Ik heb een pittige mening over users die pochen met likes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De fipo heeft meer likes dan de OP.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mensen die de OP liken gaan akkoord met de regels.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een argument wat tegen PSV in de CL pleit is dan wel weer dat ze in de EL wat makkelijker coëfficientenpunten bij elkaar kunnen spelen dan in de CL, al levert kwalificatie wel 0,8 voor de bonus opquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/europee(...)ons-league~a8e8ee9b/
We zijn hier geen helpdesk. We verwachten hier op Tweakers dat je eerst zelf onderzoek...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn daarom al die mods vertrokken en Fugue op #ANONIEM?
Ben nergens een nieuwe policy tegen gekomen waar ik mee akkoord moest gaan.
Als PSV 4e wordt (en wel minimaal 2e in de EL) is dat inderdaad lastig, maar als je minimaal derde wordt is dat geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een argument wat tegen PSV in de CL pleit is dan wel weer dat ze in de EL wat makkelijker coëfficientenpunten bij elkaar kunnen spelen dan in de CL, al levert kwalificatie wel 0,8 voor de bonus op
Posten is akkoord gaan met de policyquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die de OP liken gaan akkoord met de regels.
Op naar het Coco topic.
Je bedoelt @#ANONIEMquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Posten is akkoord gaan met de policy
2020 genot.quote:Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
Wat een nazi praktijkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Posten is akkoord gaan met de policy
Ja, dat leek mij ook wel wat voor NEC.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef TLC het volgende:
Ah jammer, Cristiano Ronaldo wil naar Manchester City, ik had gehoopt 'em in de eredivisie te zien spelen![]()
Dat zal feest geven bij wedstrijden tegen Man United.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef TLC het volgende:
Ah jammer, Cristiano Ronaldo wil naar Manchester City, ik had gehoopt 'em in de eredivisie te zien spelen![]()
Iets voor Feyenoord geweestquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef TLC het volgende:
Kalmeer eens even.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt niet. Opdonderen met die kneus.
Een bepaald deel van het Feyenoord publiek zou het geweldig vinden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt niet. Opdonderen met die kneus.
Begrijpelijk als je de hele dag in de fabriek hebt gewerkt. Je moet toch ergens je frustraties kwijt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:24 schreef Coco het volgende:
De wedstrijd is nog niet begonnen maar user @:scrummie is nu al woedend.
Gelukkig hebben we nieuwe policyquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Begrijpelijk als je de hele dag in de fabriek hebt gewerkt. Je moet toch ergens je frustraties kwijt.
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nieuwe policy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |