een verhouding ook helemaal explodeerde en na maanden lijmen het toch iets werd. Pas na destructie verliefd worden op iemand. Ik heb nog jaren met haar in mijn hoofd gezeten. Nu hoop ik niet dat mijn eigen domme actie kan leiden tot een depressie; dat ik door mijn handelen iets heb opgeblazen en dat ik dan jaren weer de gedachtes van spijt krijg en diep van binnen denk dat ik haar terug wil.

Overigens ben ik al bezig met hulp.
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:52:05 #245
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201722535
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:34 schreef robbert9292 het volgende:
Hoe kan het in godsnaam dat ik iemand die ik jaren niet helemaal zag zitten, nu opeens oh zo graag terug wil? Is dat uberhaupt menselijk?
Dat heet bindingsangst. Zodra iemand buiten bereik is dat wanhopig willen, zodra iemand in bereik is afstand nemen.

Liefdes bang van Hannah Cuppen is wel een aanrader. Gaat over bindingsangst en verlatingsangst.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:19:19 #246
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201723151
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:02 schreef robbert9292 het volgende:
Ik kan het idoliseren helaas niet stoppen, welke gedachte trainingen ik er ook tegenaan wil gooien (RET boek gelezen/NLP technieken etc). Hoe beperkt ik haar ook vaak vond qua innerlijk - feit is wel dat ik het jaren lang aanhield met haar. Hield ik dan onbewust wel van haar? Gebruikte ik haar alleen op zoek naar iets anders (wat lang op zich laat wachten)? Wat als hetgeen ik zoek nooit zal komen - heeft het leven dan nog welnut?

Omgeving zegt dat ik de relatie zelf mis, maar niet de persoon. Ik wilde haar niet eens vaak zien toen het iets was. Nu denk ik bij het minste of geringste ik wil dat met haar doen (dingen die ik normaal niet wilde).

Ik ben 1x echt hotel de botel verliefd geweest. En dat was nadat een verhouding ook helemaal explodeerde en na maanden lijmen het toch iets werd. Pas na destructie verliefd worden op iemand. Ik heb nog jaren met haar in mijn hoofd gezeten. Nu hoop ik niet dat mijn eigen domme actie kan leiden tot een depressie; dat ik door mijn handelen iets heb opgeblazen en dat ik dan jaren weer de gedachtes van spijt krijg en diep van binnen denk dat ik haar terug wil.

Overigens ben ik al bezig met hulp.
Zo’n boek gaat niet helpen door het alleen maar te lezen. Je moet ook oefenen. En oefenen. En oefenen.

Goed dat je hulp zoekt, hopelijk is het de juiste en duurt het niet te lang voordat je aan de slag kunt.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:28:13 #247
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201723308
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Zo’n boek gaat niet helpen door het alleen maar te lezen. Je moet ook oefenen. En oefenen. En oefenen.

Goed dat je hulp zoekt, hopelijk is het de juiste en duurt het niet te lang voordat je aan de slag kunt.
Werkboeken die dieper ingaan op het zelf, confronteren, kunnen wel meer inzicht geven.
Niet altijd even fijn en als het ‘ernstig’ is heb je soms meer nodig dan enkel een werkboek.
Maar daar kan je achter komen door aan het werk te gaan met zaken. Als het dan teveel emotie oproept of je vastloopt heb je hands on hulp nodig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:38:24 #248
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_201723527
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:44 schreef robbert9292 het volgende:
Mijn gedachtes zeggen dat ik degene niet meer tegenkom.. ik weet niet of mensen ervaring hebben met dwanggedachtes na een relatiebreuk?
Gezien hoe jij je nu voelt, hoe denk je dat zij zich nu voelt dat zij wel trouw was en diverse jaren aan jou verspild heeft? Omdat jij niet eerlijk naar jezelf en haar was dat zij niet voldeed?

Ik zie nog steeds alleen maar zelfmedelijden en stap 1 bij werken aan jezelf als vreemdganger is verantwoordelijkheid leren accepteren voor je eigen acties en gedrag. Je bent een volwassen man, man.
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:41:04 #249
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201723593
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:38 schreef Mishu het volgende:

[..]
Gezien hoe jij je nu voelt, hoe denk je dat zij zich nu voelt dat zij wel trouw was en diverse jaren aan jou verspild heeft? Omdat jij niet eerlijk naar jezelf en haar was dat zij niet voldeed?

Ik zie nog steeds alleen maar zelfmedelijden en stap 1 bij werken aan jezelf als vreemdganger is verantwoordelijkheid leren accepteren voor je eigen acties en gedrag. Je bent een volwassen man, man.
Mee eens en niet mee eens.

Heel veel in me wil zeggen ja, tjee zeg, hoe moet zij (ik) zich voelen.
Maar de waarheid is dat ook ik best wel wist dat het niet goed zat meer. En het net zo goed niet wilde zien.

Hoe naar het ook is, het is een wisselwerking. De pijn van het geheel maakt dat ik graag hem de schuld geef, richt op ja maar jij. Maar ook ik heb niet aan de bel getrokken, ook ik deed maar wat.

Ik kan hard roepen dat ik zo oprecht en eerlijk was, ik niet degene ben die heeft gelogen en gemanipuleerd heeft. Maar de werkelijkheid is dat ik het liet gebeuren en dat achteraf gezien ik best wist dat het niet meer ok was, maar ook nog niet los durfde te laten.

Daarin is er minder verschil dan je denkt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Cause_Mayhem op 11-10-2021 22:48:50 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:44:40 #250
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_201723679
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 14:32 schreef robbert9292 het volgende:

[..]
Dat klopt, en genoeg vrouwen gehad. Al gebied eerlijkheid wel te zeggen dat ik zelden iemand heb gehad waarbij ik echt van binnen en buiten dacht, dit is HET. 1 relatie waarbij ik daadwerkelijk dit had (duurde helaas enkele maanden). Vaak lang aangesukkeld en last minute iemand dan niet kwijt willen (na heel veel maanden) en akkoord gaan om een relatie aan te gaan. Dat is hier ook gebeurd. Een studerende jongedame met niet al te veel inhoud (die ik wel aantrekkelijk van buiten vond). Jarenlang in mijn gedachtes dat zij het toch niet is maar dat het wel fijn is opzich. En dan toch, nu het op zo een manier is ge-explodeerd denken; ik vind niemand meer die ik aantrekkelijk (binnen + buiten) vind (ook omdat het in het verleden zo lastig kon zijn), ik moet settlen voor minder etc.

Probeer overigens niet selectief te reageren hoor.
De liefde die een vrouw verdient, elke vrouw is nooit 'settelen'. De liefde die elke vrouw verdient is zonder twijfel. Voel je die twijfel dan kap je het na de 3e date af. Je gaat niet maanden daten en dan last minute een relatie aan om 1 vogel in de hand te hebben. Heb je wel enig idee hoe onrespectvol en oneerlijk dat is als die vrouwen wel denken echte liefde te hebben gevonden?

Echt ga aan jezelf werken en nadenken over wat echte liefde is. Echte liefde begint vanaf dag 1 en een relatie ga je nooit aan na 3 maanden maar vanaf dag 1. Je gedrag vanaf dag 1 telt en bij ware liefde weet je het gelijk (of na 3 dates zeker). Val vrouwen niet meer lastig met je onvolwassen egoistische gedoe alsjeblieft. Gun ze een echte man.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')