abonnement Unibet Coolblue
pi_201908537
Ligt het aan mij of wordt de saus op de burger bij de mac en BK steeds minder.

KFC niet geprobeerd want daar eet ik alleen kip
pi_201908674
BK is 25 minuten van mij vandaan met de auto ;(
Ik heb echt maar een paar keer in m'n leven bij de BK gegeten.

Mac is al jaren hetzelfde dus meh

Zinger Stacker bij KFC is _O_
Burger is super groot en de saus die er op zit is :9~
pi_201930396
Gisteravond Mac want dochter had haar zwemdiploma gehaald.

Één van de weinige keren dat ik mijn bestelling compleet had gekregen *O* En het was ook nog heerlijk warm. Wat me wel opeens opviel is dat ze bij de Mac veel gestructureerder werken dan bij de BK. Bij BK wordt het algauw een chaos als het druk is en bij de Mac loopt het altijd lekker door. Ik vind ook dat het personeel bij de BK er over het algemeen ongemotiveerd uit ziet. Ze sloffen maar heen en weer tussen de kassa en de burgers/friet. Er zit echt geen enkele pit in.

[ Bericht 16% gewijzigd door Sunshine1982 op 28-10-2021 13:06:21 ]
pi_201934743
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 12:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gisteravond Mac want dochter had haar zwemdiploma gehaald.

Één van de weinige keren dat ik mijn bestelling compleet had gekregen *O* En het was ook nog heerlijk warm. Wat me wel opeens opviel is dat ze bij de Mac veel gestructureerder werken dan bij de BK. Bij BK wordt het algauw een chaos als het druk is en bij de Mac loopt het altijd lekker door. Ik vind ook dat het personeel bij de BK er over het algemeen ongemotiveerd uit ziet. Ze sloffen maar heen en weer tussen de kassa en de burgers/friet. Er zit echt geen enkele pit in.
Eens. Veel minder gemotiveerd. Erg jammer want BK is wel heel lekker.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 oktober 2021 @ 20:02:18 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201934901
Nu toch maar eens de vernieuwde BigMac geprobeerd vorige week (had tenslotte een bon). Tja. Wat er nu nieuw aan is. :+
Nou ja het was weer even geleden :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:06:41 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201934976
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 12:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gisteravond Mac want dochter had haar zwemdiploma gehaald.

Één van de weinige keren dat ik mijn bestelling compleet had gekregen *O* En het was ook nog heerlijk warm. Wat me wel opeens opviel is dat ze bij de Mac veel gestructureerder werken dan bij de BK. Bij BK wordt het algauw een chaos als het druk is en bij de Mac loopt het altijd lekker door. Ik vind ook dat het personeel bij de BK er over het algemeen ongemotiveerd uit ziet. Ze sloffen maar heen en weer tussen de kassa en de burgers/friet. Er zit echt geen enkele pit in.
Klopt, dat valt idd op, en dat is jammer want hun burgers zijn veel lekkerder :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201935614
Burgers zijn echt veel lekkerder bij de BK en ik denk echt dat er veel meer uit te halen valt.

Op Zuidplein in Rotterdam heb je de BK en een Mac zitten. Mac zit altijd rond etenstijd afgeladen, waar het bij BK merkbaar een stuk stiller is. En dat ligt echt niet aan het eten, want dat is gewoon beter dan bij de Mac. Maar het duurt bij de BK altijd lang voordat je je eten krijgt. Tel daarbij dat personeel op wat levensmoe oogt en dan krijg je klanten die elders hun snackheil zoeken.

Ik vraag me af hoe het komt dat er zoveel verschil in werkhouding is tussen personeel van BK en de Mac. Neem aan dat ze wel zo'n beetje hetzelfde verdienen?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 21:20:34 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201936051
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Burgers zijn echt veel lekkerder bij de BK en ik denk echt dat er veel meer uit te halen valt.

Op Zuidplein in Rotterdam heb je de BK en een Mac zitten. Mac zit altijd rond etenstijd afgeladen, waar het bij BK merkbaar een stuk stiller is. En dat ligt echt niet aan het eten, want dat is gewoon beter dan bij de Mac. Maar het duurt bij de BK altijd lang voordat je je eten krijgt. Tel daarbij dat personeel op wat levensmoe oogt en dan krijg je klanten die elders hun snackheil zoeken.

Ik vraag me af hoe het komt dat er zoveel verschil in werkhouding is tussen personeel van BK en de Mac. Neem aan dat ze wel zo'n beetje hetzelfde verdienen?
Maccie is echt familie, BK is uitschot.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201937530
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Burgers zijn echt veel lekkerder bij de BK en ik denk echt dat er veel meer uit te halen valt.

Op Zuidplein in Rotterdam heb je de BK en een Mac zitten. Mac zit altijd rond etenstijd afgeladen, waar het bij BK merkbaar een stuk stiller is. En dat ligt echt niet aan het eten, want dat is gewoon beter dan bij de Mac. Maar het duurt bij de BK altijd lang voordat je je eten krijgt. Tel daarbij dat personeel op wat levensmoe oogt en dan krijg je klanten die elders hun snackheil zoeken.

Ik vraag me af hoe het komt dat er zoveel verschil in werkhouding is tussen personeel van BK en de Mac. Neem aan dat ze wel zo'n beetje hetzelfde verdienen?
Verschil in opleiding.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:08:00 #185
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201938450
Ik heb nooit problemen bij de BK.

De dichtste is Minderhout.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_202006340
quote:
Ze kunnen toch gewoon een andere naam gebruiken zols BK in australië doet, of die zeeuw uitkopen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202006373
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ze kunnen toch gewoon een andere naam gebruiken zols BK in australië doet, of die zeeuw uitkopen.
Hebben ze blijkbaar geen vertrouwen in. En die Fish & Chips zaak in Goes buigt niet voor een zak geld.
Vind het wel een bazenactie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202006387
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Burgers zijn echt veel lekkerder bij de BK en ik denk echt dat er veel meer uit te halen valt.

Op Zuidplein in Rotterdam heb je de BK en een Mac zitten. Mac zit altijd rond etenstijd afgeladen, waar het bij BK merkbaar een stuk stiller is. En dat ligt echt niet aan het eten, want dat is gewoon beter dan bij de Mac. Maar het duurt bij de BK altijd lang voordat je je eten krijgt. Tel daarbij dat personeel op wat levensmoe oogt en dan krijg je klanten die elders hun snackheil zoeken.

Ik vraag me af hoe het komt dat er zoveel verschil in werkhouding is tussen personeel van BK en de Mac. Neem aan dat ze wel zo'n beetje hetzelfde verdienen?
Ja volgens mij zit er niet echt een plan achter de BK marketing in Nederland of zo, vaak ook een beetje matige zaken qua interieur. Vind het inderdaad wel lekkerder, maar hier moet ik ook wel zeker twintig minuten rijden voor een BK, heb denk ik vier mcdonalds zaken dichterbij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:16:20 #190
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202042335
Waarom is mcdonalds zo belachelijk duur? Ik wilde ff fastfood halen en ging de mcdonalds met burgerking vergelijken en mcdonalds is letterlijk 2x zo duur. En ook nog veel minder lekker.
Man of Steal.
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:24:20 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202042471
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:16 schreef SuperNeger het volgende:
Waarom is mcdonalds zo belachelijk duur? Ik wilde ff fastfood halen en ging de mcdonalds met burgerking vergelijken en mcdonalds is letterlijk 2x zo duur. En ook nog veel minder lekker.
Jij moet ook gewoon naar de KFC vriend.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:24:43 #192
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:24:59 #193
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202042485
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Jij moet ook gewoon naar de KFC vriend.
Kom ik ook wel eens. Twee double crunch voor ¤3,00 _O_
Man of Steal.
pi_202044119
Een truffel Maestro en wat garnalen... Nou de "special" is weer lekker speciaal bij de Mac weer..... pfff haha.
pi_202057410
Ik was dus heel even blij dat de Maestro burger terug was. Niet met ketchup en mosterd maar een truffel saus. Balen.
En het ergste...een enkele burger erop... ¤7,25. Double ¤8,40
  woensdag 10 november 2021 @ 13:47:59 #196
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_202110753


nieuwe aanbiedingen bij de BK :9 :9~
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_202111413
quote:
15s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:47 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]

nieuwe aanbiedingen bij de BK :9 :9~
Dat ziet er :9 uit.
Wat kost die?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 november 2021 @ 15:08:37 #198
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_202112151
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat ziet er :9 uit.
Wat kost die?
Geen idee, minder dan een mcdonalds burger iig ^O^
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_202112187
Ik heb hier 3 Macs op 5 tot 10 auto minuten zitten, maar voor de BK moet ik echt naar het centrum van Nijmegen.
En daar kom ik eigenlijk nooit.

Maar als ik daar weer eens kom, toch maar eens even langs gaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_202112252
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 08:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb nooit problemen bij de BK.

De dichtste is Minderhout.
Het is toch dicht of niet dicht? Of is het van "Nou, deze is wel heel erg dicht?"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')