SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ze kunnen toch zelf gaan vissen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
De Nijlbaars is ooit uitgezet in Lake Victoria (het grootste en voormalig rijkste zoetwatermeer ter wereld) en die had het daar best naar zijn zin, gevolg, er leeft bijna alleen nog maar Nijlbaars, iedere ochtend stijgen er vliegtuigen vol met Nijlbaars op richting de Europese hoofdsteden en de druk bevolkte gebieden rond Lake Victoria hebben niets te vreten want die kunnen die vis helemaal niet betalen, Darwins nightmare.
Zijn ook wel de ervaringsdeskundigen die daar mee aan de haal gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha hoe zo’n topic van een braaf weekendje in een camper ontspoort naar welke hoer.
https://www.beleefmalaga.(...)sardinas-malaga1.jpg
Die fipo is al foute boel. Zo wordt het nooit wat met een topic.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry dit is de link![]()
TRV / Weekendje solo met de camper door NL. Tips?
Doet een deel ook illegaal op de kleintjes maar dan nog is het bij ieder visje de afweging, verkoop ik die voor centjes of vreet ik die op en als je betrapt wordt door de paar grote "witte" bedrijven die zich het meer toegeëigend hebben dan schieten ze hen dood.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zelf gaan vissen?
Uhuhquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zelf gaan vissen?
Wat zit jij nu ineens huillie linksch te doen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet een deel ook illegaal op de kleintjes maar dan nog is het bij ieder visje de afweging, verkoop ik die voor centjes of vreet ik die op en als je betrapt wordt door de paar grote "witte" bedrijven die zich het meer toegeëigend hebben dan schieten ze hen dood.
Ja boeit ook niet alles, wilde gewoon even slim en wereldwijs overkomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zit jij nu ineens huillie linksch te doen?
sorryquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef Ama het volgende:
Ik was net bij vrienden thuis, maar het is daar echt vies. Meteen alle kleding in de was gegooid. 🙈
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef Ama het volgende:
Ik was net bij vrienden thuis, maar het is daar echt vies. Meteen alle kleding in de was gegooid. 🙈
Wtfquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef UitStraling het volgende:
Rare serie kijk ik, meisje waarop ik zat te geilen braakt ineens een drijfnatte kitten uit, ok next
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef Ama het volgende:
Brand New Cherry Flavor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wtfwat voor rare shizzle kijk jij joh ? Hahaha
Probeer nogeens?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja boeit ook niet alles, wilde gewoon even slim en wereldwijs overkomen.
Definieer vies?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef Ama het volgende:
Brand New Kitty Flavor dusquote:
Het is bij mij thuis meestal nóg schoner.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb gelukkig geen vieze vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |