abonnement Unibet Coolblue
pi_201093087
Hoi allemaal,

Na een tijdje meelezen op het forum nu maar besloten zelf een topic te openen. In februari heb ik een ontzettend leuke jongen ontmoet via tinder. Na ongeveer een halfjaar daten heeft hij mij 2 weken geleden gedumpt via whatsapp. Ik begrijp er echt helemaal niks van... We hadden elke dag contact, de dates waren ook heel erg serieus en we hadden goede gesprekken. Zijn vrienden wisten van mij af, toen hij op vakantie was bleef hij ook steeds contact zoeken. Hij gaf aan ineens een ander te hebben ontmoet en de vlam voor mij niet meer te voelen, ook moest hij rust in zijn hoofd creëren om te kijken wat hij nu wil, het meest vervelende vond ik eigenlijk dat hij in zijn laatste appje zei dat hij misschien nog wel weer contact zoekt, of niet en dat ik dan misschien niet meer op hem zat te wachten.

Ik voel me zo dom, en ik merk dat het me heel erg raakt de signalen waren er ook niet naar dat hij met een ander bezig was. Ik heb 2,5 jaar niet meer gedate omdat ik dat sws erg spannend en lastig vind, tijdens onze eerste date heb ik letterlijk nog gezegd dat ik vind dat je niet moet daten als je daar voor een of andere reden niet voor open kan staan, en dat is precies wat er nu bij hem blijkbaar speelt. Mijn handen jeuken nu om hem te appen (Tot heden niet gedaan!!).

Het voelt gewoon gek dat iemand zomaar ineens na zo'n intensieve periode van daten/contact de deur in je neus dichtklapt.

Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die soortgelijks hebben meegemaakt? En hoe hier nu mee om te gaan? Is dit 'normaal' in dateland. Voor mijn gevoel ben ik nu een ontzettende dramaqueen en probeer ik dit te begrijpen... Maar ik pieker me suf over hoe dit ineens zo heeft kunnen lopen.

X

Bullet.proof

[ Bericht 0% gewijzigd door Bullet.proof op 27-08-2021 11:27:44 ]
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:29:16 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201093219
Ja klote. Maar niets aan te doen dus verder ook niet al te druk over maken. Geef Tinder weer een slinger en succes.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_201093309
Een half jaar lang met iemand daten vind ik echt bizar lang. Misschien ben ik een ouderwetse lul maar na een date of 5 weet je toch wel of je een relatie met iemand wil?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2021 11:35:09 ]
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:36:19 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_201093326
Ook meegemaakt. Is natuurlijk super kut, maar zo iemand ben je beter kwijt dan rijk uiteindelijk.
pi_201093531
Wel heel bijzonder, als alles goed was, snap ik dit nooit zo.
Als er geen aanleiding was, of dat er iets werd gezegd of gedaan. Tja niet afwachten, blokkeren die hap en je eigen dingen gaan doen, zo een ben je liever kwijt.
pi_201093616
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 11:34 schreef Heph844 het volgende:
Een half jaar lang met iemand daten vind ik echt bizar lang. Misschien ben ik een ouderwetse lul maar na een date of 5 weet je toch wel of je een relatie met iemand wil?
Jaa ik snap wat je bedoeld! Maar we waren juist van plan het rustig aan te doen zodat we elkaar ook echt goed zouden leren kennen, vandaar de langere periode...
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:00:28 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_201093676
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 11:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wel heel bijzonder, als alles goed was, snap ik dit nooit zo.
Als er geen aanleiding was, of dat er iets werd gezegd of gedaan. Tja niet afwachten, blokkeren die hap en je eigen dingen gaan doen, zo een ben je liever kwijt.
Ja alles was dus blijkbaar ook niet goed, maar in TS haar beleving wel.
pi_201093739
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 12:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja alles was dus blijkbaar ook niet goed, maar in TS haar beleving wel.
Misschien heb je gelijk, maar hij heeft nooit signalen afgegeven dat er iets niet goed was en die indruk had ik ook nooit. Anders had ik het daar zeker wel met hem over gehad. We zouden in september nog een weekendje weg gaan bijvoorbeeld... Ik merk dat ik nu heel erg de behoefte heb om contact met hem te zoeken, al weet ik dat dat geen zin heeft.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:14:02 #9
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201093882
Misschien is het zo iemand die bij iemand blijft tot hij wat beters heeft gevonden.

Kan me voorstellen dat je met veel vragen blijft zitten. Heel frustrerend zoiets.
To BG or not to BG!
pi_201093934
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 12:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja alles was dus blijkbaar ook niet goed, maar in TS haar beleving wel.
Sommige mannen laten ook niets zien.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:12:09 #11
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201094869
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 12:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja alles was dus blijkbaar ook niet goed, maar in TS haar beleving wel.
Dan trek je doorgaans gewoon je mond open.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:54:12 #12
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201095450
Klote voor je, ts. Hopelijk kun je er met de tijd om lachen.
soooo, da's mooi!
pi_201096663
Terug appen of je zegje doen, tja, wat bereik je ermee?

Zo’n vage gozer heb je sowieso niets aan en ook al is het wel even moeilijk.. verder gaan met je leven.

Hier heb je toch allemaal niks aan uiteindelijk.
pi_201097177
Is dit normaal in dateland? Ik heb geen idee.

Normaal ga je niet met je "date" een weekendje weg sowieso denk ik.

Maar best wel hard dat het dan zogenaamd maar daten is, oftewel vrijblijvend, waardoor je iemand via een appje net zo makkelijk aan de kant zet van de ene op de andere dag omdat je op een dag wakker wordt en denkt mwa, beetje klaar mee. Alsof je je oude trui weggooit.

Terwijl jullie dagelijks in contact waren en dus waarschijnlijk wel close waren? Je kan dus helemaal nergens van op aan al die tijd. Ergens klopt dat niet vind ik.

Misschien had je jezelf in bescherming moeten nemen en zolang het daten heette, het ook echt tot dates beperken en niet zoveel app contact hebben.

Ik las laatst dat het een ding is dat mannen graag een "niet-relatie" onderhouden met een vrouw. Terwijl voor een vrouw dat in de regel te vrijblijvend is. Voor de man in kwestie hoeft het dan nergens heen te gaan verder en als vrouw ben je daar dan maar aan overgeleverd. Zo klinkt dit ook.

Maarja super klote en hard zoiets.
What's the name of the game?
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:11:45 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_201097245
Dumpen via whatsapp is wel zo aso vind ik. Doe dat lekker face-to-face, zeker na een half jaar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_201097825
Genoeg vrouwen die hetzelfde doen. Zo werkt het nou eenmaal.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201098001
TS is man of vrouw?
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:31:46 #18
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201098034
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:28 schreef Cockwhale het volgende:
TS is man of vrouw?
Gezien de OP en taalgebruik vermoed ik een vrouw. Maar een verwijfde kerel kan natuurlijk ook.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_201098781
Je bent geen dramaqueen. En halfjaar lang met iemand daten en het dan via Whatsapp afsluiten is gewoon onbeschoft. Als je nog verhaal had willen halen had je hem gelijk moeten bellen oid, nu twee weken later wat appjes sturen heeft niet zoveel zin en zou ik bovendien vooral jezelf niet aan willen doen.
pi_201106869
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 11:18 schreef Bullet.proof het volgende:
Hoi allemaal,

Na een tijdje meelezen op het forum nu maar besloten zelf een topic te openen. In februari heb ik een ontzettend leuke jongen ontmoet via tinder. Na ongeveer een halfjaar daten heeft hij mij 2 weken geleden gedumpt via whatsapp. Ik begrijp er echt helemaal niks van... We hadden elke dag contact, de dates waren ook heel erg serieus en we hadden goede gesprekken. Zijn vrienden wisten van mij af, toen hij op vakantie was bleef hij ook steeds contact zoeken. Hij gaf aan ineens een ander te hebben ontmoet en de vlam voor mij niet meer te voelen, ook moest hij rust in zijn hoofd creëren om te kijken wat hij nu wil, het meest vervelende vond ik eigenlijk dat hij in zijn laatste appje zei dat hij misschien nog wel weer contact zoekt, of niet en dat ik dan misschien niet meer op hem zat te wachten.

Ik voel me zo dom, en ik merk dat het me heel erg raakt de signalen waren er ook niet naar dat hij met een ander bezig was. Ik heb 2,5 jaar niet meer gedate omdat ik dat sws erg spannend en lastig vind, tijdens onze eerste date heb ik letterlijk nog gezegd dat ik vind dat je niet moet daten als je daar voor een of andere reden niet voor open kan staan, en dat is precies wat er nu bij hem blijkbaar speelt. Mijn handen jeuken nu om hem te appen (Tot heden niet gedaan!!).

Het voelt gewoon gek dat iemand zomaar ineens na zo'n intensieve periode van daten/contact de deur in je neus dichtklapt.

Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die soortgelijks hebben meegemaakt? En hoe hier nu mee om te gaan? Is dit 'normaal' in dateland. Voor mijn gevoel ben ik nu een ontzettende dramaqueen en probeer ik dit te begrijpen... Maar ik pieker me suf over hoe dit ineens zo heeft kunnen lopen.

X

Bullet.proof
Een maat van mij, Pielemuis, die was 4 jaar samen met zijn vriendin (4 jaar leeftijdsverschil). Toen zij ging studeren in de grote stad kreeg ze gevoelens voor een klasgenoot. En dus geheel onverwachts voor Pielemuis kwam dus de mededeling dat ze niks meer met hem te maken wou hebben en met die klasgenoot verder wou gaan. Pielemuis (en ook wij als vriendengroep) zagen geen signalen o.i.d. dat het mis was tussen die twee.

Pielemuis was er kapot van, het heeft hem ongeveer 5 jaar gekost om alles op een rijtje te zetten. Hij ging veel werken, sporten, gamen en met ons afspreken. Hij durfde na 3 jaar weer te daten. Maar dat ging ook verkeerd. Doordat hij heel erg timide was geworden dacht zijn date op de date dat hij gewoon vrienden wou zijn. Dus toen hij eindelijk het lef had om te vertellen wat hij voor de date voelde antwoordde zij hem dat als hij 4 weken eerder was geweest ze het een kans zou hebben gegeven maar omdat hij dat niet had gedaan had ze nu een andere date.

Pielemuis wou altijd naar het buitenland en had het helemaal gehad met dit land. Dus maakte hij daar werk van. Uiteindelijk leerde hij vlak voor zijn vertrek een meid in het land kennen waar hij wou wonen. Hij kreeg een relatie en kinderen met haar. En dat binnen 3 jaar. :P

Soms moet je even lijden om weer sterk te worden. Daar leer je alleen maar van. Geef je energie vooral aan de dingen die voor jou nuttig zijn. Als je handen jeuken om hem een veeg uit de pan te geven via Whatsapp bedenk wel wat je daarmee wilt bereiken. Als je een reactie verwacht kan dat een positieve of negatieve reactie zijn, bedenk dan wel dat je misschien onverwachts meer hoofdpijn/druk gaat krijgen. Als je gewoon je grief kwijt wilt en geen reactie wilt dan moet je niet hunkeren naar een reactie (uiteindelijk).

Anderzijds: steek energie in dingen die wel lukken en leuk zijn (bijvoorbeeld het advies van @Dven).
pi_201106917
Ik herinner mij dat ik dat ook een keer had meegemaakt. Ik werd via via voorgesteld aan een meid bij wie ik de eerste keer dat we op date waren gelijk een afkeer jegens haar kreeg. Deze meid kwebbelde aan één stuk door en liet je nooit uitpraten. Als je ergens over begon denderde ze er met haar stem gewoon overheen en vertelde ze wat zij had meegemaakt etc. Dat was voor mij een afknapper (meid kan niet luisteren naar een ander). Maar omdat ze wel een goed karakter had dat bij mij past gaf ik het toch een kans. Uiteindelijk hadden we elke week een date. Ergens wandelen, ergens iets eten etc.

Punt was dat ik mij steeds meer begon te irriteren aan haar omdat ze vaak te laat kwam, omdat ze niet luisterde, alleen maar kwebbelde (schijnt in de familie te zitten want haar moeder is net zo). Dus op 5 momenten vroeg ik aan haar hoe ze over ons dacht. Elke keer was het "ik weet het niet, ik ken je niet want je praat amper tegen me". Deze meid begreep dus niet dat zij hier geen ruimte voor gaf,

Uiteindelijk heb ik er weinig energie meer in gestoken totdat ze op een gegeven moment zei dat het allemaal tijdverspilling was. Ik was dat station al gepasseerd: voor mij was zij gewoon een vreemde geworden die ik het liefst nooit meer tegenkom (kan je nagaan wat voor afkeer ik jegens haar heb). Jammer genoeg kwam ik haar laatst tegen op straat en begon het hele gekwebbel weer. Ben toen gewoon weggelopen zonder iets te zeggen.
pi_201107437
Dat is echt kut voor je. Je hebt dus half jaar gedate met de veronderstelling dat er niks mis was en dan heeft hij nu opeens iemand anders ontmoet tijdens de vakantie , dus je voelt je nu dus verrast van waar dit vandaan kwam. Ja het enige wat je kan doen is dumpen en door gaan met daten en iemand anders zoeken. Je bent geen dramaqueen, hij was het niet waard.
Sterkte! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Twintig op 28-08-2021 11:59:16 ]
pi_201108582
Joe! Bedankt allemaal voor de reacties verhelderend om even inzichten van anderen te lezen die er verder vanaf staan, mijn vrienden vertelde me eigenlijk soortgelijke reacties als hier op het forum. Ik heb de beste man niet meer geappt! Ik laat het hier bij :). Sommige dingen heb je helaas niet in de hand en gaan zoals ze gaan, hoe klote dat dan ook is. Uiteindelijk zou het alleen maar gedoe opleveren als we wel weer in contact zouden komen denk ik.

En wat dat weekendje weg betreft; ik wilde zelf als nog graag weg: dus over twee weken zit ik lekker in Brussel, voor nu laat ik het daten voor wat het is! :)
pi_201110870
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:29 schreef Bullet.proof het volgende:
Joe! Bedankt allemaal voor de reacties verhelderend om even inzichten van anderen te lezen die er verder vanaf staan, mijn vrienden vertelde me eigenlijk soortgelijke reacties als hier op het forum. Ik heb de beste man niet meer geappt! Ik laat het hier bij :).
Super om te lezen dat je de kracht hebt om jouw leven op te pakken.

Nav alles wat er gebeurd is, weet je één ding zeker: hij is niet de geschikte partner voor jou.

Misschien kan je wel deze situatie de volgende keer proberen te voorkomen door te onthouden dat de meeste mannen bindingsangst hebben.

Dat betekent niet dat jij jezelf moet wegcijferen. Je kan gerust zeggen dat n.a.v. wat je hebt ervaren snel bang bent dat je in de steek gelaten gaat worden. Het gaat 'm meer op de manier hoe je dat zegt:

"Mijn vorige vriendjes hebben het vaak met mij uitgemaakt zonder reden. Soms ben ik ook weleens bang dat jij dat gaat doen, maar je bent zo lief voor me dat ik zéker weet dat je mij dat niet zult aandoen!"

Als je het zo zou brengen, dan zet je een man vaak heel erg onder druk. Dat krijgt hij het idee dat hij met jou een relatie MOET hebben, want stel dat het gaat gebeuren dat hij om wat voor reden dan ook denkt dat het beter is om het uit te maken: dat rekent hij erop dat het hoe dan ook een drama gaat worden en dat jij er helemaal kapot van raakt. Alleen door die spanning al voelt hij zich zo onder druk staan dat hij het uiteindelijk niet meer trekt en jou verlaat zonder te zeggen wat er aan de hand is.

Ik heb in het verleden relaties gehad waarbij hij het opeens uitmaakte en niet vertelde waarom. Ik weet niet wat ik fout gedaan heb. Ik ben ook maar een mens en ik kan niet perfect zijn. Stel dat er iets is waar je mee worstelt en het heeft met mij te maken: je kan het gerust tegen me zeggen. Ook als het iets is wat ik wellicht niet leuk vind om te horen. Want op die manier kunnen we eventuele problemen oplossen. Het belangrijkste vind ik dat we allebei gelukkig zijn en het leuk met elkaar kunnen hebben.

Een vriendin die het belangrijk vindt dat hij zich ook gelukkig voelt ... dat klinkt aantrekkelijk voor hem.

En hij voelt zich op die manier juist niet onder druk staan. Je hebt zelf gezegd dat hij alles tegen jou kan zeggen en dat het jou erom gaat dat als er iets is het zo goed mogelijk opgelost kan worden.
pi_201163134
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:22 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Super om te lezen dat je de kracht hebt om jouw leven op te pakken.

Nav alles wat er gebeurd is, weet je één ding zeker: hij is niet de geschikte partner voor jou.

Misschien kan je wel deze situatie de volgende keer proberen te voorkomen door te onthouden dat de meeste mannen bindingsangst hebben.

Dat betekent niet dat jij jezelf moet wegcijferen. Je kan gerust zeggen dat n.a.v. wat je hebt ervaren snel bang bent dat je in de steek gelaten gaat worden. Het gaat 'm meer op de manier hoe je dat zegt:

"Mijn vorige vriendjes hebben het vaak met mij uitgemaakt zonder reden. Soms ben ik ook weleens bang dat jij dat gaat doen, maar je bent zo lief voor me dat ik zéker weet dat je mij dat niet zult aandoen!"

Als je het zo zou brengen, dan zet je een man vaak heel erg onder druk. Dat krijgt hij het idee dat hij met jou een relatie MOET hebben, want stel dat het gaat gebeuren dat hij om wat voor reden dan ook denkt dat het beter is om het uit te maken: dat rekent hij erop dat het hoe dan ook een drama gaat worden en dat jij er helemaal kapot van raakt. Alleen door die spanning al voelt hij zich zo onder druk staan dat hij het uiteindelijk niet meer trekt en jou verlaat zonder te zeggen wat er aan de hand is.

Ik heb in het verleden relaties gehad waarbij hij het opeens uitmaakte en niet vertelde waarom. Ik weet niet wat ik fout gedaan heb. Ik ben ook maar een mens en ik kan niet perfect zijn. Stel dat er iets is waar je mee worstelt en het heeft met mij te maken: je kan het gerust tegen me zeggen. Ook als het iets is wat ik wellicht niet leuk vind om te horen. Want op die manier kunnen we eventuele problemen oplossen. Het belangrijkste vind ik dat we allebei gelukkig zijn en het leuk met elkaar kunnen hebben.

Een vriendin die het belangrijk vindt dat hij zich ook gelukkig voelt ... dat klinkt aantrekkelijk voor hem.

En hij voelt zich op die manier juist niet onder druk staan. Je hebt zelf gezegd dat hij alles tegen jou kan zeggen en dat het jou erom gaat dat als er iets is het zo goed mogelijk opgelost kan worden.
:')

Waar haal je die onzin vandaan? Van je zelf en je vrienden zeker?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')