abonnement Unibet Coolblue
pi_200981580
Breaking Bad was tot het einde bizar goed. De laatste seizoenen waren misschien wel beter dan de eersten, dat gebeurt echt bijna nooit.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 14:03:57 #77
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200981665
quote:
11s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:58 schreef Em31 het volgende:
Breaking Bad was tot het einde bizar goed. De laatste seizoenen waren misschien wel beter dan de eersten, dat gebeurt echt bijna nooit.
Inderdaad, Dexter op het einde was zo slecht.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200981795
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 14:03 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Inderdaad, Dexter op het einde was zo slecht.
Ohja _O- ben wel benieuwd naar dat nieuwe seizoen :D
  donderdag 19 augustus 2021 @ 14:16:57 #79
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200981853
quote:
11s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:58 schreef Em31 het volgende:
Breaking Bad was tot het einde bizar goed. De laatste seizoenen waren misschien wel beter dan de eersten, dat gebeurt echt bijna nooit.
En de maker van die serie lukt dat gewoon nog eens met Better Call Saul _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 14:18:51 #80
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200981880
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 14:13 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ohja _O- ben wel benieuwd naar dat nieuwe seizoen :D
Ik ook :D
Wantdat laatste seizoen was echt bar slecht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder heb ik echt genoten van die serie. En van Michael C. Hall in die strakke shirts :@
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 19 augustus 2021 @ 14:20:13 #81
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200981905
Ik ben nu (nou ja, niet nu, nu ben ik aan het werk) bezig met seizoen 6 van Once Upon A Time, maar dat vind ik toch ook al wel minder worden dan de eerdere seizoenen. Over seizoen 7 las ik hier, maar ook elders op Het Net, nog slechtere verhalen, we gaan het meemaken.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 19 augustus 2021 @ 14:25:45 #82
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200981983
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 14:20 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nu (nou ja, niet nu, nu ben ik aan het werk) bezig met seizoen 6 van Once Upon A Time, maar dat vind ik toch ook al wel minder worden dan de eerdere seizoenen. Over seizoen 7 las ik hier, maar ook elders op Het Net, nog slechtere verhalen, we gaan het meemaken.
Ik moet nog beginnen aan seizoen 4, maar op de een of andere manier lukt het me niet om eraan te beginnen. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200981995
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 14:18 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik ook :D
Wantdat laatste seizoen was echt bar slecht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder heb ik echt genoten van die serie. En van Michael C. Hall in die strakke shirts :@
Ja toen waren er sowieso minder series dan nu, dus die spanning toen nog elke week _O_
  donderdag 19 augustus 2021 @ 15:05:48 #84
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200982545
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 14:20 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nu (nou ja, niet nu, nu ben ik aan het werk) bezig met seizoen 6 van Once Upon A Time, maar dat vind ik toch ook al wel minder worden dan de eerdere seizoenen. Over seizoen 7 las ik hier, maar ook elders op Het Net, nog slechtere verhalen, we gaan het meemaken.
Ik vond seizoen zes ook niet heel sterk. Dat terwijl ik seizoen juist nog heel goed vond. Seizoen zeven ben ik na anderhalve aflevering niet verder gegaan. Niet dat het superslecht was, maar vond het wel best zo.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 15:08:21 #85
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200982595
Ben nu zelf How to Get Away With Murder het laatste seizoen aan het kijken en die is juist weer wat beter dan seizoen 5. Die kan ik bij wijze van spreken in een keer achter elkaar zien omdat ik door door zou willen blijven kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200982646
Een van de mooiste series met ook een prachtig einde is voor mij Bojack Horseman.
Ik heb er vaker over gehad en volgens mij heeft niemand dat hier gekeken, maar dat houdt me niet tegen om het er nog vaker over te hebben :P
  donderdag 19 augustus 2021 @ 15:12:04 #87
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200982654
Dit is toch wel thuiswerkgenot hoor, even languit op de bank liggen tijdens mijn koffiebreak :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 19 augustus 2021 @ 15:13:07 #88
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200982671
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:11 schreef BillDauterive het volgende:
Een van de mooiste series met ook een prachtig einde is voor mij Bojack Horseman.
Ik heb er vaker over gehad en volgens mij heeft niemand dat hier gekeken, maar dat houdt me niet tegen om het er nog vaker over te hebben :P
Staat die op Netflix?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 19 augustus 2021 @ 15:14:06 #89
39237 crew  H_T
2733
pi_200982689
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:11 schreef BillDauterive het volgende:
Een van de mooiste series met ook een prachtig einde is voor mij Bojack Horseman.
Ik heb er vaker over gehad en volgens mij heeft niemand dat hier gekeken, maar dat houdt me niet tegen om het er nog vaker over te hebben :P
Vooral niet laten doen :) Ik heb er inderdaad nog geen aflevering van gekeken. Soms vind ik het toch een soort drempel om aan een nieuwe serie te beginnen en dan kijk ik maar een aflevering Family Guy voor de zesde keer of zo
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200982725
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Staat die op Netflix?
Ja! Als het goed is wel. Het is soms wel een beetje een deprimerende serie, maar als je daar tegen kan, dan ga je het prachtig vinden. Het heeft een 8,7 op imdb.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:14 schreef H_T het volgende:

[..]
Vooral niet laten doen :) Ik heb er inderdaad nog geen aflevering van gekeken. Soms vind ik het toch een soort drempel om aan een nieuwe serie te beginnen en dan kijk ik maar een aflevering Family Guy voor de zesde keer of zo
Zelfs na de zesde keer blijf je om Family Guy lachen, dus dat begrijp ik ook wel :D
  donderdag 19 augustus 2021 @ 15:19:17 #91
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200982763
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:17 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ja! Als het goed is wel. Het is soms wel een beetje een deprimerende serie, maar als je daar tegen kan, dan ga je het prachtig vinden. Het heeft een 8,7 op imdb.
[..]

Ik zal 'm toevoegen aan de te kijken lijst. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 15:32:01 #92
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200982961
quote:
https://nos.nl/artikel/23(...)met-technisch-defect
Een van de twee transportvliegtuigen waarmee Nederlanders en anderen uit Kabul moeten worden geëvacueerd, heeft een technisch defect. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing, meldt het ministerie van Defensie.
Ok, helder. Jammer, maar kan gebeuren. :7
quote:
Het toestel, een C-130 Hercules, staat op een luchthaven in de regio Afghanistan, waarschijnlijk in een van de buurlanden.
Ehm, dat vind ik dan weer iets minder helder. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 15:41:36 #93
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200983091
Ik heb de zin eraf ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_200983219
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:08 schreef Redefine het volgende:
Ben nu zelf How to Get Away With Murder het laatste seizoen aan het kijken en die is juist weer wat beter dan seizoen 5. Die kan ik bij wijze van spreken in een keer achter elkaar zien omdat ik door door zou willen blijven kijken.
Ik had helemaal niet door dat het laatste seizoen al op Netflix stond :o vorige week gekeken, was inderdaad beter en vloog er ook doorheen.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 16:00:23 #95
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200983392
quote:
14s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:49 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik had helemaal niet door dat het laatste seizoen al op Netflix stond :o vorige week gekeken, was inderdaad beter en vloog er ook doorheen.
Ik zat er al wat langer op te wachten, omdat het meestal korter na uitzenden er op staat. Maar zat nu helaas nog een extra jaar tussen.

Het gekke bij HTGAWM is dat per seizoen het verschilt hoe snel ik m wil bekijken.

De eerste twee seizoenen wilde ik maar doorkijken. Terwijl ik bij S3 halverwege was afgehaakt. Daarna jaren later weer opgepakt. S4 was weer heel goed. S5 matig en S6 gaan weer goed.

Nou ja goed in de zin dat je door wil blijven kijken. Of het ook echt goed is, is dan weer een tweede :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 16:01:00 #96
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200983403
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:41 schreef Arizona het volgende:
Ik heb de zin eraf ;(
Je plaatst inderdaad geen lange zin.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200983592
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:00 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ik zat er al wat langer op te wachten, omdat het meestal korter na uitzenden er op staat. Maar zat nu helaas nog een extra jaar tussen.

Het gekke bij HTGAWM is dat per seizoen het verschilt hoe snel ik m wil bekijken.

De eerste twee seizoenen wilde ik maar doorkijken. Terwijl ik bij S3 halverwege was afgehaakt. Daarna jaren later weer opgepakt. S4 was weer heel goed. S5 matig en S6 gaan weer goed.

Nou ja goed in de zin dat je door wil blijven kijken. Of het ook echt goed is, is dan weer een tweede :+
Ik zat elke maand dus weer te kijken of hij tussen de nieuwe aankondigingen stond, uiteindelijk helemaal gemist. Ze hebben er ook niet echt reclame voor gemaakt blijkbaar :+

Ja af en toe wel wat onrealistisch, maar gewoon wel vermakelijk.
pi_200983747
Ik heb weer de fout gemaakt om in NWS te kijken. De reacties op het feit dat een non-binair persoon een kind krijgt daar druipt het onbegrip vanaf. Alsof een kind bij de geboorte al het woord "mama" heeft ingeprent en iets anders er nooit meer in gaat. Of dat een als vrouw geboren persoon zichzelf "niet man of non-binair" kan voelen want ze zijn het nog nooit geweest :')
(ondanks dat het wetenschappelijk is bewezen dat je het brein daadwerkelijk afwijkt van iemand die zich wel thuisvoelt in het lichaam..)

Soms vraag ik me af of we straks in een samenleving moeten leven waarin iedereen dezelfde kleding draagt, dezelfde haarstijl en een beperkt aantal "toegestane woorden" mag gebruiken. Het ironische en jammere is dat diezelfde mensen wel roepen dat er vrijheid van meningsuiting moet zijn en dat je "alles moet kunnen zeggen". Maar een transgender mag zichzelf niet zijn.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 16:43:44 #99
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200983996
twitter


Weer bijna een omi opi in de Vuelta :')
pi_200984169
quote:
15s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:27 schreef Yesse het volgende:
Ik heb weer de fout gemaakt om in NWS te kijken. De reacties op het feit dat een non-binair persoon een kind krijgt daar druipt het onbegrip vanaf. Alsof een kind bij de geboorte al het woord "mama" heeft ingeprent en iets anders er nooit meer in gaat. Of dat een als vrouw geboren persoon zichzelf "niet man of non-binair" kan voelen want ze zijn het nog nooit geweest :')
(ondanks dat het wetenschappelijk is bewezen dat je het brein daadwerkelijk afwijkt van iemand die zich wel thuisvoelt in het lichaam..)

Soms vraag ik me af of we straks in een samenleving moeten leven waarin iedereen dezelfde kleding draagt, dezelfde haarstijl en een beperkt aantal "toegestane woorden" mag gebruiken. Het ironische en jammere is dat diezelfde mensen wel roepen dat er vrijheid van meningsuiting moet zijn en dat je "alles moet kunnen zeggen". Maar een transgender mag zichzelf niet zijn.
Gewoon in het ESF gedeelte van het forum blijven, daar zit je een stuk veiliger :D

Elke week is er wel zo'n topic. Er zijn ook altijd een paar mensen die positief reageren, probeer daar dan maar aan vast te klampen. Bedenk ook dat een aantal mensen die daar negatief op reageren, het ook gewoon niet beter weten. Sommigen bedoelen het wel goed, maar gebruiken precies de verkeerde woorden.

quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Weer bijna een omi opi in de Vuelta :')
Gelukkig is er tegenwoordig twitter om ze op internet voor schut te zetten! Twitter is toch nog ergens goed voor :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')