SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik bedoel toen ik tiener Ama was zeg maar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat toch al een tijdje goed tussen jullie?
Oh ik had die van mij vroeger in zo'n bak met gewoon wat planten van buitenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat laatst dus eens te kijken naar wat een wandelende tak nodig had maar zo'n terrarium is nogal aan de prijs.
Ja maar dat vind ik kleinquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik had die van mij vroeger in zo'n bak met gewoon wat planten van buiten![]()
[ afbeelding ]
Hoe groot wordt zo'n tak?quote:
@bitterbalquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff die beesten bewegen toch nietEcht de saaiste huisdieren die ik ooit heb gehad.
Die van de Marvels jonge.quote:
Je bent gewoon te snelquote:
Debra klinkt nog debielerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
Zonky is wel een leuke naam voor een dom ezeltje maar ja Zonky de Zonky klinkt een beetje debiel.
Ik beweeg ook niet maar wil wel m'n kont kunnen keren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff die beesten bewegen toch nietEcht de saaiste huisdieren die ik ooit heb gehad.
Ik vond kwartel niet zoveel aan. Maar om het nou te frituren gaat wat verquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat is standaard kost voor deze SC
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat is standaard kost voor deze SC
Deed iemand bij masterchef.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond kwartel niet zoveel aan. Maar om het nou te frituren gaat wat ver
Moet ik terug lezenquote:
Is het roze?quote:
Wat een gekkiequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deed iemand bij masterchef.
Nee helaas en ook geen glittervacht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet ik terug lezen
[..]
Is het roze?
Ik mocht een keer meedoen met een kookworkshop op een koksschool, had ik gehakt gemaakt van over de 100 euro aan rosbief, die kokslerares scheet bijna in haar broek van frustratiequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deed iemand bij masterchef.
Het is nu bewolkt hierquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
nou e moeder met die 5. heerlijk zonnetje, prima BBQweer. Minstens een 7.
ook weer niks van waar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mocht een keer meedoen met een kookworkshop op een koksschool, had ik gehakt gemaakt van over de 100 euro aan rosbief, die kokslerares scheet bijna in haar broek van frustratie
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb haar twee weken lang keihard geneukt daarna, bijna dagelijks
quote:
Het is geen spelletje hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan we dit na elke post van US doen. Spelletje waar of niet waar.
Als ik het niet dachtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb haar twee weken lang keihard geneukt daarna, bijna dagelijks
Welnee. We kennen hem inmiddels. Het is gewoon een ziektebeeld, kan hij niet veel aan doen. Verder is het best een prima joch hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je sjans hebt met een vrouw als je tegen haar bloemkool trapt maar oké.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik had net sjans van een Thaise in de supermarkt, eigenlijk omdat ik haar bloemkool weg trapte.
Waar of niet?
Die viel uit haar mandje en rolde bijna tegen mijn voet aan dus ik gaf er in een opwelling een trap tegenaan, ze had trouwens toch een raar boodschappenmandje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je sjans hebt met een vrouw als je tegen haar bloemkool trapt maar oké.
Klinkt niet als mijn probleem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, als je 95% kans op winnen hebt met ONWAAR dan is het te makkelijk.
Flauw, Fles heeft heul geen bedsteequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
Fles heeft meer dan 10 vrouwen in zijn bedstee gehad.
Waar of niet waar?
Op de gele sprei danquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flauw, Fles heeft heul geen bedstee
95 lijkt me aan de lage kantquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, als je 95% kans op winnen hebt met ONWAAR dan is het te makkelijk.
niet waarquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb net een Giganotosaurus gekocht.
Waar of niet waar?
Terecht. Allemaal uitzonderlijk lekker hequote:
Flink wat eiwitten bulkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt aanpoten dit weekend.
dankuquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit.! eet smakelijk .
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/qQ4UCXS.jpg
Ik was te snel aan het eten om een foto te maken. Maar varken en friet kunnen die Duitsers welquote:
Weet je zeker dat je niet in de spiegel keek?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ene spekkie heeft een dikke mee-eter.
Sommige aapjes hebben erg rode konten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet in de spiegel keek?
kan ie 't beter in z'n sig gaan zettenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan duik je toch onder zeil op de biljart met de bardame?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:53 schreef gianni61 het volgende:
Nog maar een Guinness besteld. Misschien dat naar huis lopen nog een uitdaging wordt
Waar ben je?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:53 schreef gianni61 het volgende:
Nog maar een Guinness besteld. Misschien dat naar huis lopen nog een uitdaging wordt
Zo aantrekkelijk is de bardame niet. Dan moet ik er nog een paar drinken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan duik je toch onder zeil op de biljart met de bardame?
Deutschland!quote:
jij weet wel wat van fietsen hequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deutschland!
Op een terrasje in het pittoreske schijtdorp Bensheim
Ik weet niet wat dit met deze post te maken heeft, maar ja, op zich welquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij weet wel wat van fietsen he?
zie dmquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit met deze post te maken heeft, maar ja, op zich wel
OH daar ben ik met de trein geweest. Bensheim-Auerbach toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deutschland!
Klopt Auerbach is er aan vast gegroeid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH daar ben ik met de trein geweest. Bensheim-Auerbach toch?
Dat is wel een eind weg om naar huis te lopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deutschland!
Staat dit op film?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH daar ben ik met de trein geweest. Bensheim-Auerbach toch?
Vakantiehuisje is ongeveer een kilometer rechtdoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat is wel een eind weg om naar huis te lopen
Ik hoorde laatst dat je in Almere een gratis kuub zand kunt ophalen omdat ze steeds moeten graven om hun eiland boven water te houden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga mijn balkon maar eens fiksen dit weekend. Forse kieren tussen de tegels. Moet eigenlijk nog 50 of 100 kilo ballast grind bij, maar ja.
zat er al door geroerd op de fotoquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Smikkel![]()
Geen Parmezaan bovenop?
nee?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan krijg je toch zo'n aggossie melding?
ik kreeg geen melding iigquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, nou ja agossie staat er dan
Daar staat ook een opmerking bij toch? Als je over dat knopje hovertquote:
owquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar staat ook een opmerking bij toch? Als je over dat knopje hovert
Wat ga je met die hagedis doen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet dadelijk broccoli-gehakt.
Waar of niet?
Achterneefje is jarig geweest, heb hem voor hem gekocht maar loop er zelf alweer mee rond in huis of ik ergens een plastic dino kwijt kan zonder een mongool te lijken.quote:
Nee, dan is het goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles vroeg om een pic van mijn nichtje. Dus ik heb een foto gepost van hoe mijn nichtje er nu theoretisch uit kan zien
hehequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:13 schreef Karzai het volgende:
mja je bent wel 24/7 online met je fantastische verhalen, ik weet ook niet wat er van waar is
quote:
Heb je last van stemmingswisselingen?quote:
Je was aan het lachenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Heb je last van stemmingswisselingen?
Ik vond het een grappige opmerking, omdat hij zo random was.quote:
Ja, jij ook ? Hij smaakt weer goedquote:
jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het een grappige opmerking, omdat hij zo random was.
[..]
Ja, jij ook ? Hij smaakt weer goed
Je bent wel heul veul online voor iemand met een baan. Daar moeten we het toch eens over hebben.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
250 gram pasta in mn eentje weg zitten harken#vol
Ik ga zo broccoli-gehakt maken, zal wel weer niemand geloven maar is echt zoquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het een grappige opmerking, omdat hij zo random was.
[..]
Ja, jij ook ? Hij smaakt weer goed
Mijn baan is online lieverdjequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent wel heul veul online voor iemand met een baan. Daar moeten we het toch eens over hebben.
ik stond dus met pancetta thuis, maar zonder saladequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hirlak
Wel met een salade?
Oke, maar hoe ga je dat bereiden?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga zo broccoli-gehakt maken, zal wel weer niemand geloven maar is echt zo
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik stond dus met pancetta thuis, maar zonder salade
FOK!ken en chaturbaten valt wel te combineren, gok ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn baan is online lieverdje
dacht altijd dat US de drijvende motor achter meatspin.com wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
FOK!ken en chaturbaten valt wel te combineren, gok ik
Nou ja met jouw tip, met koetjesgehaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, maar hoe ga je dat bereiden?
Dit is je baan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn baan is online lieverdje
Die website ken ik niet maar ik ga niet klikken. Ik heb net gegetenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht altijd dat US de drijvende motor achter meatspin.com was
verstandigquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die website ken ik niet maar ik ga niet klikken. Ik heb net gegeten
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja met jouw tip, met koetjesgehakt![]()
Heb de koelkast wel extreem vol met uitwijkmogelijkheden maar toch
Maak van de broccoli paprika en het klinkt al beterquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Gewoon broccoli en gehakt hoor
Broccoli lekker roerbakken met een knoflookjeEn niet tot snot
Wedden dat de broccoli bij mij toch weer naar overleden beest smaakt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Gewoon broccoli en gehakt hoor
Broccoli lekker roerbakken met een knoflookjeEn niet tot snot
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak van de broccoli paprika en het klinkt al beter
Ik snap niet dat jullie zo anti-broccoli zijn hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat de broccoli bij mij toch weer naar overleden beest smaakt.
je moet de slakken en wormen er ook van tussen spoelenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat de broccoli bij mij toch weer naar overleden beest smaakt.
Ik ben dol op naakte groene groente juist.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet dat jullie zo anti-broccoli zijn hoor
Ik blijf het een soort gekke waterplant vinden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Groene aspergesquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben dol op naakte groene groente juist.
Lol whutquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf het een soort gekke waterplant vinden.
Sesamolie is wel een favoriet hierquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of met een beetje sesamolie
Of met chillivlokken
Of met sojasaus
En terechtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sesamolie is wel een favoriet hier
Ik denk dat je een keer een broccoliproeverij moet organiseren om ons te overtuigenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of met een beetje sesamolie
Of met chillivlokken
Of met sojasaus
Broccoli-lingerie party.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je een keer een broccoliproeverij moet organiseren om ons te overtuigen
Waarschijnlijk niet. Het is vast zo'n onooglijk stationnetje waar je er op zo'n weekend 100 van doet. En ja die onthou ik dan. Foto is er wel van lijkt me.quote:
Ik begin doorgaans met geen broccoli kopen. En dan kook ik ‘s avonds geen broccoli. Niet te lang, op een middelhoog vuur. En dan dien ik de geen broccoli op met een groente die ik wel lekker vindquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol whut
Hoe maak je het dan meestal?
Inb4 ik gooi het bij het gft
prima groente maar niet zo kaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
eerder lemonpartyquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht altijd dat US de drijvende motor achter meatspin.com was
Grind op je balkon?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens 3 zakken grind voor balkon gekocht. 4 september ophalen bij de Gamma. Geen idee of het nou 60 of 75 kilo is maar dat zien we dan wel weer.
Half uur naar gezocht..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Het is vast zo'n onooglijk stationnetje waar je er op zo'n weekend 100 van doet. En ja die onthou ik dan. Foto is er wel van lijkt me.
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:
Kan je balkon dat wel aan, niet dat je straks beneden ligt in je strakke korte broek op je knieën met acht spiesen of zo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens 3 zakken grind voor balkon gekocht. 4 september ophalen bij de Gamma. Geen idee of het nou 60 of 75 kilo is maar dat zien we dan wel weer.
ja er liggen van die betontegels met zo'n randje grind eromheen. Om die tegels een beetje bij elkaar te houden. Maar die tegels zitten allemaal kieren tussen (centimeters) en dat is dus kut. Dus ik ga eerst die tegels recht leggen en dan MEER grind in die rand storten zodat het beter blijft liggen.quote:
Makkelijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan je balkon dat wel aan, niet dat je straks beneden ligt in je strakke korte broek op je knieën met acht spiesen of zo?
Aaahquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja er liggen van die betontegels met zo'n randje grind eromheen. Om die tegels een beetje bij elkaar te houden. Maar die tegels zitten allemaal kieren tussen (centimeters) en dat is dus kut. Dus ik ga eerst die tegels recht leggen en dan MEER grind in die rand storten zodat het beter blijft liggen.
Of even roerbakken en 5 minuutjes stoven. Heerlijk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
De meeste groente hoef je alleen even te blancheren, kaal, naakt, puur, natuur, zonder kindersausjes en dan voel je jezelf met ieder vitamine-rammelend hapje nog knapper worden.
Bij voorkeur gegrildquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat je erin bijt en je hoort nog een sappig knapje
Nee nee, er moet wel wat bij en gekookte broccoli is wel vies jaquote:
uitgebakken spekjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nee, er moet wel wat bij en gekookte broccoli is wel vies ja
Ja, klein toefje kruiden, wat boter of olijfolie erover, heerlijk groentenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Of even roerbakken en 5 minuutjes stoven. Heerlijk!
ben je nu dan maar met 1 oog aan het typen dat je haar niet voorbij zag stuiterenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik zag geen snack voorbij stuiteren vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Had dan even afgesproken voor koffie, had ze leuk gevonden hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik zag geen snack voorbij stuiteren vandaag
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
Waar koop je leuke enkelbandjes?www.dji.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb hier in het begin ook al eens met 5 dikke gasten op het balkon gezeten dus er kan sowieso minstens 400 kilo extra bij.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
Waar koop je leuke enkelbandjes?Ik heb gewoon een enkelbandje laten tatoeëren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
gekookt issie ook primaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nee, er moet wel wat bij en gekookte broccoli is wel vies ja
Auwquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een enkelbandje laten tatoeëren.
Is dat in Oekraīne geen teken voor ik ben beschikbaar voor een tientje of twee?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een enkelbandje laten tatoeëren.
dan wordt het een plakplaatjequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Auw![]()
En wil ook wel kunnen wisselen
Sowieso typ ik met één oogquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben je nu dan maar met 1 oog aan het typen dat je haar niet voorbij zag stuiteren
ik zou met twee handen typen. dat gaat sneller dan met je oogquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had dan even afgesproken voor koffie, had ze leuk gevonden hoor
Hmm.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou met twee handen typen. dat gaat sneller dan met je oog
Echt. Ik zie ze best wel veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
De laatste keer dat ik een niet overheids-enkelbandje gezien heb is misschien begin jaren 2000..
Och, wat een onzin, ik heb zoveel leuke Fokkers ontmoet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Denk het niet.
Ballie spreekt niet af met FOK!kers
Echt wel. 😏quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Denk het niet.
Ballie spreekt niet af met FOK!kers
Dat is de snackpolicyquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och, wat een onzin, ik heb zoveel leuke Fokkers ontmoet.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:46 schreef dud0r het volgende:
tijd voor bier en magic spelen lieve mensen en mensen die stom zijn
Tot de volgende keer
Veel plezier Dudquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:46 schreef dud0r het volgende:
tijd voor bier en magic spelen lieve mensen en mensen die stom zijn
Tot de volgende keer
Ook stomme fokkers?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och, wat een onzin, ik heb zoveel leuke Fokkers ontmoet.
Bovenkant voet was pijnlijker haha.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Auw![]()
En wil ook wel kunnen wisselen
Als ik snaaks probeer te kijken bellen mensen de politie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een snaakse blik en ze de-installeert Tinder
Tijd voor nieuwe vriendenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt. Ik zie ze best wel veel eigenlijk.
Iedereen op fok is lievvvvvquote:
Leugensquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen op fok is lievvvvv
Nou..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Af en toe een hoekje terugvouwen en zachtjes zeggen dat het oké is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor enkelbandje zoek je?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt. Ik zie ze best wel veel eigenlijk.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een hoekje terugvouwen en zachtjes zeggen dat het oké is.
Ik heb nog nooit een enkelbandje horen piepenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het soort wat niet gaat piepen als je meer dan 15m van het aanrecht verwijdert bent
Is dit niet iets van 10 jaar geleden Ibiza?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zie het veel op straat![]()
Met van die schelpjes bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het soort wat niet gaat piepen als je meer dan 15m van het aanrecht verwijdert bent
Had 20 jaar terug een ketting van leer met een haaientand.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niet iets van 10 jaar geleden Ibiza?
Surfboyquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had 20 jaar terug een ketting van leer met een haaientand.
Hoeveel reetgeweien ben jij tegengekomen in je vrije periode?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schelpjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja geen idee. Zie veel met schelpjes. Maar ook van die fijne gouden bandjes.
Tijd voor een nieuwe omgevingquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zie het veel op straat![]()
Met van die schelpjes bijvoorbeeld.
Jaaaa die had ik ook...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
20quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens heel opvallend : noch de gamma noch de karwei geeft aan hoeveel er in zo'n zak grind zit. Ik neem aan dat het of 20 of 25 kilo is.
Ja ik ben niet zo creaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
SchelpjesJa, die zijn leuk. Beetje crea bea en je kan ze zelf maken.
Ah okeequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
20
anders moeten ze 2 man hebben om 't zakje te tillen. Arbo dit dat.
Ik weet dat het niet hetzelfde is, maar ik had ooit een zak met metselzand gratis op mp gezet.. laat iemand z'n vrouw op de fiets dat ophalen. Arme vrouwquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens heel opvallend : noch de gamma noch de karwei geeft aan hoeveel er in zo'n zak grind zit. Ik neem aan dat het of 20 of 25 kilo is.
gratis op marktplaats.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet hetzelfde is, maar ik had ooit een zak met metselzand gratis op mp gezet.. laat iemand z'n vrouw op de fiets dat ophalen. Arme vrouw
Misschien vond ze het wel leuk om te doen..Kan zomaar een geëmancipeerde vrouw zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet hetzelfde is, maar ik had ooit een zak met metselzand gratis op mp gezet.. laat iemand z'n vrouw op de fiets dat ophalen. Arme vrouw
Ik ben er wel heel blij mee en mijn rug ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gratis op marktplaats.
dan krijg je dat
Oppassen hč, straks lig je op je rug in bed en kun je niet eens meer je eigen kaboutermutsje bekijken.quote:
Het regende en het was donker.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien vond ze het wel leuk om te doen..Kan zomaar een geëmancipeerde vrouw zijn.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oppassen hč, straks lig je op je rug in bed en kun je niet eens meer je eigen kaboutermutsje bekijken.
Neen, ik weet niet eens meer waar ik mijn eigen enkelbandje heb gekochtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Maar niemand dus een leuke webshop voor enkelbandjes?![]()
Straks moet ik Etsy weer afstruinen en hopen dat de foto en het product overeen komen.
Ik heb nog wel een nichtje die exclusieve enkelbandjes maakt maar ik kan niet in je portemonnee kijken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Maar niemand dus een leuke webshop voor enkelbandjes?![]()
Straks moet ik Etsy weer afstruinen en hopen dat de foto en het product overeen komen.
bij de OvJ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, ik weet niet eens meer waar ik mijn eigen enkelbandje heb gekocht
Heb jij een enkelbandje?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, ik weet niet eens meer waar ik mijn eigen enkelbandje heb gekocht
je moet je biefstuk eens insmeren met mayo. en dan goed schreeuwend heet bakken.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet je biefstuk eens insmeren met mayo. en dan goed schreeuwend heet bakken.
Krijg je best een goede lekkere korst van.
https://ghentlemensbbq.com/recepten/hoofdgerechten/de-mayo-sear/quote:
Jouw nichtje maakt minstens dubbelbandjes of Chuck Norris lacht haar uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nichtje die exclusieve enkelbandjes maakt maar ik kan niet in je portemonnee kijken.
ja lekker. hagelslag met mayo..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik gebruik mayo ook eigenlijk standaard als vervanging voor boter op brood.
Ja geld speelt geen rolex toch.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nichtje die exclusieve enkelbandjes maakt maar ik kan niet in je portemonnee kijken.
Onze koningin loopt ermee rond kutquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw nichtje maakt minstens dubbelbandjes of Chuck Norris lacht haar uit.
Ik las schreeuwende biefstuk.. misschien moet ik een kopje koffie nemenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet je biefstuk eens insmeren met mayo. en dan goed schreeuwend heet bakken.
Verdomd weinig, een Engelse griet. Heb maar weinig tatoo chicks gehad en er waren best wilde bij, maar vnl knappe meidenZquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel reetgeweien ben jij tegengekomen in je vrije periode?
De koningin heeft enkelbandjes?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze koningin loopt ermee rond kut
Is dit echt? Ben helemaal geen keukenprinses, en krijg biefstuk nooit lekker gebakken..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hagelslagquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja lekker. hagelslag met mayo..
Je moeder is een kutquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze koningin loopt ermee rond kut
https://ghentlemensbbq.com/recepten/hoofdgerechten/de-mayo-sear/quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is dit echt? Ben helemaal geen keukenprinses, en krijg biefstuk nooit lekker gebakken..
Van jou weet ik het niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De koningin heeft enkelbandjes?
4e heeft een enkelbandje ?
Huuuuuh ?
Jazeker.quote:
Jou moesten ze opsluiten met water en kokosbroodquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hagelslag![]()
Dat is ook gewoon kinderbeleg
al doe ik het ook niet bij iedere steak hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is dit echt? Ben helemaal geen keukenprinses, en krijg biefstuk nooit lekker gebakken..
quote:
quote:
Welke film ga je kijken? En geniet ervan alvastquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Filmpje kijken ofzo. Misschien ga ik me daar beter door voelen, hoewel het net best een gezellig gesprek was met de begeleidster die terug is van vakantie..
Kokosbrood is ook al zulk kinderbelegquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou moesten ze opsluiten met water en kokosbrood
Gewoon zorgen dat hij niet meer loeit en dan een beetje peper en zoutquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
als ik 'm zo rauw wil loop ik wel een weiland inquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat hij niet meer loeit en dan een beetje peper en zout
Deze heb ik aangezetquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Welke film ga je kijken? En geniet ervan alvast
Geloof dat wij de enige twee hier zijn met een verfijnde smaak of niet?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kokosbrood is ook al zulk kinderbeleg
proestquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof dat wij de enige twee hier zijn met een verfijnde smaak of niet?
Klein korstje en de rest net niet koudquote:
Thanks, ga ik eens proberen..! Ziet er lekker uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://ghentlemensbbq.com/recepten/hoofdgerechten/de-mayo-sear/
Wel veel werk, dat snijden en zoquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik 'm zo rauw wil loop ik wel een weiland in
Hater gespotquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kokosbrood is ook al zulk kinderbeleg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |