abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8181463
Ik heb een enorm kut probleem..
Mn vriend belde me gister op met de mededeling dat die het niet meer ziet zitten.Dat wij niet bij elkaar passen.
en dat die veranderd in negatieve zin door mij. Hij heeft het van veel mensen gehoord dat die veranderd in negatieve zin en dat wil die gewoon niet.
Hij heeft het gevoel dat die in een kooitje opgevangen zit en dat die er maar niet uit mag komen.
Hij krijgt niet zoveel vrijheid en dat mist die.
Ik wil hem al die vrijheid geven maar nu pas besef ik dat dat te laat is.
Ik voel me echt zwaar klote.
moet de hele tijd huilen, denk gewoon dat het de einde van de wereld is.
Ik wil gewoon niet zn familie moeten missen, zn oma die ik gewoon beschouwde als mijn oma!
Te bedenken dat ik een weekend geleden lekker bij hem heb geslapen en dat het zo gezellig was.
Dat dat gewoon zomaar opeens kan veranderen.
ik zit hier letterlijk te huilen om dit van me af te kunnen schrijven.
Ik wil er zo graag alles aan alles aan doen om het weer goed te maken.
Desnoods gaan we een paar maanden uiteen en dat we daarna weer bij elkaar terug komen.
Het kutte aan alles is.
Dat ik hem voor Valentijnsdag een midweek eemhof heb gegeven..
Ik wil er zo graag heen met hem!
Vanavond moet ik naar hem toe om te praten.
Heb hem ookal een mail gestuurd. waarin ik heb gevraagd of die het uit gaat maken.
Anders hoef ik namelijk al hellemaal niet langs te komen.
Alle leuke gezellig beelden die wij samen hadden zie ik steeds voor me.
Lieverd als je dit leest I LOVE YOU... (sorry, ik kan je gewoon echt niet laten gaan..)
Ik heb het gevoel dat ik droom, dat het een NACHTMARRIE is!
Kan iemand mij helpen. . . ???
  donderdag 30 januari 2003 @ 10:58:44 #2
33679 Ella
Je bent uniek in de wereld
pi_8181533
een heel goed gesprek kan wonderen doen..Het gevoel van hem om in een kooitje te zitten komt ook niet van de een op andere dag dus had hij dat ook al eerder aan moeten geven.Ik denk zeker dat je vanavond naar hem toe moet gaan en praten praten praten.Opgeven is het makkelijkste,praten vaak erg moeilijk maar daarmee kom je wel heel ver..en niet alleen dan praten,maar veel praten over je gevoelens waar door de ander gewoon duidelijkheid heeft.Aan een goeie relatie moet je altijd blijven werken.
Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen,want makkelijk zal het niet zijn maar als je er allebei voor wil vechten kom je een heel eind!!
And If you ever left me, I hope I never wake up
www.longziekte.web-log.nl
pi_8181536
Veel succes in deze rottijd voor je!
pi_8181582
Laat hem gewoon gaan,... als hij echt zoveel van je houd, realiseerd hij zich dat hij je toch zal gaan missen. Ik ken het "gevangen" gevoel wel een beetje wat je beschrijft, je kan ook met hem afspreken om elkaar gewoon wat minder vaak te zien ipv iedere dag.

Ik heb dit zelf ook gehad, iedere dag weer naar me (ex)vriendin. Op een gegevenmoment heb je elkaar niks meer te vertellen en worden de irritaties groter. Je hebt dan geen tijd meer voor je vrienden, of om een keer lekker op jezelf te zijn.

Laat hem los, hij zal vanzelf terug komen, alstie echt van je houd.

If You Love Something, Let It Go,
If It Comes Back To You, Its Yours!
If It Doesn“t.... It Never Was!

Lambo of Rekt
pi_8181605
Veel succes!

Ik heb het idee dat hij er echt al uit is en dat uitmaken nog maar een formaliteit is, hoe naar het ook is. Ik dnek dat het nu een kwestie wordt van onder ogen zien wat er aan de hand is en leren van eventuele fouten. Neem niet klakkeloos aan wat hij zegt, maar denk goed voor jezelf na wat er fout en wat er goed is gegaan.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8181623
dats waar wat jullie zeggen.
Maar hij ziet het nut er niet meer van in om er voor te gaan vechten.
Het was zelf zo erg dat ik vroeg aan hem zullen we er morgen avond over praten dat die zei, nee want ik ga naar de film en ik heb geen zin om dat voor jou laten te vallen.
Ik moet zo vaak dingen na laten omdat jij het niet wilt.
Ik weet niet of het praten helpen. hij klonk vanochtend ook weer het standvastig!
pi_8181645
dat weet ik..
maar ik kan gewoon niet geloven dat na anders half jaar een relatie te hebben gehad.
dat er nu een einde aan is.
dinsdag vroeg die nog of ik voor altijd bij hem wou blijven.!
  donderdag 30 januari 2003 @ 11:07:49 #8
33679 Ella
pi_8181656
Niet opgeven dus en er voor gaan!!!
pi_8181657
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 11:05 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
dats waar wat jullie zeggen.
Maar hij ziet het nut er niet meer van in om er voor te gaan vechten.
Het was zelf zo erg dat ik vroeg aan hem zullen we er morgen avond over praten dat die zei, nee want ik ga naar de film en ik heb geen zin om dat voor jou laten te vallen.
Ik moet zo vaak dingen na laten omdat jij het niet wilt.
Ik weet niet of het praten helpen. hij klonk vanochtend ook weer het standvastig!
Sorrie,... vergeet het maar
Lambo of Rekt
pi_8181719
misschien moeten we het de tijd geven?
Ik denk niet dat het helpt maar tjah misschien mag het dan toch zo wezen..
pi_8181742
Hij heeft er echt geen zin meer in zo te horen. En je kunt iemand niet dwingen om van je te blijven houden. Leg je neer bij de feiten en leer ervan, hoe moeilijk het misschien ook is.

Hij klinkt trouwens redelijk ongevoelig en egoistisch, als ie het uit wil maken kan dat ook op een andere manier. En als ie je toch blijkt te missen, merk je dat vanzelf wel. Maar reken er niet op en ga niet zitten wachten op iemand die je wegduwt.

pi_8181749
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 11:11 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
misschien moeten we het de tijd geven?
Ik denk niet dat het helpt maar tjah misschien mag het dan toch zo wezen..
Laat gewoon niks meer van je horen,.. hoe moeilijk dat ook is, dan maak je de meeste kans dat hij je gaat missen, denk ik.
Lambo of Rekt
  donderdag 30 januari 2003 @ 11:14:51 #13
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8181756
Niet geschoten is altijd mis. Tijd, geduld en vertrouwen zijn belangrijk. Als je daarover kan praten is altijd wel een kans. Je moet niet te snel willen, geduld hebben en elkaar vertrouwen, mist een van die zal je toch vaarwel moeten zeggen.

Sterkte!

pi_8181831
[quote]Op donderdag 30 januari 2003 11:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Laat gewoon niks meer van je horen,.. hoe moeilijk dat ook is, ]

zal moeilijk gaan, we hebben afgesproken dat we het er vanavond over zouden praten.
Hij zegt dat die het niet meer ziet zitten. vervolgens vraag ik aan hem of die het uit gaat maken zecht die dat die dat nog niet weet..

pi_8181917
Bummer, maar ipv hier te zitten piekeren zou ik de pc eens uitdoen en iets doen om je hoofd helder te maken voor dat gesprek vanavond.

Trouwens, stom idee om een mailtje te sturen. Te onpersoonlijk in jou geval.

donderdag 30 januari 2003 @ 11:26:59 #16
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8181947
Lijkt me duidelijk. Loop niet zo achter hem aan, daardoor ziet hij dat hij alles kan doen wat hij wil. Laat hem maar eens goed zitten.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  donderdag 30 januari 2003 @ 11:30:06 #17
4210 Joe Gain
Is you, or is you ain't??
pi_8182004
Hij klinkt nogal boos, wat heb jij gedaan om hem zo ver te krijgen? Wat is dus jouw aandeel in het feit dat hij zich zo voelt?
*No animals were harmed during the posting of this post*
pi_8182228
Het is wel zo dat omdat je hem niet kwijt wil je hem weer min of meer gevangen wil houden, tenminste, zo zie ik het. Iemand moet uit vrije wil van je houden, anders moet je gewoon verder op zoek.
Ik ervaar min of meer hetzelfde nu, ik ben bijna nooit serieus verliefd, en nu ben het een keer, en zij wil niet (of niet 'nu', hoewel ik anders dacht). Ik geloof best dat het ooit nog wat met haar kan worden, maar ik laat haar voorlopig lopen, denk dat jij dat ook het beste kunt doen met je vriend, en over een paar maanden kijken hoe het er dan voor staat.
pi_8182895
Belangrijkste is nu dat er snel duidelijkheid komt.

Als je word afgescheept met de woorden ik moet er over nadenken en ik heb even rust nodig etc. Dan krijgt hij wel zijn rust maar jij niet!
Ben in de zelfde situatie geweest met mijn (toenmalig) meisje. En geloof me niet willen eten of slapen is ook niet alles.
Hou je hooguit 2 dagen vol.

Dus gewoon erachter komen wil hij het uitmaken of is dit nog met een gesprek recht te breien?
Als het uit is gaat het zwaar worden maar dan is er duidelijkheid en het is niet de einde van de wereld ook al voelt het wel zo.

Laat hem over zijn gevoelens praten, het klinkt een beetje als bindingsangst namelijk.Maar zorg ervoor dat er snel duidelijkheid komt.

Ik hoop dat alles goed voor je zal uitpakken

Forza Alfa Romeo!
pi_8183010
klopt hij zegt dat die daar ook last van heeft.
maar ik bedoel we hebben nu ander half jaar.
de laatste maanden gingen steeds beter (voor mijn gevoel).
en ik had beloofd meer naar zn vrienden mee te gaan vondt het ook steeds leuker.
maar hij zegt dat die een eigen persoonlijkheid wil hebben en dat heeft die zo niet.
altijd ben ik mee etc.
als die vraagt of die mag kaarten reageer ik in eerste instantie niet kwl omdat het op een dag is dat we meestal iets anders doen.
en dan de volgende x probeer ik wel goed te reageren en dat is het weer dat ik hem niet vrij laat.
terwijl ik dat echt wel wil.
maar hij denkt dat er nu nixs meer aan te redden is.
Voor mijn gevoel heeft die de moed opgegeven.
pi_8183070
ik krijg geen mail terug,
Zal ik hem een lief kaartje sturen met een gedicht?
  donderdag 30 januari 2003 @ 12:46:31 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8183088
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 11:30 schreef Joe Gain het volgende:
Hij klinkt nogal boos, wat heb jij gedaan om hem zo ver te krijgen? Wat is dus jouw aandeel in het feit dat hij zich zo voelt?
Ja, dat was ook mijn eerste reactie.
Ik vroeg me ook af wat er gebeurt is, waardoor hij zo boos kan zijn.

In je laatste post staat idd ook wel dat jij altijd met alles mee gaat. Misschien is dat het wel waar hij niet goed van wordt.
Ik moet eerlijk zeggen dat uit zijn 'toon' ik niet veel goeds meer haal. Hij klinkt redelijk definitief.

pi_8183157
Beste is toch dat je met hem gaat praten.
Laat duidelijk voelen wat jij voelt voor hem.
(Als je dat al niet gedaan hebt, maar it never hurts)

Maar nogmaals als het over is en hij wil duidelijk laten blijken dat het over is kan je het alleen maar accepteren. Liefde moet altijd nog van 2 kanten komen.
Hoe oneerlijk het ook soms is.

En dit klinkt hard maar het is beter als je weet waar je aan toe bent.
Maar ga eerst dat gesprek nou maar aan ok?

Forza Alfa Romeo!
  Voormalig Sport Koningin donderdag 30 januari 2003 @ 12:53:07 #24
35237 Nuongirl
pi_8183179
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 12:45 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
ik krijg geen mail terug,
Zal ik hem een lief kaartje sturen met een gedicht?
Nee, ik denk dat je hem gewoon even met rust moet laten, hoe moeilijk dat ook is, anders is het wel erg opdringerig wat je doet
Wacht nou maar tot vanavond
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_8183197
oke thx!
  donderdag 30 januari 2003 @ 12:57:31 #26
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8183235
sorry hoor maar hij wil et dus uit make omdat ander gaste zegge dat hij verandert is en niet eens om dat hij zelf probleme met jouw heb WAT EEN KUT REDE MAAR GEOd dat is mijn mening wees blij dat je van die zakke wasser af ben veel sterkten verder
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_8183284
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 12:57 schreef kikkerlikker het volgende:
sorry hoor maar hij wil et dus uit make omdat ander gaste zegge dat hij verandert is en niet eens om dat hij zelf probleme met jouw heb WAT EEN KUT REDE MAAR GEOd dat is mijn mening wees blij dat je van die zakke wasser af ben veel sterkten verder
perfect verwoord. omdat anderen het zeggen , kapt hij met de relatie .. niet erg getuigend van een karakter zou ik zeggen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_8183287
dr zijn veel mensen die dat tegen hem hebben gezegd.
en hij heeft er over nagedacht en vindt dat zelf ook!
  donderdag 30 januari 2003 @ 13:04:43 #29
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8183342
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:01 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
dr zijn veel mensen die dat tegen hem hebben gezegd.
SO FUCKING WHAT?!! en waar bemoeie die losers der eige mee trouwens ik ben het eens met die gozer hier bove et geteuigt niet van karatker dat die ex van jou daar naar luisterd
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:01 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
en hij heeft er over nagedacht en vindt dat zelf ook!
wel ja loop die klojo nog effe te verdedege ook als hij zxe vriende belangrijker vind als jouw dan gaat ie maar lekker met hun in het bubbelbad van center parks die pis nicht
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_8183343
Geef je hem d ekans ook alleen met zijn vrienden dingen te doen? Ik lees over dta je mee gaat naar zijn vrienden en dat hij toestemming vraagt om te gaan kaarten en dat je dat niet okay vindt. Dat klinkt niet alsof je hem de kans geeft om naast jullie relatie zijn eigen dingen te kunnen blijven doen. Klopt dat?

want dan kan ik me voorstellen dat ie wel van jou houdt maar zicchzelf teveel kwijtraakt. En dat ie dat niet meer trekt.

pi_8183489
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:04 schreef Ripley het volgende:
Geef je hem d ekans ook alleen met zijn vrienden dingen te doen? Ik lees over dta je mee gaat naar zijn vrienden en dat hij toestemming vraagt om te gaan kaarten en dat je dat niet okay vindt. Dat klinkt niet alsof je hem de kans geeft om naast jullie relatie zijn eigen dingen te kunnen blijven doen. Klopt dat?

want dan kan ik me voorstellen dat ie wel van jou houdt maar zicchzelf teveel kwijtraakt. En dat ie dat niet meer trekt.

dat klopt ik heb dat een tijd gedaan.
vorige week hadden we ook een gesprek en daarin heb ik hem beloofd om daarin veranderingen in aan te brengen.
ik claim hem veelste veel dat is een slechte eigenschap van mij.
ik heb het namelijk zelf niet in de gaten dat ik dat doe!
Maar hoe kan ik het nu nog redden??
pi_8183522
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:13 schreef ochtend-prinsesje het volgende:

[..]

dat klopt ik heb dat een tijd gedaan.
vorige week hadden we ook een gesprek en daarin heb ik hem beloofd om daarin veranderingen in aan te brengen.
ik claim hem veelste veel dat is een slechte eigenschap van mij.
ik heb het namelijk zelf niet in de gaten dat ik dat doe!
Maar hoe kan ik het nu nog redden??

Dat ligt aan zijn gevoel. Ik kan het me ook voorstellen als ie het echt niet meer ziet zitten, je kunt hem niet dwingen om verder te gaan.

Maar wat er ook gebeurt, jij zult toch moet leren om mensen los te laten. Anders krijg je met hem of de volgende weer hetzelfde probleem.

pi_8183567
ik zie gewoon niet hoe ik dat kan doen?
  donderdag 30 januari 2003 @ 13:18:51 #34
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_8183569
zodan!!!
Dit lijkt wel precies de situatie waar ik een paar jaar geleden inzat!!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_8183637
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:18 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
ik zie gewoon niet hoe ik dat kan doen?
Wat kan doen? Mensen loslaten? Misschien moet je je daarvoor eerst beseffen waarom je per se wilt dat hij alles met jou samen doet.
Heb je daar enig idee van?
pi_8183795
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wat kan doen? Mensen loslaten? Misschien moet je je daarvoor eerst beseffen waarom je per se wilt dat hij alles met jou samen doet.
Heb je daar enig idee van?

denk dat ik bang ben dat ik mensen anders kwijt raak.
en ik vindt het gezellig om alles samen met mn (ex) vriend te doen
pi_8183894
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:29 schreef ochtend-prinsesje het volgende:

[..]

denk dat ik bang ben dat ik mensen anders kwijt raak.
en ik vindt het gezellig om alles samen met mn (ex) vriend te doen

Ja, natuurlijk is het gezellig om dingen samen te doen. Maar het is ook leuk om dingen te doen als jngens/meisjes onder elkaar. Hoe zit het dna met jouw vriendinnen?

En je raakt duidelijk dus eerder mensen kwijt als je ze verstikt dna wanneer ze hun eigen leven er bij hebben. Gun die ander zijn eigen dingetjes.

Bovendien kan een relatie altijd uitgaan. En waar ben je dan? Je deed altijd alles samen en dus valt je hele leven weg en moet je weer opnieuw beginnen. Terwijl je als je al je eigen leven naast je relatie hebt, makkelijker verder kunt gaan. Plus dat het ook een stukje aardiger is tegenover je vrienden.

pi_8183969
ik heb een hele tij dgeen vrienden gehad wel geprobeerd,
maar het waren geen echte vrienden!
Ze wouden me niet meer als je dat zo moet zeggen.
nu ben ik vriendschappen aan het opbouwen.
maar goed ik had mn vriend dus heel erg nodig om op gang te komen.
en nu is het weg.
Weet jij of ik het nog redden kan?
dat ik zo mn best kan doen, dat ik hem niet claim?
dat die dat ook geloofd en mij die kans ook wil geven?
pi_8184048
Ik lees al een uurtje mee en mis nog een antwoord. Hoe vaak heb je al beterschap beloofd, ochtend-prinsesje? Als jullie al vaker voor deze situatie hebben gestaan, dan zal hij je vanavond minder snel nog een kans geven...
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_8184051
Daar kan ik niks over zeggen, het gaat er om hoe je vriend het voelt. Als hij het echt niet meer ziet zitten, kun je hem ook niet dwingen, hoe graag je ook zou willen. En eerlijk gezegd snap ik best dat ie zulk soort claimgedrag niet trekt.

Verdre denk ik dat je moet proberen om wat zelfstandiger te worden. Waarom heb je je vriend nodig om vrienden te maken? Maak wat van je eigen leven, creer een eigen vriendenkring. Dan voel je vast ook minder drang om hem (of je volgende vriend) zo te claimen.

Voormalig Sport Koningin donderdag 30 januari 2003 @ 14:04:39 #41
35237 Nuongirl
pi_8184459
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:36 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
ik heb een hele tij dgeen vrienden gehad wel geprobeerd,
maar het waren geen echte vrienden!
Ze wouden me niet meer als je dat zo moet zeggen.
nu ben ik vriendschappen aan het opbouwen.
maar goed ik had mn vriend dus heel erg nodig om op gang te komen.
en nu is het weg.
Weet jij of ik het nog redden kan?
dat ik zo mn best kan doen, dat ik hem niet claim?
dat die dat ook geloofd en mij die kans ook wil geven?
Je had je vriend heel erg nodig om op gang te komen om nieuwe vrienden te maken ?
Dat klinkt wel een beetje raar eerlijk gezegd, net alsof hij alleen daar voor was, al zal je dat waarschijnlijk niet zo bedoelen.
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  donderdag 30 januari 2003 @ 14:37:42 #42
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_8184954
Kop op meid!

Het goede doel: Alles geprobeerd

Ik heb geen afscheid durven nemen
Want afscheid nemen dat doet pijn
Ik wilde je niet echt verlaten
Maar even op mezelf zijn
Om na te kunnen denken, uit te zoeken,
bij te tanken
En om te ontdekken of ik nog van je hou
Hoewel ik steeds aan je moest denken
Ben ik toch bij je weggegaan
'k Had geen behoefte aan een ander
Maar 'k wou alleen bij jou vandaan
bij te tanken
En om te ontdekken of ik je missen zou

refr.:
Alles geprobeerd om jou maar te vergeten
Overal geweest en ik sliep met iedereen
Nooit geaccepteerd dat ik steeds heb
geweten
Van jou hou ik het meest,
ik kan er niet omheen
Zonder jou ben ik alleen

Ik wil weer dag en nacht bij jou zijn
Ik ben nu alle twijfels kwijt
Ik ben wat langer weggebleven
Maar ik gebruikte al die tijd
bij te tanken
En om te ontdekken hoeveel ik van je hou

refr.
Ik wou je niet verlaten
Ik sloeg niet op de vlucht
Ik had alleen behoefte
Aan wat frisse lucht

Voor mij erg herkenbaar, ik hoop dat het goedkomt!

don't you know my tears will cause an inferno
pi_8187753
Precies hetzelfde meegemaakt, alleen dan met mijn vriendin. Niet dat ik veranderd was ofzo, maar dat het van de ene op de andere dag kwam. Nou ja, binnen 2 dagen.

Relatie stuk na 2.5 jaar (totaal niet verwacht)

Niks helpt helaas. Ik wens je heel veel sterkte alvast.

vrijdag 31 januari 2003 @ 09:12:28 #44
16976 Fling
Fan o' man
pi_8199437
Hoe is het gegaan gisteravond, ochtend-prinsesje?
  vrijdag 31 januari 2003 @ 09:58:42 #45
33679 Ella
pi_8199821
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 09:12 schreef Fling het volgende:
Hoe is het gegaan gisteravond, ochtend-prinsesje?
Ja ik ben ook benieuwd..How's life now??
pi_8199835
Ik hoop dat het gisteren positief is uitgevallen voor je.
Ik heb de hele topic gelezen en er kwam bij mij 1 gedachte telkens naar boven, hij laat zich teveel beinvloeden door zijn vrienden.
Tuurlijk heeft hij een punt als hij vind dat hij zijn vrijheid gedeeltelijk mist maar wat ik begrijp is hij daar vooral op geantendeerd door zijn vrienden.
Die hem ook nog eens "verandert" vinden.

Helaas kunnen vrienden een grote invloed hebben en daarom hoop ik echt dat hij genoeg van je houd en er samen met jou uit wilt komen.
En niet door wat zijn vrienden ervan zeggen of vinden.

Laat je het ons weten?
Succes meisje!

vrijdag 31 januari 2003 @ 10:18:46 #47
13075 Big_M
 ziet ze vliegen :-)
pi_8200049
Je weet wat ze zeggen over dit:

You love something? Let it go...
If it comes back to you, its yours!!!....
If it doesn“t.... It NEVER was!

""Takeoffs are optional, landings are mandatory" (James McLaughlin)"
  vrijdag 31 januari 2003 @ 10:25:59 #48
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_8200143
Damn, ik lees echt letterlijk het verhaal wat ik heb meegemaakt! Echt vrijwel geen verschil - alleen was ik in deze partij 'je vriend'.

Ps, we zijn hier uitgekomen (na veel moeite), maar dit betekende een mentaliteitsverandering bij ons beide - van haar kant dat ze me echt moest leren los te laten, en van mijn kant dat ik de relatie niet als iets zag wat me belemmerde in mijn vrijheid, maar iets wat mij juist gelukkig laat voelen.

[Dit bericht is gewijzigd door haarb0l op 31-01-2003 10:31]

pi_8200304
quote:
If You Love Something, Let It Go,
If It Comes Back To You, Its Yours!
If It Doesn`t.... It Never Was!
Spijker op z]n kop, suc6 iig
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_8200318
tis uit!hey,
t gaat supper kut!
Echt heel erg!
ister toen ik bij hem thuis was ben ik in zn bed gegaan en gewacht.
Ik moest gewoon nog even in zn bed liggen!
Toen kwam die boven en ging die heel lief naast me liggen.
Ik heb wel een uur liggen huillen.
ik gevraagd WAAROM??
hij zei dat die gewoon rust wou.
vrijgezel wou zijn en dat die gewoon leuke dingen wou doen, en dat kon niet met mij.
want ik claimde hem te veel.
stiekem huilde die ook mee, en toen kwam het hoge woordt dr uit ik mag niet huillen zei die want ik wil me zo graag groot houden!
HIj zei dat die heel veel van me hield en dat ik een speciaal plekje in zijn hart zou krijgen.
later heeft die gevraagd of ik onze vriendschapring om wou houden, want hij wou toch nog heel graag vrienden blijven.
Maar had nu gewoon tijd nodig.
later ging die eten halen.
toen heb ik aan zn ouders een brief geschreven en in hun bed gelegd, gewoon om te bedanken enzovoort.
later heb ik erwin een brief gelezen die heb jij geloof ik ook gelezen eh?!!
toen gingen we samen eten en ik kon geen hap door mn keel krijgen ik was verdrietig..
elke x ging die me troosten en nam die me in de armen dat was zoooooo lief eh!
na eten zei die dat ik op de bank moest gaan liggen, toen ging die alles afruimen.
en later kwam die lekker bij me liggen op de bank!
ik moest zelfs overgeven ik was zo bang en verdrietig tegelijk!
we hebben afgesproken dat we over een hele lange tijd als die er aan toe is weer samen een film gaan kijken en dat ik gewoon langs kom bij zn ouders!
thuis bij hem hebben we afscheid genomen.
met een zoen!
toen zijn we samen naar landstede gegaan want was open dag.
zo raar loop je daar en dan geef je elkaar nog steeds een hand.
een vriend van hem was ook mee en die wist volgens mij niet goed hoe die dr op moest reageren!
later had die me naar huis gebracht, en vroeg die of ik nog even wou blijven zitten in de auto.
dat deed ik en daar hebben we weer afscheid genomen weer met een zoen en met een helleboel tranen.
voor de allerlaatste x dat ik hem mocht zoenen!!
hij bleef nog even een tijdje wachten op de parkeerplaats.. gewoon om afscheid te nemen denk ik?!
vanochtend had die een smsje gestuurd.
dat die gelijk naar huis was gegaan en de hele avond had gehuild en geschreeuwd.
hij had zo'n pijn (net als ik die heb) en wist gewoon niet WAAROM.
had sluitte af met dat die hoopte dat het ooit weer goed zou komen.
hij vondt de brief heel lief.
Ik ben zo bang eeem!!
ik mis hem zo erg.
mn moeder zegt dat het een test is.
een test om te kijken of we zonder elkaar kunnen.
ik vindt het heel moeiijk.
en heb stiekem in mn achter hoofd zitten dat ik morgen ochtend vroeg naar hem toe ga en dan lekker bij hem in bed ga verder slapen.
Maar ik denk dat ik dat niet mag doen.
Ik houd zo zielsveel van die jongen en nu............
nu is het voorbij..
  vrijdag 31 januari 2003 @ 10:38:19 #51
44747 Eigenbehuizing.nl
Kleinebehuizing.nl before...!!
pi_8200331
Leer eens ENTEREN, Slecht leesbare posts, misschien dat ik je dan wil helpen
[b][/b][br][url=http://www.studiostoer.tk]Studio Stoer[/url][br]De tijd is een middel waarmee de natuur voorkomt dat alles tegelijk gebeurt.[br]
  vrijdag 31 januari 2003 @ 10:43:57 #52
16976 Fling
Fan o' man
pi_8200409
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 10:38 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:
Zout alsjeblieft op uit dit topic, dat kind zit echt niet op zo'n reactie te wachten nu.

On-topic: Meisje toch, wat een verdriet. Sterkte de komende tijd. {{knuffel}}

pi_8200440
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 10:38 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:
Ze heeft anders best veel geenterd zeikerd! Ik ben ook niet weg van dergelijke schrijfstijl, maar zeg dan hier gewoon niks en houd dergelijke opmerkingen lekker in dat topic!

ontopic: Ochtendprinsesje, ik denk dat je toch je best moet doen even afstand van hem te houden; hem niet opzoeken. Als ik het zo hoor geeft hij wel degelijk nog veel om je en zal hij je vanzelf terug opzoeken als hij daar behoefte aan heeft. Geef hem nu even de tijd die hij blijkbaar nodig heeft. Sterkte meis!

[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 31-01-2003 10:48]

Please, find my happy place!
pi_8200450
meisje *geeft knuffel*, heel veel sterkte voor jou! En wat je ook doet hiermee, en met eventuele pogingen hem terug te winnen, let goed op jezelf! En als hij echt van je houdt komt het vast goed....
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
pi_8200548
Ik heb hem ook gevraagd of die me wou bellen of wou opzoeken als die me miste.
maar dat wou die niet omdat het dan alleen maar erger zou worden!
WAAROM WAAROM moet mij dit over komen.
ben gewoon echt ZIEK van liefdesverdriet.
ik voel zo enorme pijn.
Maar wat wil je als je elkaar elke dag gewoon zag. .
Ik heb het gevoel dat ik nix meer aankan.
het liefst zou ik een halfjaar in mn bed willen liggen!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 10:55:41 #56
13075 Big_M
pi_8200572
Ik weet hie je je voelt
Maar zet hem niet teveel onder druk en laat hem even met rust, pas dan kan hij je gaan missen en zal hij er eventueel achter komen dat hij je mist!
pi_8200606
hoe lang duurd dat?
Ik ben bang dat die me wel gaat missen, maar dat het zo over is!
pi_8200648
denk dat die te veel dingen heeft waardoor die dr geen tijd voor heeft
pi_8200691
waarom die je hand vastpakt is omdat ie om je geeft, maar hijwil het niet erger maken dan dat de pijn al is.
Voorlopig gaat hij nu dingen voor zichzelf doen, dat moet jij doen. Zoals je moeder zei, het is een test of jullie 'zonder' elkaar kunnen, idd het zal zich vanzelf wijzen. Hij wil gewoon vrijgezel zijn , maar hij heeft er zo'n moeite mee dat hij zou pijn doet.
Dat hij het uit heeft gemaakt, "omdat zijn vrienden hem zien veranderen" is klote, maar tegelijk begrijpelijk (been there) omdat het heel klote is als mensen je ZIEN veranderen in een negatieve zin...
voor de rest, ga dingen doen, ga een end lopen (en dan bedoel ik een end een aantal km ofzo) ga sporten (boksen ofzo) alleen op die manier kan jeje zogenoemde agressie kwijt die ontstaat bij dit soort pijn (geloof me , het werkt) voor de rest, sterkte....
  vrijdag 31 januari 2003 @ 11:31:59 #60
13075 Big_M
pi_8201047
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 10:57 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
hoe lang duurd dat?
Ik ben bang dat die me wel gaat missen, maar dat het zo over is!
Tijd is erg moeilijk te bepalen! Eigenlijk is het zelfs nooit met zekerheid te zeggen... Dat hij je gaat missen is zeker, maar zelf kun je ook het e.e.a. doen:
Als jij erg veel contact probeerd te zoeken zal hij er sneller genoeg van hebben. (met alle gevolgen van dien!)
Als jij helemaal niets van je laat horen zal hij je "vergeten". Het is dus belangrjik om een tussenweg te zoeken.
Bel hem voor het begin dus B.V. 1x in de week, het is moeilijk maar je zult zien dat hij je dan echt gaat missen!

Verder weet ik dus niet hoe oud jullie zijn, en hoe lang jullie iets gehad hebben. waren er al onenigheden tussen jullie? (bv ouders)

Voor een gesprek ofzo mag je me altijd mailen of toevoegen op MSN!
mijn mailadres staat in mijn profiel.

pi_8201667
*zit hier op haar werk met een brok in haar keel*

ik weet hoe je je voelt....
als ik jou was zou ik lekker op bed gaan liggen met heel veel eten om je heen en een tv met allemaal zoetsappige kut films

verder zal je gevoel van 'dit kan gewoon niet!' vanzelf minder worden
geloof me maar...

vrijdag 31 januari 2003 @ 12:56:35 #62
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_8202308
Ik ken het gevoel meisje. Zit zelfs met hetzelfde. Mijn vriendin is er vorige week na ruim vier jaar echt meegekapt. En ik hou nog zo donders veel van haar.
Ik zou op dit moment alles willen weggooien als ik daarmee haar terug zou krijgen.

Maar ze wil niet meer, leg er te veel vast zei ze.

Ik weet ook niet waarom ik dit nou hier in zet. Misschien om te laten zien dat je niet de enige bent.

wanking in the shower has a drawback, now the rain makes me horny
pi_8202661
Inderdaad klotuh om te horen..
Denk dat er veel personen op dit forum een soortgelijke ervaring heeft (ik iig wel)

Hoop....ja kijk dit is een gevaar wat je kan slopen. Je kan wel hopen zo van misschien mist zij/hij mij en komt het tussen ons nog wel goed.
Reken er maar niet teveel op,natuurlijk mag je hopen maar denk er niet teveel aan elke dag. Dus niet elk uur elke minuut van de dag want dan ga je er aan onderdoor.

Ga naar vrienden en vriendinnen toe maar ga er veel over praten dat helpt! serieus..
Luister naar jouw favo muziek. Punt is: doe iets waar je met je gedachten ergens anders bent.

Het leven is te kort om eeuwig bij dingen stil te staan en ook al had het zo mooi kunnen zijn houd de goede en leuke momenten en denk daaraan in mindere momenten in je leven. Kijk niet teveel achterom maar ook vooruit.
Het komt allemaal wel goed

Hoe heet dat oud spreekwoord?

''op ieder potje past een dekseltje''

Sterkte meid!

Forza Alfa Romeo!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 18:53:37 #64
45788 marc20
Love sucks.....
pi_8209208
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt... Mijn vriendin ging op vakantie, een week elkaar niet gezien, de zondag(nacht) erna wel, alles toppie. Dinsdag beetje ruzie over de vakantie, en vrijdag was het uit... Met de melding dat ze het allemaal niet meer wist enzo, wat ze met me aanmoest.... En dat terwijl ze die zondag nog zei dat ze me echt NOOOOOOOOIT kwijtwilde... Ik kan het gewoon nog steeds niet snappen, het is nu 2 weken geleden
  Moderator vrijdag 31 januari 2003 @ 20:23:04 #65
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8210773
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:53 schreef marc20 het volgende:
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt... Mijn vriendin ging op vakantie, een week elkaar niet gezien, de zondag(nacht) erna wel, alles toppie. Dinsdag beetje ruzie over de vakantie, en vrijdag was het uit... Met de melding dat ze het allemaal niet meer wist enzo, wat ze met me aanmoest.... En dat terwijl ze die zondag nog zei dat ze me echt NOOOOOOOOIT kwijtwilde... Ik kan het gewoon nog steeds niet snappen, het is nu 2 weken geleden
Mja, bij mij is t anderhalve maand geleden, maar ging was ook in een periode van 2 weken uit. En zelfs toen dat er op aankwam zei ze dat ik perfect voor haar was, maar tegelijkertijd dan wel verliefd op iemand anders zijn en dat niet tegen mij zeggen

T erge is dat ik niet kan vergeten hoe ze die 2 jaar was. Ze was zo geweldig, en ik vind het ook heel moeilijk om te realiseren dat ze op t laatst zo keihard met tranen in dr ogen kon liegen Ik kan gewoon niet geloven dat et lieve zachtaardige meisje (want zo ken ik dr) toch eigenlijk zo'n icequeen kan zijn...

Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 1 februari 2003 @ 01:57:12 #66
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_8216192
da's knap kut

Je zag het aankomen. Je weet ook waarom het uit is. Toch is er nog een kleine kans op een happy end. Mits JIJ verandert.

Wat ik opmaak uit het topic is dat jij zoveel mogelijk samen met hem wilde zijn. Je claimde al zijn tijd. Daar werd je partner behoorlijk gek van.

Hij wilde meer vrijheid in zijn doen en laten. En om dat te bereiken maakte hij een einde aan jullie relatie, ondanks dat jullie van elkaar houden.

En daar sta je dan.

Als je hem terug wilt, dan moet je kunnen laten zien dat je hem zijn eigen leven gunt. Laat dus zien dat je een goede (gewone) vriendin kan zijn. Zie elkaar eens in de week. Maak geen opmerkingen als hij uitgaat met anderen, maar wens hem veel plezier. Zoals eerder gezegt: Laat hem los.

Maak duidelijk dat je werkt aan het loslaten. Ga niet akkoord als hij voorstelt elkaar "even" niet te zien. "Even" wordt al snel "te lang".

Het is nu hard werken voor je: Je claim-gedrag afleren, een vriendschap in stand houden, en je emoties leren bedwingen. Maar het is het waard!

Mijn vroegere relaties zijn stukgelopen op mijn claimgedrag. Mijn huidige vriendin heeft vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ze op veel gebieden haar eigen leven wilde leiden. In het begin was dat heel vreemd en moeilijk voor mij, maar nu kan ik slechts zeggen dat ook ik me er erg goed bij voel. We overleggen over wat we samen doen, en wat we alleen of met anderen doen.

Veel succes de komende tijd!

zaterdag 1 februari 2003 @ 08:22:09 #67
33679 Ella
pi_8217426
Het enige wat ik je nu kan geven is vanaf deze kant een hele dikke knuffel en hoop dat het snel wat beter met je gaat.Meisje...je kan het!
pi_8217818
Bedankt allemaal voor jullie reactie!
Ik hoop dat het ooit nog goed komt, al denk ik dat dat niet het geval is!
Ik zou wel graag heel graag zelfs met hem vrienden worden maar ik weet dat dat ook nog heel lang kan duren.
ik voel me supper maar dan ook echt supper kut.
tis nu twee dagen geleden en het gevoel is nog even hevig.
ik mag het niet zeggen maar ik ben gister stiekem naar hem toe geweest!
Gewoon voor de laatste x afscheid nemen en ook van de sexs!
Ik kan er gewoon echt niet bij met mijn verstand, t lukt me gewoon niet.
ik ga nu proberen een eigen leven te leiden.
meer contacten te maken. en op een sportclub gaan.
dat laatste doe ik alleen voor de solialecontacten ik wil kijken of de sport wat voor me is omdat ik dan een bezigheid heb!
iedereen die in het zelfde scheutje zit wil ik succes-6 wensen.
Ik weet wat jullie doormaken!!
pi_8218504
Tuurlijk komt het goed meisje..
Misschien niet met die persoon maar je moet doorgaan

Je ziet het alleen nog niet....
Leven lijkt een duik te nemen maar het komt goed,zo moet je altijd maar denken.

Forza Alfa Romeo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')