abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 19:14:05 #1
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200986429
quote:
Rockstar Games zou later dit jaar geremasterde versies van GTA III, Vice City en San Andreas uitbrengen voor een aantal systemen, inclusief de Nintendo Switch.

Dat zeggen ingewijden tegen Kotaku. Alledrie de klassieke GTA-games uit 2001, 2002 en 2004 zouden grafisch gemoderniseerd worden met de Unreal Engine. Het zou gaan om een 'mix van oude en nieuwe graphics'. Vermoedelijk verschijnt de game voor alle grote platforms. Verschijning op de Nintendo Switch is opvallend: voorgaande grote GTA-titels verschenen niet op spelcomputers van Nintendo.

Een bron die al een glimp van de games heeft opgevangen spreekt van 'een klassieke GTA-game met veel mods'. Fans maken al jaren zogenoemde mods, zelfgebouwde aanpassingen aan games om ze bijvoorbeeld grafisch mooier te maken of totaal nieuwe zaken aan bestaande games toe te voegen. Dat gebeurt vooral bij de pc-versies van games, omdat spelcomputers veel meer afgesloten zijn.

Miniatuurvoorbeeld Lees ook:
'GTA 6 verschijnt in 2024 of 2025, speelt zich af in hedendaags Vice City'
Uitgever hint al naar komst
Er gaan al maanden geruchten over de komst van geremasterde versies van oudere GTA-games. Die geruchten werden aangewakkerd toen Rockstar-moederbedrijf Take Two de afgelopen tijd bestaande GTA-mods van gebruikers offline liet halen. Een paar dagen geleden zei Take Two tegen investeerders al dat het werkt aan drie 'versies van eerder verschenen titels'.

Eerder dit jaar werd al bekend dat GTA V en GTA Online dit najaar verschijnen voor de PlayStation 5 en Xbox Series X/S, vermoedelijk ook met betere graphics dan op voorgaande spelcomputers.

GTA 6
Een nieuwe game in de populaire GTA-reeks laat volgens geruchten nog iets later op zich wachten. GTA 6 zou verschijnen in 2024 of 2025, en zich opnieuw afspelen in Vice City.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)reas-nintendo-switch

YES! Let's go for it!

Eigenlijk had ik toch die GTA 6 wat eerder verwacht. Duurt nu al bijna 8 jaar voor een nieuwe game (al is Online natuurlijk vaak geüpdatet) en uiteindelijk schijnt het dus blijkbaar 11 of 12 jaar te worden dus geven ze in de tussentijd maar die remasters uit? Apart, misschien een beetje goedkoop, maar ik ben toch wel erg benieuwd naar hoe dat dan uiteindelijk eruit gaat zien.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200986575
Even snel en easy cashen op nostalgie. Kan er om heel eerlijk te zijn niet warm of koud van worden. Als het nou een remake was was het een heel ander verhaal maar helaas.

Edit: wellicht een beetje een zure post maar ik heb geen hoge pet meer op van Rockstar tbh.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_200986884
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 19:25 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Even snel en easy cashen op nostalgie. Kan er om heel eerlijk te zijn niet warm of koud van worden. Als het nou een remake was was het een heel ander verhaal maar helaas.

Edit: wellicht een beetje een zure post maar ik heb geen hoge pet meer op van Rockstar tbh.
Red Dead 2 gemist? :)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_200987024
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 19:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Red Dead 2 gemist? :)
Absoluut niet en instantly 1 van mijn favoriete games. Dat staat echter los van de cashcow die GTA heden ten dage is helaas.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_200987073
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 19:50 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Absoluut niet en instantly 1 van mijn favoriete games. Dat staat echter los van de cashcow die GTA heden ten dage is helaas.
Ja daar heb je gelijk in. GTA Online hebben ze veel te lang uitgemolken.
Laten we in elk geval wel hopen dat GTA 6 weer een lange singleplayer campaign heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harvest89 op 19-08-2021 20:45:21 ]
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_200987659
GTA 6 zal pas komen wanneer volgende nieuwe console komt.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_200987859
Ze verdienen te goed aan gta online, en de remasters zijn wss voor een ouder publiek.

Geen idee of ik die ga halen, vice city was wel cool vroeger maar heb er niet zo iets mee als met crash bandicoot of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  † In Memoriam † vrijdag 20 augustus 2021 @ 01:50:18 #8
88815 The_Emotion
98.3
pi_200992394
Ben benieuwd wat er opgepoetst wordt behalve de graphics. NPC's die beter reageren op de omgeving? Meer verkeer op de wegen? Of zit je weer opgescheept met een gare Dodo in GTA3 remastered?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_200994269
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 19:25 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Even snel en easy cashen op nostalgie. Kan er om heel eerlijk te zijn niet warm of koud van worden. Als het nou een remake was was het een heel ander verhaal maar helaas.

Edit: wellicht een beetje een zure post maar ik heb geen hoge pet meer op van Rockstar tbh.
Het wordt blijkbaar helemaal opnieuw gemaakt in de Unreal-engine, dus dat geeft ook wel opties om meer te doen dan alleen wat graphics updaten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200994554
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 09:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Het wordt blijkbaar helemaal opnieuw gemaakt in de Unreal-engine, dus dat geeft ook wel opties om meer te doen dan alleen wat graphics updaten.
Waar lees je dat dan? Tot nu toe lees ik alleen maar over remaster ipv remake. Dat zou het overigens een heeeeel ander verhaal maken wmb!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Moderator vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:32:38 #11
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200994898
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 01:50 schreef The_Emotion het volgende:
Ben benieuwd wat er opgepoetst wordt behalve de graphics. NPC's die beter reageren op de omgeving? Meer verkeer op de wegen? Of zit je weer opgescheept met een gare Dodo in GTA3 remastered?
Dat benieuwt mij nou ook.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200995007
Die heb al op mijn IPad staan. Wanneer remastered ze versie 4 of 5 voor een handheld/tablet?
.
pi_200995100
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 10:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Waar lees je dat dan? Tot nu toe lees ik alleen maar over remaster ipv remake. Dat zou het overigens een heeeeel ander verhaal maken wmb!
Stond in dat eerste bericht van Kotaku of Polygon ofzo.

Edit: https://www.google.com/am(...)-comi-1847474620/amp
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200995220
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 10:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Stond in dat eerste bericht van Kotaku of Polygon ofzo.

Edit: https://www.google.com/am(...)-comi-1847474620/amp
Las het net idd. Wel een remaster maar met elementen die nagemaakt worden in UE. Lijkt dus schijnbaar op een al aanwezige heavy modded versie en dat is het meest interessante detail. Er is namelijk een GTA SA versie geweest die draaide op de engine van GTAV en die zag er heel tof uit, als dat hem gaat worden kan het heel tof worden!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:02:29 #15
267137 Cl04d
"Knowledge Is Power."
pi_201009600
Ik koop het sowieso, want rockstar games. Ik hoop alleen wel ook een ps4 of pc versie. Want de switch is geen powerhouse console.
"If everything's a dream, don't wake me up."
pi_201058988
Remaster van Vice City _O_
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:17:46 #17
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201059014
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 10:02 schreef Cl04d het volgende:
Ik koop het sowieso, want rockstar games. Ik hoop alleen wel ook een ps4 of pc versie. Want de switch is geen powerhouse console.
Eens, ik zou het op de PC knallen natuurlijk. Al is het nadeel ervan de waarschijnlijke vertraging tov de consoles ;(
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_201074109
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201075684
quote:
14s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 19:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja daar heb je gelijk in. GTA Online hebben ze veel te lang uitgemolken.
Laten we in elk geval wel hopen dat GTA 6 weer een lange singleplayer campaign heeft.
Je kunt het Rockstar niet kwalijk nemen dat werkelijk miljoenen mensen het blijven spelen na een mini update. Makkelijker geld verdienen bestaat er niet.

Het duurt bij Rockstar altijd lang voordat er een nieuwe game uitkomt, maar zij leveren altijd kwaliteit.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_201075783
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 07:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Je kunt het Rockstar niet kwalijk nemen dat werkelijk miljoenen mensen het blijven spelen na een mini update. Makkelijker geld verdienen bestaat er niet.

Het duurt bij Rockstar altijd lang voordat er een nieuwe game uitkomt, maar zij leveren altijd kwaliteit.
In het geval van RDD2 absoluut maar zie bovenstaande video. Dat is toch te schandalig voor woorden? Daarnaast stelt de uittocht van alle Rockstar grootheden in combinatie met Strauss Zelnick mij zeker niet gerust hoor.

Dan Houser, de oprichter van Rockstar, was de schrijver met samen met Lazlow Jones en zijn beide vertrokken. Leslie Benzies eveneens al eerder en dat waren toch wel vaandeldragers van de identiteit van Rockstar. Geruchten zijn er ook al die tijd geweest dat zij het niet eens zijn met de richting die Take-two op wilt gaan met de IP's. Overigens is RDD2 de laatste game mede geschreven door Dan Houser.

De video hierboven is de HD remaster voor de consoles waar zij als uitgangspunt de mobiele telefoon versie hebben gebruikt. Hoe lui kun je zijn? Daarnaast, ik vind het met de kwaliteit bij GTA 5 allemaal wel meevallen. In de beginperiode gaven ze aan dat er nog singleplayer DLC zou komen, toen ze eenmaal beseften dat als mensen gratis auto's konden spelen in de singleplayer en dus niet meer zouden aanschaffen online zijn ze daar heel snel vanaf gestapt. De prijs-kwaliteit verhouding gaat ook nergens meer over heden ten dage.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mike-The-Situation op 26-08-2021 07:39:43 ]
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201078024
GTA 3 en VC nooit echt weg geweest.
Zeker VC vond ik gewoon troep, dus daar ga ik niet op zitten te wachten.

GTA SA vond ik wel echt een geweldige game. Zat gewoon mooi in elkaar en de verschillende werelden _O_ _O_
Zo verschillend die steden en buitengebieden, prachtig.
Of ik dat dan ga halen? Voor een goede prijs, maar gaat voor de Switch wss 60 euro worden en dat ga ik er niet voor betalen.

Oh en Rockstar blijft voor mij echt 1 van de top developers.
Die maken gewoon goud. RDR2 was ook echt zo'n geweldig mooie game. GTA5 ook.
Helaas melken ze die wel echt heel erg uit met GTA Online. Ik vind dat online echt geen bal aan, dus mij verlies je dan volop. En wat ik zie van online is dat ook zo toxic.
Begrijpelijk echter gezien het geld wat ze blijven krijgen.
pi_201078170
Deden ze volgens mij altijd al. Tussen Vice City en SA of tussen SA en IV had je toen een soort remake van III.
pi_201090485
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:23 schreef Captain_Ghost het volgende:
GTA 6 zal pas komen wanneer volgende nieuwe console komt.
Eerst GTS V met een current next gen update.
Serieus, GTA V is nog steeds een van de mooiste spellen.
blablablabla
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:03:42 #24
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201091446
blijft een gemiste kans als de nieuwe GTA geen GTA VIce heet.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201093959
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:23 schreef Captain_Ghost het volgende:
GTA 6 zal pas komen wanneer volgende nieuwe console komt.
Dat is niet voor 2030. Er is net een nieuwe console van de 2 grote spelers
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')