abonnement Unibet Coolblue
pi_543914
Na al de gebeurtenissen in de bus, met de poet?? Of wie gun je het 't meeste?

Wat mij betreft mag Hans winnen!

'Ja' op alles...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 december 2000 @ 17:12:43 #2
862 Arcee
Look closer
pi_543929
Ik gun 't Sandra 't meest, maar ik vind dat Koen er 't meest recht op heeft. Hij heeft het programma gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 12-12-2000 17:14]

pi_544013
ik vind hans de sympatiekste maar ja.. koen heeft natuurlijk ook wel wat.. kweet 't nog niet zo net
pi_544034
ik denk dat sandra,koen en hans overblijven

en dan gaat sandra met de poet ervan door,en dat terwijl ik steeds hans geroepen heb!
maar toch denk ik sandra.

pi_544069
* Kozzmic is voor Hans!

Wat mij betreft degene met de meest positieve en eerlijke instelling. Ik heb af en toe erg genoten van Koen, maar de overwinning is teveel eer voor hem. En daarbij; hij heeft reeds een aardige beloning, namelijk een ton aangezien hij 2 keer de populairste was.

Sandra , Bart en Zoe winnen hopelijk niet.

pi_544132
Als ik je vraag zou moeten beantwoorden denk ik dat het enig juiste antwoord is dat de kijkers wel weg zullen lopen.
  Redactie Frontpage dinsdag 12 december 2000 @ 21:37:45 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_544747
Hans
pi_545088
Hans, just because.....

Koen niet, dat is teveel eer voor hem.
Sandra niet, die stort mij te vaak in.
Zoe niet, achterbaks en verwend fakewijf.
Bart niet, want die is zooooo saai.

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_545345
Koen heeft zijn eigen leventje flink verziekt (carriere, sociaal) om de kijkers te vermaken, hij verdiend de prijs dus het meeste.
Hans staat bij mij op de tweede plaats,want zo vermakelijk was 'ie niet en Hans zal toch wel als held binnengehaald worden en er andere leuke dingen aan overhouden dus hij heeft dat miljoen niet nodig (Koen wel, alleen al om te kunnen onderduiken en 1 ton is snel op als je in hotels in het buitenland moet leven)

Sandra NIET: zo wispelturig, achterbaks, labiel en dom(ze valt voor Richard!)als de pest.
Bart NIET: koning der verwende sukkeltjes.(alleen die verongelijkte blik naar Koen al)
Zoe NIET: omdat ze haar best heeft gedaan alle vrouwen uit de bus te krijgen en het haar nog gelukt is ook, aandachtsziek en bazig

Conform, Comply, Obey
  woensdag 13 december 2000 @ 00:42:39 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_545377
Koen mag van mij winnen, maar ik denk dat het nog heel moeilijk voor hem wordt om dat te redden.

Zoë blijft ook populair, zeker onder de jonge pubers, ze kan zomaar weer de populairste worden volgende week.

In ieder geval gaat het bij de populairste tussen Zoë en Koen. Wel belangerijk ivm de samenstelling van de weg-stem bank.

De minste kans om over te blijven hebben Bart en Sandra.

Zelf hou ik het erop dat Zoë wint, ook al omdat Koen wel veel voorstanders heeft, maar ook erg veel tegenstanders. [voor en tegen standers worden door SBS6 steevast fans genoemd ]
Maar misschien gaat Hans er als lachende derde wel met de poet vandoor: - Twee honden vechten om een been, hansepansje gaat er mee heen -

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 13-12-2000 00:45]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_545617
quote:
Op 12 december 2000 17:48 schreef Kozzmic het volgende:
* Kozzmic is voor Hans!

Wat mij betreft degene met de meest positieve en eerlijke instelling. Ik heb af en toe erg genoten van Koen, maar de overwinning is teveel eer voor hem. En daarbij; hij heeft reeds een aardige beloning, namelijk een ton aangezien hij 2 keer de populairste was.

Sandra , Bart en Zoe winnen hopelijk niet.


Ben het hier volmondig mee eens, zou alleen de kotscijfers wat willen aanpassen:
Sandra
Bart
Zoe

(En dit is om een schaal van 1 tot tien ZONDER telfouten.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 14 december 2000 @ 21:28:46 #12
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_552759
quote:
Op 12 december 2000 17:12 schreef Arcee het volgende:
.... maar ik vind dat Koen er 't meest recht op heeft. Hij heeft het programma gemaakt.
Je wilt het toch niet meemaken.. dat Koen het wint, dan moeten we nog een heeeel jaar naar die onzin van hem luisteren. Gelukkig zal dat dan met name in Belgie zijn maar toch?

Ik ben het met veel voorgangers eens:
Hans moet en zal het worden!

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  Trouwste user 2022 donderdag 14 december 2000 @ 22:16:33 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_552948
Er is 'r maar 1 die mag en die moet winnen: KOEN! Zowel in De Bus-1, De Bus-2,Big-Brother-1, als in Big-Brother-2 is niet 1 deelnemer met zo'n open vizier zijn tegenstanders tegemoet getreden. Hij maakte vanaf dag 1 kenbaar dat het een groot spel is. De ironie lag er zo dicht bovenop dat het voor de anderen moeilijk was het spel mee te spelen,zouden ze dit wel hebben gedaan vielen ze door de mand (zie Ruth). De humorlozen (lees:Bart) krijgen geen vat op Koen, Hans echter weet met zijn feilloze nichten intuïtie Koen te doorgronden en speelt het spel wel zoals een spel gespeelt moet worden; met eigen wapens.Hij is dan ook de enige naast Koen die eventueel mag winnen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 14 december 2000 @ 23:52:08 #14
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_553414
quote:
Op 14 december 2000 22:16 schreef tong80 het volgende:
Er is 'r maar 1 die mag en die moet winnen: KOEN! Zowel in De Bus-1, De Bus-2,Big-Brother-1, als in Big-Brother-2 is niet 1 deelnemer met zo'n open vizier zijn tegenstanders tegemoet getreden.
Open vizier.. laat me niet lachen!!
Betonnen plaat vol eigendunk, dat lijkt er meer op. Hij verdient enige eer vanwege zijn manipulatie. Maar gemanipuleer met open vizier.. ik ken het niet, jij?
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 december 2000 @ 00:37:14 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_553614
Volgens het woordenboek is de omschrijving van manipuleren: SLIM TE WERK GAAN OM ZIJN DOEL TE BEREIKEN. Dit heeft KOEN dus gedaan, dit in tegenstelling tot ZOE die evenals KOEN heeft gemanipuleerd. ZOE heeft dit echter op een achterbakse,slinkse wijze gedaan. Manipuleren is dus niet per definitie negatief, en kan wel degelijk met open vizier.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')