SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
oh die was ook in de docu, zijn adviseur hoor je veel.quote:
Nee maar wel verneukt door de Arabische Lentequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende: [..] maar libie is niet bezet geweest door het westen toch?
Ik heb dezequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar libie is niet bezet geweest door het westen toch?
kan geen nieuwsbericht herinneren van de afgelopen dagen waar in werd gezegd dat het allemaal wel meevaltquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij in een van je nieuwsberichten.
Ja omdat ze van die idioot khadaffi af wilde. begrijp ik ook nog welquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee maar wel verneukt door de Arabische Lente
Ja en die zoon, die lijkt als twee druppels water op hem trouwens, die probeert nu in de Panjshir vallei een opstand op te zetten tegen de Taliban met wat ex soldaten van het regeringsleger en de vice-president.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die was ook in de docu, zijn adviseur hoor je veel.
hij is vermoord door zelfmoordterroristen die zich voordeden als journalisten namens bin laden
Nee in de eerste berichten hadden ze het over drie doden. Toen elf ofzo. En toen zeiden we nog "gelukkig geen blije kwoks". Maar dat loopt dus flink op.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan geen nieuwsbericht herinneren van de afgelopen dagen waar in werd gezegd dat het allemaal wel meevalt
Ja nu net ook al opgelopen tot 12 Amerikaanse mariniers.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee in de eerste berichten hadden ze het over drie doden. Toen elf ofzo. En toen zeiden we nog "gelukkig geen blije kwoks". Maar dat loopt dus flink op.
vet zuur als je dus in de laatste paar dagen alsnog omkomt danquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nu net ook al opgelopen tot 12 Amerikaanse mariniers.
Gelukkig nog steeds geen blije kwoks onder de gevallenen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee in de eerste berichten hadden ze het over drie doden. Toen elf ofzo. En toen zeiden we nog "gelukkig geen blije kwoks". Maar dat loopt dus flink op.
Ja dat denk ik altijd bij elke oorlog, ok die hadden dus echt pech op de laatste dag.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vet zuur als je dus in de laatste paar dagen alsnog omkomt dan
Dit gaat niet goed afstralen op sleepy Joe.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vet zuur als je dus in de laatste paar dagen alsnog omkomt dan
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat ze van die idioot khadaffi af wilde. begrijp ik ook nog wel
Doet me denken aan die hele foute clown-Adolf mopquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig nog steeds geen blije kwoks onder de gevallenen.
En op de elfde. Vlak voor en na 11:11 uur.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maximale droefenis ook altijd als ik in de WO1 velden ben. Jongens die op 8, 9, 10 november 1918 nog gesneuveld zijnhad het een paar dagen uitgehouden en je had honderd kunnen worden
ik geloof dat het rijkdom niet bij het grootste gedeelte van de bevolking terecht kwam maar bij khaddafi en zijn vrienden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Maar behalve een gestoord dictator was het een rijk land met een goed geschoolde bevolking.
En daar is niet echt veel van over. Dictator weg maar 100 jaar terug in ontwikkeling
Net zoiets als dat je een paar dagen voor de bevrijding van NL tijdens de tweede wereldoorlog dood gaat of zo...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat denk ik altijd bij elke oorlog, ok die hadden dus echt pech op de laatste dag.
sleepy joe heeft ongeveer alles verkeerd gedaan wat hij kon als ik mijn vrienden mag geloven. Fucky McFuckface gaat in 2024 met een landslide winnen en dan de hele wereld redden met zijn geweldige geweldigheid.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit gaat niet goed afstralen op sleepy Joe.
ah juist ja, vast gezellig.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
khadaffi reed rond met zijn bodyguards en pikte zo jonge meisjes van straat op om een leuke tijd mee te hebben
Ik was toen op die geallieerde begraafplaats bij die brug over de Kwai rivier en toen moest ik ergens wel beschaamd grinniken om het verschil in leeftijd tussen Nederlandse en Britse-Australische soldaten, de laatstgenoemde allemaal rond de 20 jaar oud, de Nederlandse ergens rond de 55+.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maximale droefenis ook altijd als ik in de WO1 velden ben. Jongens die op 8, 9, 10 november 1918 nog gesneuveld zijnhad het een paar dagen uitgehouden en je had honderd kunnen worden
Dat verhaal van dat Rotterdamse model toch ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
khadaffi reed rond met zijn bodyguards en pikte zo jonge meisjes van straat op om een leuke tijd mee te hebben
Die hebben daar vrij weinig pret gehad denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was toen op die geallieerde begraafplaats bij die brug over de Kwai rivier en toen moest ik ergens wel beschaamd grinniken om het verschil in leeftijd tussen Nederlandse en Britse-Australische soldaten, de laatstgenoemde allemaal rond de 20 jaar oud, de Nederlandse ergens rond de 55+.
Dat klopt. Maar de landen waren wel relatief stabiel. En nu is het oorlog, chaos en ellende. Dat is wel een beetje het spoor van vernieling dat de VS steeds achterlaat met hun nation building plannetjes.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik geloof dat het rijkdom niet bij het grootste gedeelte van de bevolking terecht kwam maar bij khaddafi en zijn vrienden.
Onder saddam had zijn groep het ook goed maar de rest niet
Door een punaise of zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zoiets als dat je een paar dagen voor de bevrijding van NL tijdens de tweede wereldoorlog dood gaat of zo...
Hilarisch.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was toen op die geallieerde begraafplaats bij die brug over de Kwai rivier en toen moest ik ergens wel beschaamd grinniken om het verschil in leeftijd tussen Nederlandse en Britse-Australische soldaten, de laatstgenoemde allemaal rond de 20 jaar oud, de Nederlandse ergens rond de 55+.
Kijk godverdomme dit zijn de verhalen manquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had vroeger een glimmend zwart bloesje voor het uitgaan.
uhm ja zij is met de zoon vanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat verhaal van dat Rotterdamse model toch ook.
Nou ja, zoals Obama vorig jaar zei: don’t underestimate Joe’s ability to fuck up thingsquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sleepy joe heeft ongeveer alles verkeerd gedaan wat hij kon als ik mijn vrienden mag geloven. Fucky McFuckface gaat in 2024 met een landslide winnen en dan de hele wereld redden met zijn geweldige geweldigheid.
Die mensen die toen nog op de Dam zijn doodgeschotenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zoiets als dat je een paar dagen voor de bevrijding van NL tijdens de tweede wereldoorlog dood gaat of zo...
Nou inderdaad, doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk godverdomme dit zijn de verhalen manHier blijven we voor op
Naja dan is het goed, hoop dat dat land er ooit bovenop komt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik geloof dat het rijkdom niet bij het grootste gedeelte van de bevolking terecht kwam maar bij khaddafi en zijn vrienden.
Onder saddam had zijn groep het ook goed maar de rest niet
Ik vraag me af hoe jij dat voor je zietquote:
Oké, losgaydrosaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had vroeger een glimmend zwart bloesje voor het uitgaan.
In je darmen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij dat voor je ziet
Nee dat niet maar het was wel typisch, Indonesië was vroeger een erg prima plek om gestationeerd te zijn als Nederlandse soldaat als je met je dikke buik niet zo snel meer kon rennen.quote:
Ja of de mensen die vlak voor de bevrijding in concentratiekampen zijn overleden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mensen die toen nog op de Dam zijn doodgeschoten
Ja weet niet of amerika daar een rol heeft gespeeld in libie. Denk eerder dat men in het midden oosten en noord afrika een momentum zag waar ze in mee konden. Bv in Egypte of tunesie. Of Syrie. Dat er dan een gat onstaat is logisch. Maar denk dat ze in libie oprecht khadaffi zat waren en denk dat het ook echt een engerd wasquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar de landen waren wel relatief stabiel. En nu is het oorlog, chaos en ellende. Dat is wel een beetje het spoor van vernieling dat de VS steeds achterlaat met hun nation building plannetjes.
Ja die blonde met dat kuthoofd.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm ja zij is met de zoon van
In de jaren 90 was dit zo straight als een stier tijdens de kunstmatige inseminatiequote:
oh dat sowieso. Hoop ik voor alles en iedereenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Naja dan is het goed, hoop dat dat land er ooit bovenop komt.
Opa vertelt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de jaren 90 was dit zo straight als een stier tijdens de kunstmatige inseminatie
weet haar naam niet of zijn naamquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die blonde met dat kuthoofd.
Ik voel me aangesproken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die blonde met dat kuthoofd.
Haha ja Darwin arward.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of de mensen die vlak voor de bevrijding in concentratiekampen zijn overleden.
Per ongeluk in je oog of zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij dat voor je ziet
Dit dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar de landen waren wel relatief stabiel. En nu is het oorlog, chaos en ellende. Dat is wel een beetje het spoor van vernieling dat de VS steeds achterlaat met hun nation building plannetjes.
Ik wel denk ik, Talitha van Son of Zon of zoiets.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet haar naam niet of zijn naam
De VS speelt altijd en overal een rol omdat ze altijd de groepjes steunen waar zij van denken te profiteren. Zoals ze Al Qaida ook hebben gesteund in de beginjarenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet of amerika daar een rol heeft gespeeld in libie. Denk eerder dat men in het midden oosten en noord afrika een momentum zag waar ze in mee konden. Bv in Egypte of tunesie. Of Syrie. Dat er dan een gat onstaat is logisch. Maar denk dat ze in libie oprecht khadaffi zat waren en denk dat het ook echt een engerd was
Met extra veel roest.quote:
Als kind gingen we darten met mijn neef en een nichtje. Gooit mijn neefje toch die pijl midden in de pupil van dat nichtje, ook echt helemaal erinquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Per ongeluk in je oog of zo.
Gevangen zitten in een concentratiekamp is niet echt de definitie van een Darwin Award, maar oke.quote:
Ik plaag je ook maarquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de jaren 90 was dit zo straight als een stier tijdens de kunstmatige inseminatie
Liep het oog toen leeg? Zoals een leeglopende ballon met allemaal witte troep?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als kind gingen we darten met mijn neef en een nichtje. Gooit mijn neefje toch die pijl midden in de pupil van dat nichtje, ook echt helemaal erin
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als kind gingen we darten met mijn neef en een nichtje. Gooit mijn neefje toch die pijl midden in de pupil van dat nichtje, ook echt helemaal erin
Met een zzz idd.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel denk ik, Talitha van Son of Zon of zoiets.
misschien is het wel een bewuste strategie om die regio constant in chaos te houdenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De VS speelt altijd en overal een rol omdat ze altijd de groepjes steunen waar zij van denken te profiteren. Zoals ze Al Qaida ook hebben gesteund in de beginjaren
En Khadaffi was zeker een engerd. Enorme pedo ook.
Raar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel een keer een dartpijltje bij een oude kerel in zijn schedel gegooid, die hiel maar niet op met schreeuwen
Wat ook grappig was, die opa van Tomquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gevangen zitten in een concentratiekamp is niet echt de definitie van een Darwin Award, maar oke.
Verdeel en heersquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is het wel een bewuste strategie om die regio constant in chaos te houden
Inb4: dan heb je niet hard genoeg gegooid.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel een keer een dartpijltje bij een oude kerel in zijn schedel gegooid, die hiel maar niet op met schreeuwen
Ik heb ooit een keer een punaise in mijn hoofd gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Een gezonde interesse in geschiedenis en het wel en wee van mensen en vooral het waarom en dan vallen je wel eens gekke dingen op in de periferie van het grotere verhaalquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met een zzz idd.
Geef toe.. je kijkt boulevard, shownews en leest de party story en de privé
Ja, wie weet. Die neo-cons in de VS zitten elleboogdiep in de wapenindustrie.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is het wel een bewuste strategie om die regio constant in chaos te houden
Nee ze moest met pijl en al naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liep het oog toen leeg? Zoals een leeglopende ballon met allemaal witte troep?
niet als het leuke grapjes zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog te vroeg hè voor WO2 joden grapjes?
Mijn moeder superboos op mij maar het ging helemaal per ongelukquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4: dan heb je niet hard genoeg gegooid.
Nee joh dat doen ze echt helemaal zelf.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zeg niksquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een gezonde interesse in geschiedenis en het wel en wee van mensen en vooral het waarom en dan vallen je wel eens gekke dingen op in de periferie van het grotere verhaal
Hoe dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een punaise in mijn hoofd gehad
Andere landen als Duitsland, Nederland en Canada zijn door de USA het land uit getrapt. En begrijpelijk ook nog. Dit kan misschien nog een paar uur doorgaan, maar langer nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
britten![]()
27 MINUTEN GELEDEN
Britten blijven doorgaan met evacueren
Ondanks de aanslagen bij het vliegveld van Kabul, gaat het Verenigd Koninkrijk door met evacueren. Volgens premier Johnson is er geen reden om eerder te stoppen met de geplande militaire evacuatievluchten.
Andere landen als Duitsland, Nederland en Canada hebben vandaag hun laatste evacuatievlucht voltooid.
nou dat ook. oorlog brengt geld op.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wie weet. Die neo-cons in de VS zitten elleboogdiep in de wapenindustrie.
Ken je die van die clown en Hitler?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet als het leuke grapjes zijn
Entachuldigung das war ich vergassen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet als het leuke grapjes zijn
nee?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die van die clown en Hitler?
Nee joh dat komt uit een film.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat ook. oorlog brengt geld op.
was niet eens van die hoogeplaatste us ministers ook niet eigenaar van het catering bedrijf wat eten voor de militairen in afghanistan verzorgde?
Halliburton.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat ook. oorlog brengt geld op.
was niet eens van die hoogeplaatste us ministers ook niet eigenaar van het catering bedrijf wat eten voor de militairen in afghanistan verzorgde?
Die @TT krijgt wat mentions voor z'n kiezenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:11 schreef mschol het volgende:
@:TT
ik verwacht niks anders van @:dr_flash
Ja dat is een vrij kansloos verhaal, er was drank in het spelquote:
hmm dan herinner ik het mij niet goedquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halliburton.Maar die doen wel iets meer dan catering hoor
Kon dat vroeger dan??quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat is een vrij kansloos verhaal, er was drank in het spel![]()
Iets met vastklampen aan iemand omflikkeren en precies net met je hoofd op een punaise landen![]()
Vroegah toen je nog gewoon dicht bij elkaar kon staan en mensen zomaar kon/ mocht aanraken
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met vastklampen aan iemand omflikkeren en precies net met je hoofd op een punaise landen![]()
Wut, aanraken?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroegah toen je nog gewoon dicht bij elkaar kon staan en mensen zomaar kon/ mocht aanraken
tja.. slecht gekozen naamquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die @:tt krijgt wat mentions voor z'n kiezen
Net als hier die oudere bouwvakker met een spijkerpistool.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Halliburton heeft zelfs complete privélegers geleverd aan het Amerikaanse leger. Heel onsmakelijk bedrijf.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dan herinner ik het mij niet goed
Pietje zit met Adolf Hitler aan de bar gezellig wat te drinken, vraagt hij ineens jooooooh Dolf vertel nu eens eerlijk, hoeveel mensen heb je vermoord?quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pietje zit met Adolf Hitler aan de bar gezellig wat te drinken, vraagt hij ineens jooooooh Dolf vertel nu eens eerlijk, hoeveel mensen heb je vermoord?
Ja nou zo'n 6 miljoen Joden, 150.000 homo's, 600.000 zigeuners en 1 clown.
Huh, hoezo een clown dan?
Zie je wel dat niemand iets om die Joden geeft.
Voelde je meteen dat er een punaise in je hoofd zat?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een litteken van een airhockeytafelquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net als hier die oudere bouwvakker met een spijkerpistool.
Met slechte knieën wou die opstaan, zet af met het spijkerpistool op de voet van zijn leerling. En schiet zijn voet vast op de vloer.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pietje zit met Adolf Hitler aan de bar gezellig wat te drinken, vraagt hij ineens jooooooh Dolf vertel nu eens eerlijk, hoeveel mensen heb je vermoord?
Ja nou zo'n 6 miljoen Joden, 150.000 homo's, 600.000 zigeuners en 1 clown.
Huh, hoezo een clown dan?
Zie je wel dat niemand iets om die Joden geeft.
Wat voor soort functie? En nog beter, waar?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Kreeg vandaag een mail van een recruiter die zowaar een interessante functie heeft
Je deed er spannende dingen op?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een litteken van een airhockeytafel
Ik voelde hem echt letterlijk zo *plop* erin en toen bleef hij ook nog vast zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voelde je meteen dat er een punaise in je hoofd zat?
Marketing projectmanager bij een Duits-Amerikaans bedrijf in de buurt van Den Haag. Maar wel met de mogelijkheid om remote te werken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor soort functie? En nog beter, waar?
Zo heb ik zooo vaak nietjes van een nietmachine in mijn vingers en arm gehad.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik voelde hem echt letterlijk zo *plop* erin en toen bleef hij ook nog vast zitten
DOE..HET..NIETquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Kreeg vandaag een mail van een recruiter die zowaar een interessante functie heeft
Klinkt als een gesprekje waard.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Marketing projectmanager bij een Duits-Amerikaans bedrijf in de buurt van Den Haag. Maar wel met de mogelijkheid om remote te werken.
Dit leest heel raar als je het voorgaande niet leest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik voelde hem echt letterlijk zo *plop* erin en toen bleef hij ook nog vast zitten
ga je reageren?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Marketing projectmanager bij een Duits-Amerikaans bedrijf in de buurt van Den Haag. Maar wel met de mogelijkheid om remote te werken.
Ik heb ook een keer mijn vingers met secondelijm vastgeplakt. Ook nog soort van semi expres want ik wilde kijken hoe snel dat konquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik zooo vaak nietjes van een nietmachine in mijn vingers en arm gehad.
Ook gedaan, vies gevoel is dat hè?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer mijn vingers met secondelijm vastgeplakt. Ook nog soort van semi expres want ik wilde kijken hoe snel dat kon
Ach... Koen denkt dat ik loop te sexen op airhockeytafels, dus het gaat vanavond weer lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit leest heel raar als je het voorgaande niet leest.
Maatje van me had geen zin om te werken de volgende dag en het was al drie uur en nog gezellig dus die stopte zijn pink in een leeg bierflesje en toen knikte hij dat flesje plat tegen zijn arm aan, die hield ook niet meer op met gillenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer mijn vingers met secondelijm vastgeplakt. Ook nog soort van semi expres want ik wilde kijken hoe snel dat kon
Voel je je vereerd, eerlijk zeggen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach... Koen denkt dat ik loop te sexen op airhockeytafels, dus het gaat vanavond weer lekker
Ja!... kreeg het ook niet zo makkelijk weer losquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook gedaan, vies gevoel is dat hè?
Den Haagquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toevallig een telecomaanbieder? Want daar zoeken ze ook nog iemand en daar hebben ze ook wat "freedom to work"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen denkt helemaal niet zo veel hoor. Koen is een brave man.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach... Koen denkt dat ik loop te sexen op airhockeytafels, dus het gaat vanavond weer lekker
Is jouw fijne motoriek niet zo goed ontwikkeld?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik zooo vaak nietjes van een nietmachine in mijn vingers en arm gehad.
Tegenovergestelde eigenlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel je je vereerd, eerlijk zeggen?
Ze zijn een beetje bang dat IS probeert opstijgende vliegtuigen uit de lucht te halen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
zie nu beelden van die aanslag. allemaal lichamen op elkaar
Ja die zag ik helaas ook al. Ik moet echt stoppen met twitter....quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
zie nu beelden van die aanslag. allemaal lichamen op elkaar
Nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is jouw fijne motoriek niet zo goed ontwikkeld?
quote:
Na één keer weet je dat toch wel?quote:
Platte leercurve.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Na één keer weet je dat toch wel?
Mijn man zat laatst (onder het rijden) vast met zijn hand in het vakje van de auto (voor in de console) omdat het klepje dicht ging. Ik heb echt zooooo moeten lachen toenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maatje van me had geen zin om te werken de volgende dag en het was al drie uur en nog gezellig dus die stopte zijn pink in een leeg bierflesje en toen knikte hij dat flesje plat tegen zijn arm aan, die hield ook niet meer op met gillen
dat zou moeten opvallen toch ?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje bang dat IS probeert opstijgende vliegtuigen uit de lucht te halen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Al heb ik ook wel eens optredens gezien waarbij iemand z'n lul vastniette, dus op zich moet weinig me verwonderen.
Nou nee want als je zo'n ding openklapt en op je arm legt dan weet je nooit hoe hard je erop moet tikken om hem te laten nieten zeg maar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Na één keer weet je dat toch wel?
Klinkt als een gezellig optredenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Al heb ik ook wel eens optredens gezien waarbij iemand z'n lul vastniette, dus op zich moet weinig me verwonderen.
hughhhhquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een vochtige warme theedoek over een naaktslak, beetje dat gevoel.
Combichrist.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellig optreden
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ken ik nietquote:
Die mensen zijn ook nieuwsgierig!quote:
Met een tacker gaat vast makkelijkerquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee want als je zo'n ding openklapt en op je arm legt dan weet je nooit hoe hard je erop moet tikken om hem te laten nieten zeg maar.
hoeveel aandacht krijg je daarvoor? En kan dat ooit genoeg zijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broodje vliegengordijn tussen de middag
Ik heb tijdens optredens ook wel eens microfoons op bepaalde plekken zien verdwijnenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
doet me denken aan dat Dumpert filmpjequote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, gezondheidszorg.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toevallig een telecomaanbieder? Want daar zoeken ze ook nog iemand en daar hebben ze ook wat "freedom to work"
Dat is iets heeeeeel andersquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die mensen zijn ook nieuwsgierig!
Ik heb een te normale muzieksmaak. overduidelijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb tijdens optredens ook wel eens microfoons op bepaalde plekken zien verdwijnen
Kijk ook even op Glassdoor, mijn vorige bedrijf was (terecht) neergesabeld.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even in het bedrijf verdiepen
Hmmmm hmmmmmmmmquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is iets heeeeeel anders
In Den Haag kan je prima lunchen, ik ben jaloersquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het salaris een beetje redelijk is, neem ik dat wel voor lief
Met die vieze directeur?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk ook even op Glassdoor, mijn vorige bedrijf was (terecht) neergesabeld.
Volle Tivoli?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoeveel aandacht krijg je daarvoor? En kan dat ooit genoeg zijn?
quote:
Ze zijn wel memorabel, dat wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb tijdens optredens ook wel eens microfoons op bepaalde plekken zien verdwijnen
zo zo. 600 man die naar je vastgeniette lul komen kijken?quote:
nee die 600 komen voor de vastgeniete lul van USquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo zo. 600 man die naar je vastgeniette lul komen kijken?
Oh ja dan is het verhaal ineens WEL plausibelquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee die 600 komen voor de vastgeniete lul van US
Dit was ook een interssant feestje qua visuals.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een te normale muzieksmaak. overduidelijk.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit was ook een interssant feestje qua visuals.
https://3voor12.vpro.nl/a(...)rp-met-poepseks.html
"Nee, iedereen had het na afloop van Aphex Twin en Hecker over die laatste vijf minuten op het grote scherm. Een naakte vrouw, bedekt met stront – pardon faeces – op een bed, twijfelachtig versneden met een wetenschapper die de ingewanden van een lijk grondig herordent"
Als ik het op voorhand geweten had, had het niet zoveel indruk achtergelaten. Maar die hele gothic scene schurkt nogal tegen wat extreme zaakjes (huehue) aan. Bondage en suspension komt nog wel eens als show voorbij.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo zo. 600 man die naar je vastgeniette lul komen kijken?
Het is nabij Den Haagquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Den Haag kan je prima lunchen, ik ben jaloers
Intrigerend.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Nee, iedereen had het na afloop van Aphex Twin en Hecker over die laatste vijf minuten op het grote scherm. Een naakte vrouw, bedekt met stront – pardon faeces – op een bed, twijfelachtig versneden met een wetenschapper die de ingewanden van een lijk grondig herordent"
Ik weet niet meer zeker of het peter pan speedrock was of een band die daar ook op het affiche stond. Ook niet helemaal mijn genre, maar wel gelachen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn wel memorabel, dat wel.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik het op voorhand geweten had, had het niet zoveel indruk achtergelaten. Maar die hele gothic scene schurkt
ligt dat naast Mayonaise?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer lol aan deze aanwinst van vandaag![]()
[ afbeelding ]
en? hoe ruikt die?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer lol aan deze aanwinst van vandaag![]()
[ afbeelding ]
Ook in die omgeving kan je lekker etenquote:
Die Dikke Dennis hebben we nog een keer aan een baantje geholpen als dierenverzorger op een kinderboerderijquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker of het peter pan speedrock was of een band die daar ook op het affiche stond. Ook niet helemaal mijn genre, maar wel gelachen.
'leuk'quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is mooi ja.quote:
Verstand heeft die kerel niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Dikke Dennis hebben we nog een keer aan een baantje geholpen als dierenverzorger op een kinderboerderij
Die was echt te vies om aan te kijken "ja hedde gullie gin werk voor mèn dan, dan blef ik wel van de drugs af?"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verstand heeft die kerel niet.
Jarenlang was hij de mascotte van Peter Pan Speedrock. Menig microfoon belandde op een plaats waar de zon nooit schijnt, het was altijd feest met de Dikke.
Gevalletje "je had erbij moeten zijn".quote:
Kennelijk kun je als vleermuis ook ff een dansje doen waarbij je je vast houd met je ellebogen en dan doe je woep je voeten even van de vloer (/plafond)quote:
Ongelofelijk ranzige kerel was dat zeg. Zal nu wel ergens in de goot liggen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was echt te vies om aan te kijken "ja hedde gullie gin werk voor mèn dan, dan blef ik wel van de drugs af?"
Het is geweldig als je gewoon niks weegt. Vraag elk insect.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennelijk kun je als vleermuis ook ff een dansje doen waarbij je je vast houd met je ellebogen en dan doe je woep je voeten even van de vloer (/plafond)
"Pappa is van de poep hihi"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gevalletje "je had erbij moeten zijn".
Zijn vrouw en kind zat gewoon backstage alsof er niets aan de hand was.
weet je zeker dat het beeld niet 'de mevrouw' was?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gevalletje "je had erbij moeten zijn".
Zijn vrouw en kind zat gewoon backstage alsof er niets aan de hand was.
Leuk dat een Amsterdammer Brabants probeert te spreken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was echt te vies om aan te kijken "ja hedde gullie gin werk voor mèn dan, dan blef ik wel van de drugs af?"
Ja, ew.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ongelofelijk ranzige kerel was dat zeg. Zal nu wel ergens in de goot liggen.
Nope...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ongelofelijk ranzige kerel was dat zeg. Zal nu wel ergens in de goot liggen.
Vrij zeker. Aphex Twin zou het als introvert goed doen in deze SC. Hij koopt wel coole dingen zoals een onderzeeër als hij zich verveeld.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
weet je zeker dat het beeld niet 'de mevrouw' was?
Hoor toch liever White Rabbit...quote:
Grote boem in Kaboemquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
grote boem
3 MINUTEN GELEDEN
Grote knal gehoord in Kabul
Diverse media melden dat er een grote knal is gehoord in Kabul. De explosie is gehoord op zo'n 3 tot 4 kilometer afstand van het vliegveld.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
grote boem
3 MINUTEN GELEDEN
Diverse media melden dat er een grote knal is gehoord in Kabul. De explosie is gehoord op zo'n 3 tot 4 kilometer afstand van het vliegveld.
Ja shit dit zal nog wel 20 keer gebeuren.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
grote boem
3 MINUTEN GELEDEN
neequote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zonde van dat gepiep...
Door dat gepiep kan ik er echt niet naar luisteren...quote:
Er schijnt nog een Afghaanse legereenheid trouw aan de VS te zijn, die krijgen de laatste stoeltjes als het goed is, en die zijn bezig hun uitrusting te vernietigen, kan zijn dat het deze boem is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
grote boem
3 MINUTEN GELEDEN
oh ja dta is zo kinderachtigquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedoel dus die piepjes die je hoort als ze het F woord gebruiken
Ja vriend, kut allemaal. Niet alsof ik er wat aan kan doen okee?quote:
nee zou wel tof zijn als wij het konden stoppenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vriend, kut allemaal. Niet alsof ik er wat aan kan doen okee?
Kun je de neukfouten niet even streng toespreken?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enige wat je kunt doen is zelf wel een goed mens zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we op z'n minst proberenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je de neukfouten niet even streng toespreken?
we kunnen er heen met de fogueville elitetroepenmachtquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik vind het ook kut hoor allemaal. Maar wat kunnen we doen?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we op z'n minst proberen
Dimmy met haar berattaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen er heen met de fogueville elitetroepenmacht
ja en doie kktalibs bedreigen met de toorn van wat plonscaafs. Wie weet werkt het.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en boze kwoksquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en doie kktalibs bedreigen met de toorn van wat plonscaafs. Wie weet werkt het.
Fles kan ze aanvallen met de turbojoekser?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
PLONSCAAF NAAR JE HOOFTquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en doie kktalibs bedreigen met de toorn van wat plonscaafs. Wie weet werkt het.
Start the busquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles kan ze aanvallen met de turbojoekser?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OMG wie is er niet bang voor BOZE KWOKSquote:
Nee die is alleen voor haram vleesquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dat zijn ze tochquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die is alleen voor haram vlees
Beetje zwieren zo, ik denk dat die vlooienbaarden zo naar Tadzjikistan rennen in blinde paniek.quote:
No matter how you look at it, loservolk is het.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
We komen er aan vlooienbaarden en moedjablablaba's [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Een grap is leuk maar er ZIJN GODVERDOMME GRENZEN lieve bitterbalquote:
Mozzarella?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over eten hebben ofzo
zij zijn haramquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een grap is leuk maar er ZIJN GODVERDOMME GRENZEN lieve bitterbal
Broek af, tetten blootquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shirtje omhoog trekken, ze zijn doodsbang voor borsten.
speklapjes?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Masseur heeft me weer goed losgemaakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel verdomme.
Al de hele dag last van m'n nek, heb ik het nét een beetje los aan die kant, gaat de andere kant muiten.
Je trekt er nu ook een boos gezicht bij hè?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Zijn die haram?quote:
jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je trekt er nu ook een boos gezicht bij hè?
Zat wel enorm veel ham in mijn loempiaquote:
en kitten?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat wel enorm veel ham in mijn loempia
Nee had de gewone met taugé en ei, maar zat meer ham in dan taugéquote:
Ik hoop eigenlijk dat het morgen gewoon weer opgetieft is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Masseur heeft me weer goed losgemaakt.
Foqueville is in hongerstaking tot ome Joe en tante Kaag het oplossen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Niet goed?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee had de gewone met taugé en ei, maar zat meer ham in dan taugé
Vuige leugens.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville is in hongerstaking tot ome Joe en tante Kaag het oplossen.
Jawel hoor, de verhouding was alleen een beetje zoekquote:
"Lekkere harige tolk voor in mijn gladde kont"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gerard Joling is ook even zijn mening over de evacuaties te geven.
Als Foqueville in hongerstaking gaat dan ziet het er hier over 2 dagen ook uit als Afghanistanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ehmquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dan zijn we volgende week allemaal doodquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen hangry, de horror.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Foqueville in hongerstaking gaat dan ziet het er hier over 2 dagen ook uit als Afghanistan
Had je er wel pindasaus bij?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, de verhouding was alleen een beetje zoek
Plausibelquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan zijn we volgende week allemaal dood
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je er wel pindasaus bij?
Als we het al tot zover reddenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I'm the last man woman person standingquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foqueville über allesquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, slecht idee eigenlijk wel ja, ok stik maar dan tolken, eigen volk eerst
Polenhotel is gemarkeerd als opvanglocatie.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, slecht idee eigenlijk wel ja, ok stik maar dan tolken, eigen volk eerst
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Ballie na een uur al op rooftocht gaat.
Jij bent veilig wegens te weinig vlees?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben al wéken op dieet... mot lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |