Maar in 1992 paste het in de tijdquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit jaar heeft Denemarken net zoiets gestuurd
Als ik deze kleding zie is het ook wel typisch jaren '90 modequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maar in 1992 paste het in de tijd
En in 1992 ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit jaar heeft Denemarken net zoiets gestuurd
De opening is in ieder geval leuk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
En nu Finland met een typisch Finse inzending zoals ze wel vaker stuurden: onzintitel, onbegrijpelijk en volledig kansloos
Ik riep ook al: precies wat je van Finland zou verwachten ditquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
En nu Finland met een typisch Finse inzending zoals ze wel vaker stuurden: onzintitel, onbegrijpelijk en volledig kansloos
Wie het begrijpt krijgt een reep chocola.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
quote:The song is in praise of listening to "valve radio", with Maijanen likening it to a stadium with "a hundred musicians inside it". The unusual subject matter and title have contributed to the song becoming something of a favourite among Contest fans. Maijanen also recorded the song in English under the same title; "Yamma-yamma".
In Nederland zag je dit in die tijd ook veel, een zanger en dan paar van die dames als achtergrondzangeressen.quote:
Ze maakt het bij lange na nog niet zo bont als Oostenrijk in 1997. Hier past het tenminste nog.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:17 schreef Momo het volgende:
Mister Music Man is niet Frans, Duits, Italiaans of Romaans.
Vergeet Griekenland nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:21 schreef Fascination het volgende:
Het is niet veel soeps dit jaar, zeg. Alleen Frankrijk vind ik tot nu toe leuk.
Er komt nog meer moois.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:21 schreef Fascination het volgende:
Hoewel Frankrijk er inderdaad boven uit steekt, heb ik tot nu toe al 6 andere nummers gehoord waarvan ik niet ontevreden zou zijn als ze uiteindelijk in mijn top 10 zouden eindigen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:21 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het ook een beetje saaiquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:21 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |