SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
oh die was ook in de docu, zijn adviseur hoor je veel.quote:
Nee maar wel verneukt door de Arabische Lentequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende: [..] maar libie is niet bezet geweest door het westen toch?
Ik heb dezequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar libie is niet bezet geweest door het westen toch?
kan geen nieuwsbericht herinneren van de afgelopen dagen waar in werd gezegd dat het allemaal wel meevaltquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij in een van je nieuwsberichten.
Ja omdat ze van die idioot khadaffi af wilde. begrijp ik ook nog welquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee maar wel verneukt door de Arabische Lente
Ja en die zoon, die lijkt als twee druppels water op hem trouwens, die probeert nu in de Panjshir vallei een opstand op te zetten tegen de Taliban met wat ex soldaten van het regeringsleger en de vice-president.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die was ook in de docu, zijn adviseur hoor je veel.
hij is vermoord door zelfmoordterroristen die zich voordeden als journalisten namens bin laden
Nee in de eerste berichten hadden ze het over drie doden. Toen elf ofzo. En toen zeiden we nog "gelukkig geen blije kwoks". Maar dat loopt dus flink op.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan geen nieuwsbericht herinneren van de afgelopen dagen waar in werd gezegd dat het allemaal wel meevalt
Ja nu net ook al opgelopen tot 12 Amerikaanse mariniers.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee in de eerste berichten hadden ze het over drie doden. Toen elf ofzo. En toen zeiden we nog "gelukkig geen blije kwoks". Maar dat loopt dus flink op.
vet zuur als je dus in de laatste paar dagen alsnog omkomt danquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nu net ook al opgelopen tot 12 Amerikaanse mariniers.
Gelukkig nog steeds geen blije kwoks onder de gevallenen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee in de eerste berichten hadden ze het over drie doden. Toen elf ofzo. En toen zeiden we nog "gelukkig geen blije kwoks". Maar dat loopt dus flink op.
Ja dat denk ik altijd bij elke oorlog, ok die hadden dus echt pech op de laatste dag.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vet zuur als je dus in de laatste paar dagen alsnog omkomt dan
Dit gaat niet goed afstralen op sleepy Joe.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vet zuur als je dus in de laatste paar dagen alsnog omkomt dan
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat ze van die idioot khadaffi af wilde. begrijp ik ook nog wel
Doet me denken aan die hele foute clown-Adolf mopquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig nog steeds geen blije kwoks onder de gevallenen.
En op de elfde. Vlak voor en na 11:11 uur.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maximale droefenis ook altijd als ik in de WO1 velden ben. Jongens die op 8, 9, 10 november 1918 nog gesneuveld zijnhad het een paar dagen uitgehouden en je had honderd kunnen worden
ik geloof dat het rijkdom niet bij het grootste gedeelte van de bevolking terecht kwam maar bij khaddafi en zijn vrienden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Maar behalve een gestoord dictator was het een rijk land met een goed geschoolde bevolking.
En daar is niet echt veel van over. Dictator weg maar 100 jaar terug in ontwikkeling
Net zoiets als dat je een paar dagen voor de bevrijding van NL tijdens de tweede wereldoorlog dood gaat of zo...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat denk ik altijd bij elke oorlog, ok die hadden dus echt pech op de laatste dag.
sleepy joe heeft ongeveer alles verkeerd gedaan wat hij kon als ik mijn vrienden mag geloven. Fucky McFuckface gaat in 2024 met een landslide winnen en dan de hele wereld redden met zijn geweldige geweldigheid.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit gaat niet goed afstralen op sleepy Joe.
ah juist ja, vast gezellig.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
khadaffi reed rond met zijn bodyguards en pikte zo jonge meisjes van straat op om een leuke tijd mee te hebben
Ik was toen op die geallieerde begraafplaats bij die brug over de Kwai rivier en toen moest ik ergens wel beschaamd grinniken om het verschil in leeftijd tussen Nederlandse en Britse-Australische soldaten, de laatstgenoemde allemaal rond de 20 jaar oud, de Nederlandse ergens rond de 55+.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maximale droefenis ook altijd als ik in de WO1 velden ben. Jongens die op 8, 9, 10 november 1918 nog gesneuveld zijnhad het een paar dagen uitgehouden en je had honderd kunnen worden
Dat verhaal van dat Rotterdamse model toch ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
khadaffi reed rond met zijn bodyguards en pikte zo jonge meisjes van straat op om een leuke tijd mee te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |