abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 22 augustus 2021 @ 23:07:05 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_201035695


Hij was een goede voetballer en iedereen vond hem aardig, Bryan Roy. Oud-Ajacied Bryan Roy verschijnt volgende maand voor de politierechter op verdenking van het bedreigen van premier Rutte. Op zijn twitteraccount @BryanRoyAjax verkondigde hij dat Rutte een ‘headshot’ zou krijgen. Want hij gelooft in allerlei complotten en is een actief corona-wappie. Hoe kon dat zo lopen, vraagt Het Parool.

Een nieuw leven opbouwen na zijn carrire als topvoetballer viel Bryan Roy niet mee. Hij worstelde met het vinden van een nieuwe identiteit. “Je moet de verslaving aan aandacht zien te overwinnen,” vertelde hij in 2018 aan sportnieuwssite The42. “Dat is me gelukt, hoewel het een aantal jaren heeft geduurd.”

Helemaal gelukt lijkt het toch niet. En aandacht vragen doet hij ook weer.

Roy meent dat mainstream media zwaar corrupt zijn, net als 99,9 procent van alle politici. Hij noemt het onzin dat VVD en D66 de grootste partijen in Nederland zijn, is groot fan van Donald Trump, zette minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge neer als nazi, uitte zich in dreigende taal tegen een journalist en riep burgers op zich niet langer ‘in de maling’ te laten nemen door media en regering. Roy is er ook van overtuigd dat er een satanistische pedofiele elite over ons heerst.

Teveel gekopt?

Hij deed al eerder raar. Hij vertelde als jeugdtrainer dat hij langs wiskundige weg het genie van Cruyff had ontrafeld, schrijft het Parool.

Vorig jaar had een boek over en van hemzelf moeten verschijnen, met Hajo de Boer als auteur. Een paar maanden voor publicatie trok uitgever Marieke Derksen de stekker eruit. Niet vanwege het manuscript, maar vanwege het vooruitzicht bij media-optredens te worden geconfronteerd en geassocieerd met Roys complottheorien. Hij lijkt ook door zijn geld heen, na een eerder faillissement.

Ronald de Boer ziet het allemaal met lede ogen aan. “Het doet pijn om te zien dat het niet zo goed met hem gaat, dat gaat mij aan het hart.” Roys interesse in complotten verklaart zijn oud-teamgenoot uit een stelsel van factoren: beroepsmatige teleurstellingen, zijn scheiding, verkeerde vrienden. “Dat maakt hem kwetsbaar.”

https://www.msn.com/nl-nl(...)ANAYi3?ocid=msedgntp

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 22 augustus 2021 @ 23:26:58 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_201035957
God ja, boeie
pi_201036192
Hij is op het juiste spoor :)
  Redactie Sport zondag 22 augustus 2021 @ 23:45:08 #4
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201036195
Dit geeft geen antwoord op de vraag hoe.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 22 augustus 2021 @ 23:46:12 #5
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201036211
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:44 schreef PSVCL het volgende:
Hij is op het juiste spoor :)
Iemand een headshot willen verkopen lijkt me sowieso niet tot het juiste spoor behoren. Los van enige mening over zijn andere ideeen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201036406
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Iemand een headshot willen verkopen lijkt me sowieso niet tot het juiste spoor behoren. Los van enige mening over zijn andere ideeen
In welke context zei die dat dan

Denk dat het spreekwoordelijk bedoeld was
pi_201036478
Ah ja, spreekwoordelijk een headshot.

Wat betekent dat spreekwoordelijk? Dat spreekwoord ken ik niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201036513
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ja, spreekwoordelijk een headshot.

Wat betekent dat spreekwoordelijk? Dat spreekwoord ken ik niet.
Als is de head nog snel, de shot achterhaalt hem wel
Eens kijken
pi_201036595
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:07 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]

Hij was een goede voetballer en iedereen vond hem aardig, Bryan Roy. Oud-Ajacied Bryan Roy verschijnt volgende maand voor de politierechter op verdenking van het bedreigen van premier Rutte. Op zijn twitteraccount @:BryanRoyAjax verkondigde hij dat Rutte een ‘headshot’ zou krijgen. Want hij gelooft in allerlei complotten en is een actief corona-wappie. Hoe kon dat zo lopen, vraagt Het Parool.

Een nieuw leven opbouwen na zijn carrire als topvoetballer viel Bryan Roy niet mee. Hij worstelde met het vinden van een nieuwe identiteit. “Je moet de verslaving aan aandacht zien te overwinnen,” vertelde hij in 2018 aan sportnieuwssite The42. “Dat is me gelukt, hoewel het een aantal jaren heeft geduurd.”

Helemaal gelukt lijkt het toch niet. En aandacht vragen doet hij ook weer.

Roy meent dat mainstream media zwaar corrupt zijn, net als 99,9 procent van alle politici. Hij noemt het onzin dat VVD en D66 de grootste partijen in Nederland zijn, is groot fan van Donald Trump, zette minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge neer als nazi, uitte zich in dreigende taal tegen een journalist en riep burgers op zich niet langer ‘in de maling’ te laten nemen door media en regering. Roy is er ook van overtuigd dat er een satanistische pedofiele elite over ons heerst.

Teveel gekopt?

Hij deed al eerder raar. Hij vertelde als jeugdtrainer dat hij langs wiskundige weg het genie van Cruyff had ontrafeld, schrijft het Parool.

Vorig jaar had een boek over en van hemzelf moeten verschijnen, met Hajo de Boer als auteur. Een paar maanden voor publicatie trok uitgever Marieke Derksen de stekker eruit. Niet vanwege het manuscript, maar vanwege het vooruitzicht bij media-optredens te worden geconfronteerd en geassocieerd met Roys complottheorien. Hij lijkt ook door zijn geld heen, na een eerder faillissement.

Ronald de Boer ziet het allemaal met lede ogen aan. “Het doet pijn om te zien dat het niet zo goed met hem gaat, dat gaat mij aan het hart.” Roys interesse in complotten verklaart zijn oud-teamgenoot uit een stelsel van factoren: beroepsmatige teleurstellingen, zijn scheiding, verkeerde vrienden. “Dat maakt hem kwetsbaar.”

https://www.msn.com/nl-nl(...)ANAYi3?ocid=msedgntp

:T
Volgens mij is deze man ook weg bij die Nada van Nie...
pi_201036802
quote:
Roy meent dat mainstream media zwaar corrupt zijn, net als 99,9 procent van alle politici.
Dat is gewoon een correcte waarneming.
pi_201036863
TBS met dwangverpleging graag.
  maandag 23 augustus 2021 @ 06:24:19 #12
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_201037449
Brian is rijp voor het gesticht.
Zonde wel, het was een goeie voetballer. :{
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  maandag 23 augustus 2021 @ 13:33:12 #13
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201041167
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:44 schreef PSVCL het volgende:
Hij is op het juiste spoor :)
:D Goh, dat jij dit denkt.
  maandag 23 augustus 2021 @ 13:33:33 #14
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201041172
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit geeft geen antwoord op de vraag hoe.
Het artikel op de website van het AD wel.
pi_201041239
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_201041344
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
:D Goh, dat jij dit denkt.
:)
pi_201041373
Deze man moet niet bespot worden maar heeft hulp nodig.
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 14:01:04 #18
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201041420
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 13:54 schreef WaikikiWim het volgende:
Deze man moet niet bespot worden maar heeft hulp nodig.
Dit
Al zal dat niet makkelijk zijn, hij zit vol in de Qanon wereld als je zijn tweets ziet, dingen over reptilians tweeten enzo...
  Trouwste user 2022 maandag 23 augustus 2021 @ 15:40:06 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_201042506
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:01 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit
Al zal dat niet makkelijk zijn, hij zit vol in de Qanon wereld als je zijn tweets ziet, dingen over reptilians tweeten enzo...
Ik hoorde hem op de radio. Hij was stomdronken.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 25 augustus 2021 @ 19:05:27 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_201070941
Bryan Roy moet zich op 30 september voor de politierechter verantwoorden. De oud-Ajacied zou demissionair premier Mark Rutte online hebben bedreigd.

In een bericht op Twitter schreef een andere gebruiker: "We helpen Mark met zijn geheugen wat hij moet doen. Aftreden van Rutte", met daarbij een link naar een petitie voor het aftreden van Rutte.

Op deze tweet werd door Roy op 3 april gereageerd met de opmerking: "Headshot krijgt-ie straks." Hierna werd aangifte gedaan tegen de 32-voudig international van het Nederlands elftal, bevestigde het Openbaar Ministerie eerder aan de NOS na berichtgeving van Het Parool.

Roy werd vervolgens verhoord en er werd een onderzoek ingesteld, zei het OM destijds.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201071131
Voorspelling: Roy komt niet opdagen bij de rechtszaak
pi_201071154
Bryan Roy kan toch een headshot van een ejaculerende penis bedoelen? ik bedoel dat die Rutte nog niet uit de kast durft te komen snap ik wel met al die LGBTQIP+ haters in dit land.

Rutte heeft daar vast wel aardig wat van gehad, kwakjes.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_201087474
quote:
4s.gif Op maandag 23 augustus 2021 06:24 schreef aloa het volgende:
Brian is rijp voor het gesticht.
Zonde wel, het was een goeie voetballer. :{
Zijn ex vindt van Nie

:')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_201425752
Verhuisbericht.

twitter
pi_201425930
Zou ie nou nog steeds zuur zijn dat collymore dat contractje bij liverpool van hem gekaapt heeft?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')