Kan ook zomaar.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
Botic
Volgende ronde tegen Bagnis
Vannacht tegen 1 uur op Eurosport / discoveryquote:Op donderdag 2 september 2021 15:26 schreef Dazalbest het volgende:
Wanneer is Griek tegen Djok, zal wel worden uitgezonden toch?
Maar sjonge.... dan slaap ik tochquote:Op donderdag 2 september 2021 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Vannacht tegen 1 uur op Eurosport / discovery
Sowieso de voornamen van onze beste mannelijke tennissers.quote:
Martin Verkerkquote:Op donderdag 2 september 2021 15:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sowieso de voornamen van onze beste mannelijke tennissers.
Botic, Tallon en dan hebben we in de dubbel nog Jean-Julien
Waar is die goede oude tijd gebleven waarin tennissers nog gewoon Robin heetten
Nu is Jaxx 1 van de populaire namen.....krijgen we over 20 jaar.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Stefanos Tsitsipas wint wedstrijd op US Open, maar krijgt boegeroep over zich heen: “Ik doe niets verkeerd”
Stefanos Tsitsipas (ATP 3) heeft zich geplaatst voor de derde ronde van de US Open. De Griek versloeg in de tweede ronde op het hardcourt in New York de Fransman Adrian Mannarino (ATP 44) in vier sets: 6-3, 6-4, 6-7 (4/7) en 6-0. De wedstrijd nam 2 uur en 45 minuten in beslag.
Tsitsipas, die in de eerste ronde met veel moeite Andy Murray uitschakelde, treft de 18-jarige Spanjaard Carlos Alcaraz (ATP 55) als volgende tegenstander. Tegen Murray zorgde de Griek wel voor ophef door twee keer een minutenlange pauze te pakken. Dat zorgde voor frustratie bij de Schot, die Tsitsipas “een bedreiger” noemde.
Tegen Mannarino gebruikte de nummer drie van de wereld opnieuw zijn recht op een pauze, wat hem boegeroep van het publiek opleverde. Nadien gaf hij echter geen enkele game meer prijs in de beslissende vierde set. “Ik heb van kleren gewisseld”, reageerde Tsitsipas op het veld. “Ik vond het nodig om mezelf opnieuw fris te voelen.”
Joop Bos, Sander Groen.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tsja als het mag, moeten mensen niet zeiken.quote:
Zo'n dixie in de hoek van de baan, hoeven ze ook niet ver te lopenquote:Op donderdag 2 september 2021 18:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Tsja als het mag, moeten mensen niet zeiken.
Misschien moet je dan de regels veranderen, alleen medical time out of een sanitaire stop (maar dan wel begeleid)
Murray nam pas geleden ook elke keer een uitgebreide pauze wat hem de wedstrijd opleverde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |