Aaah jammer! 'Aanvankelijk had ik daar in het begin nogal moeite mee.' is sowieso fout, want aanvankelijk en in het begin hebben zelfde betekenis. Maar welke zin is dan goed?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:02 schreef Ynnad_Er het volgende:
Het is: de kopie. Dus het had Die moeten zijn. De eerste zin heb je fout.
Hier nog wat tekst en uitleg over komma's.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:53 schreef Ninaaa het volgende:
1. Als je een kopie hebt gemaakt, moet je die goed bewaren.
2. Net terug van een verre reis, merkte ik dat er was er ingebroken in ons huis.
3. Aanvankelijk had ik daar in het begin nogal moeite mee.
4. Ons managementteam heeft al zijn vergaderdata al vastgesteld.
Zin 4 is goed.
Zin 1
De toets werd nagekeken en de resultaten werden bekendgemaakt.
Juist
Zin 2
Vorige week was hij ziek en we zijn daarom nog niet klaar met de opdracht.
Onjuist
Zin 3
Die mensen zijn aansprakelijk voor de schade die hun honden hebben aangericht.
Juist
Dank je welquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ten eerste mijn complimenten voor je wil om correct te schrijven.
Zin 4 is goed. De andere drie zijn fout.
Customer servicequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:50 schreef jameshond7 het volgende:
Voor wat voor werk moet je een Nederlands toets maken?
Als je begrijpt wat er bedoeld wordt zijn ze allemaal gewoon goed. Taal is simpel communicatie. Als dat ge-mieren-neuken is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:53 schreef Ninaaa het volgende:
1. Als je een kopie hebt gemaakt, moet je dat goed bewaren.
2. Net terug van een verre reis was er ingebroken in ons huis.
3. Aanvankelijk had ik daar in het begin nogal moeite mee.
4. Ons managementteam heeft al zijn vergaderdata al vastgesteld.
'Je begrijpt toch wat ik bedoel'-argumentenquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als je begrijpt wat er bedoeld wordt zijn ze allemaal gewoon goed. Taal is simpel communicatie. Als dat ge-mieren-neuken is nergens voor nodig.Wordt zwaar overschat de NL taal. Vooral door degenen die denken daar "goed" in te zijn. Allemaal flauwekul joh.
Praat je je eigen onkunde daarmee goed?quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als je begrijpt wat er bedoeld wordt zijn ze allemaal gewoon goed. Taal is simpel communicatie. Als dat ge-mieren-neuken is nergens voor nodig.Wordt zwaar overschat de NL taal. Vooral door degenen die denken daar "goed" in te zijn. Allemaal flauwekul joh.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:27 schreef maily het volgende:
Het is inmiddels woensdag.
Wat was de uitslag?
Vanwaar deze indringende interesse?quote:
TS kon niet wachten op onze bevestiging (hulp).quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:28 schreef Antropoceen het volgende:
[..]
[..]
Vanwaar deze indringende interesse?
Hoeveel hulp heb jij TS geboden?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:36 schreef maily het volgende:
[..]
TS kon niet wachten op onze bevestiging (hulp).
Mogen wij wel iets horen over het resultaat?
#2quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:39 schreef Antropoceen het volgende:
[..]
Hoeveel hulp heb jij TS geboden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |