Nee, dat was gewoon een truc om het volk te laten denken dat ze het serieus nemen als er problemen zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:53 schreef Banaanvragen het volgende:
Was er niet een reden dat ze geen AstraZenica meer gebruiken?
Ze behoord volgens onze standaarden tot de risicogroep, iedereen beneden de 60 heeft een verhoogde kans op stollingen en daarom wordt AZ hier niet gegeven aan mensen van 44 jaarquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:55 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Dat is triest. En ook wel pijnlijk als ze niet tot een risicogroep behoorde. De propaganda van de andere kant irriteert me inderdaad ook behoorlijk. Al denk ik dat het vaccin ons de enige realistische uitweg biedt.
Met de PoHi van TS weet iedereen al hoe de vlag waait bij het zien van zijn naamquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
misselijkmakend een thread als deze te openen...sure.
Risicogroep voor corona bedoelde ik. Als in: pijnlijk dat ze aan een medicijn overlijdt dat ze eigenlijk niet nodig had gehad.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:00 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ze behoord volgens onze standaarden tot de risicogroep, iedereen beneden de 60 heeft een verhoogde kans op stollingen en daarom wordt AZ hier niet gegeven aan mensen van 44 jaar
De BBC heeft het een uur geleden bekendgemaakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:02 schreef Elan het volgende:
Breaking news, dat mens is al drie maanden dood.
Die persoon heeft het vaccine misschien niet nodig zodat ze er zelf niet aan onderdoor gaat mocht ze wel covid op lopen, de samenleving heeft het vaccine wel nodig (en dus iedereen) om de overdracht te verminderen. uit onderzoek is gebleken een gevaccineerde die besmet is met covid 3/4 minder mensen besmet dan iemand die niet gevaccineerd is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:05 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Risicogroep voor corona bedoelde ik. Als in: pijnlijk dat ze aan een medicijn overlijdt dat ze eigenlijk niet nodig had gehad.
@CoolGuy jij bent moderator als jij denkt dat het niet geschikt is, dan vraag je een mede mod. om zijn mening en dan sluit je de topic. Ik snap je wel trouwensquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
Dat ontken ik toch ook niet? Het blijft cru.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:08 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Die persoon heeft het vaccine misschien niet nodig zodat ze er zelf niet aan onderdoor gaat mocht ze wel covid op lopen, de samenleving heeft het vaccine wel nodig (en dus iedereen) om de overdracht te verminderen. uit onderzoek is gebleken een gevaccineerde die besmet is met covid 3/4 minder mensen besmet dan iemand die niet gevaccineerd is.
Welnee de BBC heeft het nieuws over haar overlijden in mei ook gewoon direct naar buiten gebracht. Zelfs met de mogelijke overlijdensreden, namelijk bijwerkingen van het vaccin.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:06 schreef Za het volgende:
[..]
De BBC heeft het een uur geleden bekendgemaakt.
Op zich vreemd dat dit nieuws 3 maanden onder de pet is gehouden.
Jij denkt dat dit A. onder de pet gehouden is terwijl hier al langer aan gedacht werd en B. dat men in de UK net zo snel in een oven of de grond wordt gepropt als dat in Nederland het geval is ja??quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:06 schreef Za het volgende:
[..]
De BBC heeft het een uur geleden bekendgemaakt.
Op zich vreemd dat dit nieuws 3 maanden onder de pet is gehouden.
Nee met het topic zie ik helemaal niks mis (in de context van de policy), dus het hoeft wat mij betreft helemaal niet gesloten te wordenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:09 schreef Paxie het volgende:
[..]
@:Coolguy jij bent moderator als jij denkt dat het niet geschikt is, dan vraag je een mede mod. om zijn mening en dan sluit je de topic. Ik snap je wel trouwens
Dan is de bijwerking van het vaccin als oorzaak pas heden vast komen te staan blijkbaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:11 schreef Elan het volgende:
Welnee de BBC heeft het nieuws over haar overlijden in mei ook gewoon direct naar buiten gebracht. Zelfs met de mogelijke overlijdensreden, namelijk bijwerkingen van het vaccin.
https://www.bbc.com/news/uk-england-tyne-57267169
inderdaad. De Fake News media gelovenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:12 schreef FlippingCoin het volgende:
heb je ook een geloofwaardigere bron dan de BBC?
Klopt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:13 schreef Za het volgende:
[..]
Dan is de bijwerking van het vaccin als oorzaak pas heden vast komen te staan blijkbaar.
Ik heb deze zaak niet op de voet gevolgd zoals jij blijkbaar, en de BBC brengt het een uur geleden als nieuws.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:11 schreef Dven het volgende:
Jij denkt dat dit A. onder de pet gehouden is terwijl hier al langer aan gedacht werd en B. dat men in de UK net zo snel in een oven of de grond wordt gepropt als dat in Nederland het geval is ja??
Is het niet belangrijk dat je zelf voordat je tal van insinuaties doet allereerst wat achtergrondinformatie opzoekt? Zeker in een dubieus topic waarin je zo graag een tegengeluid wenst te laten horen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:16 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb deze zaak niet op de voet gevolgd zoals jij blijkbaar, en de BBC brengt het een uur geleden als nieuws.
Aan inhoudelijke discussie wordt weinig aandacht besteed in deze thread.
Serieus.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |