Bol of Cabedo. Zal Bol vandaag wel opeens 3e worden ofzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat moet ik met Burgos, jeetje?
12 BBH: Oscar Cabedo
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:56 schreef showtimer het volgende:
Startlijst met de UCI teamcodes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De leider blijft nog steeds onder de 0.
Waarom ben ik dan een plek gezaktquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:02 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wonderbaarlijk, iedereen (van jullie) levert.
nou vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Onze rode lantaarn zat in de bonus!
Zojuist de kleurtjes bijgewerkt, had je dat maar gedaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:05 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb Navarro nog ernstig overwogen in UxU
Hoe bedoel je? Of vanwege Kron?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:03 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondanks opnieuw een schrapresultaat wel een goede dag voor de koploper denk ik. Kleine troost voor de achtervolgers, klassementsman Madrazo heeft wel eens beter geklommen. Al spijt @:Dale__Cooper?
De nog lopende.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Of vanwege Kron?
Dit kan ook tellen als schrapresultaat?quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
De nog lopende.
Madrazo had toen al drie ploeggenoten boven hem, nu nog steeds. En qua klassering inmiddels ook aardig weggezakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit kan ook tellen als schrapresultaat?Uiteraard, vooral vanwege eventuele opgaves zoals bij Roglic in de Tour. Ik denk dat jouw geval een primeurtje kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chapeau voor het voorgevoel, nu extra benieuwd naar Soto.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan zeker zakken.
De kansjes om te winnen zijn nu wel weg.
Nu maar hopen op een mooi Meintjes klassement door geen ander schrapresultaat meer te halen.
Ik had het profiel onderschat (tijdens rit 13). Maar hoop nu vooral dat Eenhoorn gaat falenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Chapeau voor het voorgevoel, nu extra benieuwd naar Soto.
Herstel, terug naar Jack Haigquote:Op donderdag 2 september 2021 08:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wijziging naar:
18. BOH - Felix Großschartner
Die laatste is al afgestapt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:39 schreef heywoodu het volgende:
19. EUS - Antonio Jesus Soto
20. GFC - Olivier le Gac
21. ISN - Itamar Einhorn
Jezus wat een ellende. Wel bedankt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die laatste is al afgestapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Nee joh, gewoon netjes op zeker gespeeld.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik durfde niet Cort te spelen, eigenlijk zou het terecht zijn als deze lafheid mij fataal wordt.
Ja, dat was wel de afweging uiteindelijk, maar het is ergens toch frustrerend als je het dan ziet gebeuren.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon netjes op zeker gespeeld.Ploeg extra en Cort haalt waarschijnlijk met moeite de top 100. Cofidis had bijvoorbeeld iedereen mee voor Piet is grote miet.
Oke, dit heb ik nu met hit&miss Champou.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat was wel de afweging uiteindelijk, maar het is ergens toch frustrerend als je het dan ziet gebeuren.
Zuurquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oke, dit heb ik nu met hit&miss Champou.
mocht iemand zijn joker niet gebruiken geef dan maar aan mijquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:47 schreef showtimer het volgende:
Deadline laatste etappe: 17u08
Er zijn ook nog jokertjes over.
Nu wel hè!!1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu wel hè!!1Dit is anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu wel hè!!1bij mij was het ook one strike outSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
hoe dan ?quote:
Onmogelijke combinatie =/= niet toegestane combinatie. Maar dat is misschien een mening.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:13 schreef crv het volgende:
[..]
hoe dan ?
omdat je het nu wel tijdig doorhad ?
maak maar een garpjequote:Op zaterdag 4 september 2021 19:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Onmogelijke combinatie =/= niet toegestane combinatie. Maar dat is misschien een mening.
- Ion Izagirre bezorgt @Sporttv de ommekeer![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met deze uitstekende prestatie.
![]()
Met Cort in plaats van Craddock vandaag was @Dale__Cooper op 168 geëindigd.Al was het met Cabedo of Navarro natuurlijk ook gelukt in plaats van de vleugellamme mus Madrazo.
- @wimderon met een dubbele bonus op de slotdag de winnaar van dit nevenklassement.![]()
- Ondergetekende heeft het resultaat van de eerste dag drie weken meegesleept als laagste schrapresultaat.Toevallig ook van Israel, de nagel aan de doodskist van menig deelnemer.
Iedereen bedankt voor het meespelen en wie weet tot volgend jaar.![]()
![]()
![]()
Nu is het mij wel fataal geworden. Een ezel .....quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon netjes op zeker gespeeld.Ploeg extra en Cort haalt waarschijnlijk met moeite de top 100. Cofidis had bijvoorbeeld iedereen mee voor Piet is grote miet.
Ik was met Champou ook nog heel dicht gekomen.quote:Op zondag 5 september 2021 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nu is het mij wel fataal geworden. Een ezel .....
quote:Op zondag 5 september 2021 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Van harte @:sporttv
@:showtimer blijft een erg leuk spel.
Eindscore 150. Morele winnaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |