abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201057987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:02 schreef obligataire het volgende:
Hmmm, ik heb twee accounts, maar krijg slechts de inloggegevens van 1 van de 2 :?
worden waarschijnlijk niet tegelijk verzonden. Ik heb nog niets gehad
pi_201058005
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:23 schreef zeeland6 het volgende:

[..]
worden waarschijnlijk niet tegelijk verzonden. Ik heb nog niets gehad
Dat denk ik ook.
pi_201058068
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:23 schreef zeeland6 het volgende:

[..]
worden waarschijnlijk niet tegelijk verzonden. Ik heb nog niets gehad
Dan worden ze niet alfabetisch opgeleverd want de mailadressen van mij schelen slechts 1 klein detail (een puntje ergens in het midden).
Pecunia non olet
pi_201058145
Ik heb nog geheel geen wachtwoord mail gehad maar de wachtwoord vergeten functie werkte op allebei mijn accounts. :)
pi_201058282
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:35 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Ik heb nog geheel geen wachtwoord mail gehad maar de wachtwoord vergeten functie werkte op allebei mijn accounts. :)
Helemaal juist, mijn 2e doet het nu ook ^O^
Pecunia non olet
pi_201058308
Ben ik de enige die het eigenlijk niet vind kunnen dat alles via mail gaat (eerder ook al alleen via de link in mails te betalen).

Zeker nu de mail van een ander adres komt.

Het is een tijd waarbij de phishingmails alleen maar meer lijken te worden.
Dat moet je hier als financiele instelling in mijn ogen zover mogelijk vandaan blijven. Waar het dan toch gebeurt dan met goede communicatie (zeker wanneer de mail van een ander adres komt). Of heb ik deze communicatie gemist?
pi_201058333
Word ik vandaag blij gemaakt met 4 regels aan terugbetalingen Carribe** Boa* Tours, staan er slechts 4 nullen vermeld, vermeld dan niets zou ik zeggen ^p^
Pecunia non olet
pi_201058684
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:35 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Ik heb nog geheel geen wachtwoord mail gehad maar de wachtwoord vergeten functie werkte op allebei mijn accounts. :)
Bedank voor de tip. heb ik ook gedaan en kom er nu in..
Volgens mij moet er nog een hoop veranderd worden, want ik vind het tot nu toe niet echt een verbetering wat ik kan zien.
pi_201058759
In aanvulling op wat al aangegeven is mis ik bij de nieuwe look van SIG ook de documentatie (getekende hypotheekofferte, hypotheekakte en inschrijving kadaster) maar zal ongetwijfeld later nog toegevoegd worden.

Verder een goede verbetering qua uitstraling waar zeker nog verbetering mogelijk is in de gebruiksvriendelijkheid.
pi_201058842
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:29 schreef obligataire het volgende:

[..]
Dan worden ze niet alfabetisch opgeleverd want de mailadressen van mij schelen slechts 1 klein detail (een puntje ergens in het midden).
Ik heb SIG nog nooit kunnen betrappen op een systematiek.
pi_201059116
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:11 schreef zeeland6 het volgende:

[..]
Ik heb SIG nog nooit kunnen betrappen op een systematiek.
Ik kan er nu ook in, maar ik heb helemaal geen wallet en transacties ? Mis ik een knopje.?
Het totaal betaalde rentebedrag is hoger dan wat ik voorheen had....
pi_201059185
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:45 schreef jsuijker het volgende:
Ben ik de enige die het eigenlijk niet vind kunnen dat alles via mail gaat (eerder ook al alleen via de link in mails te betalen).

Zeker nu de mail van een ander adres komt.

Het is een tijd waarbij de phishingmails alleen maar meer lijken te worden.
Dat moet je hier als financiele instelling in mijn ogen zover mogelijk vandaan blijven. Waar het dan toch gebeurt dan met goede communicatie (zeker wanneer de mail van een ander adres komt). Of heb ik deze communicatie gemist?
Je hebt denk ik wel een punt waar ze meer aandacht aan hadden mogen geven. Ik heb wel eerst een mailtje van het mij bekende email adres gekregen dat er een mailtje voor de password reset aan zou komen. Het was slim geweest dat z ehadden aangegeven van welk adres die resetmail zou komen. Nu was ik onmiddels indirect op de hoogte dat het platform van bloqhouse gebruikt zou gaan worden, de oprichter Tim heet en de resetlink verwees naar bloqhouse. Dat gaf mij voldoende vertrouwen dat het legitiem was, maar ik ben het helemaal met je eens als je stelt dat er soms wel te gemakkelijk op een link geklikt wordt.
pi_201059247
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:23 schreef zeeland6 het volgende:

[..]
Het totaal betaalde rentebedrag is hoger dan wat ik voorheen had....
Bij mij was daar ook een mismatch, er zou 30 cent meer uitbetaald zijn dan mijn eerdere gegevens, voorlopig steek ik dat op afrondingen, maar ik ben wel benieuwd of er meer zijn waar wat kleine verschillen zijn. Totaal investeringen en aflossingen klopte bij mij wel (met de wetenschap dat toezeggingen nu ook meegeteld worden).
pi_201059313
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:45 schreef jsuijker het volgende:
Ben ik de enige die het eigenlijk niet vind kunnen dat alles via mail gaat (eerder ook al alleen via de link in mails te betalen).

Zeker nu de mail van een ander adres komt.

Het is een tijd waarbij de phishingmails alleen maar meer lijken te worden.
Dat moet je hier als financiele instelling in mijn ogen zover mogelijk vandaan blijven. Waar het dan toch gebeurt dan met goede communicatie (zeker wanneer de mail van een ander adres komt). Of heb ik deze communicatie gemist?
Zeer terecht punt. Ik heb SIG hier eerder een mail over gestuurd om de betalingen via de website te laten lopen ipv een link in de mail.
Zelf maakte ik daar overigens geen gebruik van door eerst via de website de wallet op te hogen en vanuit deze wallet de betalingen voor de projecten te doen.
pi_201059931
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:10 schreef tnhb het volgende:
Is titel van dropdown rechtsboven nadat je bent ingelogged.
Via de telefoon zie ik deze titel niet terug. Ik merk meer zaken dat het dashboard niet is aangepast naar telefoon. Sommige schermen zoals de terugbetalingen worden niet aangepast naar telefoon scherm en zijn maar half zichtbaar.
pi_201060140
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:45 schreef jsuijker het volgende:
Ben ik de enige die het eigenlijk niet vind kunnen dat alles via mail gaat (eerder ook al alleen via de link in mails te betalen).

Zeker nu de mail van een ander adres komt.

Het is een tijd waarbij de phishingmails alleen maar meer lijken te worden.
Dat moet je hier als financiele instelling in mijn ogen zover mogelijk vandaan blijven. Waar het dan toch gebeurt dan met goede communicatie (zeker wanneer de mail van een ander adres komt). Of heb ik deze communicatie gemist?
Ik vind het ook heel vreemd.

In het kader van tegengaan van phishing check ik bij belangrijke mails de spf en dkim headers.
Maar mails van SiG worden vanaf een heleboel verschillende domeinen verzonden.
Soms van sameningeld.nl maar ook van mcsv.net, rsgsv.net, sendgrid.net, etc).
Je moet maar aannemen die mails ook echt van SiG komen.

Ook wat dit betreft kunnen ze nog veel van banken leren.
pi_201060462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:06 schreef MarkLu het volgende:
In aanvulling op wat al aangegeven is mis ik bij de nieuwe look van SIG ook de documentatie (getekende hypotheekofferte, hypotheekakte en inschrijving kadaster) maar zal ongetwijfeld later nog toegevoegd worden.

Verder een goede verbetering qua uitstraling waar zeker nog verbetering mogelijk is in de gebruiksvriendelijkheid.
Ik mis zo ongeveer alles nog.
De uitstraling is inderdaad misschien iets beter, maar verder moet er nog veel verbeterd worden.
pi_201060902
Hier nog steeds geen inlog mail van SIG. Word er een beetje moe van.
pi_201061038
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:41 schreef quepos het volgende:
Hier nog steeds geen inlog mail van SIG. Word er een beetje moe van.
Hier ook nog steeds geen inlogmail
pi_201061374
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:41 schreef quepos het volgende:
Hier nog steeds geen inlog mail van SIG. Word er een beetje moe van.
Maar je hebt hem niet nodig, zie een aantal postings terug. 'wachtwoord vergeten' toepassen.
Pecunia non olet
pi_201061862
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef obligataire het volgende:

[..]
Maar je hebt hem niet nodig, zie een aantal postings terug. 'wachtwoord vergeten' toepassen.
Oh ja, kan inmiddels ook inloggen.Thx!
pi_201062056
Ik kan ook inloggen bij SIG, vanmiddag zag ik ook data van de portfolio (nog geen check gedaan of alles 100% klopt). Nu log ik in en staat ineens alles op 0 euro (Mijn rente en Mijn investeringen). Dubbelcheck gedaan op twee apparaten, op beide leeg. Het loopt dus nog niet zo lekker daar...
pi_201062073
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 23:32 schreef markmangler het volgende:
Ik kan ook inloggen bij SIG, vanmiddag zag ik ook data van de portfolio (nog geen check gedaan of alles 100% klopt). Nu log ik in en staat ineens alles op 0 euro (Mijn rente en Mijn investeringen). Dubbelcheck gedaan op twee apparaten, op beide leeg. Het loopt dus nog niet zo lekker daar...
Ik heb ook zojuist een ww reset gedaan (de link uit welkom bij SIG was verlopen) en ook bij mij staat alles op 0 euro :(

En er staat dan ook nog "Investeer in jouw eerste project" _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door fok321 op 24-08-2021 23:36:33 (aanvulling) ]
pi_201062099
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 23:34 schreef fok321 het volgende:

[..]
Ik heb ook zojuist een ww reset gedaan (de link uit welkom bij SIG was verlopen) en ook bij mij staat alles op 0 euro :(
Oké, ik ben dus niet de enige, dat stelt wat gerust.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')