abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 september 2021 @ 22:58:05 #51
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201361819
Vegan gerechten maken en mij inlezen op de nieuwste Woke ontwikkelingen. Beetje gamen maar niet te lang want moet denken aan het milleu.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_201401303
Meestal ben ik op vrijdagavond alweer vol aan het stressen omdat het weer bijna maandag is :'(
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_201404087
Ik rij vaak na het werk naar het bos met de fiets en ga daar bij een watertje een beetje chillen, boekje lezen, mediteren, ademhalingsoefeningen doen, 'mindfullnessen', of een combi. Even afhankelijk van hoe ik me voel. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201404172
Ligt eraan in wat voor bui in ben & in hoeverre ik overprikkelt ben of niet. Als 't allemaal lekker ging, dan is ontspannen zoiets als bezig gaan met m'n cursus of voor de tv ploffen met Netflix op de achtergrond en m'n smartphone bij de hand. Als ik overprikkelt ben, dan gaat de deur dicht en kruip ik onder een dekentje met een kop thee en een van mijn kleurboeken. Het wil nog wel eens veranderen door de seizoenen heen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201685890
verder met FOK!
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')