SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Nou, ik had het over reptilians en de recente gebeurtenis dat een man zijn kinderen had geharpoent omdat hij dacht dat ze reptilians warenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CL is lief en grappig en leuk
Oooh verrek ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik had het over reptilians en de recente gebeurtenis dat een man zijn kinderen had geharpoent omdat hij dacht dat ze reptilians waren
US wil weten of je grote lenzen hebt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg ik niet, is een groot staatsgeheim
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik zei alleen maar dat ik blauwe ogen heb en anderen gaan me harpoeneren
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US wil weten of je grote lenzen hebt.
quote:
"eej vrouwke, hebbe gij van oe eigen zulken dikke tetten of hedde zo'n omhoogdouw beejhaa aan"quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof dit zo'n hele vreemde vraag is
Kun je geen foto van een van je ogen maken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Smoothquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je geen foto van een van je ogen maken?
Nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je geen foto van een van je ogen maken?
De meesten zeggen dat ruim van tevoren wel hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"eej vrouwke, hebbe gij van oe eigen zulken dikke tetten of hedde zo'n omhoogdouw beejhaa aan"
Ik moet nog steeds snikken als ik naar Frank en Frey kijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Er stond toevallig een film aan waarin iemand gemeen is tegen een hondje en daar kan ik echt niet tegenSnel omgezet
Duik ik maar snel met mijn arische hoofd de kelder inquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Zonder wormen, ok.quote:
Oeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:06 schreef Bugno3 het volgende:
Brabant. De zweem van gezelligheid, terwijl het in feite wemelt van de kleingeestige, bekrompen xenofoben die hun alcoholisme steevast bagatelliseren door zichzelf liefkozend "Bourgondiër" te noemen. Vervolgens komen ze tijdens hun studententijd en daarna massaal Amsterdam overspoelen, om zodra ze de 30 naderen snel weer naar hun vreselijke dorpjes te verkassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |