SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik bedoel toen ik tiener Ama was zeg maar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat toch al een tijdje goed tussen jullie?
Oh ik had die van mij vroeger in zo'n bak met gewoon wat planten van buitenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat laatst dus eens te kijken naar wat een wandelende tak nodig had maar zo'n terrarium is nogal aan de prijs.
Ja maar dat vind ik kleinquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik had die van mij vroeger in zo'n bak met gewoon wat planten van buiten![]()
[ afbeelding ]
Hoe groot wordt zo'n tak?quote:
@bitterbalquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff die beesten bewegen toch nietEcht de saaiste huisdieren die ik ooit heb gehad.
Die van de Marvels jonge.quote:
Je bent gewoon te snelquote:
Debra klinkt nog debielerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
Zonky is wel een leuke naam voor een dom ezeltje maar ja Zonky de Zonky klinkt een beetje debiel.
Ik beweeg ook niet maar wil wel m'n kont kunnen keren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff die beesten bewegen toch nietEcht de saaiste huisdieren die ik ooit heb gehad.
Ik vond kwartel niet zoveel aan. Maar om het nou te frituren gaat wat verquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat is standaard kost voor deze SC
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat is standaard kost voor deze SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |