abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 22 augustus 2021 @ 17:41:21 #1
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_201029999
Dit is een lastige situatie. Ik heb een YouTube kanaal dat al meer dan 10 jaar oud is, en er staan ook video's op die al 10 jaar of ouder zijn. Recentelijk kreeg ik plotseling een community strike. Het was erg kinderachtig naar mijn mening omdat het ging om een 'funny video' waarbij je wat voetbalspelers ziet en er wat overlays waren aangebracht, zoals lightsabers, piano's, super saiyan effects maar ook een paar misschien wat minder voor YouTube geschikte momenten zoals een speler die op enkel van een andere speler gaat staan en in de edit gaat dan dit been er af en in volgende fragment zie je een andere speler met dat stuk been weglopen. Kortom, allemaal wat video effecten, toeters en bellen, niet iets bepaald schokkends.

Ik heb een 'appeal' gedaan en uitleg gegeven maar YouTube bleef bij zijn standpunt. Dit reist bij mij de vraag, als YouTube in de toekomst constant zijn policies wijzigt hoe kan iemand die meer dan 600 video's heeft (ik dus) en er zijn ongetwijfeld YouTuber's met misschien wel 5.000 video's, een nieuwe 'strike' voorkomen? Als je 3 strikes hebt wordt je hele kanaal gewoon verwijderd en that's it. Ik vind het nogal wat. Moet ik nu echt elke video bij langs om te checken of deze nog aan de policies voldoet? Is het niet 'eerlijker' dat als YouTube een bepaalde policy invoert dat dit dan geldt vanaf het moment dat men het invoert en niet de creators opzadelt met strikes/warnings van video's die al 10 jaar op YouTube staan?

Wie van jullie heeft nog meer een YouTube kanaal die al redelijk oud is, veel video's heeft en ook wel eens tegen dit probleem is aangelopen? YouTube is de laatste jaren zo strikt geworden, je moet echt heel nauwkeurig kijken wat je post en ook uitkijken met achtergrond muziek (dat laatste haal ik overigens alleen maar uit de YouTube audio library), maar ja, ik weet niet exact wat er allemaal nog staat in de video's van 7 tot 10 jaar geleden.

Dusssss.........suggesties zijn welkom.
pi_201030204
1 grapje. Yt en redelijk zijn? Iig succes met de berg omgooien..

1 tip. Zoek een alternatief voor yt.
Just say hi!
pi_201030538
Kreeg ik onlangs ook op een video van meer dan 10 jaar oud.
Cindy De Vuyst
  zondag 22 augustus 2021 @ 18:31:01 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201030613
Ik heb een YouTube kanaal en heb er ooit twee filmpjes op gezet, eentje daarvan (niets boeiends) werd op adult gezet :').

Ook erg oud trouwens, dus zal wel ergens een algoritme verandert zijn en qua reikwijdte verder het verleden in gezet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201036477
Je zal met mijn comment weinig opschieten, maar dit is één van de redenen dat ik niet op YT, FB en van die andere ongein-sites zit.
Ik heb in het verleden uitgebreid de kleine lettertjes gelezen en het Fascime van Mussolini is daar niks bij.
Mja, de grote massa en het zal steeds erger worden.

'We' leggen met z'n allen ons leven in handen van een paar grote bedrijven. Big blue was nog heilig vergeleken met wat er nu gaande is.
pi_201038090
Misschien niet het antwoord wat je zoekt, maar je content op een andere manier aan de man brengen. YouTube bad.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 23 augustus 2021 @ 18:36:36 #7
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_201044156
Mja, normaal zou het me allemaal geen bal kunnen schelen, maar YouTube levert een leuk extra zakcentje op, heb bijna 3.000 subscribers en nog ideeen genoeg voor toekomstige content. (Drone 4K low flying - Gemotoriseerd parasailing indien dat mogelijk is, reizen - cultuur icm vlogging en als het zover is dat samen met mijn Filipijnse vriendin). Dus een potentiele hogere inkomstenbron is altijd mooi meegenomen.

Alle video's bij langs, misschien, en enkel de video's verwijderen die:
- Misschien een strike kunnen opleveren
- Weinig views hebben
  maandag 30 augustus 2021 @ 23:23:18 #8
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_201147446
Ik zit al 15 jaar op YT (dus voor de overname door Google), maar wat is dat een kutsite geworden zeg. Niks nieuws meer uploaden en wegwezen naar Vimeo.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 27 september 2021 @ 22:59:15 #9
53151 T42
Pinball Wizard
pi_201546930
Woordje pussy gaf mij een ban ..
pi_201585259
Tieten heb ik op Vimeo gezet
https://vimeo.com/44159674
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')