abonnement Unibet Coolblue
pi_201034913
Beste gamers,

Sinds afgelopen week heb ik een Xbox Series S gekocht en ben er tot nu toe erg over te spreken. Deze heb ik gekocht om Flight Simulator 2020 en Forza Horizon 4 te ervaren en omdat Game Pass best aantrekkelijk lijkt. Omdat ik niet het geld heb voor een high-end PC en omdat de Series X niet heel snel verkrijgbaar is, heb ik deze keus gemaakt.

Dit is mijn eerste Xbox en heb altijd PlayStation gehad. Naast mijn Series S speel ik veel op mijn PlayStation 5 die ik sinds December vorig jaar bezit. Ik merk wel dat wanneer ik op de Xbox Series S speel dat het soms event terug schakelen is wat betreft graphics. Hier en daar soms wat scherpe randjes, het ziet er natuurlijk niet zo gelikt uit als de performance van de PS5.

Nu is mijn vraag, wat zijn voor een avontuur liefhebber echte aanraders wat er te verkrijgen is op Game Pass? Er staat zo veel op en ben niet heel bekend met alles. Waar ik naar op zoek ben is een game wat bijv. lijkt op de Syberia franchise. Point & Click genre met een hoog avontuur gehalte, spannend, interessant met sterke characters en eventueel een mooie soundtrack. Syberia heeft prachtige gebieden en een goud verhaal wat voor mij betreft nog steeds de beste point & click game is. Verlaten gebieden onderzoeken door middel van sporen etc. vindt ik super interessant.

Bestaat er iets wat hier op lijkt en dat op Xbox Game Pass staat? Zo ja, laat het even weten. Andere aanraders qua avontuur zijn ook welkom, dan check ik dat even of het wat is. Alvast bedankt!

[ Bericht 0% gewijzigd door BigSign op 22-08-2021 22:25:37 ]
pi_201037709
Firewatch?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 26 augustus 2021 @ 10:37:30 #3
39237 crew  H_T
2733
pi_201077360
Een paar oude LucasArts adventures staan op Game Pass. Ik geloof Day of the Tentacle en Full Throttle
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_201077855
12 minutes is een point & click adventure game die vorige week is uitgekomen. Misschien iets voor jou?
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:03:52 #5
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_201108940
er staat ook redelijk veel van Telltale op, vooral the walking dead the tell tale series.

In de basis is dat ook een point and click game.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Moderator zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:37:26 #6
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201111166
Telltale games _O_
Walking dead, Game of thrones, Batman, allemaal goeie games wel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 30 augustus 2021 @ 22:06:51 #7
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201146382
Slay the spire, heb er achterlijk veel uren inzitten en ben er nog lang niet klaar mee.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')