SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ama op 18-08-2021 22:24:17 ]
Efteling was ik laatst. Is mij niet opgevallen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende: [..] En dan heb je nog niet eens mijn oud-collega's van de Efteling gezien. Daar nemen ze ook alleen maar "representatief voorkomen" aan. En gelijk hebben ze. How I ever? and How I never? raadselen.
Nou ja, eigenlijk ging het over Slavische meisjesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Roemenië is niet zo verschillend van Hongarije lees ik al
Die brunette zou uit Oekraïne kunnen komen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef Koen66 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Echt extreem Pools zien ze er niet uit, zouden ook Nederlands kunnen zijn
Poah Oekraïnequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die brunette zou uit Oekraïne kunnen komen.
OekraïneGOD.
Je uitleg is een stuk onschuldiger dan ik had gedacht iigquote:
Komt Mila Kunis ook vandaanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die brunette zou uit Oekraïne kunnen komen.
OekraïneGOD.
Nee ze hebben inmiddels allemaal ontdekt dat je van arbeidsvreugde geen hypotheek kunt betalen. HOE gaaf het ook is om bij de Efteling te werken, er moet wel een fatsoenlijk salaris verdiend worden. Maar goed, voor de tijd dat we het deden, epicquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Efteling was ik laatst. Is mij niet opgevallen.
Ik zie daar alleen maar zinnelozen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net of jij daar OOIT geweest bent.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen maar zinnelozen.
Had je wel je gezin mee? Of was je zo'n gekke solotourist?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op schoolreis waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of jij daar OOIT geweest bent.
Kijk uit hoor, Professor US vindt er wat van. Dan ben je sneu, verdacht en zielig. EN meer, zoeken we op.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je wel je gezin mee? Of was je zo'n gekke solotourist?
Een keer struikelen en ik sta in het Land van Laaf.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of jij daar OOIT geweest bent.
Hij komt er van z'n leven niet meer zo vaak als ik er geweest benquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op schoolreis waarschijnlijk
Misschien gaat hij nog ieder jaar met zijn ouders.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je wel je gezin mee? Of was je zo'n gekke solotourist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |