abonnement Unibet Coolblue
pi_200997296
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 12:20 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

Lees de hele thread. _O-
is gewoon boef man
pi_200997611
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 12:20 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

Lees de hele thread. _O-
Wordt hard trainen voor Overmars om weer ouderwets weg te kunnen rennen. Ditmaal van investeerders ipv rechtsbacks
pi_200997809
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 10:21 schreef dimmak het volgende:

[..]
Thanks. Ik ga deze even luisteren. Maar is dit ook die vrouwenhater?
Het is volgens mij geen vrouwenhater. Maar zo word de beste man wel vaak aangekondigd. Alles voor de view hè
pi_200997973
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:12 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Het is volgens mij geen vrouwenhater. Maar zo word de beste man wel vaak aangekondigd. Alles voor de view hè
Hij heeft gepleit dat de meer traditionele rolverdeling een betere samenleving/meer geluk opleverde, maar dat werd enorm opgeblazen door feministen en vrouwenhaters aan beide kanten. Weet niet eens of hij daadwerkelijk voorstelt om daarnaar terug te gaan, of gewoon iets benoemde wat volgens hem een oorzaak is van het lage welbevinden onder veel jonge mannen in het Westen.

Maargoed, hier zijn Halina Reijn en Carice van Houten het kaliber BN'ers dat iets over crypto vertellen aan de talkshowtafels dus alles beter dan dat.
What Would Goku Do
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:38:17 #130
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200998128
Jordan Peterson is minstens zo vermoeiend als de mensen die een probleem hebben met zijn opvattingen

Typisch zo'n vent die het niet kan uitstaan als z'n vrouw meer maar huis brengt dan hijzelf en dat ze in de keuken horen IPV een boardroom

Lekker ageren tegen identiteitspolitiek terwijl je zelf precies hetzelfde doet :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_200998200
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:38 schreef fathank het volgende:
Jordan Peterson is minstens zo vermoeiend als de mensen die een probleem hebben met zijn opvattingen

Typisch zo'n vent die het niet kan uitstaan als z'n vrouw meer maar huis brengt dan hijzelf en dat ze in de keuken horen IPV een boardroom

Lekker ageren tegen identiteitspolitiek terwijl je zelf precies hetzelfde doet :').
Altijd goed om te zien dat we op Fok! de users hebben om de gedachtes van een professor in de psychologie te reduceren tot 3 regels.
pi_200998223
Is dit nog het cryptotopic trouwens? Ik geef je een wereld bekende slimme kerel die niks met Bitcoin heeft, maar er interesse in heeft. Dat is een onderdeel van adoptie.

Kan je de gedachtes van de beste man afschieten, dat is toch niet waar het ons om gaat toch?
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:45:33 #133
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200998236
Het autoriteitsargument is het zwakste argument dat er bestaat. Als je het al een argument mag noemen.

Probeer het anders nog eens.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_200998253
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:45 schreef fathank het volgende:
Het autoriteitsargument is het zwakste argument dat er bestaat. Als je het al een argument mag noemen.

Probeer het anders nog eens.
Ik ga wel weer terug naar het forum waar nog wel op een leuke manier over crypto gesproken kan worden
pi_200998355
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:46 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik ga wel weer terug naar het forum waar nog wel op een leuke manier over crypto gesproken kan worden
Als je om de zoveel maanden weer met veel toeters en bellen terugkeert om vervolgens weer terug te keren naar een forum waar wel normaal over CrYpTo gesproken kan worden omdat een paar reacties je niet aan staan, blijf er dan ook. :') Ben je nu butthurt omdat mensen niet hetzelfde over Peterson denken als jij? Leuk dat hij nu orange pilled is, en ik luister graag terug hoe dat komt. Maar ik weiger om Peterson op een voetstuk te plaatsen omdat hij nu ineens bitcoiner is.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_200998369
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:04 schreef dimmak het volgende:

[..]
Sekswerkers opzadelen met een waardeloze token is geen goed idee, sterker nog dat is het probleem verplaatsen. Wat ze nodig hebben is een platform waar ze met Bitcoin betaald kunnen worden.

[ twitter ]
Uiteindelijk zal er toch een wereld moeten ontstaan waar je gewoon in BTC kan blijven. Want als Onlyfans nu BTC gebruikt voor hun business lopen ze toch weer tegen mogelijke problemen aan bij het omwisselen naar USD, en hetzelfde geldt voor de dames/heren op het platform.

"U wilt BTC omwisselen naar USD, maar waar komt dat vandaan? Oh sekswerk, nee dan kunnen we helaas niets voor u doen". Het probleem is dan verschoven van payment-niveau naar bank-niveau. Dat is alleen op te lossen door in BTC te kunnen blijven. Ontwikkeling van Lightning en services als Strike zijn key daarin. Een beter politiek klimaat waarbij reli-gekke organisaties als Exodus Cry niet succesvol druk kunnen uitoefenen op de overheid en financiële sector zou ook enorm schelen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200998415
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Uiteindelijk zal er toch een wereld moeten ontstaan waar je gewoon in BTC kan blijven. Want als Onlyfans nu BTC gebruikt voor hun business lopen ze toch weer tegen mogelijke problemen aan bij het omwisselen naar USD, en hetzelfde geldt voor de dames/heren op het platform.
Strike alleen lost dit probleem al op. Maar ze kunnen er ook voor kiezen om in BTC te blijven zitten. Er zijn genoeg mogelijkheden om BTC in te wisselen voor cash. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door dimmak op 20-08-2021 15:02:01 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:57:17 #138
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200998424
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:46 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik ga wel weer terug naar het forum waar nog wel op een leuke manier over crypto gesproken kan worden
Even goede vrienden maat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_200998505
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:53 schreef dimmak het volgende:

[..]
Als je om de zoveel maanden weer met veel toeters en bellen terugkeert om vervolgens weer terug te keren naar een forum waar wel normaal over CrYpTo gesproken kan worden omdat een paar reacties je niet aan staan, blijf er dan ook. :') Ben je nu butthurt omdat mensen niet hetzelfde over Peterson denken als jij? Leuk dat hij nu orange pilled is, en ik luister graag terug hoe dat komt. Maar ik weiger om Peterson op een voetstuk te plaatsen omdat hij nu ineens bitcoiner is.
Ik geef het eens om de zoveel tijd weer een kans. Ik heb Fok! altijd leuk gevonden. En in 2017 was het crypto topic een leuke en gezellige plek. Ik vind dat nu niet meer. Het loopt over van de persoonlijke aanvallen (zoals deze). En mensen gewoon een beetje helpen zit er totaal niet meer bij.

Over Jordan Petersen. Zelf vind ik het wel een interessante kerel. Maar dat is voor hier totaal niet relevant. Wat volgens mij wel relevant is (en dat benoem ik dan nu voor de 3e keer) is dat de man heeft een aardig bereik heeft. Dat hij een podcast doet over Bitcoin maakt dat ineens weer veel mensen naar Bitcoin kijken omdat ze graag naar hem luisteren. Veel van deze mensen zouden anders mogelijk nooit op het idee gekomen zijn om Bitcoin serieus te nemen. Snap je m'n punt?
pi_200998514
Ada _O_
blablablabla
pi_200998544
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:57 schreef fathank het volgende:

[..]
Even goede vrienden maat.
Insgelijks kerel. Maar je snapt dat ik toch geen zin heb in een wellus nietes spelletje. Laten we elkaar informeren zou ik denken. En misschien was mijn post niet heel waardevol. Mijn welgemeende excuus dan
pi_200998556
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:03 schreef Roellie80 het volgende:
Ik geef het eens om de zoveel tijd weer een kans. Ik heb Fok! altijd leuk gevonden. En in 2017 was het crypto topic een leuke en gezellige plek. Ik vind dat nu niet meer. Het loopt over van de persoonlijke aanvallen (zoals deze). En mensen gewoon een beetje helpen zit er totaal niet meer bij.
Ach man hou toch op. Laatste keer was het een kritische noot bij je crypto creditcard, nu heeft iemand een afwijkende mening over Peterson en je komt meteen met een denigrerend toontje. Er wordt hier genoeg geholpen, maar logisch dat je dat niet ziet in je bliksembezoek van een dag. Je vergeet dat je hier in de SC post die verschillende publieken trekt. Post het anders in het Bitcoin topic en dan hebben we het inhoudelijk over de podcast als ik hem af heb. ^O^ Hij staat vooraan in de afspeellijst in ieder geval.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:07:01 #143
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200998561
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:03 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik geef het eens om de zoveel tijd weer een kans. Ik heb Fok! altijd leuk gevonden. En in 2017 was het crypto topic een leuke en gezellige plek. Ik vind dat nu niet meer. Het loopt over van de persoonlijke aanvallen (zoals deze). En mensen gewoon een beetje helpen zit er totaal niet meer bij.

Over Jordan Petersen. Zelf vind ik het wel een interessante kerel. Maar dat is voor hier totaal niet relevant. Wat volgens mij wel relevant is (en dat benoem ik dan nu voor de 3e keer) is dat de man heeft een aardig bereik heeft. Dat hij een podcast doet over Bitcoin maakt dat ineens weer veel mensen naar Bitcoin kijken omdat ze graag naar hem luisteren. Veel van deze mensen zouden anders mogelijk nooit op het idee gekomen zijn om Bitcoin serieus te nemen. Snap je m'n punt?
Ik val je niet persoonlijk aan vriend. Ik geef m'n mening over Jordan peterselie en vervolgens ben jij degene die mij probeert te ridiculiseren.

Maakt me niet uit, maar dan moet je daarna niet in de slachtofferrol kruipen dat je persoonlijk aangevallen wordt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_200998656
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:56 schreef dimmak het volgende:

[..]
Strike alleen lost dit probleem al op. Maar ze kunnen er ook voor kiezen om in BTC te blijven zitten. Er zijn genoeg mogelijkheden om BTC in te wisselen voor cash. :)
Strike staat nog maar aan het begin en Jack Mallers kan het niet allemaal alleen.

BTC alleen kunnen omwisselen in cash is niet wat je wilt, en schaalt niet lekker, helemaal in het Westen niet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200998684
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:06 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ach man hou toch op. Laatste keer was het een kritische noot bij je crypto creditcard, nu heeft iemand een afwijkende mening over Peterson en je komt meteen met een denigrerend toontje. Er wordt hier genoeg geholpen, maar logisch dat je dat niet ziet in je bliksembezoek van een dag. Je vergeet dat je hier in de SC post die verschillende publieken trekt. Post het anders in het Bitcoin topic en dan hebben we het inhoudelijk over de podcast als ik hem af heb. ^O^ Hij staat vooraan in de afspeellijst in ieder geval.
Ik zou zelf niet meer weten waarom ik de laatste keer vertrokken bent. Dat jij het nog wel weet, respect zou ik zeggen. Wat ik me er nog van herinner dat ik naar mijn gevoel veel negativiteit kreeg over mijn cryptobetaalkaart. En waarom eigenlijk? Ik kom die Binance kaart nu overal tegen...

Dus je kan een professor in 3 regels wegzetten. En als ik dat wat kortzichtig vind, dan ben ik denigrerend bezig? Goed verhaal.

Inhoudelijk viel de podcast wat tegen vond ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2021 15:22:17 ]
pi_200998715
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Strike staat nog maar aan het begin en Jack Mallers kan het niet allemaal alleen.

BTC alleen kunnen omwisselen in cash is niet wat je wilt, en schaalt niet lekker, helemaal in het Westen niet.
Nee inderdaad, er zullen meer het voorbeeld van Strike moeten volgen en die gaan ook volgen. Maar staat los van dat OnlyFans Bitcoin nu al zou kunnen gebruiken. Sekswerkers hebben talloze manieren om BTC om te zetten naar lokale valuta. Het zei Strike, exchanges en brokers, Bitcoin ATM's, Localbitcoins enz enz.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_200998721
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:07 schreef fathank het volgende:

[..]
Ik val je niet persoonlijk aan vriend. Ik geef m'n mening over Jordan peterselie en vervolgens ben jij degene die mij probeert te ridiculiseren.

Maakt me niet uit, maar dan moet je daarna niet in de slachtofferrol kruipen dat je persoonlijk aangevallen wordt.
Nee, je ridiculiseert een op papier slimme kerel. En dat vind ik nogal kort door de bocht. Niet omdraaien
pi_200998747
Het Jordan Peterson publiek heeft veel overlap met het Joe Rogan publiek... en die zijn al veelvuldig in aanraking gekomen met Bitcoin door de jaren heen. Dus ik denk niet dat er nu heel veel nieuwe mensen bereikt worden dankzij JP.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200998777
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:18 schreef dimmak het volgende:

[..]
Nee inderdaad, er zullen meer het voorbeeld van Strike moeten volgen en die gaan ook volgen. Maar staat los van dat OnlyFans Bitcoin nu al zou kunnen gebruiken. Sekswerkers hebben talloze manieren om BTC om te zetten naar lokale valuta. Het zei Strike, exchanges en brokers, Bitcoin ATM's, Localbitcoins enz enz.
Eens. Er zijn alleen nog genoeg beren op de weg, dat is het enige wat ik ermee wil zeggen om het enthousiasme wat te temperen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200999286
https://www.forbes.com/si(...)tor/?sh=6b6fc0902738

Was deze al gepost? Fidelity, Vanguard en nu dus ook Blackrock die investeren in Bitcoin mining. Je weet wel, dat "super inefficiënte PoW proces wat de wereld kapot maakt, helemaal niet nodig is en geen toekomst heeft". De écht grote jongens denken daar blijkbaar anders over ;)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')