abonnement Unibet Coolblue
pi_201089373
1,6 miljoen Moderna doses teruggenomen in Japan vanwege besmetting

Bedrijf bevestigt meldingen van fijne deeltjes in flesjes, maar constateert 'geen veiligheidsproblemen'

TOKIO/ NEW YORK - Ongeveer 1,6 miljoen doses van het coronavirusvaccin van Moderna zijn in Japan buiten gebruik gesteld vanwege een verontreiniging die in sommige flesjes is gemeld, zei het ministerie van Volksgezondheid, Arbeid en Welzijn begin donderdag.

Verschillende vaccinatiecentra hebben gemeld dat vaccinflacons vreemde stoffen bevatten, volgens een aankondiging van het ministerie, dat eraan toevoegde dat het zal proberen de impact van de terugtrekking op het inentingsprogramma van het land te minimaliseren.

Het ministerie zei later op de dag dat de stof die erin was gemengd mogelijk metaal was. "Het is een stof die reageert op magneten", zei een ambtenaar van het ministerie. "Het kan metaal zijn."

Takeda Pharmaceutical verzorgt de distributie van het door de VS ontwikkelde Moderna-vaccin in Japan.

Nasdaq-genoteerde Moderna bevestigde dat het "verschillende klachten van fijne deeltjes" ontving in vaccinflacons die in Japan werden gedistribueerd, maar zei dat het "geen veiligheids- of werkzaamheidsproblemen" had gevonden met betrekking tot deze rapporten.

"Het bedrijf onderzoekt de rapporten en blijft zich inzetten om transparant en snel samen te werken met zijn partner, Takeda, en toezichthouders om eventuele problemen aan te pakken", zei een woordvoerder van Moderna tegen Nikkei, die zei dat de medicijnmaker geloofde dat een "productieprobleem" in een fabriek in Spanje de oorzaak was.

De vaccinpartij in kwestie en twee aangrenzende partijen zijn "uit een overvloed aan voorzichtigheid" in de wacht gezet, aldus de woordvoerder.

Het Japanse ministerie heeft het gebruik van Moderna-vaccins in andere partijen niet gestopt en acht ze veilig.

Premier Yoshihide Suga vertelde verslaggevers donderdagmiddag dat hij het ministerie had opgedragen om de zaak als topprioriteit te onderzoeken, eraan toevoegend dat hij rapporten had ontvangen dat de terugtrekking "geen significante impact zal hebben op de vaccinatiecampagne van het land.".

Het Moderna-vaccin kreeg in mei in Japan een vergunning voor noodgebruik.

https://asia.nikkei.com/S(...)n-over-contamination

https://www.aljazeera.com(...)-covid-contamination

Oepsie! Zou dit meer zijn gebeurd? Wat als mensen worden geïnjecteerd hiermee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Probably_on_pcp op 26-08-2021 23:49:50 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Spellchecker donderdag 26 augustus 2021 @ 23:39:18 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 26 augustus 2021 @ 23:40:51 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201089425
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 23:39 schreef maily het volgende:
Dus het magnetisch worden is waar?
:D _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201089427
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 23:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Oepsie! Zou dit meer zijn gebeurd? Wat als mensen worden geïnjecteerd hiermee?
Dan ontplof je wanneer je de MRI ingaat denk ik.
pi_201089477
Denk dat ze vanwege een tekort aan nanochips er microchips in hebben gestopt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201089508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 23:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
1,6 miljoen Moderna doses teruggenomen in Japan vanwege besmetting

Bedrijf bevestigt meldingen van fijne deeltjes in flesjes, maar constateert 'geen veiligheidsproblemen'

TOKIO/ NEW YORK - Ongeveer 1,6 miljoen doses van het coronavirusvaccin van Moderna zijn in Japan buiten gebruik gesteld vanwege besmetting die in sommige flesjes is gemeld, zei het ministerie van Volksgezondheid, Arbeid en Welzijn begin donderdag.

Verschillende vaccinatiecentra hebben gemeld dat vaccinflacons vreemde stoffen bevatten, volgens een aankondiging van het ministerie, dat eraan toevoegde dat het zal proberen de impact van de terugtrekking op het inentingsprogramma van het land te minimaliseren.

Het ministerie zei later op de dag dat de stof die erin was gemengd mogelijk metaal was. "Het is een stof die reageert op magneten", zei een ambtenaar van het ministerie. "Het kan metaal zijn."

Takeda Pharmaceutical verzorgt de distributie van het door de VS ontwikkelde Moderna-vaccin in Japan.

Nasdaq-genoteerde Moderna bevestigde dat het "verschillende klachten van fijn deeltjes" ontving in vaccinflacons die in Japan werden gedistribueerd, maar zei dat het "geen veiligheids- of werkzaamheidsproblemen" had gevonden met betrekking tot deze rapporten.

"Het bedrijf onderzoekt de rapporten en blijft zich inzetten om transparant en snel samen te werken met zijn partner, Takeda, en toezichthouders om eventuele problemen aan te pakken", zei een woordvoerder van Moderna tegen Nikkei, die zei dat de medicijnmaker geloofde dat een "productieprobleem" in een fabriek in Spanje de oorzaak was.

De vaccinpartij in kwestie en twee aangrenzende partijen zijn "uit een overvloed aan voorzichtigheid" in de wacht gezet, aldus de woordvoerder.

Het Japanse ministerie heeft het gebruik van Moderna-vaccins in andere partijen niet gestopt en acht ze veilig.

Premier Yoshihide Suga vertelde verslaggevers donderdagmiddag dat hij het ministerie had opgedragen om de zaak als topprioriteit te onderzoeken, eraan toevoegend dat hij rapporten had ontvangen dat de terugtrekking "geen significante impact zal hebben op de vaccinatiecampagne van het land.".

Het Moderna-vaccin kreeg in mei in Japan een vergunning voor noodgebruik.

https://asia.nikkei.com/S(...)n-over-contamination

https://www.aljazeera.com(...)-covid-contamination

Oepsie! Zou dit meer zijn gebeurd? Wat als mensen worden geïnjecteerd hiermee?
Vertaling moet uiteraard geen "besmetting" maar "verontreiniging" zijn in deze context.
pi_201089533
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 23:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Vertaling moet uiteraard geen "besmetting" maar "verontreiniging" zijn in deze context.
Aangepast.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201089559
Pfizer masterrace
pi_201089596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 23:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Oepsie! Zou dit meer zijn gebeurd?
Gebeurd vaak genoeg dat er metaal/glas deeltjes per ongeluk in een product terecht komen

quote:
Wat als mensen worden geïnjecteerd hiermee?
Niks, word gewoon afgebroken in je lichaam of je pist het weer uit.
pi_201089667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 23:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Oepsie! Zou dit meer zijn gebeurd? Wat als mensen worden geïnjecteerd hiermee?
Het lichaam kan wel wat aan, er zit sowieso 3 tot 4 gram ijzer in je lichaam ;)


Maar goed, de batches uit Spanje waar het om gaat zijn al geïdentificeerd en worden uit de roulatie gehaald.
pi_201089700
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het lichaam kan wel wat aan, er zit sowieso 3 tot 4 gram ijzer in je lichaam ;)

Maar goed, de batches uit Spanje waar het om gaat zijn al geïdentificeerd en worden uit de roulatie gehaald.
Goed om te zien dat er zulke scherpe controle op vaccins is bij verschillende stappen in het hele proces.
Dat geeft je toch zo meer vertrouwen in die vaccins. Geen doofpot maar open communiceren ook ^O^.
dag
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 00:59:18 #12
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_201090169
Heel vreemd dat Belgische en Nederlandse media er weer niet over berichten! Mag natuurlijk niet geweten zijn!
Cindy De Vuyst
pi_201090175
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 00:59 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Schijnt dat Pfizer maar 40% beschermt tegen Delta en Moderna 70%
Mag je niet zeggen. De schijn moet hoog gehouden worden dat de vaccins voor 90% bescherming bieden tegen Delta. Als je iets anders durft beweren ben je ofwel een wappie ofwel wordt er meteen gevraagd naar een bron van een wetenschapper of het bedrijf zelf.
Cindy De Vuyst
pi_201090721
Bizar zulke verontreiniging. Het blijft discutabel dat we maar moeten vertrouwen op deze bedrijven dat zij, ondanks alle druk en de snelheid van implementatie, niet structureel steekjes laten vallen. Goed nieuws is dat het is opgemerkt in ieder geval.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201090754
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 23:39 schreef maily het volgende:
Dus het magnetisch worden is waar?
Hou op, hou op :{w
Ik mag niet meer bij de Gamma naar binnen -O-
En bij de Praxis, Karwei en Hornbach.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201090758
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 00:59 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Schijnt dat Pfizer maar 40% beschermt tegen Delta en Moderna 70%
Bron?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201090775
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 07:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Bizar zulke verontreiniging. Het blijft discutabel dat we maar moeten vertrouwen op deze bedrijven dat zij, ondanks alle druk en de snelheid van implementatie, niet structureel steekjes laten vallen. Goed nieuws is dat het is opgemerkt in ieder geval.
Soms denk ik zelfs dat Big Pharma er misschien ergens wel een slopende tijdbom in geplaatst heeft dat mondjesmaat er zieken gaan vallen waarbij ze dan hun andere medicatie kunnen gaan verkopen.

Waarom moeten we met z'n allen zo hoognodig gevaccinneerd worden? Je wordt als het ware het mes op de keel gezet en dat klopt niet!
Meer zelfs, een bedrijf als Pfizer geeft zelf aan niet verantwoordelijk te zijn bij complicaties van het coronavaccin... Hallo, waarom niet?
Cindy De Vuyst
pi_201090782
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 07:45 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Soms denk ik zelfs dat Big Pharma er misschien ergens wel een slopende tijdbom in geplaatst heeft dat mondjesmaat er zieken gaan vallen waarbij ze dan hun andere medicatie kunnen gaan verkopen.

Waarom moeten we met z'n allen zo hoognodig gevaccinneerd worden? Je wordt als het ware het mes op de keel gezet en dat klopt niet!
Dit is uiteraard onlogisch. Als er al een scenario zou zijn waarin bedrijven bewust dit soort keuzes zouden maken dan zou dat eerder gericht zijn op het zoveel mogelijk herhalen van doses. Iets wat niet aan de orde is.

quote:
Meer zelfs, een bedrijf als Pfizer geeft zelf aan niet verantwoordelijk te zijn bij complicaties van het coronavaccin... Hallo, waarom niet?
Logisch, Pfizer geeft aan dat de vaccins nog niet afdoende getest zijn om verantwoordelijkheid over te nemen. Regeringen willen implementatie en dragen dan dus ook de verantwoordelijkheid.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201090808
Zie vetgedrukt

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 07:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Dit is uiteraard onlogisch. Als er al een scenario zou zijn waarin bedrijven bewust dit soort keuzes zouden maken dan zou dat eerder gericht zijn op het zoveel mogelijk herhalen van doses. Iets wat niet aan de orde is.

3 doses. Lijkt dus op herhaling
[..]
Logisch, Pfizer geeft aan dat de vaccins nog niet afdoende getest zijn om verantwoordelijkheid over te nemen. Regeringen willen implementatie en dragen dan dus ook de verantwoordelijkheid.

Een vaccin breng je pas op de markt als het afdoende getest en goedgekeurd is. Dat is niet het geval (begrijp ik uit je zin?)
Prima, want dat zeg ik al weken. Wij zijn de testpersonen en we zijn te dom om het door te hebben. En als iemand zegt van 'ik doe hier niet aan mee' dan is ie meteen een wappie!

Cindy De Vuyst
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 07:52:24 #21
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201090815
De nfc chips van Bill Gates waren op door het wereldwijde chip tekort. Apple heeft een alternatief op basis van magnetisme.

Apple's alternatief voor NFC werkt met magnetische velden
Tot nooit .......
pi_201090819
Stop ik elk vaccin 1nanogram PFOS en over 10 jaar heb je ontzettend veel kankers. Nu moet je eens opzoeken wie kankermedicijnen verkoopt ;)

Big Business!
Cindy De Vuyst
pi_201090834
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 07:53 schreef einzeinz het volgende:
Stop ik elk vaccin 1nanogram PFOS en over 10 jaar heb je ontzettend veel kankers. Nu moet je eens opzoeken wie kankermedicijnen verkoopt ;)

Big Business!
Haha dat krijgen mensen ook wel binnen zonder vaccin hoor. ;)
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 07:57:18 #24
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201090846
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 07:53 schreef einzeinz het volgende:
Stop ik elk vaccin 1nanogram PFOS en over 10 jaar heb je ontzettend veel kankers. Nu moet je eens opzoeken wie kankermedicijnen verkoopt ;)

Big Business!
Mooi stom om dat in een vaccin te doen dat zo onder een vergrootglas ligt. Ik zou het in een onschuldig aspirientje doen.
Tot nooit .......
pi_201090864
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 07:57 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Mooi stom om dat in een vaccin te doen dat zo onder een vergrootglas ligt. Ik zou het in een onschuldig aspirientje doen.
Er mag geen slecht woord gebracht worden over coronavaccins. Als er iets negatief is wordt het meteen de kop ingedrukt en verdwijnen artikelen van het net ;)
(In België is het toch zo)


Je begrijpt dat argwaan niet echt in het voorbeeld speelt van zo'n vaccin dat half verplicht wordt.
Cindy De Vuyst
  Spellchecker vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:44:14 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201091198
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 07:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Hou op, hou op :{w
Ik mag niet meer bij de Gamma naar binnen -O-
En bij de Praxis, Karwei en Hornbach.
Dartscafé? Schroothoop?
pi_201091274
Neuh :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:52:21 #28
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201091309
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 01:36 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Mag je niet zeggen. De schijn moet hoog gehouden worden dat de vaccins voor 90% bescherming bieden tegen Delta. Als je iets anders durft beweren ben je ofwel een wappie ofwel wordt er meteen gevraagd naar een bron van een wetenschapper of het bedrijf zelf.
Mis wel een bron in je post.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201091461
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 01:34 schreef einzeinz het volgende:
Heel vreemd dat Belgische en Nederlandse media er weer niet over berichten! Mag natuurlijk niet geweten zijn!
EMA start onderzoek naar mogelijk verontreinigde flacons Moderna - https://nos.nl/l/2395175#UPDATE-container-55543404
https://m.nieuwsblad.be/c(...)56?utm_source=google
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:11:43 #30
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201091526
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 07:57 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Mooi stom om dat in een vaccin te doen dat zo onder een vergrootglas ligt. Ik zou het in een onschuldig aspirientje doen.
Hou eens op met al dat rationele gedoe.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:20:15 #31
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201091638
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hou eens op met al dat rationele gedoe.
sorry...

#21 beter?
Tot nooit .......
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:23:13 #32
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201091676
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:20 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
sorry...

#21 beter?
:Y Nu alleen de link met vaccins nog.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:25:06 #33
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201091699
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:23 schreef Perrin het volgende:

[..]
:Y Nu alleen de link met vaccins nog.
Die link maken de wappies vanzelf.
Tot nooit .......
pi_201091776
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 07:57 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Mooi stom om dat in een vaccin te doen dat zo onder een vergrootglas ligt. Ik zou het in een onschuldig aspirientje doen.
Of in een Big Mac. Of in een fles Cola light.

Waarom mensen denken dat dat vaccin zo evil is terwijl ze de hele dag al genoeg troep naar binnen werken snap ik dus echt niet.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:33:08 #35
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201091817
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:30 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Of in een Big Mac. Of in een fles Cola light.

Waarom mensen denken dat dat vaccin zo evil is terwijl ze de hele dag al genoeg troep naar binnen werken snap ik dus echt niet.
Rationalisatie van bestaande angsten. Prikken is eng, en waarom precies.. dat verhaal wordt erbij verzonnen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:54:52 #36
414785 sirdanilot
pi_201092745
En dit is dus waarom ik niet continu boostershots wil. Elke keer dat je laat spuiten loop je risico op zoiets als dit.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201092928
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 07:57 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Mooi stom om dat in een vaccin te doen dat zo onder een vergrootglas ligt. Ik zou het in een onschuldig aspirientje doen.
Of in (drink)water, want dan weet je zeker dat je iedereen ziek maakt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201093075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 10:54 schreef sirdanilot het volgende:
En dit is dus waarom ik niet continu boostershots wil. Elke keer dat je laat spuiten loop je risico op zoiets als dit.
De kans dat je je kies stuk bijt op een steentje bijt in een boterham is een stuk groter dan dat je een vervuilde batch hebt die vervolgens ook nog eens schade aanricht.
pi_201093329
Dus die mensen die magnetisch waren geworden zat een kern van waarheid in?
pi_201155360
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:30 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Of in een Big Mac. Of in een fles Cola light.

Waarom mensen denken dat dat vaccin zo evil is terwijl ze de hele dag al genoeg troep naar binnen werken snap ik dus echt niet.
Ik denk dat het een heel beperkte groep is, binnen mensen die niet gevaccineerd zijn, die denken dat er chips inzitten, of dat t evil is.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:40:23 #41
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201155898
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 17:01 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]
Ik denk dat het een heel beperkte groep is, binnen mensen die niet gevaccineerd zijn, die denken dat er chips inzitten, of dat t evil is.
waarom zouden ze chips in doen, zolang iedereen met een teleffon loopt te slepen. En chips, xo groot dat je ze niet ziet, bestaan nog steeds niet.
Tot nooit .......
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:43:43 #42
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201155936
We gaan volgens de TS en anderen naar een BORG maatschappij. _O- Met nano technologie en dergelijke.



[ Bericht 15% gewijzigd door Megumi op 31-08-2021 17:51:45 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201155997
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 17:40 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
waarom zouden ze chips in doen, zolang iedereen met een teleffon loopt te slepen. En chips, xo groot dat je ze niet ziet, bestaan nog steeds niet.
Geen idee, ik zeg toch ook dat ik denk dat bijna niemand dat denkt, van de anti vaccers ;)
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_201161140
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 17:43 schreef Megumi het volgende:
We gaan volgens de TS en anderen naar een BORG maatschappij. _O- Met nano technologie en dergelijke.

[ afbeelding ]
Je snapt dat ik het artikel niet geschreven heb he?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201161186
Nog een batch in Japan (Okinawa en Gunma) met problemen:

Japan detects more Moderna vaccine contamination

Two Japanese regions suspended use of some Moderna Covid-19 shots on Sunday after more cases of contamination were spotted, the local governments said.

The move came a day after the Japanese health ministry said it was investigating the death of two men who received doses from other tainted Moderna batches ― though the cause of death is unknown.

Okinawa prefecture, in southern Japan, said it had suspended use of Moderna shots at a major vaccination centre in the city of Naha, while Gunma prefecture, north of Tokyo, also said it had paused use of contaminated lots.
"We are suspending the use of Moderna Covid-19 vaccines as foreign substances were spotted" in some of them, authorities in Okinawa said in a statement.

In Gunma an official told AFP: "We continue use of Moderna lots that are not affected by the incident."

The contamination in Okinawa and Gunma follows the suspension of 1.63 million doses across Japan on Thursday after the deaths of two men aged 30 and 38 in August following their second Moderna doses.

Those doses were drawn from one of the three batches suspended by the government on Thursday.

Japan's health ministry said however that it was investigating the cause of death and it is unknown if there is a causal link with the vaccine.

"At this time, we do not have any evidence that these deaths are caused by the Moderna Covid-19 vaccine, and it is important to conduct a formal investigation to determine whether there is any connection," Moderna and its Japanese distributor Takeda said in a joint statement on Saturday.

The nature of the particles found in the vials, which were manufactured by a Moderna contractor in Europe, is also not known yet.

"The vials have been sent to a qualified lab for analysis and initial findings will be available early next week," Moderna and Takeda said.

The contractor, Spanish pharmaceutical firm ROVI, said in a statement Thursday that it was investigating the cause of contamination and the doses were only distributed in Japan.

It added that the issue may have originated on one of its manufacturing lines. Around 44 percent of Japan's population has been fully vaccinated, as the country battles a record surge of coronavirus cases driven by the more contagious Delta variant.

More than 15,800 people have died from Covid-19 in Japan, and large parts of the country are under strict virus restrictions. (AFP)

https://m.koreatimes.co.kr/pages/article.amp.asp?newsIdx=314685
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201164350
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door magrec op 01-09-2021 10:44:32 (dubbel) ]
pi_201164353
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:43 schreef magrec het volgende:

[..]
Uiteraard van die 0,7ml die je ingespoten krijgt ben je opeens magnetisch....
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 september 2021 @ 10:45:35 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201164369
Wat fijn dat er zulke strenge controle is op vaccins en dat deze batch meteen zonder pardon wordt weggestuurd. Geeft toch maar weer eens aan hoe serieus de gezondheid wordt genomen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201164891
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 01:34 schreef einzeinz het volgende:
Heel vreemd dat Belgische en Nederlandse media er weer niet over berichten! Mag natuurlijk niet geweten zijn!
Wat is het probleem dan? Als in Japan een batch met melk besmet is, moeten wij dat dan ook paginagroot op onze voorpagina zetten, hoewel die besmette melk nooit Japan verlaten heeft of zal verlaten?

Overreacting. Drama.
pi_201164895
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 01:36 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Mag je niet zeggen. De schijn moet hoog gehouden worden dat de vaccins voor 90% bescherming bieden tegen Delta. Als je iets anders durft beweren ben je ofwel een wappie ofwel wordt er meteen gevraagd naar een bron van een wetenschapper of het bedrijf zelf.
Jezus, wat is er dan met jou mis? Ben jij de enige die kritisch mag zijn? Narcistische persoonlijkheidsstoornis, dat is wat jij hebt.
pi_201168329
quote:
De vervuilde Moderna-coronavaccins die in Japan zijn opgedoken, bevatten deeltjes van roestvrij staal en zijn naar verwachting niet gevaarlijk. Dat staal zou afkomstig zijn van de productieapparatuur, zo meldt het Japanse ministerie van Volksgezondheid op basis van een onderzoek door farmaceut Moderna en distributeur Takeda Pharmaceutical Co.

De distributeur benadrukt dat roestvrij staal regelmatig wordt gebruik in de medische wereld, bijvoorbeeld voor hartkleppen en bij hechtingen. ,,Het is niet de verwachting dat de gezondheidsrisico's door het inspuiten van deze deeltjes groter worden", staat in een verklaring.
https://www.ad.nl/binnenl(...)wereldwijd~a10981ab/
Goed, slotje op deze debiele angstpoging voor het vaccin van TS
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 1 september 2021 @ 16:58:22 #52
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201168655
Door mijn ingebrachte nanochip sta ik altijd in verbintenis met het internet. Wil iemand de weersvoorspelling van morgen weten? Daarnaast heb ik een manier gevonden om ermee te betalen in de supermarkt. Nadeel is wel dat de chip in mijn schouder zit en dat is wat lastig om boven zo'n pinautomaatje te houden. Zoals met alles in het leven; oefening baart kunst.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 1 september 2021 @ 16:59:10 #53
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201168665
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 16:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Goed, slotje op deze debiele angstpoging voor het vaccin van TS
Maar volgens iemand hier wordt dit verzwegen in de Nederlandse MSM....
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 1 september 2021 @ 17:02:09 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201168701
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 08:00 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Er mag geen slecht woord gebracht worden over coronavaccins. Als er iets negatief is wordt het meteen de kop ingedrukt en verdwijnen artikelen van het net ;)
(In België is het toch zo)

Je begrijpt dat argwaan niet echt in het voorbeeld speelt van zo'n vaccin dat half verplicht wordt.
Die argwaan is uitsluitend gebaseerd op fake news. Dit artikel ook, hoeveel mensen zijn hierdoor nu magnetisch? Volgens mij is het gewoon goed gecheckt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201171351
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Wat fijn dat er zulke strenge controle is op vaccins en dat deze batch meteen zonder pardon wordt weggestuurd. Geeft toch maar weer eens aan hoe serieus de gezondheid wordt genomen.
Kanagawa prefecture said the vaccine's domestic distributor, Takeda Pharmaceutical Co Ltd (4502.T), had collected the vial with the suspected contaminant and that about 3,790 people had already received shots from the same lot.

https://www.reuters.com/w(...)ubstance-2021-09-01/

Helaas was de controle niet zo streng, meer dan 3000 mensen hebben vaccins van die batch binnen gekregen.
Plaats hier uw advertentie
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 september 2021 @ 20:20:48 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201171471
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 20:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Kanagawa prefecture said the vaccine's domestic distributor, Takeda Pharmaceutical Co Ltd (4502.T), had collected the vial with the suspected contaminant and that about 3,790 people had already received shots from the same lot.

https://www.reuters.com/w(...)ubstance-2021-09-01/

Helaas was de controle niet zo streng, meer dan 3000 mensen hebben vaccins van die batch binnen gekregen.
3000 op miljoenen dosis in een batch.

En dat allemaal met iets dat in de verste verte niet gevaarlijk is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201176230
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 16:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Goed, slotje op deze debiele angstpoging voor het vaccin van TS
Waarom ben jij toch altijd boos?

Ik deel een bericht uit de MSM en ik hoop dat de vervuiling niet ernstig is voor de mensen die hem in het vaccin hadden, maar jij moet weer op zoek naar een stok om mee te slaan _O-
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201176263
quote:
10s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Waarom ben jij toch altijd boos?

Ik deel een bericht uit de MSM en ik hoop dat de vervuiling niet ernstig is voor de mensen die hem in het vaccin hadden, maar jij moet weer op zoek naar een stok om mee te slaan _O-
Uhuh, dat zal het zijn. Jij deelt een bericht die past in jouw niet aflatende reeks pogingen om het vaccin tegen covid zwart te maken in de hoop dat users hier afzien van vaccinatie.
En ik ben niet boos op je maar teleurgesteld.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201176437
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Uhuh, dat zal het zijn. Jij deelt een bericht die past in jouw niet aflatende reeks pogingen om het vaccin tegen covid zwart te maken in de hoop dat users hier afzien van vaccinatie.
En ik ben niet boos op je maar teleurgesteld.
In de hoop? Het interesseert me uiteindelijk geen flikker wat mensen doen.

Ik vind dat de media eenzijdig bericht over het hele Covid gebeuren en ik hou niet van censuur dus laat ik de andere kant zien van het verhaal.

Als mensen vervolgens het vaccin willen nemen, moeten ze lekker zelf weten. Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als jij je twee keer per jaar laat inenten voor de rest van je leven.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201176454
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
In de hoop? Het interesseert me uiteindelijk geen flikker wat mensen doen.

Ik vind dat de media eenzijdig bericht over het hele Covid gebeuren en ik hou niet van censuur dus laat ik de andere kant zien van het verhaal.

En dus plaats je dagelijks een topic of 5 op dit forum die stuk voor stuk lachwekkende leugens zijn en toevallig allemaal angst oproepen voor vaccinatie tegen covid?

Goh, wat toevallig zeg.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201176502
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En dus plaats je dagelijks een topic of 5 op dit forum die stuk voor stuk lachwekkende leugens zijn en toevallig allemaal angst oproepen voor vaccinatie tegen covid?

Goh, wat toevallig zeg.
En daar gaat ie weer met z'n overdrijving :')

Wanneer je gebruik moet maken van overdrijving om je punt te maken, dan heb je misschien wel helemaal geen punt.

De mods hier zorgen er echt wel voor dat ik geen "lachwekkende leugens" verspreid. Bij het minste of geringste excuus worden mijn topics gesloten, dus je lult wederom uit je nek.

Dat jij topics met wetenschappelijke artikelen over mensen met onderliggende klachten, Vitamine D tekort en natuurlijke immuniteit lachwekkende leugens vindt, laat vooral zien hoe erg jij van het padje bent.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 2 september 2021 @ 00:04:12 #62
8369 speknek
Another day another slay
pi_201176536
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 01:36 schreef einzeinz het volgende:
Als je iets anders durft beweren [..] wordt er meteen gevraagd naar een bron van een wetenschapper of het bedrijf zelf.
WAAR GAAT HET HEEN MET DE WERELD
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201176544
quote:
10s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
En daar gaat ie weer met z'n overdrijving :')

Wanneer je gebruik moet maken van overdrijving om je punt te maken, dan heb je misschien wel helemaal geen punt.

Wow :')

Ik kan nu natuurlijk de 100 topics die jij afgelopen maand gepost hebt op een rijtje zetten om te lachen om jouw overdreven TT's, maar dat kost me teveel werk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201177577
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 23:54 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]
Gebeurd vaak genoeg dat er metaal/glas deeltjes per ongeluk in een product terecht komen
[..]
Niks, word gewoon afgebroken in je lichaam of je pist het weer uit.
Het is niet zeker dat de deeltjes door de naald konden. 23 of 25 gauge naalden worden aangeraden, dat is 0.33 of 0.26 mm, binnendiameter.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 2 september 2021 @ 08:24:26 #65
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201177606
schopje bnw
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_201177619
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 00:04 schreef Peter het volgende:

[..]
Goed om te zien dat er zulke scherpe controle op vaccins is bij verschillende stappen in het hele proces.
Dat geeft je toch zo meer vertrouwen in die vaccins. Geen doofpot maar open communiceren ook ^O^.
LOL, deze comments.

Verzin het argument dat jouw ideale wereldbeeld het beste behartigt ipv de meest plausibele.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201177752
Scanpoort-alarm als je op vliegvakantie wil. ;(
pi_201183523
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 23:54 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]
Gebeurd vaak genoeg dat er metaal/glas deeltjes per ongeluk in een product terecht komen
Inderdaad, frikandellen vooral.
quote:
Niks, word gewoon afgebroken in je lichaam of je pist het weer uit.
Vooral de glasdeeltjes pissen lekker weg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201183682
Rijksvaccinatieprogramma.nl
quote:
Aluminium in vaccins zit vast aan stukjes van de ziekteverwekker waartegen het vaccin beschermt.
https://www.cbg-meb.nl
quote:
Er zitten geen metalen in de vaccins. Magnetisch worden van de vaccins kan dus echt niet.
Dat eerste stuk ging waarschijnlijk over de traditionele vaccins.
Los hiervan, aluminium is niet magnetisch. Heeft er iemand een verklaring voor het feit dat er metaal dat reageert op magneten in dit vaccin kan komen? Het blijft mensenwerk.

Een verklaring als: het was het gruis van een falend mechanisme dat de doppen er op draait zou me eerder gerust stellen dan deze vaagheid.

edit: toch even beter doorgelezen;
quote:
Dat staal zou afkomstig zijn van de productieapparatuur


[ Bericht 3% gewijzigd door BertV op 03-09-2021 12:03:12 ]
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_201448999
vaccine bewijs
pi_201465888
TT klopt niet toch? 1,6 miljoen doses teruggeroepen omdat er besmettingen zijn gevonden. Niet alle 1,6 miljoen was stuk toch?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_201478469
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 01:34 schreef einzeinz het volgende:
Heel vreemd dat Belgische en Nederlandse media er weer niet over berichten! Mag natuurlijk niet geweten zijn!
Wat boeit ons nou wat in Japan gebeurt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')