abonnement Unibet Coolblue
pi_201289712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:49 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Ik had een keer een vriendje die dat geil vond om te doen.
En ik zeg niet zo snel nee dus.. ik dacht waarom niet. Voelde wel apart moet ik zeggen.

Gaf een beetje branderig gevoel wat na half uur weer over was. Maar verder geen last meer van gehad.


Maar om nu te zeggen dat ik dit heel graag vaker zou willen... nee dat niet. Al zou ik het ook niet weigeren als iemand het zou willen doen bij me.
Jij hebt volgens mij ook liever een pik als een boterham in je mondje of niet ? :) Ik hou er wel van
pi_201290015
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:52 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Jij hebt volgens mij ook liever een pik als een boterham in je mondje of niet ? :) Ik hou er wel van
Klopt, meestal wel inderdaad, ik ben best wel onverzadigbaar.

Kan soms wat minder zijn na een heftig weekend door het welbekende
dipje, maar over het algemeen wel.
pi_201290325
MVV trio, in m'n fantasy retegeil, maar in praktijk niet zo heel denderend.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_201296812
Zowel anaal, vaginaal en oraal gepakt worden.

Tot nu toe wel, ik helemaal op het voeteneinde van het matras liggend, met de nek schuin zeg maar, zodat mijn man zijn stijve lul vol in mijn keel kan stoten. Lekker op mijn bek slaan. Ik wil alleen niet dat hij spuugt. Hij wil niet iemand erbij die mij ook vaginaal kan pakken.
pi_201297916
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:03 schreef Mylene het volgende:
Zowel anaal, vaginaal en oraal gepakt worden.

Tot nu toe wel, ik helemaal op het voeteneinde van het matras liggend, met de nek schuin zeg maar, zodat mijn man zijn stijve lul vol in mijn keel kan stoten. Lekker op mijn bek slaan. Ik wil alleen niet dat hij spuugt. Hij wil niet iemand erbij die mij ook vaginaal kan pakken.
Op rug liggen met hoofd over de rand, en dan facefuck krijgen wel vaak gehad, ook met spugen en face slap.

Maar nog nooit in die houding ook nog eens gepenetreerd worden. (Wel in andere houdingen van twee kanten)

Die ga ik zeker eens laten doen.
Bedankt voor de tip, leer ik hier ook nog eens wat ;)
pi_201298258
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:03 schreef Mylene het volgende:
Zowel anaal, vaginaal en oraal gepakt worden.

Tot nu toe wel, ik helemaal op het voeteneinde van het matras liggend, met de nek schuin zeg maar, zodat mijn man zijn stijve lul vol in mijn keel kan stoten. Lekker op mijn bek slaan. Ik wil alleen niet dat hij spuugt. Hij wil niet iemand erbij die mij ook vaginaal kan pakken.
Als jij mijn vrouwtje was zat je met je hoofd in de toiletpot en ikzelf met een dildo pogo stick achter je.

Op je bek slaan, je maakt me al half hard met zo'n uitspraken.

Fijne avond gewenst door mij!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2021 20:20:57 ]
pi_201298384
Jezus, wat een ranzigheid.
pi_201298640
Maar ontopic, ik heb nog een hele grote fetish

Heb een vroegere vriendin/onderdanige op all fours laten rondlopen met een collar om, en een anaalhaak met een dunne ketting door die collar. Die rug flink krom trekken.

Nu heb ik helaas geen contact meer op haar, maar fantasieen zijn daarbij nog nosehooks mouthhooks en dergelijken. Ben ook erg fan van handen vasttapen of een bokshandschoen ofzo aan, zodat de grip totaal weg is.
pi_201336938
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Waarom nou het woord slet ;(
Omdat de dames waarmee ik dit doe zichzelf een gangbangslet vinden, noemen of willen worden. Het woord 'slet' heeft voor mij overigens helemaal geen negatieve connotatie in deze context - ik zie het absoluut als iets positiefs als een dame een 'slet in bed' is.
pi_201336977
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:02 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Op rug liggen met hoofd over de rand, en dan facefuck krijgen wel vaak gehad, ook met spugen en face slap.

Maar nog nooit in die houding ook nog eens gepenetreerd worden. (Wel in andere houdingen van twee kanten)

Die ga ik zeker eens laten doen.
Bedankt voor de tip, leer ik hier ook nog eens wat ;)
Laatst gedaan; de dame met haar nek over de bedrand, hoofd naar achter, facefuck en ondertussen afwisselend met opgetrokken knieën vaginaal geneukt en dubbelgevouwen anaal geneukt. Ze voelde zich op en top slet, gebruikt en gedomineerd.
pi_201337083
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 11:14 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Laatst gedaan; de dame met haar nek over de bedrand, hoofd naar achter, facefuck en ondertussen afwisselend met opgetrokken knieën vaginaal geneukt en dubbelgevouwen anaal geneukt. Ze voelde zich op en top slet, gebruikt en gedomineerd.
Heerlijk ja, zo heb ik het ook graag.

Dat gevoel geeft echt een kick, verslavend bijna.
pi_201337113
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 11:20 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Heerlijk ja, zo heb ik het ook graag.

Dat gevoel geeft echt een kick, verslavend bijna.
Andersom ook, hoor ;)
pi_201340935
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 11:14 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Laatst gedaan; de dame met haar nek over de bedrand, hoofd naar achter, facefuck en ondertussen afwisselend met opgetrokken knieën vaginaal geneukt en dubbelgevouwen anaal geneukt. Ze voelde zich op en top slet, gebruikt en gedomineerd.
-geen mentions-

[ Bericht 8% gewijzigd door Lenny77 op 14-09-2021 14:24:51 ]
  maandag 27 september 2021 @ 19:55:54 #89
53151 T42
Pinball Wizard
pi_201544169
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:29 schreef ijs. het volgende:

[..]
Als je maar de eerste bent toch
Wat is risico aan sperma verder? Gaat om de mogelijke soa die de dame al van eerdere ontmoetingen heeft aka gangbangs
  zondag 17 oktober 2021 @ 21:50:30 #90
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_201800912
Vernedering vind ik in mijn fantasie geweldig, maar buiten mijn fantasie lijkt het me niks.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
  maandag 18 oktober 2021 @ 17:39:23 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201808500
Geen fetisj (als in heb het nodig om opgewonden te raken). Wel dromen die in het echt niet eens een beetje leuk zouden zijn.

Bv een droom waarbij ik geslagen wordt met een zweep die echt voren trekt, bloed trekt. Levert de vrouwelijke versie van een natte droom op. Irl zou het alles behalve leuk zijn.
Heb wel een zwepen fetisj, het klappen van de zweep levert opwinding op, maarde mate van pijn kan dat nogal vergallen.

Zelfde met ‘dwang’ fantasieën. In fantasie kan dat veel verder gaan dan irl. Echt gedwongen worden (geen stop kunnen zeggen en dat wel willen) zou zelfs traumatisch zijn. Maar in fantasie is het stimulerend. Is het idee lekker. In het echt absoluut niet. Dan overheerst het negatieve.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201808670
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Geen fetisj (als in heb het nodig om opgewonden te raken). Wel dromen die in het echt niet eens een beetje leuk zouden zijn.

Bv een droom waarbij ik geslagen wordt met een zweep die echt voren trekt, bloed trekt. Levert de vrouwelijke versie van een natte droom op. Irl zou het alles behalve leuk zijn.
Heb wel een zwepen fetisj, het klappen van de zweep levert opwinding op, maarde mate van pijn kan dat nogal vergallen.

Zelfde met ‘dwang’ fantasieën. In fantasie kan dat veel verder gaan dan irl. Echt gedwongen worden (geen stop kunnen zeggen en dat wel willen) zou zelfs traumatisch zijn. Maar in fantasie is het stimulerend. Is het idee lekker. In het echt absoluut niet. Dan overheerst het negatieve.
Met een goede D is dit hetzelfde in de realiteit als in je fantasie. Ben zelf in opleiding ervoor.
  maandag 18 oktober 2021 @ 19:35:56 #93
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201809693
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:57 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Met een goede D is dit hetzelfde in de realiteit als in je fantasie. Ben zelf in opleiding ervoor.
Als (ervaren) sub kan ik je vertellen dat het niet hetzelfde is.
Dat waar de grens tussen fantasie (in control, kunnen stoppen) en werkelijkheid (meer pijn dan je aankan, niet kunnen stoppen) overschreden wordt het niet meer opwekkend is, maar verdomd snel traumatisch wordt.

Spel kan ver gaan, maar blijft spel. En dat is goed. Is verdomd lekker en kan je erg veel mee.
Maar dit gaat over fantasieën die enkel in fantasie leuk zijn….
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201813192
Mijn vrouw laten neuken en dan later haar kutje likken.
pi_201815043
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 00:15 schreef Pimpeltje het volgende:
Mijn vrouw laten neuken en dan later haar kutje likken.
Cuck dreams?
pi_201817118
Laatst moest ik denken dat zelfs ik wel dingen kan bedenken die beter fantasie kunnen blijven. Maar wel opwindend lijken.
Ik heb veruit de meeste fantasieën al uitgeprobeerd en die waren (op één na dan) allemaal voor herhaling vatbaar en goed bevallen of op zijn minst acceptabel als mijn seks partners het willen.

En ik ben vergeleken met het gemiddelde best extreem denk ik.

Dus ja wat ik dus nooit zou doen maar op zich een opwindende gedachte is.

Laten brandmerken, laten nemen door een paard (onder toezicht, opdracht van een Dominant) permanent 24/7 iemands eigendom zijn, altijd beschikbaar.

Maar de eerste twee zijn voor mij hard limits.
Dus zal het nooit toelaten.

De laatste werkt niet omdat ik niet altijd in een onderdanige bui ben en regelmatig zelf de regie wil hebben, al dan niet als Dominant. Maar de momenten dat ik wel in zo'n bui ben is het wel een spannend idee.
pi_201817180
Anale dubbele penetratrie... veel teveel gehannes en het lukt 7 van de 8 keer niet.
pi_201832267
Dit is echt zo'n apart topic.
afspraak tandarts verzetten
pi_201832356
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:08 schreef LanaMyst het volgende:
Laatst moest ik denken dat zelfs ik wel dingen kan bedenken die beter fantasie kunnen blijven. Maar wel opwindend lijken.
Ik heb veruit de meeste fantasieën al uitgeprobeerd en die waren (op één na dan) allemaal voor herhaling vatbaar en goed bevallen of op zijn minst acceptabel als mijn seks partners het willen.

En ik ben vergeleken met het gemiddelde best extreem denk ik.

Dus ja wat ik dus nooit zou doen maar op zich een opwindende gedachte is.

Laten brandmerken, laten nemen door een paard (onder toezicht, opdracht van een Dominant) permanent 24/7 iemands eigendom zijn, altijd beschikbaar.

Maar de eerste twee zijn voor mij hard limits.
Dus zal het nooit toelaten.

De laatste werkt niet omdat ik niet altijd in een onderdanige bui ben en regelmatig zelf de regie wil hebben, al dan niet als Dominant. Maar de momenten dat ik wel in zo'n bui ben is het wel een spannend idee.
Ja echt een paard? Waarom door een echt dier die fantasie ?

Er bestaan ook paardenlul dildo's, die zijn enorm.
pi_201832579
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:26 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Ja echt een paard? Waarom door een echt dier die fantasie ?

Er bestaan ook paardenlul dildo's, die zijn enorm.
Ja die dildo's ken ik en ook ervaring mee ;)

Hond kan ook, maar dat is dan omdat het me super vernederend lijkt als een dominant me door een dier laat dekken. Maar nogmaals, in het echt zou ik dat nooit doen. Animal seks is mij een brug te ver maar ik ging dan ook in op de vraag in de TT.

In eerste instantie dacht ik dat dit nvt zou zijn omdat ik wel voor bijna alles in ben, maar bij nader inzien was er dus nog wel iets te bedenken. Het is dan ook geen fantasie die vaak in me opkomt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')