SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat de vrouwen die Wesley aantrekt sowieso niet echt van het zelf nadenken zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat de vriendin van pak ‘m beet Wesley Sneijder daar anders over denkt
Ze kunnen wel heel goed nullen tellen hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de vrouwen die Wesley aantrekt sowieso niet echt van het zelf nadenken zijn
Mwah, daar zit weer een heel ander stukje achter dan alleen geld natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat weet ik niet. Maar die tuingnoom op voetbalschoenen vond ik wel een goed voorbeeld
Nou…quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:01 schreef bitterbal het volgende:
denk niet dat yo voor het geld met hem ging want ze komt zelf uit een rijke familie
serieus? ze komt over als een golddiggerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:01 schreef bitterbal het volgende:
denk niet dat yo voor het geld met hem ging want ze komt zelf uit een rijke familie
Ja, zijn de Cabautjes rijk?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:01 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat haar vader behoorlijk rijk isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus? ze komt over als een golddigger
Wat dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, daar zit weer een heel ander stukje achter dan alleen geld natuurlijk.
ja dacht het welquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zijn de Cabautjes rijk?
Ja nu wel. Hahatjesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zijn de Cabautjes rijk?
quote:
haar vind ik in ieder geval totaal niet sympathiekquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat haar vader behoorlijk rijk is
Now, I ain't sayin' she a gold diggerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus? ze komt over als een golddigger
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Now, I ain't sayin' she a gold digger
But she ain't messin' with no broke midgets
Een gouden pik? 🤔quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, daar zit weer een heel ander stukje achter dan alleen geld natuurlijk.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:03 schreef bitterbal het volgende:
wiki zegt bemiddeld
Jeugd
Cabau werd geboren op het Spaanse eiland Ibiza en groeide op in een bemiddeld gezin met een Spaanse vader en Nederlandse moeder. Zij heeft zeven broers en zussen, en nog vijf halfbroers en -zussen uit een eerder huwelijk van haar vader. Naar Spaans gebruik werd haar achternaam uit die van haar vader en haar moeder samengesteld: Cabau Van Kasbergen. Ze kwam op vijfjarige leeftijd met haar moeder, broers en zussen naar Nederland. Toen ze zeventien jaar oud was werd ze aangenomen bij De Trap, een Amsterdamse instelling voor kort beroepsonderwijs op het gebied van acteerkunst.
1.000.000 of 40.000.000?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:01 schreef bitterbal het volgende:
ja weet je toch nietquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1.000.000 of 40.000.000?
Pick one?
Eentje maar?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft er een van gedaan.
Waar of niet?
Oh, ik dacht dat het om de aantrekkingskracht van Wes ging.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die had ze toch al, als actrice en weet ik veel wat ze was?
Ze heeft iig genoeg opgegeven voor die loserquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die had ze toch al, als actrice en weet ik veel wat ze was?
Wesley heeft 1 miljoen per beurt betaald denk ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:06 schreef bitterbal het volgende:
maar goed maakt mij verder ook niet uit. heb niets tegen haar
oja Jantje Smit deed ze ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het om de aantrekkingskracht van Wes ging.
Maar Yo heeft wel een rijtje "BN'ers" gehad natuurlijk.
Ze is zelf ook een BN'er, best logisch dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
inteeltzooitjequote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze is zelf ook een BN'er, best logisch dan.
kan je veel sushi van etenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wesley heeft 1 miljoen per beurt betaald denk ik.![]()
https://www.ad.nl/show/yo(...)-scheiding~aeec1b11/
Maar geen haat hoor vind yolanthe wel een leuke meid, gewoon te zuidelijk ingesteld voor Nederlanders
Yeps die studeerde toen in Oxford en speelde polo met William en dat vinden die Cabautjes maar al te boeiend, dat is een groot bloedzuigersnestquote:
Waardoor is ze eigenlijk BN'er gewordenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze is zelf ook een BN'er, best logisch dan.
Ja, ma Smit zoekt nog naar de servettenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
onderweg naar morgen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waardoor is ze eigenlijk BN'er geworden
Acterenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
zijn wel meer "bekenden" waarvan onduidelijk is waarvan ze bekend zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuken met Jantje shit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker weten, hij is een sukkel eerste klasquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk zelf dat Yo boven Wesley staat, domme jong.
domme dwergquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zeker weten, hij is een sukkel eerste klas
Hoe noemen ze jouquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
True story, klinkt spannender dan dat het is aan Oxford studeren hoor, wij noemen hem de "concierge", meer kan die jongen ook echt niet.
Dat domme koppie wekt agressie opquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zeker weten, hij is een sukkel eerste klas
Marcel?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:13 schreef Ygritte het volgende:
Hind vond Marcel vast ook gewoon een hele geile man
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Ze is nog jonger dan ik dacht eigenlijk, net een maandje ouder dan ballie
Als ik nou met zn vader was meegegaan had het misschien wel mn stiefzoon gewordenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat domme koppie wekt agressie op
Op zichquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zussen noemen mij the Ugly en zichzelf the Good and the Bad
Whehehequote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zussen noemen mij the Ugly en zichzelf the Good and the Bad
Marcel heeft het met de halve familie Cabau gedaan, ook met Yo fluisteren de Ibiza vogeltjesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:13 schreef Ygritte het volgende:
Hind vond Marcel vast ook gewoon een hele geile man
Ik ken Marcel niet zo goedquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Marcel heeft het met de halve familie Cabau gedaan, ook met Yo fluisteren de Ibiza vogeltjes
Die van Idols lang geleden. Die papte aan met een of andere miljardair die minstens 30 jaar ouder was of zoquote:
ahja Marcel Boekhoorn dusquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van Idols lang geleden. Die papte aan met een of andere miljardair die minstens 30 jaar ouder was of zo
ah, vast via die sugar daddy dating sitequote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van Idols lang geleden. Die papte aan met een of andere miljardair die minstens 30 jaar ouder was of zo
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Maar volgens LTVDK en IJs doen Noord-Europese vrouwen niet aan golddiggen
Waren voor COVID gewoon leuke feestjes voor.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah, vast via die sugar daddy dating site
Die zijn gewoon minder onder de indruk van de meeste loonstrookjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Da's Tatjanaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Hind dat is toch die met die enorme huge memmen?
Nou..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Da's Tatjanadie houdt ook van miljardairs
Je hebt altijd een goed onderbouwde mening en van sommige dingen best veel verstand, hier niet van.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn gewoon minder onder de indruk van de meeste loonstrookjes.
Weet ik ook gelijk wat mannen huge vindenquote:
Laat ik het zo zeggen, lls je met je AMEX Platinum staat te zwaaien kijken Nederlandse vrouwen je over het algemeen raar aan, als je dat in Thailand doet krijg je gelijk 3 huwelijksaanzoeken inclusief happy end.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Quote me eens waar ik gezegd heb dat ze het nooit doen dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt altijd een goed onderbouwde mening en van sommige dingen best veel verstand, hier niet van.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet ik ook gelijk wat mannen huge vinden
Overrated cokesnuivertquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Najib weet hier nog een leuk verhaal over
Daar gaat het niet om maar geloof me hiermee maarquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Quote me eens waar ik gezegd heb dat ze het nooit doen dan.
Yups en Katja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja.. Lex![]()
Lieke en Gigi mogen er dan ook wel bij
Gigi! Die is ook onder de radar verdwenenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja.. Lex![]()
Lieke en Gigi mogen er dan ook wel bij
Nee, want je leest weer eens niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om maar geloof me hiermee maar
Katja? Not reallyquote:
Wel de autosleutels verstoppen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fles drank is daar voldoende.
Nee heb een beetje een afzeik buiquote:
Whatever, mocro's gonna be mocro's.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja big time, die snuift echt veel weg, hele aardige leuke knappe broer wel.
Die zit op extreem veel mannen, was ze eerst nog trots op en open over maar dat begon haar inkomen te kosten dus nu zingt ze een toontje lagerquote:
Die is ook goed voor plus zoveel miljoen dus Gigi wast nu ook alleen nog maar sokkenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gigi! Die is ook onder de radar verdwenenenge vent heeft ze
Ze heeft groot gelijk wat mij betreft, waarom zou je ook niet op extreem veel mannen zitten 🤔 het is maar seks hoor, maar ja, veel mensen kunnen dat niet handelen blijkbaarquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zit op extreem veel mannen, was ze eerst nog trots op en open over maar dat begon haar inkomen te kosten dus nu zingt ze een toontje lager
Ik ken ook bijna net zoveel mannen die braaf damessokken wassen hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is ook goed voor plus zoveel miljoen dus Gigi wast nu ook alleen nog maar sokken
Joepiequote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is ook goed voor plus zoveel miljoen dus Gigi wast nu ook alleen nog maar sokken
Ja de mannen die nooit wat krijgen openen dan topics op fok.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze heeft groot gelijk wat mij betreft, waarom zou je ook niet op extreem veel mannen zitten 🤔 het is maar seks hoor, maar ja, veel mensen kunnen dat niet handelen blijkbaar![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja de mannen die nooit wat krijgen openen dan topics op fok.
Lekkere inteeltkop, zou bijna denken dat ie van adel is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zou er maar wakker naast worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja deze jonge blom moet naar bed johquote:
Radiohoofdquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haren overeind hier. Voelt als bad news die gast...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lekkere inteeltkop, zou bijna denken dat ie van adel is.
Ja aardig wat red flags met die gast hoor, Gigi māg ook niet eens meer in de schijnwerpers staan van 'm , door hem stopte ze met GTSTquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haren overeind hier. Voelt als bad news die gast...
Kleine opoffering voor een zorgenloos leven.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haren overeind hier. Voelt als bad news die gast...
Die is gewoon bezit geworden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja aardig wat red flags met die gast hoor, Gigi māg ook niet eens meer in de schijnwerpers staan van 'm , door hem stopte ze met GTSTcreepo eerste klas gewoon
Ze ziet er anders aardig ongelukkig uit op de momenten dat men haar nog zietquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kleine opoffering voor een zorgenloos leven.
Oh jemig... explains....quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja aardig wat red flags met die gast hoor, Gigi māg ook niet eens meer in de schijnwerpers staan van 'm , door hem stopte ze met GTSTcreepo eerste klas gewoon
Ah... je kent hemquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Jullie creepradar functioneert prima
Ja best welquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Jullie creepradar functioneert prima
brrrrr....quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
https://grazia.nl/artikel(...)esloot-te-verdwijnen
Tja..
Over het algemeen pik je 'ze' er meestal zo wel uit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ik zou echt niet weten wie het is maar dat fotootje sprak voor zich.
ze bestaan dus tochquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ik zou echt niet weten wie het is maar dat fotootje sprak voor zich.
Sommige mensen hebben daar absoluut geen radar voor.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over het algemeen pik je 'ze' er meestal zo wel uit.
Ja echt zo iemand die je mentally abused, lekker afsluiten van de buitenwereld en waarschijnlijk ook van (de volgens hem verkeerde) vrienden en vriendinnen...idd brrrrquote:
Misschien kunnen we deze 'test' morgen nog een keer doenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar absoluut geen radar voor.
Vaak types met een vrij hoog IQ en een verbluffend laag EQ waardoor je eventjes moet omschakelen om het te begrijpen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar absoluut geen radar voor.
Ik weet er een die in hem zou trappenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien kunnen we deze 'test' morgen nog een keer doen
Ja idd, heb over het algemeen wel een bullshit-filter, smooth talkers komen niet ver bij mijquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over het algemeen pik je 'ze' er meestal zo wel uit.
Thanksquote:Op donderdag 26 augustus 2021 06:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oei dat zal helemaal niet meevallen. Succes!
het scheelt dat ik ook tijdens vakantie heel af en toe een kleine filteractie doequote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat wordt honderden mails lezen dan.Of valt dat meestal wel mee?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
Of frietjes zoals we in de betere delen van Nederland zeggen.
haha dodur woont in een achterstandsgebied.quote:
Van iemand uit Limburg doet deze uitspraak geen pijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha dodur woont in een achterstandsgebied.
Dit is mijn eerste, ik heb nog hoop.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb er 2 op en nog maar matig opgestart
Typisch is dat ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik: moet de hele week vroeg opstaan, wil niet, slaap eindelijk door tot de wekker, kan donderdag uitslapen.
Donderdag: om half 8 klaarwakker
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha dodur woont in een achterstandsgebied.
Hoiquote:
quote:
Krabben dan. Naar Jezus roepen heeft weinig nutquote:
Omdat je weet dat het de waarheid isquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van iemand uit Limburg doet deze uitspraak geen pijn.
Maar gelukkig wordt dat het nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat het de hele dag teringtyfushoerenweer zou worden?
Is het dat niet al dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
nou nou nouquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Hier is het nat hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik laat je graag in die waan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat je weet dat het de waarheid is
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier is het nat hoor.
En niet op de huehue-manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pathetic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Succes met mikken?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:46 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, een chocomoussesamplekitje ophalen bij de apotheek
Voor de complete chocomousse-ervaring?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
werkt met een lepel naar het schijnt
gelukkig een plateaupot
zelf hagelslag en slagroom toevoegenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de complete chocomousse-ervaring?
Huuuuquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelf hagelslag en slagroom toevoegen
Ja, bietje wel.quote:
Hier worden de teugels ook even aangetrokken rondom thuiswerken. Het schijnt dat we wat misbruik geweest is zo rondom de vakantieperiode.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
We zijn er weer bij en dat is priehiema, viva Hollandia [ afbeelding ]
Nou ja, zo verpesten we het wel voor onszelf, maar goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier worden de teugels ook even aangetrokken rondom thuiswerken. Het schijnt dat we wat misbruik geweest is zo rondom de vakantieperiode.
Iemand had een extra weekje vakantie genomen blijkbaar. Maar was toch echt aan het thuiswerken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, zo verpesten we het wel voor onszelf, maar goed.
Ja hier ook, dat hele thuiswerken is ingestort de laatste tijd, straks weer lekker in het donker vetrekken en in het donker thuiskomenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier worden de teugels ook even aangetrokken rondom thuiswerken. Het schijnt dat we wat misbruik geweest is zo rondom de vakantieperiode.
Die snap ik even niet? Dus iemand neemt vakantie op, maar is toch aan het werk?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand had een extra weekje vakantie genomen blijkbaar. Maar was toch echt aan het thuiswerken.
Ik hoop het komende weken nog bij 1x per week te houden. Daarna 2x op kantoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook, dat hele thuiswerken is ingestort de laatste tijd, straks weer lekker in het donker vetrekken en in het donker thuiskomen
Klinkt als mijn vakantie.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die snap ik even niet? Dus iemand neemt vakantie op, maar is toch aan het werk?
Iemand doet alsof hij alweer aan het werk is maar is nog op vakantie en werkt iedere dag een beetje zo tussendoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
hey ja sorry. hoe is het ?quote:
Ohhhhhquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand doet alsof hij alweer aan het werk is maar is nog op vakantie en werkt iedere dag een beetje zo tussendoor.
Prima hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey ja sorry. hoe is het ?
succesquote:
Die verpesten het voor de rest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand doet alsof hij alweer aan het werk is maar is nog op vakantie en werkt iedere dag een beetje zo tussendoor.
das wel naīef ditquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weekje extra vakantie in een periode waar de meeste mensen weg waren. Niet slecht bedacht.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OhhhhhDat is helemaal brutaal.
Uitvoering dus blijkbaar minder, want ze zijn er wel achter gekomen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weekje extra vakantie in een periode waar de meeste mensen weg waren. Niet slecht bedacht.
Dat doen alle thuiswerkers toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teamsmeetingen houdenquote:
En daar zit je ook gewoon op fok.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik heb echt werk op een echt kantoor
Gezellig. Ik heb er straks ook eentje. Verder maar even kijken of ik me tot werken of wat anders kan zetten.quote:
Je kunt blijkbaar ook vakantie houden, hoor ik hier net.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb er straks ook eentje. Verder maar even kijken of ik me tot werken of wat anders kan zetten.
Met. Moet dus even wat fatsoenlijks aantrekken. Een nieuw hoofd of zo.quote:
Dat kan ook ja. Vind ik nou net niet nodig. Zal volgende week wel een vrije dag hebben voor de begrafenis maar daar houdt voorlopig het vrij zijn wel mee op.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt blijkbaar ook vakantie houden, hoor ik hier net.
Gewoon je haar voor je gezicht hangenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met. Moet dus even wat fatsoenlijks aantrekken. Een nieuw hoofd of zo.
gecondoleerdquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Vind ik nou net niet nodig. Zal volgende week wel een vrije dag hebben voor de begrafenis maar daar houdt voorlopig het vrij zijn wel mee op.
Geen vrije dagen meer voorde rest van het jaar?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Vind ik nou net niet nodig. Zal volgende week wel een vrije dag hebben voor de begrafenis maar daar houdt voorlopig het vrij zijn wel mee op.
Dank jequote:
Lekker de emo uithangen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon je haar voor je gezicht hangen
Tussen kerst en oud en nieuw. Meer nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vrije dagen meer voorde rest van het jaar?
Kan prima met jouw haar. Is het lang genoeg voorquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker de emo uithangen.
Schreeuwende dikke mannenmuziek en een bot aardappelschilmesje erbij.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker de emo uithangen.
Waarom nietquote:
Omdat ik wakker werd met idee dat het vrijdag is maar het is nog maar donderdag.quote:
Dat is wel vervelend jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik wakker werd met idee dat het vrijdag is maar het is nog maar donderdag.
Ik heb er nog meer dan genoeg, maar geen idee wanneer ik ze moet pakkenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vrije dagen meer voorde rest van het jaar?
Hm, ik ben niet op vakantie geweest en heb overal losse vrije dagen genomen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tussen kerst en oud en nieuw. Meer niet
Klinkt echt aantrekkelijk dit.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schreeuwende dikke mannenmuziek en een bot aardappelschilmesje erbij.
Daar weet jij niets vanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan prima met jouw haar. Is het lang genoeg voor
Ik begon met 8,5 week dit jaarquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ik ben niet op vakantie geweest en heb overal losse vrije dagen genomen.
Heb nu nog 2 weken aan vakantiesaldo, maar heb al vrije dagen opgenomen voor augustus, september en oktober. Dan hoef ik alleen nog maar wat daagjes op te nemen in november.December werk ik gewoon door, denk ik.
Stool-samples nemenquote:
Weet je dat zeker?quote:
Fusionquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stool-samples nemen
En straks weer verder in Fusion.. Wordt echt tijd voor een desktop computer (Lees: groter scherm vooral)
Hij stond sowieso op de lijst van mensen die vanaf 1 September weer full-time op kantoor zouden zitten; alleen is dit al de tweede keer dat hij zoiets flikt rondom vakanties. Aantal jaar geleden is hij blijkbaar een week extra weggeblevenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitvoering dus blijkbaar minder, want ze zijn er wel achter gekomen.
Die mag dus ook niet meer thuiswerken?
Fusion360 vind ik wel heel prettig werken.quote:
Je zou toch denken dat die eerste keer wel einde oefening was.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij stond sowieso op de lijst van mensen die vanaf 1 September weer full-time op kantoor zouden zitten; alleen is dit al de tweede keer dat hij zoiets flikt rondom vakanties. Aantal jaar geleden is hij blijkbaar een week extra weggebleven
op je rug liggen en hulpeloos doen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog bijna 14 weken aan verlofdagen staan, schiet eens op met dat griepje dan kan ik gaan schildpadden ergens
Ze eet wel hooi, maar ik zie haar geen brokjes eten.quote:
Dat is helemaal mooi dom danquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij stond sowieso op de lijst van mensen die vanaf 1 September weer full-time op kantoor zouden zitten; alleen is dit al de tweede keer dat hij zoiets flikt rondom vakanties. Aantal jaar geleden is hij blijkbaar een week extra weggebleven
Ja na drie dagen is dat genoeg en ga ik rondjes rennen maar het idee is wel fijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op je rug liggen en hulpeloos doen?
dit strookt niet met je andere verhalen.
morgen balliequote:
Ik heb dit jaar om allerlei redenen nauwelijks vrije dagen opgenomen. Nog 184 uur aan verlof om op te nemen. Hoop een deel alvast te reserveren voor volgend jaar als ik een paar maanden naar de VS wil ga.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ik ben niet op vakantie geweest en heb overal losse vrije dagen genomen.
Heb nu nog 2 weken aan vakantiesaldo, maar heb al vrije dagen opgenomen voor augustus, september en oktober. Dan hoef ik alleen nog maar wat daagjes op te nemen in november.December werk ik gewoon door, denk ik.
Zou prima moeten kunnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar om allerlei redenen nauwelijks vrije dagen opgenomen. Nog 184 uur aan verlof om op te nemen. Hoop een deel alvast te reserveren voor volgend jaar als ik een paar maanden naar de VS wil ga.
Alleen moeten mensen het thuiswerken niet gaan verpesten want het plan was dat ik ook deels vanuit daar ga thuiswerken.
Yep, maar dingen lopen soms vreemdquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat die eerste keer wel einde oefening was.
1e werkdag, dus opstarten, mail lezen en updates checken wat ik gemist heb. En een paar conferencecallsquote:
Naja, net hoe transparant je daar over bent ook lijkt me? Als je locatie verder niet uitmaakt voor je werk en je wel daadwerkelijk beschikbaar bent op de dagen die je aangeeft enzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar om allerlei redenen nauwelijks vrije dagen opgenomen. Nog 184 uur aan verlof om op te nemen. Hoop een deel alvast te reserveren voor volgend jaar als ik een paar maanden naar de VS wil ga.
Alleen moeten mensen het thuiswerken niet gaan verpesten want het plan was dat ik ook deels vanuit daar ga thuiswerken.
Smurfbalquote:
Meestal werken dezelfde regels voor iedereen beter dan voor iedereen een uitzondering dus de goeden hebben zich maar aan te passen aan de slechten, is ook niet bij te houden anders.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, net hoe transparant je daar over bent ook lijkt me? Als je locatie verder niet uitmaakt voor je werk en je wel daadwerkelijk beschikbaar bent op de dagen die je aangeeft enzo.
Enige vervelende lijkt me het tijdsverschil. Kan je midden in de nacht je bed uit voor een meetingquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, net hoe transparant je daar over bent ook lijkt me? Als je locatie verder niet uitmaakt voor je werk en je wel daadwerkelijk beschikbaar bent op de dagen die je aangeeft enzo.
Beetje meehelpen in de bediening op vakantie, opgelost.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Heb helemaal geen vakantie urenDus zal denk ik bij moeten buffelen na griekenland
Alles al opgemaakt?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Heb helemaal geen vakantie urenDus zal denk ik bij moeten buffelen na griekenland
Ik ben er zelf wel transparant over; als mijn vriendin een half jaar naar de VS gaat zou ik graag 3 maanden daar willen zijn en dan deels vanuit daar willen werken. CTO van mijn bedrijf wil daar in principe wel in mee gaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
0 uren contract?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Misschien hebben ze wel een vestiging in Griekenland of Thailand waar bitterbal dan kan gaan werken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje meehelpen in de bediening op vakantie, opgelost.
Keuken dicht tijdens de siesta.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een vestiging in Griekenland of Thailand waar bitterbal dan kan gaan werken.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een vestiging in Griekenland of Thailand waar bitterbal dan kan gaan werken.
Ja, dat is extra zuur voor de mensen die wel serieus zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal niet veel verdienen lijkt me, krijg je na een dag hard werken drie schelpen en een stukje tweedehands inktvis.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
weet je wel. zit ik hier op fok met jouquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat je met je vrije tijd doet.
Fokken, bootjes kijken en rauwe vis eten?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat je met je vrije tijd doet.
Wel zonde.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je wel. zit ik hier op fok met jou
Onze keuken is van 11:00 uur tot 20:00 uur dicht, dan slapen wij.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keuken dicht tijdens de siesta.
Nee das kut daar werkenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal niet veel verdienen lijkt me, krijg je na een dag hard werken drie schelpen en een stukje tweedehands inktvis.
Stiekem liggen we dan op het strandquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze keuken is van 11:00 uur tot 20:00 uur dicht, dan slapen wij.
Dat is hier ook het geval. Want waarom mag C.E. dat wel en mag iemand anders dat niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal werken dezelfde regels voor iedereen beter dan voor iedereen een uitzondering dus de goeden hebben zich maar aan te passen aan de slechten, is ook niet bij te houden anders.
Daar moeten we dan inderdaad wat afspraken over maken. Ik zal toch degene zijn die me aan moet passen en om 04:00 mag beginnen af en toe.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Enige vervelende lijkt me het tijdsverschil. Kan je midden in de nacht je bed uit voor een meeting
Is het een raar kleur vliegtuig of een stuk krokodillenleer, nee het is bitterbalquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stiekem liggen we dan op het strand
Eau ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er zelf wel transparant over; als mijn vriendin een half jaar naar de VS gaat zou ik graag 3 maanden daar willen zijn en dan deels vanuit daar willen werken. CTO van mijn bedrijf wil daar in principe wel in mee gaan.
Blijkbaar ben ik niet de enige geweest met dat idee en is er een streep doorgezet vanuit management bij ons moederbedrijf, begrijpelijk ook wel want er waren mensen die zichzelf vanuit een tropisch eiland zagen werken.
Collega wilde gedeeltelijk vrij nemen om naar een van de buurlanden te gaan en gedeeltelijk werken, maar dat mocht niet vanwege de beveiliging.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen ze het toch op de in en output gooien?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is hier ook het geval. Want waarom mag C.E. dat wel en mag iemand anders dat niet.
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het een raar kleur vliegtuig of een stuk krokodillenleer, nee het is bitterbal
This is not how the world works.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen ze het toch op de in en output gooien?
Als je je werk goed doet, krijg je nu eenmaal privileges.
Kan dus ook een methode zijn om mensen te motiveren, als je nu je best doet, mag je ook wat CE heeft.
'Moet je maar niet stiekem vrij nemen, Kevin!'quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dus ook een methode zijn om mensen te motiveren, als je nu je best doet, mag je ook wat CE heeft.
Zou fijn zijn als het kan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is hier ook het geval. Want waarom mag C.E. dat wel en mag iemand anders dat niet.
[..]
Daar moeten we dan inderdaad wat afspraken over maken. Ik zal toch degene zijn die me aan moet passen en om 04:00 mag beginnen af en toe.
https://www.timeanddate.c(...)1=1300&p2=179&p3=218
En wat zou daar niet aan kunnen precies?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
er waren mensen die zichzelf vanuit een tropisch eiland zagen werken.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
This is not how the world works.
In een socialistische heilstaat misschien niet, in een kapitalistische markteconomie welquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
This is not how the world works.
BAM !quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In een socialistische heilstaat misschien niet, in een kapitalistische markteconomie wel
Voor iedereen andere regeltjes? dat werkt toch niet; Aandacht, aandacht, Jantje heeft gisteren koffie gehaald voor iedereen dus Jan mag vandaag een minuut extra op het toilet zitten, proficiat Jan, was iedereen maar zoals Jan.quote:
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor iedereen andere regeltjes? dat werkt toch niet; Aandacht, aandacht, Jantje heeft gisteren koffie gehaald voor iedereen dus Jan mag vandaag een minuut extra op het toilet zitten, proficiat Jan, was iedereen maar zoals Jan.
Zo naīef.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor iedereen andere regeltjes? dat werkt toch niet; Aandacht, aandacht, Jantje heeft gisteren koffie gehaald voor iedereen dus Jan mag vandaag een minuut extra op het toilet zitten, proficiat Jan, was iedereen maar zoals Jan.
De company policy is nu dat het niet mag. Ik begrijp het wel want het geeft bepaalde vrijheden waar mensen niet altijd evengoed mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn CTO wil er wel over meedenken. Er is ook een mogelijkheid voor sabbatical leave die ik nog op tafel kan gooien.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als het kan.
Ik heb een collega en die is naar Frankrijk verhuisd. Komt eens in de maand ofzo een keer naar Nederland en doet verder alles vanuit Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |