abonnement Unibet Coolblue
pi_201088760
Ik ben op zoek naar een goede exchange met veel verschillende coins, waar ik mijn euro's op kan storten en met deze euro's mijn cryptocurrencies kan aankopen. Ik zit nu op Poloniex, maar daar kan ik geen euro's op storten, waardoor ik het met een omweg erop moet krijgen. Iemand enig idee welke exchange ik naar toe over zou kunnen stappen zodat ik maar met 1 partij te maken heb waar ik mijn euro's op kan zetten en in euros ook weer af kan halen.
pi_201089438
Ik gebruik altijd Bitonic en een eigen wallet, dan heb je een betrouwbare partij en support in Nederland.
Vanuit m'n bitcoin wallet stuur ik eventueel wat naar een exchange om te traden.

Als ik coins koop (of weer verkoop voor bitcoin), laat ik ze nooit langer dan nodig op een exchange staan, dus altijd naar eigen wallet.
pi_201090335
Coinbase
Ook geregistreerd als handel dus geen gezeik met onze banken.
Binance staat even stil maar op dit moment wel de goedkoopste om mee te handelen wegens geen omzet coins transactie.
Je moet nu helaas met een omweg storten of je heb een visa kaart en kan je wel gelijk storten.

Coinbase bestaat uit 2.
Coinbase en coinbase pro
Transactie kosten op de pro zijn goedkopere.
Beide zijn het de zelfde account maar verschillende wallet.

Kan je altijd coinbase aanraden omdat je ook vaak promotie testen krijgt van coins.
Op die manier kan je dus gratis coins krijgen .
Wat ik zelf in ada heb omgezet.
Die later weer is gestegen.
Gratis ada en extra winst er boven op.
Vergis je niet in 3 maanden had ik dus gratis 60 dollar verdient en in ada gestopt toen ada 1.30 dollar was .

Voor mensen die de crypto willen leren en gratis testen.
Coinbase is op dat moment een mooi stap om te beginnen.
pi_201101331
bitvavo.com heeft wat je zoekt en is Nederlands. Je moet wel een door een heel verificatie proces.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_201113379
Ik gebruik kraken en bittrex.
Shine bright like a diamond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')