Is het ook.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft ook zelf gekozen. Ik vind dat prima dat het kan
Zo begreep ik het niet, maar het is afschuwelijk als je zo in geestelijke nood bent dat je dat als enige uitweg ziet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zelfmoord, omdat je het leven niet meer aan kan. Dat bedoelde ik.
Daar zijn mooie docus van, wat mij het meest heb aangegrepen is Moeders springen nietquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zelfmoord, omdat je het leven niet meer aan kan. Dat bedoelde ik.
Nee dat begreep ik al. Mijn post was ook niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo begreep ik het niet, maar het is afschuwelijk als je zo in geestelijke nood bent dat je dat als enige uitweg ziet.
Er zijn ook een hoop Nederlandse docu's over euthanasie en het proces dat daar aan voorafgaat. Erg indrukwekkend.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn mooie docus van, wat mij het meest heb aangegrepen is Moeders springen niet
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee dat begreep ik al. Mijn post was ook niet helemaal duidelijk.
quote:
Ja zo voelt het op fok somsquote:
Ja graagquote:
Oh daar ga ik naar op zoek of ik die terug kan kijken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn mooie docus van, wat mij het meest heb aangegrepen is Moeders springen niet
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh daar ga ik naar op zoek of ik die terug kan kijken.
Oh edit, hij is al gepost zie ik.
Het is wat heftig maar ook wel mooiquote:
ga je tennisen?quote:
Geen zin in YT gedoequote:
Ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nou en ik ga toch mijn dak op
proostquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:04 schreef D. het volgende:
Ik schenk er nog eentje in en proost op jullie
Pikquote:
Uh nee?quote:
Je gaf de voorzet met je holaquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee?
Lees maar terug, jij begon over de kindercola
Die reclame heeft toen wel goed gewerktquote:
https://www.ah.nl/producten/product/wi123392/raak-kindercolaquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Kinderlimo?
Want limonade is eigenlijk voor volwassenen?
Dat blijkt maar weerquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die reclame heeft toen wel goed gewerkt
Bij de Jumbo staat het als kindercolaquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Kinderlimo?
Want limonade is eigenlijk voor volwassenen?
Kindercola heet nu Kinderlimoquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi123392/raak-kindercola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |