Ik wilde het netjes houdenquote:
Klinkt als auto's die voor piepen en dan vervolgens niet doorrijdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
Werd net ingehaald door jan en Gerda Gaastra uit Utrecht in wielren outfit.
ik bleef netjes achter een dame in scootmobiel. begint Gerda ineens flink te bellen enzo.
Komt er vervolgens eerst een walm bejaardenzweet voorbij van de fietskleding die ze al sinds Utrecht aan hebbenen dat blijft ze nog zo'n 100m achtervolgen
![]()
En vervolgens sukkelen ze met 15km/h voort en laten ze jou niet voorbij als de scootmobiel is afgeslagen.
Daar ben ik al te laat voor vandaag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde het netjes houden
oh ja je bent 1.50mquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat is het enige wat ik vanaf hier beneden kan zien.
Soort magische grot van Ali Baba en zijn veertig zwembandjes?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat er zo een die maar 1x in de 5 jaar open staat?
ja bejaarden acties.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als auto's die voor piepen en dan vervolgens niet doorrijden![]()
stay away from my legos...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi ik ben 4E, alles gaat alleen al kapot als ik er naar kijk.
* noteert.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar nog nooit geverfd.
Die hebben gewoon hun gore pakkies weer aangetrokken van de vorige keer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bejaarden acties.
en dan ook nog zo meuren
thuiskomen, uithangen en dan elke dag dragen voor een week langquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hebben gewoon hun gore pakkies weer aangetrokken van de vorige keer.
Neem nog een koffiequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar ben ik al te laat voor vandaag.
Mag je dan ook 3 wensen doen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort magische grot van Ali Baba en zijn veertig zwembandjes?
Nietquote:
oke oke 1.60mquote:
Even over de struisvogellamp wrijven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je dan ook 3 wensen doen?
Wist je dat dit door de huidschilfers komt ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bejaarden acties.
en dan ook nog zo meuren
Ja, heel interessant ditquote:
beter dan cokequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist je dat dit door de huidschilfers komt ?
Die snuif je dus allemaal op
Ja, beter.quote:
Wat zou je wensen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je dan ook 3 wensen doen?
of Zyklon Bquote:
NOG MEER WENSEN !!!!quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist je dat dit door de huidschilfers komt ?
Die snuif je dus allemaal op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |