LMAO,loop zo terug, nu in de Bijenkorf maar ik vind het een fantastische vraag!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:59 schreef maily het volgende:
[..]
Of ze jeuk heeft aan haar amandelen
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:02 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
LMAO,loop zo terug, nu in de Bijenkorf maar ik vind het een fantastische vraag!
Vraag ff of ze 13 of 15 was.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:02 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
LMAO,loop zo terug, nu in de Bijenkorf maar ik vind het een fantastische vraag!
Ze moet haar zonnebankafspraak natuurlijk niet missen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:24 schreef JourneyBlue het volgende:
Ze is weg jongens, tot zover het harde werken, mss voor een foto-artikel alleen?
Jammerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:24 schreef JourneyBlue het volgende:
Ze is weg jongens, tot zover het harde werken, mss voor een foto-artikel alleen?
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:19 schreef Mrmime het volgende:
Bestel een bubbel thee met knakworstsmaak bij haar. Want daar was Rachel ook gek op toen ze 13 was (of 15)
Alleen de kioskmeisjes zaten nog verdwaasd naast elkaar in de kiosk, die zijn daar normaal altijd alleen met elkaar.quote:
Heb je n emmertjequote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:19 schreef Mrmime het volgende:
Bestel een bubbel thee met knakworstsmaak bij haar. Want daar was Rachel ook gek op toen ze 13 was (of 15)
tje? graag grootste teil/emmer hier pleasequote:
Dit, bestaat die persoon? En kan deze dan meteen vakantieman An2 ook eens vragen waarom hij dit allemaal laat gebeuren?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
Volgens mij beweert hier in dit topic niemand dat Monique niet werkt voor haar geldZou ook raar zijn aangezien al evident is dat Persil haar betaalt.
Kan er niet eens een keer een journalist Rachel confronteren met haar aantoonbare gejok? Gewoon met feiten over die auto en inkomsten om maar wat te noemen? Iemand die toch al niet zo lekker ligt bij de familie en/of Gladde Guido want er zitten veel mensen toch met donkerbruine armen in Rachel. Patty Brard is ook zo'n slijmbal.
Dat denk ik ook ("Ze woont vooralsnog in die villa van een miljoen" en ze lijkt na 6 hele maanden niet verder met haar leven te gaan) zo ontzettend lelijk en 0 reactie van zoonlief.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:19 schreef Leandra het volgende:
Het gaat Rachel natuurlijk om die villa, die gunt ze Monique simpelweg niet.
Het zou me zelfs niet meer verbazen als ze die villa zelf wel als soort van hotel zou willen gebruiken, als ze in Rotterdam is.
De vrouw die zich al 18 jaar onderdompelt in de rol van "De weduwe van" de man waarvan ze (alweer) wilde scheiden toen hij doodging verwijt een ander dat ze na een half jaar "nog niet verder gegaan is", de ironiequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:32 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ("Ze woont vooralsnog in die villa van een miljoen" en ze lijkt na 6 hele maanden niet verder met haar leven te gaan) zo ontzettend lelijk en 0 reactie van zoonlief.
De familie Van Soelen moet intussen toch ook een beetje wakker geworden zijn en inzien dat ze echt de hoofdprijs binnengehaald hebben met extragratis schoonmoeder.
neuh..quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:32 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
\
De familie Van Soelen moet intussen toch ook een beetje wakker geworden zijn en inzien dat ze echt de hoofdprijs binnengehaald hebben met extragratis schoonmoeder.
Jaa maar zíj doet dit allemaal als herinnering voor André Sr.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vrouw die zich al 18 jaar onderdompelt in de rol van "De weduwe van" de man waarvan ze (alweer) wilde scheiden toen hij doodging verwijt een ander dat ze na een half jaar "nog niet verder gegaan is", de ironie
Ik kan gewoon horen hoe ze Antwee probeert te overtuigen dat hij die Monique er echt uit moet zetten. Lekker op hem inpraten met een bakje thee uit eigen zaak.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:19 schreef Leandra het volgende:
Het gaat Rachel natuurlijk om die villa, die gunt ze Monique simpelweg niet.
Het zou me zelfs niet meer verbazen als ze die villa zelf wel als soort van hotel zou willen gebruiken, als ze in Rotterdam is.
Zodat ze er zelf kan gaan zitten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan gewoon horen hoe ze Antwee probeert te overtuigen dat hij die Monique er echt uit moet zetten. Lekker op hem inpraten met een bakje thee uit eigen zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |