Dan kom ik uit op 8 a 9 op m'n werk, en dan 's avonds nog 1 na het eten maakt 10
quote:oooow, geen koffieeeeeeee, woehahaha, dan heb je zeker ook last van
Op donderdag 30 januari 2003 11:23 schreef Salvad0R het volgende:
0 !!! Koffie is op !!
ik zit vast in een aparte cirkel
zonder koffie geen actie
zonder actie geen koffie
Helpt tegen jeugdpuistjes en je wordt er niet dik van
Ik haalde tot voor kort ook makkelijk 10 bakken per dag, maar mijn maagje begon hiertegen te protesteren middels de aanmaak van overtollig zuur. Dat was niet erg prettig (=understatement ). Nu dus maar een beetje rustiger aan.
edit: Oeps, nog niet eens antwoord gegeven op de vraag uit de topictitel. Nou, 2 mokken dus. En ik ga er nu nog een halen
schatting van wat er nog gaat komen:
5 koppen 's middags + 2 's avond is 13
das niet zo'n best getal daar krijg ik vast maagzuur van dus moet ik er ergens nog eentje tussendoor drinken.
Bij elkaar lijkt het heel wat maar ik ben zo suf als een konijn na de paartijd en daar die beesten geen paartijd kennen kun je je misschien enigzins indenken hoe ik me voel. Kortom zonder bakkie slobber kom ik niet eens meer veilig thuis
Na de lunch maar aan het water om een koffiekater te voorkomen.
ik ben zwaar aan het minderen.
quote:automaatkoffie suxx, zelfs de beste automaatkoffie is nog een slap aftreksel van de lekkere espresso die ik thuis maak
Op donderdag 30 januari 2003 11:45 schreef TheAvenger het volgende:
Twee koppen, van die gore automaatkoffie bij de kapper...
Vraag je je misschien af, waarom drink je het dan? Op de een of andere manier zeg je gewoon ja als het je wordt gevraagd
quote:ambtenaar? vast wel....
Op donderdag 30 januari 2003 11:20 schreef bastardjimmy het volgende:
Zelf begin ik met het eerst kopje op m'n werk , 2 minuten nadat ik aankom (jas uit, pc aan, msn aan, krant op internet "open", loop naar koffieautomaat , en schenken maar, 2e volgt direct nadat 1e op is, 3e volgt direct nadat 2e op is, daarna wacht ik tot m'n collega's aankomen, voor de pauze zit je wel op 5 kopjes (wel van die plastic bekertjes hoor), daarna etenstijd, die vervolg je met het 6e kopje, en de laatste 4 uurtjes komen er nog 2 a 3 bij afhankelijk van je lichamelijke gesteldheid.Dan kom ik uit op 8 a 9 op m'n werk, en dan 's avonds nog 1 na het eten maakt 10
[Dit bericht is gewijzigd door Triumph_The_Insult_Comic op 30-01-2003 11:59]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |