Wat een afgang was dat. Iemand een stukje of link naar artikel hierover? Kan het niet meer terugvinden.quote:
De belichting doet haar er ook niet bepaald gunstig uitkomen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:33 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond Sophie heel goed in documentaires o.a. over die botoxtoestanden. Kijk nu voor het eerst een uitzending, want kletsprogramma's boeit totaal niet. Zie ik Sophie met een enorm botoxhoofd kwaken, nou zeg.
Ze bakt er geen kut vanquote:
Wat betekent fan van het eerste uur ? En wie is die vent ?quote:
Host van voorheen de Pantalic Podcast (FC Afkicken) en nu de Pak Schaal podcast (voor VI, samen met Freek) en hij is redacteur bij dag en nacht media. Podcast is een soort radio voor jonge mensen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat betekent fan van het eerste uur ? En wie is die vent ?
Vandaar. Een nitwit dus.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Host van voorheen de Pantalic Podcast (FC Afkicken) en nu de Pak Schaal podcast (voor VI, samen met Freek) en hij is redacteur bij dag en nacht media. Podcast is een soort radio voor jonge mensen.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:05 schreef monkyyy het volgende:
Martijn Koning is aanwezig. Ik heb gehoord dat @:ikweethetookniet vindt dat deze man een groot standbeeld verdient.
Elon mag van mij op Mars gaan wonen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:21 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal mensen die Elon zijn swag niet aankunnen. Sad!
Ben je blij met de kick. Is FOK! dood of de programma's tussen 19:00 en 20:00 uur?quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Kick, de nieuwe reeks is weer begonnen…
Het programma interesseert mij helemaal niets, ik vind het een waardeloze talkshow.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je blij met de kick. Is FOK! dood of de programma's tussen 19:00 en 20:00 uur?
Ik bedoelde het niet persoonlijk. Begrijp me niet verkeerd. Moest een invalshoek zoeken om te posten. M en DWDD scoorden wel. M minder. Maar dit is nul.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het programma interesseert mij helemaal niets, ik vind het een waardeloze talkshow.
Misschien denken velen er net zo over en beantwoordt dat je vraag…
Ik heb haar gisteren 0,8 seconden uitgehouden, dus ze heeft een eerlijke kans gehad.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:10 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde het een kans geven. Maar Soundos over publiek dat niet lacht bij een cabaretier trek ik bij voorbaat niet.
Ik zou het wel eens terug willen zien.quote:Op donderdag 1 september 2022 18:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb haar gisteren 0,8 seconden uitgehouden, dus ze heeft een eerlijke kans gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |